بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT

خرید بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT

بوتیل هیدروکسی تولوئن (BHT) را با مناسب ترین قیمت، بهترین کیفیت و تضمین اصالت کالا از ما خریداری کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید بوتیل هیدروکسی تولوئن (BHT) با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت نمونه و آنالیز

و استعلام قیمت بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

✅ نام محصول :  بوتیل هیدروکسی تولوئن  BHT
✅ خلوص :  99.50٪
✅ ظاهر :  کریستالی سفید یا پودر
✅ مقدار آب :  حداکثر 0.1٪ 
✅ سولفات :  حداکثر 0.002٪
✅ فلز سنگین (به عنوان سرب) : حداکثر 0.0004٪
✅ آرسنیک : حداکثر 0.0001٪
✅ فنل :  حداکثر 0.02٪
✅ رطوبت :  حداکثر 0.1٪
✅ توضیحات :  محلول در بنزن، تولوئن، اتانول، استون و متانول؛ نامحلول در آب و محلول 10٪ NaOH است.
✅ بسته بندی :  25-50 کیلوگرم درام
✅ نحوه ثبت سفارش :   تماس بگیرید
✅ قیمت BHT :   تماس بگیرید

BHT در اشکال و گریدهای مختلفی، از جمله بوتیل هیدروکسی تولوئن گرانول NF، گرید غذایی و آزمایشگاهی موجود می‌باشد. بوتیل هیدروکسی تولوئن مشتق شیمیایی فنل است، که به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی که دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در درجه اول به عنوان یک افزودنی غذایی مصرف می شود.

بوتیل هیدروکسی تولوئن چیست؟

BHT پودر کریستال سفید رنگی است، که با عنوان dibutyl hydroxytoluene شناخته می‌شود و یک ترکیب شیمیایی لیپوفیلی است، که از لحاظ شیمیایی مشتق‌شده از فنول است، که به دلیل داشتن خواص آنتی‌اکسیدان در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق مقررات و مجوزهای ارائه شده از سوی اروپا و ایالات متحده می توان از این محصول به عنوان یک افزودنی مجاز در مواد غذایی استفاده کرد. علاوه بر این، BHT به طور گسترده‌ای برای جلوگیری از اکسیداسیون در مایعاتی مانند روغن که رادیکال های آزاد در آن ها باید کنترل شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین حضور آنتی‌اکسیدان‌ BHT در محصولات آرایشی و در بسته‌بندی محصولات حاوی چربی به منظور حفظ سطح مواد مغذی، طعم، عطر و رنگ ضروری است.خرید BHT به عنوان یک مکمل غذایی و به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی که دارد، همواره ضروری است. در صنعت، بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT توسط واکنش p-کرزول (4- متیل فنول) با ایزوبوتیلن (2- متیل پروپن) کاتالیز شده با اسید سولفوریک تهیه می‌شود.

نحوه عملکرد BHT 

بوتیل هیدروکسی تولوئن به عنوان یک آنالوگ مصنوعی ویتامین E عمل کرده و در واقع عاملی متوقف‌کننده‌ است، که از اکسید شدن جلوگیری می‌کند. BHT این واکنش اتوکاتالیتیک را متوقف کرده و تبدیل رادیکال‌های پراکسی به هیدروپراکسید را با اهدای یک اتم هیدروژن متوقف می‌کند.

موارد استفاده بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT

دی بوتیل هیدروکسی تولوئن ماده ای غیر سمی است و در تولید محصولات زیر کاربرد دارد:

1. بنزین فرآوری شده، پارافین و سایر روغن‌های معدنی و همچنین در پلی‌اتیلن، پلی‌استایرن، پلی‌پروپیلن، رزین ABS، پلی‌استر، رزین سلولز و پلاستیک فوم (خصوصاً به رنگ سفید)، بسته بندی های پلاستیکی مواد غذایی، لاستیک طبیعی و مصنوعی، گریس حیوانی و گیاهی و …

2. بعنوان استابلایزر در مواد آرایشی و دارویی. دوز: 0.01٪ ~ 2٪؛

3. به عنوان آنتی‌اکسیدان برای روغن‌های صنعتی ؛ مقدار مصرف: 1٪ 0.1 1٪؛

4. به عنوان آنتی‌اکسیدان در مواد غذایی حاوی روغن

همچنین بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT در صنایع بسیاری به عنوان

  • افزودنی‌های مواد غذایی
  • افزودنی‌های صنعتی
  • مواد آرایشی و بهداشتی
  • مواد تشکیل‌دهنده آفت‌کش‌ها
  • مواد پلاستیکی
  • لاستیک و پزشکی
  • دام‌پزشکی

مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مکمل غذایی

این ماده به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، در درجه اول به عنوان یک افزودنی غذایی مصرف می شود. بر طبق مطالعات مؤسسه ملی سرطان استفاده از این ماده در ایالات متحده، از سال 1979 آغاز شد. استفاده از این محصول در اتحادیه اروپا تحت E321 مجاز است. مجاورت این ماده با سبزیجات، باعث افزایش ماندگاری و مانع خراب شدن آن ها می‌شود.

BHT یک آنتی‌اکسیدان

BHT همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان در محصولاتی مانند لوازم آرایشی، دارویی، لاستیک، روغن ترانسفورماتور الکتریکی (در 0.35٪)، مایعات شست‌وشو استفاده می‌شود.در صنعت نفت، از BHT در مایعات هیدرولیک، روغن توربین، روغن دنده و سوخت جت استفاده می‌شود. وتیلیتد هیدروکسی تولوئن همچنین برای جلوگیری از تشکیل پراکسید در دی‌اتیل‌اتر و سایر مواد شیمیایی آزمایشگاهی کاربرد دارد.

ایمنی BHT

استفاده از بوتیل‌هیدروکسی‌تولوئن در غذای نوزادان مجاز نیست و ممکن است باعث واکنش‌های آلرژیک، بیش‌فعالی، آسم و … شود. در سال 1958 در ژاپن طی یک آزمایش دوز بالایی از BHT بر روی حیوانات آزمایشگاهی تست شد و این عمل موجب پدیدار شدن تومور در حیوانات گردید. از آن پس به دلیل نگرانی های جدی در مورد اثرات سرطان‌زا و استروژنیک، استعمال BHT ممنوع شد.

فروش بوتیل هیدروکسی تولوئن

این محصول در بسته‌بندی‌های 25 کیلوگرمی و 30 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز است. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد، ضمن دریافت سفارش‌ مشتریان گرامی، محصول BHT مورد نیاز صنایع مختلف را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت هواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید قیمت محصولات ما را با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی مقایسه نمائید.

آنالیز BHT

لطفا جهت دریافت آنالیز بار جدید با مشاوران ما تماس بگیرید.

بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT

بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT را از کجا بخریم؟

برای خرید این محصول راه‌های متقاوتی پیش روی شماست. پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های عرضه کننده بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT است که در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت با کارشناسان مجربی که دارد آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

طرحواره پیدا نشد.

بوتیل هیدروکسی تولوئن یا BHT چیست؟

BHT پودر کریستال سفید رنگی است، که با عنوان dibutyl hydroxytoluene شناخته می‌شود و یک ترکیب شیمیایی لیپوفیلی است، که از لحاظ شیمیایی مشتق‌شده از فنول است، که به دلیل داشتن خواص آنتی‌اکسیدان در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد

BHT چه خواص و کاربردهایی دارد؟

دی بوتیل هیدروکسی تولوئن ماده ای غیر سمی است و در تولید محصولات زیر کاربرد دارد:

1. بنزین فرآوری شده، پارافین و سایر روغن‌های معدنی و همچنین در پلی‌اتیلن، پلی‌استایرن، پلی‌پروپیلن، رزین ABS، پلی‌استر، رزین سلولز و پلاستیک فوم (خصوصاً به رنگ سفید)، بسته بندی های پلاستیکی مواد غذایی، لاستیک طبیعی و مصنوعی، گریس حیوانی و گیاهی و …

۲. بعنوان استابلایزر در مواد آرایشی و دارویی. دوز: ۰.۰۱٪ ~ ۲٪؛

۳. به عنوان آنتی‌اکسیدان برای روغن‌های صنعتی ؛ مقدار مصرف: ۱٪ ۰.۱ ۱٪؛

۴. به عنوان آنتی‌اکسیدان در مواد غذایی حاوی روغن

قیمت بوتیل هیدروکسی تولوئن در بازار

با توجه به نوسانات بازار و قیمت ارز برای قیمت دقیق این ماده پیشنهاد میکنیم با شماره های زیر تماس بگیرید
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست