فروش روغن سیلیکون 50

روغن سیلیکون 50

ساختار شیمیایی بی‌نظیر در مایعات دی‌متیل‌سیلیکون با سایر مایعات کاملاً متفاوت است. در حالی‌که مایعات هیدروکربن آلی بر پایه اتم‌های کربن بنا شده‌اند، روغن سیلیکون 50 دارای ستون فقرات پیوند اکسیژن سیلیکون مانند اتصالات Si ‐ O در مواد معدنی با درجه حرارت بالا مانند کوارتز، شیشه و ماسه هستند. این ستون مولکولی بسیار قوی‌تر از زنجیره کربن معمولی از کربن است و در مقابل حمله افراط دما، اکسیداسیون، فشارهای برشی و مواد شیمیایی مقاوم‌تر است. ساختارهای نمونه را در پایین این صفحه مشاهده کنید.

کاربردهای روغن سیلیکون 50 در صنایع مختلف:

ویسکوزیته پایین تغییر دما:

همه مایعات با تغییر دما میزان تغییر ویسکوزیته را نشان می‌دهند، اما روغن سیلیکون 50 نسبت به مایعات غیر سیلیکون میزان تغییر بسیار کمتری نسبت به یک محدوده دمای وسیع‌تری دارند.

دامنه وسیع دما:

محدودیت دمای پایین و قابلیت دمای بالای مایعات سیلیکون از حد مایعات معمولی فراتر رفته است.
پایداری حرارتی: مایعات روغن سیلیکون 50 هنگام قرار گرفتن در معرض دمای زیاد برای مدت طولانی، ثبات عالی را نشان می‌دهد.

رسانایی حرارتی:

هدایت حرارتی مایعات سیلیکون 50 در طیف وسیعی از درجه حرارت با مایعات هیدروکربن قابل مقایسه است.

بی‌ثبات شیمیایی:

مایعات سیلیکون 50 از نظر شیمیایی نسبت به متداول‌ترین مصالح ساختمانی بی‌اثر هستند.

تراکم‌پذیری:

مایعات سیلیکونی از 10 سانتی‌متر یا بیشتر فشردگی 1.34٪ در فشارهای 2000 psi در دمای اتاق. ویسکوزیته‌های پایین تراکم‌پذیری بالاتری نسبت به ویسکوزیته‌های بالاتر نشان می‌دهند.

تنش سطح پایین:

مایعات سیلیکون 50 دارای تنش‌های سطحی غیرمعمول هستند که به فراهم‌کردن پخش آسان و کارآمد، فعالیت سطح بالا و انرژی‌های منسجم داخلی کم کمک می‌کند.

پایداری برشی:

روغن سیلیکون از مقاومت غیرمعمول بالایی در برابر شکست توسط برش مکانیکی برخوردار هستند. پایداری برشی مایعات سیلیکون می‌تواند به اندازه بیست برابر روغن‌های با کیفیت نفت باشد و عمر بیشتری را با سرعت و بار بالاتر انجام می‌دهد.

عدم ایجاد فساد:

مایعات سیلیکون حاوی هیچ ماده شیمیایی اسیدی نیستند که باعث رنگ‌آمیزی یا خوردگی شود.

اشتعال‌پذیری کم:

نقاط فلش ​​در دامنه 205 درجه سانتی‌گراد تا 260 درجه سانتی‌گراد (400FF تا 500 درجه فارنهایت) و دمای احتراق خودکار در محدوده 438C تا 460C (820ºF تا 860ºF) برای مایعات سیلیکون معمولی هستند. مایعات سیلیکونی با تنش کم سطح، تنش‌های سطحی غیرمعمولی دارند، ویسکوزیته‌های پایین تنش سطحی کمتری نسبت به ویسکوزیته بالاتر دارند.

فروش روغن سیلیکون 50

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست