خرید اسید چرب نارگیل

خرید اسید چرب نارگیل

شرکت پیشگامان شیمی محصول اسيد چرب نارگيل را از کشور اندونزی و مالزی با برند KLK در بشکه 180 کیلوگرمی وارد می‌کند. اسیدهای چرب نارگیل مشتقات روغن نباتی هستند که در طیف گسترده‌ای از کاربردها از جمله محصولات تمیز کننده، صابون، مواد شوینده، سورفکتانت و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از اقلام خانگی معمولی از اسید چرب نارگیل تولید می‌شود که به طور گسترده در داخل کشور عرضه می‌شود. اصطلاح اسیدهای چرب نارگیل در واقع به ترکیب شیمیایی مواد اشاره دارد و ممکن است بازتاب‌ ماده اولیه نباشد.

برای استعلام قیمت اسید چرب نارگیل

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

اسید چرب نارگیل ممکن است از منابع گیاهی مختلفی مانند نارگیل یا روغن نخل حاصل شود. تغییرات بیشتر اسیدهای چرب نارگیل از طریق فرآیند تولید ایجاد می‌شود و باعث ایجاد واریانس در IV، هیدروژناسیون و طول زنجیره می‌شود. در سال‌های اخیر، بسیاری از تولید کنندگان از اسیدهای چرب سنتی (مبتنی بر حیوانات) به نارگیل و دیگر منابع گیاهی تغییر کاربری داده‌اند.

این یک اسید چرب مقطر است و در بسیاری از محصولات استفاده می‌شود. این ماده دارای خصوصیات شیمیایی بسیار نزدیک به اسیدهای چرب هسته نخل است که گاهی می‌تواند جایگزین آن شود. اسید چرب نارگیل یک ماده 100٪ طبیعی است که بویژه توسط صنعت آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود (صابون، کرم و …). تهیه و ترکیب آن به راحتی با سایر مواد چرب مانند اسید اولئیک آسان است.

اسید چرب نارگیل
خرید اسید چرب نارگیل

اسید چرب نارگیل چیست؟

اسید چرب نارگیل خانواده‌ای از انواع مختلف اسیدهای چرب مشتق‌ شده از روغن نارگیل است. اسید چرب اصلی اسید لوریک است و با سایر اسیدهای چرب اشباع‌شده مانند:

همچنین نسبت جزئی اسید چرب اشباع‌نشده همراه است.

این‌ها با هیدرولیز روغن نارگیل به دست می‌آیند. اسید چرب تولید شده ممکن است قبل از فرآیند تقطیر هیدروژنه شود. به نوبه خود، فرایند تقطیر می‌تواند بسته به دمای تقطیر، اسیدهای چرب مختلف را جدا کند. اسید چرب روغن بر پایه روغن نارگیل و نخل حاوی اسیدهای چرب در محدوده C6 تا C18 و بدون اشباع است.

اسیدهای چرب مبتنی بر هسته کاکائو و نخل را می‌توان به عنوان اسیدهای چرب هیدروژنه‌شده تقسیم‌بندی کرد. اسید چرب به دست آمده ممکن است هیدروژنه باشد. به نوبه خود، فرآیند تقطیر می‌تواند کل یا تقسیم شود، جدا کردن اسیدهای چرب مختلف بسته به درجه حرارت تقطیر دارد.

کاربرد اسید چرب نارگیل:

این محصول از مواد 100٪ طبیعی است که به طور خاص توسط صنعت لوازم آرایشی (صابون، کرم‌ها و…) مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای قرن‌ها روغن نارگیـل و نخل منابع اصلی چربی‌های غذایی در اکثر مناطق غرب آفریقا بودند و به عنوان چربی‌های اشباع‌نشده نامناسب نام‌گذاری شده‌اند. مصرف آن‌ها به ظاهر سطح کلسترول خون و خطر بیماری قلبی عروقی را افزایش می‌دهد.

این دیدگاه منجر به کاهش مصرف آن‌ها در غرب آفریقا شده است و آن‌ها جایگزین روغن‌های گیاهی وارداتی شده‌اند. اسیـد چرب به طور معمول به عنوان مواد اولیه برای تولید صابون و همچنین واکنش‌دهنده برای طیف گسترده‌ای از محصولات نهایی استفاده می‌شود. اسیدهای چرب نارگیل در انواع مختلفی از محصولات استفاده می‌شود مانند:

  • مواد غذایی
  • مواد شوینده خانگی
  • لوازم آرایشی
  • افزودنی های عطر
  • مایعات فلزکاری
  • رنگ و پوشش
  • محصولات دارویی
  • صابون سازی
  • مواد شیمیایی نساجی و مشتقات چرب

فروش اسید چرب نارگیل:

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول اسید چرب نارگیـل مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. برای خرید اسید چرب نارگیل و دریافت هرگونه مشاوره مورد نیاز با ما تماس بگیرید.

قیمت اسید چرب نارگیل مالزی

قیمت‌ اسید چرب نارگیل عرضه‌شده توسط شرکت پیشگامان شیمی همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سعید

    قیمت خرید اسید پالمیتیک 25کیلویی واردتی ازمالزی بسته بندی سفیدرنگ میخواستم بدونم

    پاسخ
  • محمدرضا

    با سلام
    آيا فروش اسيد چرب نارگيل به صورت خرده فروشي هم مي باشد.
    با سپاس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست