روغن زیره سیاه

خرید روغن زیره سیاه

روغن زیره سیاه یکی از ساده‌ترین روغن‌های درمانی در ایران است. این روغن در ایران و کشورهای اروپایی تولید می‌شود. چرا که این روغن دارای خواص بسیاری می‌باشد.هزاران سال است که مردم دنیا گیاه سیاه‌دانه را شناخته و با استفاده از خواص آن زندگی می‌گذرانند. به طوری که در داروهایی که هزاران سال پیش تولید می‌شده است، ردپای این محصول دیده می‌شود.از این روغن می‌توان برای کاربردهای متفاوتی استفاده کرد. از جمله کاربردهایی که سالیان سال است مردم از این محصول استفاده می‌کنند، کاربردهای دارویی، غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی و… است.

خرید روغن زیره سیاه

شما عزیزان می‌توانید با یک تماس از پیشگامان شیمی این محصول را خریداری کنید. اما برای دریافت یک محصول با کیفیت باید آن را به خوبی بشناسید.

قیمت روغن زیره سیاه خالص

این روغن از نوعی بوته کوچک گلدار تولید می‌شود. این بوته دارای گل‌های بنفش و یا بنفش مایل سفید است. این بوته زیبا در کشورهای اروپای شرقی، خاورمیانه و غرب آسیا رشد می‌کند.این گیاه میوه‌های ریزی تولید می‌کند که دانه‌های ریز دارند. این دانه‌ها به رنگ سیاه هستند. همین سیاه‌دانه‌هایی هستند که سالیان سال است استفاده می‌شوند.

روغن زیره سیاه و درمان بیماری­ ها

این محصول برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود. بسیاری از بیماری‌های شایع امروزی که ویروسی نیستند را می‌توانید با این محصول درمان کنید.فشار خون بالا یکی از بیماری‌هایی است که این محصول برای آن مفید است. این روغن را می‌توانید به صورت عصاره در غذا استفاده کنید.محصولاتی که با روغن زیره سیاه تولید می‌شوند و به صورت غذایی مصرف می‌شوند خواص بسیاری دارند. از سیاه‌دانه حتی می‌توان به جای روغن نباتی استفاده کرد.

خرید روغن زیره سیاه

این روغن کلسترول خون بالا را کاهش می‌دهد. می‌دانید که کلسترول خون بالا ناشی از وجود چربی‌های مضر در خون می‌باشد. این روغن می‌تواند چربی مضر خون را از بین ببرد. روغن زیره سیاه سرشار از اسیدهای چرب مفید است. این اسیدهای چرب هستند که می‌توانند خواص بسیاری برای این محصول به همراه بیاورند.

اسیدهای چرب این روغن شامل اسید لینولئیک و اسید اولئیک هستند. اما سطح این اسیدها وابسته به مکانی است که در آن رشد کرده‌اند. ایران یکی از غنی‌ترین خاک‌ها برای تولید این محصول را دارا می‌باشد. این محصول حاوی خواص کاهندگی التهاب است. از این رو می‌توان گفت برای درمان بیماری‌هایی همچون آرتریت روماتوئید مناسب است. البته برای مصرف در این بیماری‌ها باید با پزشک مشورت کرد.

یکی دیگر از بیماری‌هایی که این محصول می‌تواند آن را درمان کند، آسم می‌باشد. این محصول با کاهش التهاب در مجاری تنفسی به درمان این بیماری کمک کند. از سوی دیگر به کاهش علائم برونشیت نیز کمک می‌کند. اگر از روغن زیره سیاه در صورتی که در محصولات خوراکی استفاده شود می‌تواند به کاهش ناراحتی‌های معده کمک کند. حتی در بسیاری از موارد می‌تواند بیماری‌های معده را بهبود بخشد.این محصول فوق‌العاده می‌تواند به کاهش نفخ معده و گاز آن کمک کند. از این رو بهتر است در غذاهایی که نفخ آور هستند و یا با نخود تولید شده‌‌اند از این محصول استفاده شود. این روغن همچنین می‌تواند از بروز زخم معده نیز جلوگیری کند.

روغن زیره سیاه و خواص فوق­ العاده آن

اگر پوست شما قارچ‌های سفید می‌زند باید به سراغ آزمایش سرطان پوست بروید. این روغن می‌تواند به درمان خواص ضد سرطانی بپردازد. البته این در صورتی است که از این محصول در پمادها و محصولات با استفاده موضعی استفاده شده باشد. تیموکینون از بخش‌هایی از سیاه‌دانه است که می‌تواند در معجون‌ها و مواد غذایی استفاده شود. همین بخش از سیاه‌دانه است که موجب شده به کاهش تومورهای سرطانی در موش‌های آزمایشگاهی کمک کند.

خرید روغن زیره سیاه

همچنین زمانی که شیمی‌درمانی صورت می‌گیرد، بافت‌های بسیاری از بین می‌رود. استفاده موضعی و موادغذایی از این ماده می‌تواند این اثرات منفی را از بین ببرد. البته این مطالعات روی انسان آزمایش نشده است. تنها نتیجه آزمایش مربوط به موش‌های آزمایشگاهی می‌باشد.

خواص زیبایی روغن زیره سیاه

این محصول یک ماده فوق العاده برای تولید محصولات مبارزه با آکنه یک ایده خوب به شمار می‌رود. چرا که می‌تواند این بیماری پوستی را پس از دو ماه کاهش دهد. محصولاتی که برای درمان آکنه استفاده می‌شوند مجاز هستند تا ده درصد از این روغن استفاده کنند. مطالعاتی که برای تأثیر درمانی این روغن روی بیماران آکنه صورت گرفته است رضایت ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

موهای نرم و براق یکی از بهترین چیزهایی است که بانوان می‌خواهند داشته باشند. با قرار دادن این روغن یا محصولات تولید شده با آن روی مو، می‌توانید موهایی نرم و براق داشته باشید. این روغن یک کاهنده التهاب است. اما این تنها نکته‌‌ای نیست که می‌تواند به درمان پسوریازیس کمک کند. بلکه این روغن دارای خواصی است که موجب کاهش پلاک‌های پسوریازیس روی پوست می‌شود.

پوست خشکی دارید؟ نگران نباشید می‌توانید با روغن زیره سیاه این خشکی را به طور قابل ملاحظه‌‌ای کاهش دهید. روغن زیره سیاه می‌تواند آبرسانی به پوست را افزایش داده و آن را مرطوب نگه دارد. روغن زیره سیاه موجب کاهش التهاب در زخم‌های گوناگون می‌شود. همچنین می‌تواند باکتری‌های مضر را از بین ببرد. بنابراین موجب بهبود زخم می‌شود.

فروش روغن زیره سیاه

هنوز تحقیقاتی صورت نگرفته است که نشان دهد این ماده در رشد کلاژن‌ها مؤثر است. اما سایر عوامل رشدی که برای بهود زخم مفید هستند را تحریک می‌کند تا پوست جدید جایگزین شود. این محصول دارای آنتی‌اکسیدان‌های بسیاری است. این آنتی‌اکسیدان‌ها منجر به خواص ضد التهابی و خواص جلوگیری از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد می‌شوند.

از طرفی این آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند شما را از بیماری‌های قلبی، آلزایمر و سرطان محافظت کند. همچنین بهبود وضعیت مغز می‌تواند از اثرات ناشی از این محصول باشد. یکی دیگر از آزماش‌های شگفت انگیزی که نتیجه جالبی داشته است، کمک این ماده به کاهش وزن است. چرا که هنوز هم مشخص نیست روغن زیره سیاه چطور به کاهش وزن کمک می‌کند.

افرادی که مبتلا به چاقی، سندرم متابولیک یا دیابت نوع دوم هستند می‌توانند از این محصول استفاده کنند. چرا که موجب کاهش شاخص توده بدنی می‌شود. بیماران دیابتی عوارض زیادی را باید تحمل کنند. از جمله این عوارض در گذشته می‌توان به قطع عضوهای ناشی از کنترل نشدن قندخون اشاره کرد. روغن زیره سیاه می‌تواند سطح قند خون را تنظیم کند.

عوارض روغن زیره سیاه

هنوز تحقیقات روی این محصول ادامه دارد. اما برخی نتایج نشان می‌دهد افرادی که داروهای مسیر سیتوکروم استفاده می‌کنند بهتر است از این محصول یا محصولاتی که حاوی آن هستند به عنوان خوراکی استفاده نکنند. این مسیر دارای آنزیم‌های بسیاری است. آنزیم‌هایی که ۹۰ درصد داروهای رایج را متابولیزه می‌کنند. از جمله این داروها می‌توان به متوپرولول، وارفارین و کومدین اشاره کرد.

خرید روغن زیره سیاه

داروهای مرتب نباید به صورت ناگهانی قطع شوند. بنابراین در صورتی که از این داروها استفاده می‌کنید، باید پیش از شروغ مصرف روغن زیره سیاه با پزشک خود مشورت کنید. این روغن خواص مفید بسیاری برای کبد و کلیه‌ها دارد. اما به قول بوعلی سینا هر چیزی کمش دارو، متوسطش غذا و زیادش زهر است! از این رو مصرف زیاد آن مضر است.

توجه داشته باشید که اگر بیماری‌های خاص کبدی یا کلیوی دارید، بهتر است با پزشک خود برای استفاده از این محصول مشورت کنید. چرا که دوز مصرفی آن باید برای شما تعیین شود. مصرف این روغن به صورت موضعی ممکن است برای برخی آلرژی‌زا باشد. اگرچه این افراد زیاد نیستند، اما بهتر است پیش از استفاده گسترده از آن، این محصول را روی پنج قسمت اصلی پوست تست کنید.

روغن زیره سیاه یکی از محصولات با کیفیت داخلی است که می‌تواند بخش‌های بسیاری از بدن را بهبود دهد. تا جایی که هزاران سال است که تحقیقات درباره آن هنوز ادامه دارد. شما عزیزان تولید کننده می‌توانید این محصول را به صورت عمده از پیشگامان شیمی خریداری کنید.

منابع: black-seed-oil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست