روغن نارگیل

خرید روغن نارگیل

ارسال سفارش به سراسر کشور با سریع زمان

فروشنده: 09129008862

خرید روغن نارگیل

روغن نارگیل از نارگیل حاصل می‌شود. نارگیل میوه‌ی درخت نارگیل است که ارتفاع درخت آن بسیار بلند و در بالای آن نارگیل رشد می‌کند! نارگیل دارای پوشش‌های مختلفی است که اولین آن پوشش مویی روی پوست نارگیل است و پوشش بعدی آن پوسته سخت نارگیل است که باید توسط جسم سخت شکسته‌شده تا به مواد درون آن دست یافت! اصل ماده خوراکی نارگیل چسبیده به پوسته سخت آن است و درون هر نارگیل مایعی است که به آن آب نارگیل گفته می‌شود و پس از شکستن خارج می‌شود.

فروش روغن نارگیل

نارگیل میوه‌ای بسیار مفید است زیرا حاوی مقادیر بسیار بالای فیبر است در حالی که هیچ‌گونه کلسترولی در بر ندارد!

فواید فیبر درون نارگیل جهت:

  • کاهش وزن و القای حس سیری
  • کنترل قند خون
  • کنترل کلسترول

بسیار مؤثر است و توسط پزشکان به شدت توصیه می‌شود.

همچنین حاوی مقادیر بالای:

  • آهن
  • کلسیم
  • پتاسیم
  • پروتئین
  • ویتامین C است.

در حال حاضر روغن نارگیل، یک موضوع داغ در عناوین خبری روزانه است که ادعا می‌کنند از کاهش وزن گرفته تا درمان بیماری آلزایمر مفید است. پس آیا سالم است یا ناسالم؟ در اینجا برخی از حقایق در مورد آن آورده شده است.

از کجا می‌آید؟

3 نوع اصلی روغن نارگیل وجود دارد:

ویرجین یا تصفیه نشده – از میوه نارگیل‌های تازه رسیده و بدون استفاده از درجه حرارت بالا یا مواد شیمیایی استخراج می‌شود.

تصفیه شده – ساخته شده از گوشت نارگیل خشک که اغلب از نظر شیمیایی سفید شده و بو گرفته است.

تا حدی هیدروژنه – بیشتر پردازش می‌شود و برخی از چربی‌های اشباع نشده (چربی‌های خوب) را به چربی‌های ترانس (چربی بد) تبدیل می‌کند.

روغن نارگیل

خواص تغذیه‌ای روغن نارگیل

روغن نارگیل که در بازار و سوپر مارکت یا فروشگاه مواد غذایی و بهداشتی محلی پیدا می‌کنید، بدون توجه به نوع آن، سرشار از چربی اشباع است – بین 82-92٪! در حقیقت، این یک چربی جامد محسوب می‌شود. یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، حاوی بیش از 11 گرم چربی اشباع می‌باشد. حد مجاز روزانه توصیه شده توسط انجمن قلب آمریکا 13 گرم است.

 

اکثر روغن‌های آشپزی رایج از جمله کلزا، ذرت، گلرنگ، آفتابگردان، روغن سویا، بذر کتان، روغن هسته انگور و روغن زیتون فوق بکر حاوی چربی اشباع کمتری نسبت به روغن نارگیل هستند.

کاربرد و خواص:

یکی از معروف‌ترین روغن‌های مورد استفاده توسط مردم جهت زیبایی و محافظت از پوست روغن نارگیل است! روغن نارگیل به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان و ویتامین E باعث کاهش چین و چروک‌های پوستی و جوان‌تر شدن پوست می‌شود و همین‌طور به علت مقادیر بالای پروتئین برای پوست مفید است.

طبق تحقیقات انجام شده بر روی روغن نارگیل، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که روغن نارگیل با  SPF=8 می‌تواند به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل کند و احتمال آفتاب‌سوختگی را کاهش دهد و همین‌طور در صورت ایجاد سوختگی و کدر شدن پوست آن‌ را در دراز مدت بهبود می‌بخشد.

برای استفاده از روغن نارگیل آن را به صورت مستقیم یا همراه با ماسک‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند. روغن نارگیل اصل در دمای اتاق به صورت موم است و مانند دیگر روغن‌های موجود در بازار مانند روغن آرگان یا روغن خراطین به صورت مایع نیست اما با افزایش دما به صورت مایع شفاف در می‌آید. همچنین به صورت خوراکی به دلیل خاصیتی که باعث ایجاد حس سیری در بدن می‌شود موجب کاهش وزن شده و همین‌طور به دلیل نداشتن کلسترول روغنی بسیار مفید برای قلب و عروق است.

خرید روغن نارگیل

مزایای آن برای مو

  1. به نرم شدن مو کمک می‌کند

استفاده از روغن نارگیل روی مو به کاهش ریزش پروتئین در انواع مو کمک می‌کند. و از آنجا که این روغن غنی از اسید لوریک است و به راحتی در داخل ساقه مو نفوذ می‌کند، استفاده از آن به عنوان نرم کننده روزانه بسیار مناسب است.

  1. به افزودن درخشش مو کمک می‌کند

روغن نارگیل برای مو همچنین به قفل شدن رطوبت در مو کمک می‌کند و به آن شکوه و درخشش زیبایی می‌بخشد.

  1. رشد مو را تحریک می‌کند

روغن نارگیل یک روش طبیعی برای کمک به ضخیم شدن و سریعتر شدن رشد موها است. ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری که به طور طبیعی در روغن نارگیل یافت می‌شوند، پوست سر را تغذیه می‌کنند و به از بین بردن تجمع سبوم در فولیکول‌های مو کمک می‌کنند.

کاربرد آن در صنعت

روغن نارگیل برای استفاده به عنوان ماده اولیه بیودیزل آزمایش شده است تا به عنوان سوخت موتور دیزل استفاده شود. به این ترتیب، می‌توان آن را برای ژنراتورهای برق و حمل و نقل با استفاده از موتورهای دیزلی اعمال کرد. از آنجا که روغن نارگیل مستقیم دارای دمای ژل بالا (22-25 درجه سانتی گراد)، گرانروی زیاد و حداقل دمای محفظه احتراق 500 درجه سانتیگراد (932 درجه فارنهایت) است (برای جلوگیری از پلیمریزاسیون سوخت)، روغن نارگیل به طور معمول برای تولید بیودیزل ترانس استری فیکاسیون می‌شود.

فیلیپین، وانواتو، ساموآ و چندین کشور دیگر جزیره گرمسیری از روغن نارگیل به عنوان منبع سوخت جایگزین برای راه اندازی اتومبیل، کامیون و اتوبوس و تولید برق استفاده می‌کنند. روغن نارگیل در حال حاضر به عنوان یک سوخت برای حمل و نقل در فیلیپین استفاده می‌شود.

آیا این روغن سالم است یا ناسالم؟

واقعیت این است که شواهد علمی کافی برای اثبات ادعاهای بی‌شمار در مورد فواید بالقوه سلامتی روغن نارگیل وجود ندارد، اما ما می‌دانیم که این ماده حاوی چربی اشباع شده است و چربی اشباع شده باعث افزایش LDL یا کلسترول “بد” می‌شود.

اما در مورد این باور که همه چربی‌های اشباع شده بد نیستند، چه می‌کنید؟ در سالهای اخیر، ادعاهای بی‌شماری روغن نارگیل را به تری‌گلیسیریدهای با زنجیره متوسط (MCTs) تشبیه کرده‌اند که به آن‌ها اسیدهای چرب زنجیره متوسط نیز می‌گویند. MCT نوعی چربی اشباع است که با مزایای بالقوه سلامتی از جمله کاهش وزن، کنترل اشت‌ها، افزایش متابولیسم، اثرات ضد التهابی و غیره ارتباط دارد. اما در اینجا کلید اصلی وجود دارد … این تحقیق در مورد MCT نمی‌تواند روی روغن نارگیل اعمال شود زیرا تری‌گلیسیریدهای غالب در روغن نارگیل از نظر ساختار، جذب و متابولیسم متفاوت هستند.

روغن نارگیل به عنوان روغن لوریک طبقه بندی می‌شود زیرا اسید چرب اصلی آن، اسید لوریک است. اسید لوریک را می‌توان به عنوان یک اسید چرب با زنجیره متوسط ​​یا بلند طبقه بندی کرد. هنگامی که بدن شما اسید لوریک را هضم و متابولیزه می‌کند، بیشتر شبیه یک اسید چرب با زنجیره بلند است، بنابراین اثرات بالقوه مفید MCTs را دریافت نمی‌کنید.

یک استاد دانشگاه کلمبیا نیز تحقیقاتی انجام داد که نشان داد نوعی چربی در روغن نارگیل می‌تواند باعث افزایش متابولیسم و ​​تقویت کاهش وزن شود. این نوع چربی MCTs بود زیرا روغنی که وی در مطالعه خود استفاده کرد یک روغن نارگیل 100٪ با زنجیره متوسط ​​بود. اکثر روغن‌های نارگیل به طور معمول 13-14٪ درصد این تری‌گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​را دارند. بنابراین، مردم مجبورند مقادیر زیادی بخورند تا نتایج را تکرار کنند. این استاد دانشگاه گفت: “هیچ کس در روز 150 گرم (10 قاشق غذاخوری) روغن نارگیل نمی‌خورد.” در اصل نباید این مقدار مصرف شود.

مصرف کمتر چربی اشباع همراه با مصرف بیشتر چربی‌های غیر اشباع با میزان کمتری بیماری قلبی عروقی (CVD) همراه است. اما چربی اشباع شده را با کربوهیدرات‌های تصفیه شده و قندها جایگزین نکنید زیرا این کار خطر ابتلا به CVD را کاهش نمی‌دهد.

خط پایین؟ مصرف کل چربی اشباع شده خود را به تمام اشکال محدود کنید. غذاهای کامل، فرآوری نشده مانند میوه‌ها و سبزیجات تازه، منجمد یا کنسرو شده، پروتئین بدون چربی، غلات کامل و لبنیات با چربی کم مصرف کنید.

فروش روغن پیشگامان شیمی

فروش روغن نارگیل:

تیم بازرگانی پیشگامان شیمی وارد کننده مستقیم انواع مواد اولیه کارخانه‌جات و روغن‌های تخصصی از برترین برندهای خاص از سراسر جهان است، با خرید از ما بهترین قیمت‌های بازار را دریافت کنید.

شما مشتریان عزیز جهت خرید گلایسین، خرید اسید فولیک، خرید آویسل، خرید بنزوات سدیم، خرید پلی سوربات 80، خرید متیل پارابن، خرید مونو سدیم گلوتامات، خرید تگزاپن، خرید مانیتول، خرید موم بیزواکس، خرید TBHQ، خرید اسید اگزالیک، خرید تربانتین، خرید نیتریت سدیم با ما تماس بگیرید.

****جهت خرید، مشاوره و یا استعلام قیمت با شماره‌های ما در تماس باشید****

درخواست کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای مشاوره تماس بگیرید