خرید واردنافیل هیدروکلراید

خرید واردنافیل هیدروکلراید

پیشگامان شیمی به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد اولیه دارویی با چندین دهه تجربه، ماده اولیه دارویی واردنافیل هیدروکلراید را با بالاترین و خالص‌ترین کیفیت برای چندین کاربرد در محصولات دارویی وارد می‌کند. واردنافیل هیدروکلراید به صورت خوراکی برای درمان اختلال نعوظ تجویز می‌شود. این نمک مونوهیدروکلراید واردنافیل یک مهار کننده انتخابی فسفودی استراز نوع 5 ویژه گوانوزین مونوفسفات (cGMP) است (PDE5). واردنافیل هیدروکلراید دارای فرمول ساختاری زیر است:

خرید واردنافیل هیدروکلراید
خرید واردنافیل هیدروکلراید

واردنافیل هیدروکلراید به یک ماده جامد تقریباً بی‌رنگ و دارای وزن مولکولی 579.1 گرم در مول و محلولیت 0.11 میلی‌گرم در میلی‌لیتر در آب است. واردنافیل هیدروکلراید به بصورت قرص‌های نارنجی، گرد و روکش دار است. علاوه بر ماده فعال، vardenafil واردنافیل هیدروکلراید، هر قرص حاوی میکرو کریستالین سلولز، کراس پویدون، سیلیکون دی اکسید کلوئیدی، استئارات منیزیم، هایپروملوز، پلی اتیلن گلیکول، تیتانیوم دی اکسید، اکسید فریک زرد و اکسید فریک قرمز است.

موارد استفاده

واردنافیل برای درمان مشکلات عملکرد جنسی مردان (ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ-ED) استفاده می‌شود. در ترکیب با تحریک جنسی، واردنافیل با افزایش جریان خون به آلت تناسلی مرد را کمک می‌کند تا نعوظ داشته باشد و نعوظ را حفظ کند. این دارو از بیماری‌های مقاربتی (مانند اچ آی وی، هپاتیت B، سوزاک، سیفلیس) محافظت نمی‌کند. “رابطه جنسی ایمن” مانند استفاده از کاندوم لاتکس را امتحان کنید. برای جزئیات بیشتر با پزشک خود و یا مسئول داروخانه مشورت کنید.

خرید واردنافیل هیدروکلراید
خرید واردنافیل هیدروکلراید

نحوه استفاده از قرص واردنافیل هیدروکلراید تجزیه شونده

قبل از شروع مصرف واردنافیل، اطلاعاتی که توسط داروساز ارائه شده است را بخوانید. اگر سوالی داشتید، از پزشک یا داروساز خود بپرسید. این دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید. واردنافیل را با غذا یا بدون غذا، حدود 1 ساعت قبل از فعالیت جنسی مصرف کنید. بیش از یک بار در روز مصرف نکنید. دوزها باید حداقل 24 ساعت از هم جدا شوند. دستان خود را قبل از استفاده از این دارو خشک کنید.

قرص را روی زبان خود بگذارید و اجازه دهید کاملا حل شود. قرص را نجوید یا خرد نکنید. این دارو نباید با مایع مصرف شود. در هنگام استفاده از این دارو از خوردن گریپ فروت یا نوشیدن آب گریپ فروت خودداری کنید، مگر اینکه پزشک یا داروساز گفته باشد. گریپ فروت می‌تواند احتمال عوارض جانبی با این دارو را افزایش دهد. قرص‌های واردنافیل تجزیه شونده در بدن متفاوت از قرص‌های روکش دار با واردنافیل جذب می‌شوند. بدون مشورت با پزشک آن ها را با یکدیگر جایگزین نکنید. در صورت عدم بهبودی، پزشک را در جریان بگذارید.

عوارض جانبی مصرف

  • سردرد، گرگرفتگی یا سرگیجه
  • تغییراتی در بینایی مانند افزایش حساسیت به نور، تاری دید، یا مشکل در جدا کردن رنگ‌های آبی و سبز

در صورت تداوم یا بدتر شدن هر یک از این عوارض، سریعاً به پزشک یا داروساز خود اطلاع دهید. برای کاهش خطر سرگیجه و سبکی سر، هنگام برخاستن از حالت نشسته یا خوابیده، به آرامی بلند شوید. به یاد داشته باشید که پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده است زیرا او قضاوت کرده است که سود شما بیش از خطر عوارض جانبی است. بسیاری از افرادی که از این دارو استفاده می‌کنند عوارض جانبی جدی ندارند.

فعالیت جنسی ممکن است فشار بیشتری را بر قلب شما وارد کند، خصوصاً اگر مشکلات قلبی دارید. اگر در حین رابطه جنسی دچار مشکلات قلبی شده‌اید و هر یک از این عوارض جانبی جدی مانند سرگیجه شدید، غش کردن، درد قفسه سینه، فک، بازوی چپ، حالت تهوع را تجربه کرده‌اید، سریعاً مصرف را متوقف کنید و از کمک‌های پزشکی استفاده کنید.

خرید واردنافیل هیدروکلراید
خرید واردنافیل هیدروکلراید

عوارض جانبی نادر

به ندرت ممکن است کاهش ناگهانی بینایی، از جمله نابینایی دائمی، در یک یا هر دو چشم (NAION) رخ دهد. در صورت بروز این مشکل جدی، مصرف واردنافیل را متوقف کرده و بلافاصله از کمک پزشکی استفاده کنید. اگر مبتلا به بیماری قلبی، دیابت، کلسترول بالا، برخی دیگر از مشکلات چشم (“دیسک شلوغ”)، فشار خون بالا هستید و یا بیش از 50 سال سن دارید یا سیگار می کشید، احتمال ابتلا به NAION کمی بیشتر است.

به ندرت، ممکن است کاهش شنوایی ناگهانی، گاهی اوقات با زنگ زدن در گوش و سرگیجه رخ دهد. مصرف واردنافیل را متوقف کنید و در صورت بروز این عوارض بلافاصله از کمک پزشکی استفاده کنید. در موارد نادر، نعوظ دردناک یا طولانی مدت به مدت 4 ساعت یا بیشتر دارید، استفاده از این دارو را متوقف کرده و بلافاصله از کمک پزشکی استفاده کنید، در غیر این صورت مشکلات دائمی ممکن است رخ دهد. در صورت بروز هرگونه عارضه جانبی بسیار جدی، از جمله: ضربان قلب سریع و نامنظم، تشنج، از دست دادن حافظه موقت، بلافاصله از کمک پزشکی استفاده کنید.

واکنش آلرژیک بسیار جدی به این دارو نادر است. با این حال، در صورت مشاهده علائم واکنش آلرژیک جدی، از جمله: بثورات پوستی، خارش، تورم (به ویژه در صورت ، زبان ،  گلو)، سرگیجه شدید، مشکل تنفس، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

تداخلات دارویی

واردنافیل در صورت استفاده با نیترات ممکن است باعث افت شدید فشار خون شود که می‌تواند باعث سرگیجه، غش، و به ندرت حمله قلبی یا سکته شود. از واردنافیل با هیچ یک از موارد زیر استفاده نکنید: داروهای خاصی که برای درمان درد، آنژین قفسه سینه استفاده می‌شود (نیترات هایی مانند نیتروگلیسیرین، ایزوسورباید)، داروهای تفریحی به نام “پوپر” حاوی آمیل یا بوتیل نیتریت.

اگر شما برای درمان بزرگ شدن پروستات / BPH یا فشار خون بالا نیز از داروهای مسدود کننده آلفا (مانند دوکسازوزین، تامسولوزین) استفاده می‌کنید، ممکن است فشار خون شما خیلی کم شود که منجر به سرگیجه یا غش شود. برای مدیریت این تداخل دارویی، شما نباید درمان واردنافیل را با قرص های تجزیه شونده آن شروع کنید. پزشک ابتدا با دوز کمتری از قرص‌های معمولی واردنافیل شروع به درمان می‌کند تا خطر ابتلا به فشار خون را به حداقل برساند و سپس ممکن است شما را به سمت استفاده از قرص‌های تجزیه شونده واردنافیل سوق دهد.

سایر داروها می‌توانند در عملکرد واردنافیل تأثیر بگذارد. مانند: ضد قارچ  آزول (مانند ایتراکونازول، کتوکونازول)، آنتی بیوتیک های ماکرولید (مانند کلاریترومایسین، اریترومایسین)، مهارکننده‌های پروتئاز HIV (مانند ایندیناویر، ریتوناویر)، مهارکننده‌های پروتئاز ویروس هپاتیت C (مانند بوسپروویر، تلاپراویر در بین سایر موارد)، ریفامپین.

بسیاری از داروها علاوه بر واردنافیل ممکن است بر ریتم قلب (طولانی شدن QT) تأثیر بگذارند، از جمله آمیودارون، پروکائینامید، کینیدین، ​​سوتالول و غیره. این دارو را با هیچ محصول دیگری که حاوی واردنافیل یا سایر داروهای مشابه برای درمان اختلال نعوظ-ED یا فشار خون ریوی (مانند سیلدنافیل، تادالافیل) است، مصرف نکنید.

خرید واردنافیل هیدروکلراید
خرید واردنافیل هیدروکلراید

موارد احتیاط

قبل از مصرف واردنافیل، در صورت حساسیت یا آلرژی به پزشک خود اطلاع دهید این محصول ممکن است حاوی مواد غیرفعال باشد که می‌تواند باعث واکنش‌های آلرژیک یا سایر مشکلات شود. برای اطلاعات بیشتر با داروساز خود صحبت کنید. قبل از استفاده از این دارو، سابقه پزشکی خود را به پزشک یا داروساز بگویید، خصوصاً: مشکلات قلبی (مانند حمله قلبی یا ضربان قلب نامنظم تهدید کننده زندگی در 6 ماه گذشته)

واردنافیل ممکن است شرایطی را ایجاد کند که بر ریتم قلب تأثیر بگذارد (طولانی شدن QT). طولانی شدن QT به ندرت می‌تواند باعث ضربان قلب سریع، نامنظم جدی (به ندرت کشنده) و علائم دیگری (مانند سرگیجه شدید، غش کردن) شود که بلافاصله به مراقبت پزشکی نیاز دارد.

اگر شرایط پزشکی خاصی داشته باشید یا داروهای دیگری مصرف کنید که ممکن است باعث طولانی شدن زمان QT شود، خطر طولانی شدن QT ممکن است افزایش یابد. قبل از استفاده از واردنافیل، تمام داروهای مصرفی خود را به پزشک یا داروساز خود بگویید و در صورت داشتن هر یک از شرایط زیر با وی مشورت نمایید: مشکلات قلبی خاص (نارسایی قلبی، ضربان قلب آهسته، طولانی شدن QT در EKG)، سابقه خانوادگی مشکلات قلبی خاص (QT) طولانی شدن در EKG، مرگ ناگهانی قلب).

سطح پایین پتاسیم یا منیزیم در خون نیز ممکن است خطر طولانی شدن QT را افزایش دهد. این خطر ممکن است در صورت استفاده از داروهای خاص (مانند داروهای ادرار آور / “قرص های آب”) یا داشتن شرایطی مانند تعریق شدید، اسهال یا استفراغ افزایش یابد.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • کوثر

    سلام
    وقتتون بخیر
    ممنون از شما و پرسنل حرفه ای که بسیار به من کمک کردن

    پاسخ
    • دکتر الهام استخری

      سلام
      وقت بخیر
      وظیفه ی ما حل مشکلات شما فرمول نویسان عزیز می باشد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست