فروشنده پلی نفتالین سوافونات

خرید پلی نفتالین سولفونات

فوق روان‌کننده پلی نفتالین سولفونات یک ماده پخش‌کننده سورفکتانت آنیونی با دامنه pH بین 7 تا 9 است. ماده خورنده، ضد ماده ضد یخ غیر کلر است که دارای عملکرد ضد یخ، کاهش‌دهنده آب، مقاومت اولیه، جذب هوا و غیره است، به کاهش نقطه انجماد، جلوگیری از آسیب یخ‌زدگی بتن و غیره کمک می‌کند. این ماده ایده‌آل برای ساخت و ساز در زمستان می‌باشد.

خرید پلی نفتالین سولفونات در زمینه های راهسازی و ساختمانی بسیار کارامد میباشد. برای اطلاع از قیمت فروش پلی نفتالین سولفونات با ما تماس بگیرید.

خرید پلی نفتالین سولفونات چینی
خرید پلی نفتالین سولفونات چینی

پلی نفتالین سولفونات تأثیر خوبی در تهیه بتن سیال دارد. افزودن یک فوق روان‌کننده بر پایه نفتالین می‌تواند به طور جامع خواص مختلف بتن را بهبود بخشد. به همین دلیل، فوق روان‌کننده pns اغلب در بزرگراه‌ها، پل‌ها، سدها، تونل‌ها و برخی دیگر از پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود.

معرفی پلی نفتالین سولفونات 

پلی نفتالین سولفونات (PNS) یکی از مواد شیمیایی صنعتی و عامل کاهش دهنده آب با برد بالا است. همچنین به آن فوق روان‌کننده pns یا سولفونات نفتالین سدیم گفته می‌شود. کاربرد اصلی PNS تولید مواد افزودنی برای بتن آماده است. پودر PNS برای تهیه ملات خشک است.

استفاده از سولفونات سولفونات پلی پانفتالین در تولید بتن روان می تواند نسبت آب به سیمان را کاهش دهد، سپس می‌توان مقاومت ماده بتن را سخت کرد. پلی آنفتالین سولفونات برای تهیه مخلوط‌های بتونی با جریان آزاد و قابل پمپ در صنعت ساخت و ساز است. علاوه بر این، این ماده همچنین ماده اولیه بسیاری از مواد افزودنی در صنعت ساختمان است. مانند شتاب‌دهنده مرکب، ضد یخ و عقب انداز.

خصوصیات خلوص بالای آن باعث می‌شود که مقدار زیادی از کاهش آب و تقویت بتن در مخلوط بتن وجود داشته باشد. علاوه بر این، می‌تواند سیالیت و قابلیت پردازش سیمان را بهبود بخشد.

پلی نفتالین سولفونات چیست

مزایای خرید پلی نفتالین سولفونات

1. کاهش کارآمد آب میزان کاهش آب پلی نفتالین سولفونات تا 25٪ یا بیشتر است. این می‌تواند به طور می‌تواند اثر سیالیت بتن را افزایش دهد، خونریزی و تفکیک را کاهش دهد. بنابراین می‌تواند کارایی بتن را بهبود بخشد، ساخت را تسهیل کند و به راحتی جمع شود.

2. اثر افزایش خوب است. در شرایط مشابه مقدار مواد سیمانی، مقاومت فشاری بتن با فوق روان‌کننده بر پایه نفتالین در مقایسه با بتن مرجع بهبود یافته است.

3. سازگاری خوب. پلی نفتالین سولفونات برای مشخصات و مدل‌های مختلف سیمان مناسب است. با سایر مواد افزودنی موجود در بتن سازگار است. این ماده می‌تواند با یک افزودنی مانند ماده تورم، یک ماده جذب‌کننده هوا و یک افزودنی فعال ترکیب شود. و کارکردهای آن‌ها مکمل یکدیگر هستند و یکدیگر را هیجان‌زده می‌کنند.

4. ایمنی خوب. غیر سمی، تحریک‌کننده و رادیواکتیو، فاقد موادی که در برابر فولاد زنگ می‌زنند. غیر قابل اشتعال و انفجار، غیر خطرناک.

5. دوام خوب. این محصول می‌تواند به طور مؤثر ساختار منافذ بتن را بهبود بخشد، در نتیجه شاخص‌های دوام بتن مانند نفوذ ناپذیری، مقاومت در برابر کربناسیون و مقاومت در برابر یخ‌زدگی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

مقدار مصرف

دوز مطلوب نفتالین سولفونات فرمالدئید (SNF / PNS) برای تأمین نیازهای خاص باید همیشه توسط آزمایش‌هایی با استفاده از مواد و شرایطی که در استفاده تجربه می‌شوند تعیین شود.
پیشنهادات ما به شرح زیر است:
الف- دوز مخلوط در 0.5 -1 -0.0، 0.6 dos دوز مخلوط توصیه می‌شود.
ب- راه‌حل‌های مورد نیاز را تهیه کنید.
ج- استفاده مستقیم از عامل پودر مجاز است. متناوباً افزودن عامل با رطوبت‌رسانی آب همراه است (نسبت آب و سیمان: 60٪).

خرید پلی نفتالین سولفونات

پلی نفتالین سولفونات (Polynaphthalene Sulfonate) یک مخلوط بدون کلرید است که بلافاصله در آب حل می‌شود. این ترکیب به طور گسترده‌ای در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد و تقاضای بازار در طول سال بیشتر است.

تأمین‌کنندگان برای هر مشاغل ضروری هستند. بدون نمک سدیم با کیفیت قابل قبول، نمی‌توانید مواد افزودنی شیمیایی خوبی برای بتن ایجاد کنید. برای سهولت کار شما، ما نکاتی را برای یافتن تأمین‌کنندگان قابل اعتماد پلی نفتالین سولفونات به اشتراک گذاشته‌ایم.

قابلیت نوآوری قوی

ما در دنیای مبتنی بر فناوری زندگی می‌کنیم و تولیدکنندگان باید در زمینه نوآوری در زمینه‌های مرتبط خود مهارت داشته باشند. قابلیت‌های نوآوری قوی به طور مثبتی بر همه جنبه‌های تجاری تأثیر می‌گذارد، مانند افزایش کیفیت محصول، مهندسی مجدد زنجیره‌های تأمین و پیروی از مراحل پیشرفته تولید. شما باید به دنبال تهیه‌کننده‌ای باشید که مواد افزودنی بتونی حرفه‌ای را ارائه دهد و کیفیت کار ساخت و ساز شما را افزایش دهد.

دوز مصرف پلی نفتالین سولفونات

روش‌های پیشرفته تست کیفیت

کنترل کیفیت یکی از جنبه‌های اساسی تولید هر محصول است. روش‌های استخراج برای پلی نفتالین سولفونات در تأمین‌کنندگان متفاوت است. منجر به غلظت متنوعی از ترکیبات اصلی می‌شود. اگر غلظت نفتالین در سولفونات‌های نفتالین مناسب نباشد، بر کیفیت مواد افزودنی بتن تأثیر منفی می گذارد.

از این رو، تأمین‌کننده‌ای که انتخاب می‌کنید برای تعیین غلظت ترکیب اصلی در محصول نهایی، باید از روش‌های آزمایش کیفیت پیشرفته پیروی کند. تهیه‌کننده سولفونات نفتالین در مشخصات صحیح ضروری است.

تحقیق و توسعه

شرکت‌های شیمیایی لازم است مبالغ قابل توجهی را برای تحقیق و توسعه هزینه کنند. این به بهبود محصولات آن‌ها و کاهش هزینه‌های تولید کمک می‌کند. برخی از شرکت‌ها نیز مبالغ زیادی را صرف تحقیق و توسعه می‌کنند تا از روش‌های تولید سبز استفاده کنند.

تأمین‌کننده پلی نفتالین سولفونات که انتخاب می‌کنید باید هزینه تحقیق و توسعه خوبی داشته باشد که اطمینان حاصل کند تأمین‌کننده هر ساله بودجه‌ای را برای بهبود محصولات مصرف می‌کند.

خدمات مشتری با کیفیت بالا

خدمات به مشتری در هر مشاغل نقشی اساسی دارد. معاملات تجاری همیشه هموار نیستند. کیفیت محصول، تحویل کالا یا هر مشکل دیگری می‌تواند مشکل داشته باشد. خدمات خوب مشتری تضمین می کند که شرکت شما برای هر مسئله مرتبط با تحویل و کیفیت محصول راه حل کارآمدی دریافت می‌کند.

گواهینامه های تأمین کننده

اکثر خریداران گواهینامه‌های پلی نفتالین سولفونات تأمین‌کننده را که عمل تجاری خوبی نیستند، نادیده می‌گیرند. تأمین‌کنندگان مواد شیمیایی، از جمله تأمین‌کنندگان سولفونات نفتالین، باید گواهینامه‌های تأمین‌کننده مناسب داشته باشند.

با این کار محصول ارائه شده به شما با مشخصات شما مطابقت دارد و از نظر حقوقی نیز مشکلی وجود ندارد.تأمین‌کنندگان برجسته نفتالین سولفونات دارای گواهینامه‌های ISO مانند OHSAS18000 برای بهداشت حرفه‌ای و سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 هستند.

حفاظت از محیط زیست

محیط برای جامعه و تجارت بسیار مهم است. مشاغل می‌توانند با استفاده نکردن از مواد شیمیایی خطرناک در فرآیند تولید، به محیط زیست کمک کنند. تأمین‌کننده‌ای که انتخاب می‌کنید باید رویکرد مثبتی در مورد حفاظت از محیط زیست داشته باشد. تأمین‌کنندگان برجسته مواد شیمیایی دارای گواهی‌نامه ISO14001 هستند که مربوط به سیستم مدیریت محیط زیست است.

ثبات

مشهور است كه شركت‌ها در دراز مدت با تأمین‌كنندگان ارتباط دارند. هنگام انتخاب تأمین‌کنندگان پلی نفتالین سولفونات، به دنبال فروشندگانی باشید که مدت طولانی در تجارت هستند. همچنین لازم است تأمین‌کننده هر چند سال یکبار مشاغل خود را تغییر ندهد. شهرت خوب نشانه تأمین‌کننده قابل اعتماد است.

پلی نفتالین سولفونات

محل

محل تأمین‌کننده یک جنبه مهم است. همه تأمین‌کنندگان در سطح بین‌المللی صادرات ندارند. اگر تأمین‌کننده‌ای را در یک کشور خارجی انتخاب کردید، مطمئن شوید که تأمین‌کننده می‌تواند نفتالین سولفونات را به محل شما حمل کند. اگر یک تأمین‌کننده دور را انتخاب کردید، هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید.

در صورت سفارش مقدار معینی، برخی از تأمین‌کنندگان برجسته حمل و نقل رایگان را ارائه می‌دهند.قبل از انتخاب هر تأمین‌کننده، لیست مشتری آنها را بررسی کنید. همیشه قبل از نهایی کردن معامله، بحث در مورد هزینه‌های حمل بار و سایر الزامات معاملاتی یک روش تجاری خوب است.

به طور خلاصه، انتخاب سولفونات نفتالین مناسب برای تجارت شما در زمینه ساخت و ساز بسیار مهم است. دستورالعمل‌های ارائه شده در پست به شما کمک می‌کند تا روی جنبه‌های اساسی تمرکز کنید. این تیم تجاری شما را با یک تأمین‌کننده قابل اعتماد تضمین می‌کند که می‌تواند نقشی اساسی در ارتقا taking سطح کسب و کار شما داشته باشد.

واردکننده پلی نفتالین سولفونات

بازار پلی نفتالین سولفونات

پلی نفتالین سولفونات پرکاربردترین و کم‌مصرف‌ترین عامل کاهش‌دهنده آب در چین است. این ویژگی دارای ویژگی‌های بسیاری است، از جمله میزان کاهش زیاد آب، عدم وجود هوای خونریزی، تأثیر کم در زمان گیرش، سازگاری نسبتاً خوب با سیمان.

علاوه بر این، می‌توان پلی نفتالین سولفونات را در ترکیب با سایر مواد افزودنی مختلف استفاده کرد، و قیمت آن نسبتاً ارزان است. فوق روان‌کننده‌های پایه نفتالین معمولاً برای فرمولاسیون بتن با سیالیت بالا، بتن با مقاومت بالا، بتن با کارایی بالا استفاده می‌شوند. Kingsun پلی سدیم نفتالین سولفونات دارای پراکندگی قوی روی سیمان است.

بنابراین، می‌تواند سیالیت مخلوط سیمان و کسری بتن را تا حد زیادی بهبود بخشد. در عین حال، می‌تواند تا حد زیادی مصرف آب را کاهش داده و کارایی بتن را بهبود بخشد. عامل کاهنده آب با برد زیاد باعث تغییر اساسی زمان گیرش بتن نمی‌شود. با این حال، اگر بیش از حد استفاده شود، تأثیر کمی تأخیری بر روی بتن دارد اما رشد مقاومت اولیه بتن سخت شده را به تأخیر نمی‌اندازد.

فرمالدئید نفتالین سولفونات کینگسون می‌تواند میزان آب مصرفی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و مقاومت بتن را در هر مرحله افزایش دهد. وقتی مقاومت بتن ثابت بماند، سیمان می‌تواند 10٪ یا بیشتر صرفه‌جویی کند. علاوه بر این، باعث نمی‌شود که فولاد زنگ بزند زیرا دارای مقدار کمی یون کلرید است.

نکات قابل توجه در خرید پلی نفتالین سولفونات

  • هنگام تغییر نوع سیمان یا استفاده از سیمان جدید، باید بررسی سازگاری با سیمان انجام شود.
  • برای کسانی که به بتن عقب مانده احتیاج دارند، بتن باید از قبل آزمایش شود تا از زمان گیرش مطمئن شود.
  • باید طبق نسبت مخلوط آزمایش به درستی مخلوط شود و بتن باید کاملاً مطابق با مشخصات ساختمانی ریخته شود.
  • هنگامی که پلی نفتالین سولفونات با سایر مواد افزودنی ترکیب می‌شود، ابتدا باید سازگاری بررسی شود.
  • در طول دوره ساخت زمستان، به منظور بهبود مقاومت اولیه بتن، دوز سیمان بتن باید به طور مناسب تنظیم شود.
  • همانند مهندسی معمولی بتن، نگهداری باید با توجه به مشخصات ساختمانی تقویت شود.

پلی نفتالین سولفونات

قیمت پلی نفتالین سولفونات

در بازار ساخت و ساز PNS نقش بسیار مهمی به عنوان مواد افزودنی در بتن معروف به فوق روان‌کننده ایفا می‌کند. PNS نقش مهمی در مخلوط‌های بتن، سیمان، گچ و ملات دارد. سه نرم‌کننده مختلف وجود دارد. نرم‌کننده، نرم‌کننده متوسط ​​و فوق روان‌کننده. هر کدام ظرفیت کاهش آب در مخلوط بتن را تعریف می‌کنند در حالی که اساساً کسری بتن بدون تغییر است.

نرم‌کننده‌های بتن ضمن افزایش مقاومت بتن، ارتقا فشردگی و ایجاد قابلیت کارکرد بهینه، خصوصیات رئولوژی، مکانیکی و جریان بتن را بهبود می‌بخشند. به طور خلاصه، نرم‌کننده‌ها مقدار آب را کاهش می‌دهند و مقاومت بتن را افزایش می‌دهند. ساختار منافذ بتن را بهبود بخشیده و فشردگی آن را افزایش دهید. خونریزی و جداسازی مخلوط بتن را کاهش داده و زمان گیرش مخلوط را به تأخیر بیندازید.

فروش سدیم نفتالین سولفونات

فروش استثنائی مواد اولیه ساختمان و روان‌کننده بتن شامل فروش پلی نفتالین سولفونات سدیم، لیگنو سولفونات سدیم، لیگنو سولفونات کلسیم و  با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط این مجموعه انجام می‌شود. برای خرید پلی نفتالین سولفونات و اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست