فروش پلی آکریل آمید

خرید پلی آکریل آمید

شرکت پیشگامان شیمی پلی آکریل آمید صنعتی را از کشور چین در کیسه‌های 25 کیلویی وارد می‌کند. فروش پلی آکریل آمید که یک پلیمر مهم برای تولید ترکیبات مختلف با ویژگی‌های مختلف فیزیکی و شیمیایی مناسب برای نیازهای صنعتی است. تخمین زده می‌شود که تقریباً 99.9٪ از آکریل آمید در تولید پلی آکریل آمید در اتحادیه اروپا استفاده می‌شود. برای خرید پلی آکریل آمید صنعتی به کارشناسان فروش ما مراجعه فرمایید.

جهت استعلام

قیمت پلی اکریل آمید صنعتی

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

پلی اکریل امید قیمت

به انگلیسی Polyacrylamide، PAM
فرمول شیمیایی (C3H5NO)n
شناسه محصول 9003-05-8
تولید کننده چین
خلوص 99%
نوع آنیونی، کاتیونی، غیر یونی
شکل ظاهری پودر سفید
⭐بسته بندی کیسه 25 کیلوگرمی
⭐محل تحویل تهران – شورآباد
⭐قیمت پلی اکریل آمید لطفا تماس بگیرید💯

خواص فیزیکی و شیمیایی آکریل آمید

آكریل آمید ماده‌ای شیمیایی است كه معمولاً در صنعت برای تهیه مواد پلیمری مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بسیاری از محصولات به نام پلی آكریل آمید استفاده می‌شود. آکریل آمید می‌تواند در هر حالت دو مونومر (تک واحد) یا پلیمر (واحدهای متعددی که توسط پیوندهای شیمیایی به یکدیگر پیوسته اند) وجود داشته باشد.

حد مجاز پلی آکریل آمید
قیمت پلی اکریل آمید صنعتی

آكریل آمید می‌تواند به دو صورت جامد بلوری و مایع وجود داشته باشد. این مونومر جامد بدون رنگ و سفید، کریستال با جریان آزاد است که در آب، دی متیل اتر، اتانول، متانول محلول است. اما در هپتان و بنزن نامحلول است.

حلالیت آکریل آمید در آب در دمای 30 درجه سانتی‌گراد، 2155 گرم در لیتر است. وزن مولکولی آکریل آمید 71.08 است، نقطه ذوب 84.5 درجه سانتی‌گراد ودارای 125 درجه سانتی‌گراد نقطه جوش در فشار 25 میلی‌متر جیوه است. مونومر کریستالی آکریل آمید به صورت گلوله با خلوص 98٪ و 95٪ در دسترس است. وزن مخصوص آکریل آمید 1.122 در دمای 30 درجه سانتیگراد است.

فرم آبی 50٪ برای کاربردهایی است که در آن آب قابل تحمل است. این مونومر به راحتی در نقطه ذوب یا تحت نور ماوراء بنفش پلیمری می‌شود. آکریل آمید جامد در دمای اتاق پایدار است. اما ممکن است هنگام ذوب شدن یا در تماس با عوامل اکسید کننده، به شدت پلیمری شود.

انواع پلی اکریل امید

  • آنیونی 
  • کاتیونی

پلی آکریل آمید آنیونی برای غلظت های بالای سوسپانسیون های معدنی با بار مثبت و همچنین ذرات معلق درشت (0.01-1 میلی متر) با مقدار ph محلول خنثی یا قلیایی مناسب است. پلی اکریل امید کاتیونی برای معلق کردن مواد با بار منفی و مواد آلی مناسب است.

تفاوت پلی آکریل امید کاتیونی و آنیونی چیست؟ پلی الکترولیت کاتیونی ساختار گسترده ای را نشان می دهد در حالی که پلی الکترولیت آنیونی ساختار فروریخته ای را نشان می دهد و تفاوت های ساختاری آنها با افزایش اندازه ضدیون کاهش می یابد.

موارد استفاده از آکریل آمید و پلی آکریل آمید

از قرن گذشته، استفاده از اکریل آمید افزایش یافته است. آکریل آمید به طور گسترده‌ای در بسیاری از کاربردهای صنعتی و همچنین برای اهداف شیمیایی و زیست محیطی استفاده می‌شود. عمده ترین کاربرد آکریل آمید در تولید پلی اکریل آمید با وزن مولکولی بالا است.

در صنعت تولید کاغذ، پلی آکریل آمید نقش مهمی به عنوان اتصال دهنده‌ها و نگهدارنده‌های الیاف و نگهداری رنگدانه‌ها روی الیاف کاغذ دارد. در انگلستان سالانه تقریباً 12000 تن پلی آکریل آمید در صنعت تولید کاغذ استفاده می‌شود.

خصوصیات فیزیکی پلی آکریل آمیددها توسط کوپلیمریزاسیون با انواع مختلف مونومرهای وینلیک تعیین می‌شود. پلی آکریل آمید می‌تواند به عنوان پلیمر کاتیونی، غیر یونی یا آنیونی تولید شود. هر دو پلی آکریل آمید کاتیونی و آنیونی با فرایند پلیمر شدن آکریل آمید تولید می‌شوند. پلی آکریل آمیدهای کاتیونی برای لخته شدن لجن فاضلاب و مواد زائد مختلف صنعتی و همچنین کمک‌های احتباس در صنعت کاغذ مفید هستند.

فورمولاسیون پلی آکریل آمید
فرمول پلی آکریل آمید صنعتی

پلی آکریل آمید یا PAM یک پلیمر آلی تشکیل‌شده از زیر واحدهای آکریل آمید است. در ابتدا آن را با یک ساختار زنجیره‌ای ساده و خطی تولید می‌کند، اما می‌توان آن را تغییر داد تا به شکل‌های بسیار ساختار یافته، شاخه‌ای و متقابل مرتبط شود. در بسیاری از فرآیندهای صنعتی کاربرد زیادی دارد، اما یکی از اهداف اصلی جداسازی جامدات و مایعات در بخش‌های شهری و فاضلاب صنعتی است.

این یک پلیمر غیر یونی، قابل حل در آب و بیولوژیک است که می‌تواند متناسب با طیف وسیعی از کاربردها باشد. پلیمر می‌تواند به عنوان یک زنجیره خطی ساده یا به عنوان یک ساختار متقابل مرتبط ساخته شود.

پلی آکریل آمید یک رزین اکریلیک است که دارای ویژگی منحصر به فرد محلول در آب است. این ماده در فاضلاب صنعتی و شهری استفاده می‌شود. پلی‌آکریل‌آمید توسط پلیمریزاسیون اکریل آمید (C3H5NO) تولید می‌شود که ترکیبی از هیدراتاسیون آکریلونیتریل است. اکریلید معمولاً در آب حل می‌شود و اثرات سمی بر سیستم عصبی دارد و باید تحت روش‌های محافظتی خاص مورد استفاده قرار گیرد.

کاربردهای پلی آکریل آمید
خرید پلی اکریل آمید آنیونی

کاربردهای پلی آکریل آمید به عنوان تثبیت‌کننده و اتصال‌دهنده

پلی‌آکریل‌آمید به عنوان تثبیت‌کننده و اتصال‌دهنده در لوسیون و دیگر محصولات استفاده می‌شود. این ماده در:

  • مرطوب‌کننده‌های صورت
  • محصولات ضد پیری
  • لوازم آرایشی رنگی
  • لوسیون‌ها
  • محصولات مو
  • کرم‌های ضد آفتاب و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Polyacrylamide در لوازم آرایشی برای تثبیت محصولات و ترکیب مواد استفاده می‌شود. همچنین دارای خواص فوم، ضد استاتیک و روان‌کاری است. پلی آکریل آمید از طیف وسیعی از فلوکولنت‌ها و کلاژن‌ها برای تصفیه فاضلاب صنعتی و شهری تهیه می‌شود و می‌تواند به شکل پودر، امولسیون یا بلوکبا توجه به نوع کیت آرایش یا تنظیمات ارائه شود.

به طور گسترده‌ای به عنوان:

  • عامل ضخیم‌شدن
  • گیربکس
  • فوق‌العاده جذب‌کننده
  • تهویه‌ی خاک
  • کمک به فیلتر کردن
  • عامل فلوکولینگ متقابل
  • عامل تعلیق
  • روان‌کاری
  • عامل بازیافت نفت استفاده می‌شود.

کاربرد‌های پلی آکریل آمید در کشاورزی

  • از آكریل آمید همچنین برای كاهش فرسایش خاک استفاده می‌شود و در سال‌های اخیر مورد توجه این بخش قرار گرفته است. بیشترین انتشار در سیستم‌های آبیاری شیاری است که در آن پلی آکریل آمیدها برای جلوگیری از فرسایش شیارها به آب آبیاری اضافه می‌شوند. پلی آکریل آمید با افزودن آب آبیاری تا 94٪ از فرسایش شیاری را کاهش می‌دهد. پلی آکریل آمید هنگام ورود از طریق سیستم آبیاری بارانی، فرسایش را کاهش می‌دهد.
  • از ژل پلی آکریل آمید به عنوان واسطه‌ای برای محصولات هیدروپونیک و به عنوان چسبنده سیمان‌های استخوانی استفاده می‌شود. هیدروپونیک یک روش معمول در روش باغبانی است.
    این تکنیک به محصولات اجازه می‌دهد تا نسبت به محصولات متداول رشد سریعتر و سازگارتر با کیفیت داشته باشند. این به دلیل است که پلی آکریل آمیدی که در این روش استفاده می‌شود اساساً بی‌اثر است و توانایی زیادی در جذب آب برای تأمین محصولات دارد و توانایی نگهداری رطوبت را نیز دارد.
  • در مناطق كشاورزی، از پلی آكریل آمید به عنوان تثبیت كننده (محلول‌های 25-30٪) در فرمولاسیون علف كش گلایفوزات (ROUNDUP) استفاده می‌شود. پلی آکریل آمیدها با حلال‌های آلی مختلفی که مواد ضخیم کننده تشکیل می‌دهند مخلوط می‌شوند و سپس با علف کش‌ها ترکیب می‌شوند تا قابلیت سورفاکتانت علف کش‌ها را افزایش دهند.

سایر کاربرد‌های پلی‌آکریل آمید

  • مقادیر زیادی از آکریل آمید در تولید ژل پلی آکریل آمید به عنوان ماده دوغاب‌سازی برای ایجاد ثبات در شاخه‌های معدن در صنعت معدن، تونل‌ها و سدها برای افزایش مقاومت و محدود کردن جریان آب از طریق یک سازه استفاده می‌شود.
  • در فرآیند استخراج، از پلی‌آکریل آمیدها به عنوان لخته ساز برای جداسازی جامدات از محلول‌های آبی استفاده می‌شود. این ماده همچنین در دفع مواد زائد صنعتی و تصفیه منابع آب استفاده می‌شود.
  • یکی از بزرگ‌ترین کاربردهای آن در فاضلاب است. هنگامی که به فاضلاب افزوده می‌شود، باعث ایجاد ذرات معلق برای جمع‌شدن و رسوب می‌شود. در مدیریت فاضلاب شهری و صنعتی می‌توان آن را در تمام فرآیندهای جداسازی مایع و جامد از جمله فاضلاب اولیه استفاده کرد.
    اصل فرآیند انعقاد این است که وقتی پلیمرها با ذرات متصل می‌شوند، سنگدانه هایی سنگین تشکیل می‌دهند که به سرعت از محلول خارج شده و مواد رویی شفاف باقی می‌مانند.
  • در صنعت نساجی، از پلیمر آکریل آمید و پلی آکریل آمیدها برای اندازه گیری و به عنوان مواد دافع آب استفاده می‌شود. لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و قطعات خودرو با رزین‌های اکریل آمید و اکریلیک‌های حرارتی پوشانده شده‌اند.
پشم
فروش پلی اکریل آمید آنیونی

تولید پلی اکریل آمید

برای تولید مونومر آکریل آمید، آکریلونیتریل به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرد، تحت اثر کاتالیزور هیدراته می شود و محصول خام مونومر آکریل آمید را تشکیل می دهد و پس از تبخیر فلش و تصفیه، مونومر آکریل آمید تصفیه شده به دست می آید که تولید مواد اولیه پلی آکریل آمید است.

آکریل آمید تصفیه شده →  تصفیه شده → فلش → آکریل آمید خام → ترکیبی → (کاتالیزور آب / آب) + اکریلونیتریل

با توجه به تاریخچه توسعه کاتالیزور، فناوری مونومر دارای سه نسل با تجربه است:

نسل اول فن آوری هیدراتاسیون کاتالیزوری اسید سولفوریک است. از معایب این فناوری می توان به نرخ تبدیل پایین اکریلونیتریل، بازده کم محصولات آکریل آمید و محصولات جانبی کم اشاره کرد که بار زیادی بر تصفیه تحمیل می کند. علاوه بر این، خورندگی قوی اسید سولفوریک کاتالیزور باعث می شود تجهیزات هزینه بالا و هزینه تولید افزایش یابد.

نسل دوم یک فناوری تولید کاتالیزوری مس چارچوب دوتایی یا سه تایی است. نقطه ضعف این فناوری، معرفی یون‌های مس فلزی است که بر پلیمریزاسیون در محصول نهایی تأثیر می‌گذارد و در نتیجه هزینه‌های تصفیه پس از تصفیه را افزایش می‌دهد.

نسل سوم، فناوری تولید کاتالیزوری نیتریل هیدراتاز میکروبی است. این فناوری شرایط واکنش ملایمی دارد و در دما و فشار معمولی انجام می شود. این ویژگی انتخاب پذیری بالا، عملکرد بالا و فعالیت بالا است. نرخ تبدیل اکریلونیتریل می تواند به 100٪ برسد و واکنش کامل است، بدون محصولات جانبی و ناخالصی.

آکریل آمید محصول حاوی یون‌های مس فلزی نیست و نیازی به تبادل یونی برای خروج از یون‌های مس تولید شده در فرآیند تولید نیست که این فرآیند را ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل کروماتوگرافی گازی نشان می دهد که محصول آکریل آمید تقریباً فاقد اکریلونیتریل آزاد و خلوص بالا است. این محصول به ویژه برای تهیه پلی آکریل آمید با وزن مولکولی بسیار بالا و پلی آکریل امید غیر سمی مورد نیاز صنایع غذایی مناسب است.

فروش پلی آکریل آمید صنعتی

به عنوان مراکز فروش پلی آکریل آمید آنیونی و کاتیونی، این ماده در کیسه‌های 25 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. برای دریافت قیمت پلی آکریل آمید صنعتی به سایت پیشگامان شیمی مراجعه فرمایید.

پلی آکریل آمید از کجا بخریم؟

خرید اینترنتی پلی آکریل آمید از هر نوع خرید دیگری ساده‌تر می‌باشد. با این حال به دلیل سخت بودن اعتماد به این روش خرید، بسیاری آن را انتخاب نمی‌کنند. پیشگامان شیمی آماده است تا بهترین پلی آکریل آمید‌ها را به صورت اینترنتی به شما عزیزان معرفی کند. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست