پیشگامان شیمی | بازرگانی و فروشنده مواد شیمیایی

اگر شما هم قصد خرید مواد اولیه مورد نیاز کسب و کار و صنعت خود را دارید، اما نگران کیفیت و قیمت نهایی تمام شده برای خود هستید ، نگران نباشید. شرکت پیشگامان شیمی با بیش از 10 سال تجربه در حوزه مواد اولیه شیمیایی این دو نگرانی بزرگ را به همراه تضمین کیفیت محصول را یکجا در اختیار شما قرار میدهد. همین الان محصول مورد نظر خود را در باکس زیر جستجو کنید

Search
Generic filters

برای ثـبت سـفارش مـحصولـات نیاز به کمک دارد؟

شما کاربران گرامی می توانید از طریق فرم، جهت ثبت سفارش مواد اولیه شیمیایی در سایت پیشگامان شیمی اقدام نمایید. همکاران ما در بخش فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. در این تماس به تمامی سوالات شما در زمینه فروش مواد اولیه شیمیایی پاسخ داده می شود تا بتوانید خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید.

ما را بیشتر بشناسید

ما توانسته‌ایم در کشور عزیزمان ایران، پرکاربردترین مواد اولیه را با انواع برندها در حداقل زمان و با رعایت دما و شرایط نگهداری مناسب هر مواد، بنابر سفارش مشتریان تهیه و عرضه نماییم و با استفاده از کارشناسان مجرب، قیمت محصولات و کیفیت و اصالت آن‌ها را تضمین می‌نماییم.

شرکت پیشگامان شیمی در حال حاضر دارای شرکای تجاری از کشورهای آلمان، چین و ترکیه می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک از کشورهای مالزی، کره جنوبی، ایتالیا و فرانسه چند شرکت با شرکت پیشگامان شیمی همکاری تنگاتنگی خواهند داشت.

1

تعداد محصولات

1

تعداد فروش

1

مشاوره رایگان

1

تیم فروش ما

برخی از مشتریان بزرگ ما …

فروش مواد شیمیایی
فروش مواد شیمیایی
فروش مواد شیمیایی
فروش مواد شیمیایی
فروش مواد شیمیایی
فروش مواد شیمیایی
درباره پیشگامان شیمی

مواد شیمیایی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که ماده شیمیایی یعنی هر آنچه برای انسان مضر است در صورتی که این یک باور اشتباه است.هر ماده ای که از حجم و جرم مشخص، و به حالت های گاز، مایع یا جامد باشد، یک عنصر است عنصری که میتواند با ترکیب چند حالت نیز به وجود آماده باشد.هر ماده ای از مولکول ها، اتم ها و ذرات ریز اتمی تشکیل شده اند بنابراین هر چیزی که در شکل و اندازه مشخص با بو و مزه همراه باشد یک ماده شیمیایی است.

مواد شیمیایی کاربردهای متفاوتی در صنایع مختلف دارند. برای مثال با اضافه کردن یک نگهدارنده، از کپک زدن جلوگیری میشود. یا از همان نگهدارنده برای طولانی تر شدن ماندگار محصول استفاده میشود.از ماده شیمیایی دیگری برای حجم دهنده یا رقیق کننده استفاده میشود. اگر این مواد شیمیایی نباشند اساسا بسیاری از محصولاتی که مصرف میکنیم قبل از رسیدن به دست ما از چرخه مصرف خارج میشوند.

ازمهم ترین محصولات حوزه صنایع غذایی میتوان به : 

لیست بعضی از مواد شیمیایی صنعتی:

مهم ترین مواد شیمیایی صنعتی:

مهم ترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی:

اتانول صنعتی ایزو آمیل الکل
استون صنعتی آب اکسیژنه
نیترات کلسیم آمونیوم استات
گلیسیرین صنعتی آمونیوم کلراید
هیدروکلریک اسید صنعتی اسید فتالیک
اسید بوریک صنعتی پروپانل

لیست بعضی از سایر مواد شیمیایی پرکاربرد:

خرید ساکارز ، فروش اسید لاکتیک ، فروش سدیم ساخارین ، فروش سوربیتان مونو اولئات ، فروش اینوزیتول ، خرید کربوکسی متیل سلولز ، خرید گلیسیرین ، سوربات پتاسیم ، خرید دی استات سدیم ،  خرید آلژینات سدیم ، خرید بنزوات سدیم ، خرید مانیتول ، خرید پودر زینک گلوکونات ، خرید گوارگام ، خرید اسید فولیک ، خرید ال لیزین ، خرید دی کلسیم فسفات، مونو دی گلیسیرید، آب اکسیژنه، آگار آگار خوراکی، فروش هیدروژن پراکسید، کافور،

فهرست