خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده

خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده

پروتئین گندم هیدرولیز شده ما که به طور طبیعی مشتق شده است، یک هیدرولیز پروتئین گرید آرایشی و بهداشتی از منابع تجدیدپذیر طبیعی است. این یک مجموعه آبرسان منحصر به فرد است که ترکیبی از خواص متعادل کننده رطوبت و تشکیل فیلم را ارائه می دهد که برای کنترل بهتر مو، افزایش درخشندگی و برجسته شدن موها عمل می کند. خواص ضد تحریک و محافظتی آن به پوست احساس نرمی و لطافت بیشتری می بخشد. مزایای تشکیل لایه آن به حفظ تعادل رطوبت بهینه در پوست و مو کمک می کند. یک ماده استثنایی برای افزودن رطوبت به لوسیون ها، کرم ها و سرم های صورت، همچنین افزودنی عالی برای شامپوها، نرم کننده ها و شوینده های بدن است.

جهت استعلام قیمت پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت پروتئین گندم هیدرولیز شده

  • سطح استفاده توصیه شده: 1-5٪
  • شکل ظاهری: مایع کهربایی شفاف
  • بو: مشخصه پروتئین های هیدرولیز شده، ملایم
  • حلالیت: محلول در آب
  • وزن مولکولی: < 3500 دالتون
  • قیمت: لطفا با ما تماس بگیرید

پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده چیست

ممکن است قبلاً بارها متوجه ” پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده” در لیست مواد موجود در محصولات مراقبت از مو و مراقبت از پوست شده باشید. به دلیل اینکه توانایی تقویت مو و همچنین بهبود ساختار مو را دارد، سال‌هاست که به طیف وسیعی از محصولات اضافه شده است. این ماده اغلب به محصولات طبیعی و ارگانیک اضافه می‌شود زیرا می تواند برای محافظت از مو در برابر آسیب و بهبود سلامت کلی مو مورد استفاده قرار گیرد. پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده توانایی مو را در حفظ رطوبت، افزایش حجم و کاهش تخلخل مو افزایش می‌دهد.

خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده
خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده

چگونه پروتئین را وارد موهای خود می‌کنید؟

بهترین راه از طریق رژیم غذایی مناسب است اما می‌توانید از طریق محصولات مو مکمل‌ها را فراهم کنید، به خصوص اگر رژیم شما به اندازه کافی غنی از پروتئین نباشد. پروتئین‌هایی مانند کراتین هیدرولیز شده و کلاژن هیدرولیز شده بسیار بزرگ هستند و باید تجزیه شوند تا بتوانند توسط مو جذب شوند. این فرآیند هیدرولیز نامیده می‌شود و نمی‌توان آن را در خانه انجام داد، بلکه در آزمایشگاه انجام می‌شود.

هیدرولیز چیست؟

هیدرولیز نوعی واکنش شیمیایی است که در آن یک واکنش دهنده حداقل دو (یا بیشتر) محصول ایجاد می‌کند و یک واکنش تجزیه است. در آن از آب استفاده می‌شود زیرا هیدرولیز در لغت به معنای واکنش با آب است. یک مولکول بزرگتر با افزودن یک مولکول آب به دو یا چند قسمت تقسیم می‌شود. هیدرولیز باعث می‌شود تا موها با تجزیه پروتئین‌ها از پروتئین بهره مند شوند تا بتوانند جذب شده و به مو کمک کنند.

پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده در واقع چیست و چه مزایایی دارد؟

پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده برای حفظ مو بسیار مفید است. این به حفظ رطوبت مو و تقویت مو کمک می‌کند. این ماده به بسیاری از محصولات موضعی مانند شامپو و نرم کننده اضافه می‌شود اما می‌تواند به صورت خوراکی نیز مصرف شود.

پروتئین جوانه گندم هیدرولیز چیست؟

پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده به این دلیل است که از جوانه گندم گرفته شده است. سرشار از اسیدهای آمینه و پروتئین است که فواید زیادی شامل افزایش قدرت و افزایش رشد مو ایجاد می‌کند. پروتئین‌های جوانه گندم برای موهای فر، خشک یا حتی آسیب دیده بسیار مفید هستند زیرا به حفظ رطوبت و ایجاد حجم بیشتر کمک می‌کند.

آیا استفاده از پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده بی‌خطر است؟

پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده معمولاً برای استفاده در اکثر افراد بی‌خطر است. با این حال این دارو برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا دارای حساسیت به گلوتن توصیه می‌شود. از آنجا که از جوانه گندم گرفته شده است، حتی در صورت استفاده موضعی می‌تواند در افراد ایجاد واکنش کند، زیرا می‌تواند وارد جریان خون شود و واکنش بدی ایجاد کند. حتی اگر هیچ یک از این شرایط را نداشته باشید، هنوز هم واکنش کمی به آن وجود دارد، به خصوص اگر پوست حساس دارید.

چرا پروتئین برای موهای فر ضروری است؟

همانطور که می‌دانید مو‌های فر رطوبت را بیش از هر نوع موی دیگر از دست می‌دهند. پروتئین برای استحکام، محافظت و ساختار پیچ خورده مورد نیاز است. وقتی مو فاقد پروتئین باشد، کدر یا رشته‌ای به نظر می‌رسد. مو‌های فر برای اینکه بتوانند شکل خود را حفظ کنند به مقدار زیادی پروتئین نیاز دارند، در غیر این صورت ممکن است صاف شوند.

به دست آوردن تعادل مناسب رطوبت و پروتئین منجر به ایجاد فرهایی می‌شود که نرم تر و پر حجم هستند. پروتئین‌ها به منظور رطوبت رسانی به کوتیکول‌های مو نفوذ می‌کنند که برای موهای فر بسیار مهم است زیرا این نوع مو می‌توانند خیلی زود آبرسانی و رطوبت بافت خود را از دست بدهند. گرچه ممکن است موهای صاف و بسیار ریز به پروتئین زیادی احتیاج نداشته باشند، اما موهای فر از درمان‌های منظم پروتئین بهره مند می‌شوند.

خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده
خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده

چه نوع محصولاتی حاوی پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده هستند؟

فروش پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده به طیف وسیعی از محصولات مو، به ویژه محصولاتی که برای موهای فرفری هدف قرار می‌گیرند، اضافه می‌شود. با این حال، این همه مواردی نیست که برای آن استفاده می‌شود. از این ماده در انواع محصولات زیبایی به عنوان راهی برای تغذیه و مرطوب سازی پوست استفاده می‌شود. معمولاً این ماده به عنوان یک ماده ایمن در محصولات در نظر گرفته می شود زیرا معمولاً واکنش های نامطلوبی ایجاد نمی‌کند. در اینجا برخی از محصولاتی وجود دارد که انتظارمی‌رود این ماده را در موارد زیر پیدا کنید:

– شامپو
– نرم کننده
– مکمل‌های مو
– شامپو بدن
– کرم ضد پیری
– کرم حالت دهنده
– کرم مرطوب کننده
– کانسیلر
– برق لب
– پودرهای صورت

خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده
خرید پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده

مزایای استفاده از محصولات مو با پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده

استفاده از محصولات حاوی پروتئین جوانه گندم هیدرولیز فواید زیادی دارد.

رطوبت را حفظ می‌کند.

مهم است که موها رطوبت خود را حفظ کنند تا از سلامتی آن‌ها محافظت کنند. موهای فر به تعادل رطوبت و پروتئین خوبی احتیاج دارند و پروتئین گندم هیدرولیز با نفوذ به قشر تارهای مو و قفل نگه داشتن رطوبت عمل می‌کند.

از شکستگی جلوگیری می‌کند.

پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده خاصیت ارتجاعی مو را بهبود می‌بخشد، که در جلوگیری از شکستگی و شکنندگی انتهای بافت مو بسیار مهم است. اگر خاصیت انعطاف پذیری کمی داشته باشید، ممکن است رشته‌هایی را تجربه کنید که به راحتی از بین می‌روند و موهایی که سبک و فرم دادن به آن دشوار است. این به این دلیل ساده است که مو فاقد آبرسانی است، بنابراین ضعیف شده و در معرض آسیب قرار می‌گیرد. با گذشت زمان، این می‌تواند به شکاف‌های مکرر و حتی ریزش مو منجر شود. پروتئین گندم هیدرولیز شده مو را آبرسانی می‌کند، که به نوبه خود از تقسیم آن جلوگیری می‌کند.

موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند.

موهایی که ضعیف و آسیب دیده‌اند می‌توانند به دلیل کمبود پروتئین یا عدم تعادل پروتئین و رطوبت باشند. فروش پروتئین گندم هیدرولیز شده توصیه شده‌ترین روش درمانی برای موهای خشک و آسیب دیده است که فاقد رطوبت است زیرا خود یک پروتئین است و می‌تواند فولیکول‌های آسیب دیده مو را بازیابی کند. کسانی که به دلیل درمان‌های شیمیایی منظم یا یک ظاهر طراحی شده در اثر گرما موهایش آسیب دیده باشد، از استفاده از محصولی با پروتئین گندم هیدرولیز بسیار سود می‌برد.

حجم را افزایش می‌دهد.

هرچه موها حالت بیشتری داشته و آب آن‌ها بیشتر شود، افزایش حجم بیشتری را تجربه خواهند کرد. پروتئین گندم هیدرولیز شده رطوبت را به خود جلب کرده و آن را در بافت قفل نگه می‌دارد، همین امر باعث حجم دادن به مو می‌شود. کسانی که موهای کم پشت دارند یا کسانی که به دنبال اصلاح الگوی فر طبیعی خود هستند، می‌توانند از محصولی با این ماده در آن استفاده کنند.

به قابلیت کنترل کمک می‌کند.

موهایی که خشک، آسیب دیده و فاقد رطوبت هستند معمولاً سخت‌تر می‌شوند. ممکن است گره خورده و مات شود و به شدت در برابر هر نوع آرایشی، آسیب پذیر شود. پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده با صاف کردن کوتیکول‌های مو و نرم کردن موهای خشک و شکننده کمک می‌کند.

انواع دیگر پروتئین هیدرولیز شده

پروتئین ابریشم هیدرولیز شده

پروتئین ابریشم هیدرولیز شده با سیستئین، یک اسید آمینه ضروری برای سلامتی مو، موها را دوباره احیا می‌کند. به دلیل مزایای مرطوب کنندگی و بهبود خاصیت ارتجاعی مو، باعث شکستگی کمتر می‌شود.

پروتئین هیدرولیز شده سویا

پروتئین هیدرولیز شده سویا که از سویا به دست می‌آید، تقویت کننده فیبر مو و افزودن درخشش و رطوبت به تارهای مو است. از آنجا که بسیار مطبوع است، می‌تواند باعث کاهش پوسته پوسته شدن و خطر تحریک پوست سر شود.

پروتئین کراتین هیدرولیز شده

پروتئین هیدرولیز شده شیر  یک مولکول پروتئین بزرگ است که می تواند موهای شیمیایی و آسیب دیده از طریق گرما را با ایجاد قدرت دوباره به رشته های مو درمان کند. با ایجاد یک لایه محافظ در اطراف مو، این پروتئین منجر به ایجاد موهایی براق و با ظاهری سالم می‌شود که قابلیت کنترل بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست