آنتی اکسیدان TBHQ

خرید آنتی اکسیدان TBHQ

شرکت پیشگامان شیمی انواع آنتی‌اکسیدان‌های صنایع غذایی را از کشورهای آلمان و هند وارد می‌کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید آنتی اکسیدان TBHQ با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت انالیز

و استعلام قیمت آنتی اکسیدان TBHQ

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت tbhq

فرمول شیمیایی ✅ C10H14O2
وزن مولکولی 166.22
cas No 1948-33-0
به انگلیسی Tert-butylhydroquinone
شکل محصول ✅ پودری سفید رنگ
خلوص 99%
کاربرد ✅ نگهدارنده طبیعی
برند و کشور تولیدی  یاشو هندوستان
بسته بندی  درام 25 کیلویی
محل تحویل تهران
قیمت tbhq ✅ تماس بگیرید 📞

آنتی اکسیدان TBHQ گرید غذایی برای استفاده در تثبیت روغن‌های مختلف، چربی‌ها، مواد غذایی و مواد آرایشی در برابر زوال اکسیداتیو ایجاد شده است. بنابراین باعث جلوگیری از اکسیده شدن و افزایش عمر مفید محصولات می‌شود. TBHQ (E319) مؤثرترین آنتی‌اکسیدان برای روغن‌های گیاهی اشباع نشده و بسیاری از چربی‌های خوراکی حیوانی است.

TBHQ در هنگام استفاده از آهن هیچ‌گونه تغییر رنگی نشان نمی دهد و در صورت افزودن به روغن‌ها، چربی‌ها و غذاهای مختلف، بو و طعم قابل ملاحظه‌ای ایجاد نمی‌کند. این ماده در چربی‌ها و روغن‌ها از حلالیت خوبی برخوردار است و می‌تواند با سایر آنتی اکسیدان ها مانند BHA ترکیب شود تا ترکیبات آنتی اکسیدانی بسیار مؤثری تولید کند.

آنتی اکسیدان ترتیلی بوتیل هیدروکینون (TBHQ) به طور گسترده ای در غذاهای مختلف جهان استفاده می‌شود. سایر انتی اکسیدان ها شامل: BHA ،BHT و آسکوربیل پالمیتات برای کاربردهای خاص غذایی است. آنتی اکسیدان TBHQ به عنوان یک آنتی اکسیدان مصنوعی است که برای افزایش ماندگاری غذاهای روغنی و چرب استفاده می‌شود.

در غذاهای فرآوری شده، برای جلوگیری از تغییر رنگ و تغییر در طعم و بو، روی مواد غذایی یا روی بسته‌بندی آن اسپری می‌شود. محصولات دیگر، مانند مواد آرایشی، عطرها و لاک‌ها حاوی TBHQ برای حفظ ثبات هستند.

آنتی اکسیدان TBHQ چیست؟

تاریخچه شناسایی آنتی اکسیدان‌ها بر می‌گردد به اوایل قرن‌های 19 و 20 که کارشناسان علوم پزشکی به بحث و تبادل در مورد آن‌ها پرداخته‌اند و اما TBHQ چیست؟ بنا به تعریف رسمی مؤسسه ملی بهداشت عبارت است از یک پودر کریستالی  سفید رنگ تا قهوه‌ای که بوی بسیار کمی دارد و حلالیت آن در آب بسیار کم است که در واقع به عنوان آنتی‌اکسیدان در غذا و لوازم آرایشی و به عنوان یک تثبیت‌کننده شیمیایی استفاده می‌شود.

همچنین به‌عنوان یک عنصر بی‌اثر در برخی از حشره‌کش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان یک افزودنی غذایی، شماره E آن E319 است. برای خرید مواد اولیه غذایی  به شرکت پیشگامان شیمی مراجعه کنید. آنتی‌اکسیدان‌ها در بعضی غذاها مانند چربی‌ها و روغن‌های پردازش‌شده مانند:

  • روغن کلزا
  • گوشت ماهی‌ها
  • غذاهای غیر آلی
  • نوشیدنی‌های غیر الکلی
  • شیرسویا
  • زغال‌اخته

یافت می‌شود. بدن انسان به مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها وابسته است و می‌توان با گنجاندن غذاهای گیاهی در برنامه غذایی این ماده را برای بدن تامین کرد. هر چند این ماده در محصولات گوشتی و ماهی‌ها نیز وجود دارد ولی مقدار آن در غذاهای گیاهی به نسبت بیشتر می‌باشد. TBHQ یک آنتی اکسیدان بسیار آبگریز است و در نتیجه یک رفتار خاص ایجاد می شود.

این رفتار همچنین باعث می‌شود که محلول شدن در چربی‌ها یا روغن‌ها آسان نباشد. آنتی اکسیدان TBHQ در واسط‌های فاز چربی با آب یا هوا متمرکز می‌شود. دقیقاً این رابط روغن، چربی و فرآورده‌های غذایی است که اکسیداسیون به راحتی شروع می‌شود، TBHQ در آنجا آماده است تا کار خود را انجام دهد.

آنتی اکسیدان TBHQ
خرید آنتی اکسیدان TBHQ – فروش آنتی اکسیدان صنعتی

انواع آنتی اکسیدان‌ها

ویتامین C: یک آنتی‌اکسیدان محلول در آب است که فواید زیادی از جمله جلوگیری از نارسایی‌های سیستم ایمنی، محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های چشم را دارد.
ویتامین E: یک ویتامین مهم برای بدن می‌باشد که روند پیری را به تأخیر می‌اندازد و در محصولاتی مانند تخم آفتاب‌گردان، بادام، فندق، جوانه‌ی گندم، انبه، روغن آووکادو، کدو حلوایی و کیوی وجود دارد.
فلاونوئیدها: یک مجموعه از آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشند که اثرات سودمندی برای بدن دارد و در همه‌ی غذاهای گیاهی وجود دارد.

کاربرد آنتی اکسیدان TBHQ

  • نگه‌دارنده غذا

در غذاها، TBHQ به عنوان یک نگه‌دارنده برای روغن‌های گیاهی غیر اشباع و بسیاری از چربی‌های خوراکی حیوانی استفاده می‌شود. این باعث تغییر رنگ در حضور آهن نمی‌شود و عطر و طعم یا بوی ماده‌ای را که آن را اضافه می‌کند تغییر نمی‌دهد. این می‌تواند با دیگر نگه‌دارنده‌ها مانند هیدروکسی بوتیل آنیزول (BHA) ترکیب شود.

این محصول به طیف گسترده‌ای از غذاها اضافه می‌شود، با بالاترین حد (1 گرم / کیلوگرم) مجاز برای ماهی‌های یخ‌زده و محصولات ماهی. مزیت اصلی آن افزایش عمر نگه‌داری محصول است. اهمیت ویژه ای دارد که در هنگام استفاده از آنتی اکسیدان ها،  آنتی اکسیدان کاملاً حل شود و به طور همگن در چربی یا روغن مخلوط شود.

از آنجا که فقط برای مقابله با مواد غذایی مقادیر کمی آنتی اکسیدان مورد نیاز است، روش ترکیب آنتی اکسیدان ها، موفقیت تثبیت را تعیین می‌کند. همچنین می توان از آن در لوازم آرایشی استفاده کرد. برای روغن‌ها و چربی‌ها بهترین روش استفاده از آنتی اکسیدان TBHQ به عنوان یک فرمولاسیون آنتی اکسیدان غلیظ و مایع است.

دیگر کاربردها

  • در عطر، عنوان ثابت‌کننده برای کاهش نرخ تبخیر و بهبود ثبات 
  • در صنعت به عنوان یک تثبیت‌کننده برای جلوگیری از اتوکلاو شدن پراکسیدهای آلی 
  •  به عنوان یک آنتی‌اکسیدان در بیودیزل 
  • در لاک‌ها، رزین‌ها و افزودنی‌های نفتی
  • به عنوان آنتی اکسیدان برای صنعت لاستیک و پلاستیک
  • مواد افزودنی PVC
  • در واسطه های دارویی و سنتز آلی استفاده می شود
  • به عنوان تثبیت کننده استفاده می شود: جلوگیری از اکسیداسیون رزین و سایر مواد
  • به عنوان بازدارنده پلیمریزاسیون (اکریلات / متاکریلات) استفاده می شود: حفظ مونومر پلی الفین

ایمنی tbhq

FDA مقدار مجاز آنتی اکسیدان TBHQ را تا 0.02 درصد از کل روغن موجود در مواد غذایی تعیین کرده است. مصرف 1 گرم TBHQ می‌تواند باعث شود تا شما علائمی از تهوع تا فروپاشی را تجربه کنید، در حالی که 5 گرم یک مقدار کشنده است.

فروش آنتی اکسیدان TBHQ

خرید آنتی اکسیدان TBHQ (ترشیو بوتیل هیدروکینون) در بسته‌بندی‌های 25 کیلویی محصول کشورهای هند و آلمان انجام می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت آنتی اکسیدان صنعتی و خوراکی و نحوه‌ی سفارش این محصول با شماره‌های موجود در بالای همین صفحه تماس بگیرید. TBHQ موجود به عنوان پودر کریستالی سفید و سبک و دارای عطر و بوی کمی خاص است.

ترت بوتیل هیدروکینون (TBHQ) یک محصول حیاتی از مواد افزودنی غذایی است. تقریباً در آب حل نمی‌شود، اما در اتانول، اسید استیک، اتیل استر، اتر و روغن گیاهی و غیره محلول است. ترشیو بوتیل هیدروکینون برای بسیاری از روغن‌ها به ویژه روغن نباتی نقش ضد انفجار را بازی می‌کند. در هنگام برخورد با آهن و مس تغییر رنگ نمی دهد، اما درمحیط قلیایی به صورتی تبدیل می‌شود. شرکت ما یک تأمین‌کننده ترت بوتیل هیدروکینون با کیفیت بالا در ایران است.

آنتی اکسیدان TBHQ  را از کجا بخریم؟

TBHQ یک ماده افزودنی غذایی آنتی اکسیدانی پودر کریستالی سفید، شماره E 319 است. یک آنتی اکسیدان عالی برای روغن‌های گیاهی است و همچنین می‌تواند در چربی‌های حیوانی استفاده شود. همچنین برای محافظت از روغن های گیاهی خام در حین نگهداری مناسب است. جهت استعلام قیمت آنتی اکسیدان غذایی و جهت آشنایی با کاربرد آنتی اکسیدان در صنایع غذایی با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

فروش آنتی اکسیدان خوراکی

آیا به دنبال یافتن یک محصول خوراکی با ویژگی‌های آنتی اکسیدانی قوی هستید؟ ما به شما خدمات فروش آنتی اکسیدان خوراکی را ارائه می‌دهیم. محصولات ما حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی طبیعی هستند که بر اساس تحقیقات علمی و با توجه به نیازهای شما انتخاب شده‌اند. با خرید محصولات ما، شما می‌توانید بهبود کیفیت محصولات خود را تجربه کنید و به عنوان یک مصرف کننده هوشمند، به بهبود کیفیت زندگی خود و محیط زیست کمک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست