فروش روغن بادام شیرین دارویی

خرید روغن بادام شیرین عمده

شرکت پیشگامان شیمی با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه در واردات روغن‌های گیاهی و فعالیت در حوزه خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی آماده همکاری با شرکت‌های تولیدی می‌باشد. جهت خرید روغن بادام شیرین گرید آرایشی بهداشتی و دارویی در گالن‌های 20 لیتری و 185 کیلویی با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت و خرید روغن بادام شیرین

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

واردکننده روغن بادام شیرین 100% خالص

پیشگامان شیمی وارد کننده، خرده فروش و عمده فروش روغن بادام شیرین در ایران است، روغن حامل با کیفیت بالا که از مغز بادام به صورت سرد فشار داده می‌شود. روغن بادام عمده ما از اسپانیا و فرانسه تهیه می‌شود، رایحه بسیار لطیفی دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. همیشه قبل از استفاده بر روی پوست، یک تست پچ کوچک انجام دهید تا سازگاری آن بررسی شود. متخصصان ماساژ باید توجه داشته باشند که می‌تواند ورقه‌ها را لکه‌دار کند.

قیمت روغن بادام شیرین خالص

روغن بادام از مغز بادام (Prunus amygdalus dulcis) استخراج می‌شود. این روغن شامل ویتامین E، مواد معدنی، پروتئین و اسیدهای چرب ضروری (EFA’s) است. قیمت روغن بادام شیرین تصفیه شده که با روش پرس سرد تولید می‌شود با توجه به هزینه‌های حمل و کشور تولیدکننده متفاوت است. این روغن منبع غنی از ویتامین E است که آن را به یک ماده افزودنی عالی برای محصولات مراقبت از پوست تبدیل می‌کند. روغن بادام یکی از روغن‌های بسیار مفید، کاربردی و معمولاً مورد استفاده است. این ماده برای انواع پوست به عنوان نرم‌کننده عمل می‌کند و بیشتر به دلیل توانایی نرم کردن، تسکین و ترمیم پوست شناخته می‌شود.

روغن بادام شیرین تصفیه شده

روغن بادام شیرین دارویی یک روغن گیاهی با بافت سبک است. به رنگ زرد کم‌رنگ و تقریباً بدون رایحه روغن وجود دارد که با فشار دادن مغزها تهیه و برای تهیه دارو استفاده می‌شود. بادام شیرین به عنوان یک ملین و به عنوان درمانی برای مثانه، سینه، دهان، طحال، رحم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعضی از افراد برای نرم شدن پوست، از بین بردن غشاهای مخاطی و از بین بردن میکروب‌ها، از روغن بادام شیرین روی پوست استفاده می‌کنند.

خواص روغن بادام شیرین آرایشی

بادام شیرین نرم‌کننده بسیار خوبی است و به دلیل توانایی نرم کردن پوست شناخته شده است. سرشار از پروتئین و ویتامین D است و بسیار مغذی در نظر گرفته می‌شود. حاوی اسید لینولئیک است.  خرید روغن بادام شیرین به دلیل گرانروی متوسط و به دلیل جذب سریع پوست بدون باقی ماندن مواد چسبناک، مورد علاقه ماساژ درمانی‌ها است. روغن دارای عطر خنثی است و ترکیب آن با روغن‌های پایه برای ایجاد عطر ماساژ یا عطر سازی آسان است.

خواص روغن بادام شیرین برای پوست

روغن بادام شیرین سلول‌های پوست شما را سالم نگه می‌دارد، از پوست در برابر آسیب اشعه ماورا بنفش محافظت می‌کند و آن را صاف و نرم می‌کند. مملو از ویتامین‌های E ،A و D، اسیدهای چرب اشباع نشده، پروتئین، پتاسیم و روی است. اسیدهای چرب به پوست شما در حفظ رطوبت کمک می‌کند و پوست تحریک شده را التیام می‌بخشد. ویتامین A به کاهش آکنه و کاهش زخم و لکه ها کمک می‌کند. روغن بادام شیرین، روغنی سبک است و به سرعت توسط پوست جذب می‌شود و برای تولید محصولات مراقبت از پوست، روغن ماساژ یا روغن حامل مناسب است.

کاربرد روغن بادام شیرین دارویی

روغن بادام شیرین تصفیه شده دارای کاربردهای گسترده‌ای است، زیرا روغن حامل مورد علاقه برای داروهای آروماتراپی و لوازم آرایشی خودتان است. احساس سبکی و رایحه خنثی، آن را به یک روغن حامل عالی برای استفاده در صابون‌ها، لوسیون‌ها، بالم‌های لب، آرایش و کره‌های بدن تبدیل کرده است. روغن بادام برای انواع پوست عالی است و به دلیل توانایی نرم‌کنندگی، آرامش‌بخشی و آبرسانی به پوست و همچنین ایجاد خطوط ریز روی صورت شناخته شده است.

صابون سازان از روغن بادام برای حالت دهی به پوست و ایجاد کف پایدار استفاده می کنند. همچنین یک صابون عالی برای پاکسازی پوست مستعد آکنه ایجاد می‌کند. روغن بادام سرشار از ویتامین A ،E و B و همچنین اسیدهای چرب ضروری اولئیک و لینولئیک است.

خواص روغن بادام شیرین دارویی

  • اثرات مرطوب‌کننده روغن بادام ممکن است به ویژه برای افرادی که پوست خشک یا حساس دارند مفید باشد.
  • روغن بادام مملو از ویتامین E است که ممکن است به محافظت از پوست در برابر آفتاب و پیری زودرس کمک کند.
  • روغن بادام از قلب شما محافظت می‌کند.
  • ممکن است سلامت رکتال و گوارش را ارتقا بخشد. روغن بادام در تقویت سلامت دستگاه گوارش کاربردهای بسیاری دارد.
  • روغن بادام در پایین نگه داشتن سطح قند خون بعد از غذا مفید است. بادام کامل بهتر عمل می‌کند و به درمان دیابت کمک می‌کند.
  • خواص مرطوب‌کننده احتمالی روغن ممکن است پوست سر و شوره سر را نیز درمان کند.
  • روده و رکتوم را سالم نگه می‌دارد. اگر برای رفع یبوست به یک ملین ملایم و طبیعی احتیاج دارید، می‌توانید روزانه دو قاشق غذاخوری روغن بادام بخورید یا آن را روی سالاد یا سبزیجات بریزید.
    روغن بادام دارای بافت سبک است و به راحتی توسط پوست جذب می‌شود. این ماده برای از بین‌بردن ضایعات درعمق منافذ پوستی و فولیکول‌ها استفاده می‌شود، همچنین به دلیل داشتن ویتامین A می‌تواند از آکنه‌های بعدی جلوگیری کند.

فروش روغن بادام شیرین دارویی

فروش روغن بادام شیرین گرید آرایشی و دارویی به صورت گالن‌های ۲۰ لیتری و بشکه‌های ۱۸۵ لیتری محصول کشور اسپانیا و فرانسه آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول روغن بادام شیرین ارگانیک و تصفیه شده مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

تولیدکننده روغن بادام شیرین

تولید روغن بادام شیرین با پرس سرد صورت می‌گیرد و برای تغذیه پوست و مو بسیار مناسب است. در حالی که مو را نرم و براق می‌کند رشد مو را نیز تحریک می‌کند. روغن بادام یک روغن طلایی حاوی ویتامین E است که برای ماساژهای کامل بدن خوب است و به خوبی با سایر روغن‌های حامل مخلوط می‌شود.

آنالیز روغن بادام شیرین

جهت دریافت آنالیز روغن بادام شیرین شماره درخواست و شماره خود را در سایت درج کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. روغن بادام شیرین ما 100٪ خالص و به روش پرس سرد بدون هیچگونه حلال یا فرآوری شیمیایی استخراج می‌شود و کاملا طبیعی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست