خرید متیل سالیسیلات

خرید متیل سالیسیلات

متیل سالیسیلات به صورت محلول زرد رنگ شفاف یا بی رنگ است. جهت خرید متیل سالیسیلات خالص با تضمین اصالت و بهترین قیمت متیل سالیسیلات با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. پیشگامان شیمی این ماده اولیه دارویی را از کشور هند وارد می‌کند.

جهت استعلام قیمت متیل سالیسیلات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت متیل سالیسیلات

به انگلیسی Methyl salicylate
cas no 119-36-8
استاندارد کیفیت bp – usp
نام‌های دیگر ✅ کراس کارملوس سدیم
شکل ظاهری یک مایع بی رنگ یا کمی زرد، بسیار کم
خلوص⭐ 99.5 درصد
گرید ⭐ دارویی ، ارایشی
بسته‌بندی  کیسه 25 کیلوگرمی
کشور تولید کننده ⚡ چین، هند
قیمت 💲 لطفا تماس بگیرید📞
محل تحویل ⭐ شوراباد تهران – امیرکبیر اصفهان
عملکرد  کاهش اثرات ضد التهابی و درد ، کاربرد به عنوان: حلال و واسطه حشره کش، باکتری کش، عامل پولیش، عامل ضد مس، طعم دهنده مواد غذایی، لوازم آرایشی، خمیر دندان، پوشش، جوهر 

متیل سالیسیلات چیست؟

متیل سالیسیلات (روغن زمستانه) یک استر آلی است که بطور طبیعی توسط بسیاری از گونه‌های گیاهان بخصوص گیاهان زمستانی تولید می شود. این ترکیب برای اولین‌بار از گونه‌های گیاهی Gaultheria procumbens در سال 1843 استخراج و جدا شد.

این ماده به صورت مصنوعی ساخته می‌شود و از آن به عنوان یک عطر در غذاها، نوشیدنی‌ها و لعاب استفاده می‌شود. متیل سالیسیلات در طبیعت از گیاهان زیادی از جمله سوزنی‌برگ استخراج می‌شود. این محصول از راه پوست جذب بدن می‌شود و در صورت لمس امکان دارد که تأثیری سمی بجا بگذارد و از این خاصیت برای دفاع گیاهان مورد استفاده واقع شود.

متیل‌ سالیسیلات به روش صنعتی نیز به‌دست می‌آید که برای تجارت از همین نوع استفاده می‌کنند. این ماده مایعی بی‌رنگ، زرد یا قرمز رنگ و محلول در آب است که با ترکیب متانول و سالسیلیک اسید به‌دست می‌آید.

هر نوع نمک یا استر اسید سالیسیلیک  که به عنوان دارو برای اثرات ضد درد، ضد تب و ضد التهاب مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل آسپرین، کولین سالیسیلات، منیزیم سالیسیلات و سدیم سالیسیلات است. دوزهای کم سالیسیلات در درجه اول برای تسکین درد خفیف یا متوسط و تب استفاده می‌شود.

دوزهای بالا به ویژه برای درمان آرتریت روماتوئید و سایر اختلالات روماتوئید مفید است. متیل استر سالیسیلیک اسید با فرمول شیمیایی C8H8O3، یک اسانس حاصل از غان یا درخت زمستانی است و به صورت مصنوعی ساخته شده است و به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده در پمادها برای درمان درد عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • نام: Methyl salicylate
  • فرمول شیمیایی: C8H803
  • دسته شیمیایی: سالیسیلات
  • وزن مولکولی: 152.15
  • نقطه ذوب: mp -8.60
  • نقطه جوش: bp 220-224

کاربردهای متیل سالیسیلات:

از متیل‌سالیسیلات به عنوان ضد عفونی‌کننده و عامل ضد درد و از بین بردن التهاب در صنعت دارویی به استفاده می‌شود، این محصول در لوسیون‌های آفتابی به عنوان جذب‌کننده اشعه ماوراء بنفش، در عطرها به عنوان اصلاح‌کننده رایحه و بوی عطر و در گلخانه‌ها به عنوان دفع‌کننده حشرات مورد استفاده واقع می‌شود.

متیل سالیسیلات موضعی (برای پوست) برای تسکین موقتی از درد عضلات یا مفاصل ناشی از سویه‌ها، اسپرین‌ها، آرتروز، کبودی یا کمردرد استفاده می‌شود. متیل سالیسیلات با ایجاد تحریک و قرمزی پوست به دلیل ایجاد مویرگ‌های گشاد شده و افزایش جریان خون، درد اسکلتی عضلانی، مفاصل و تاندون ها را تسکین می دهد. این دارو از نظر دارویی شبیه به آسپیرین و سایر NSAID ها است اما به عنوان یک ماده موضعی در درجه اول به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده و تحریک‌کننده پوست عمل می‌کند.

مکانسیم عمل

تصور می‌شود تحریک انتهای عصب حسی باعث تغییر یا جبران درد در عضله یا مفاصل زیرین می‌شود که توسط همان اعصاب انجام می‌شود. هنگامی که به صورت موضعی از این ماده استفاده می‌شود متیل سالیسیلات به پوست و بافت‌های زیرین نفوذ می‌کند، جایی که آن را به طور معکوس آنزیم سیکلواکسیژناز مهار می‌کند و به صورت محلی و محیطی مانع از تولید واسطه‌های التهابی مانند پروستاگلاندین و ترومبوکسان A2 می‌شود.

بسته‌بندی و شرایط نگه‌داری و استفاده متیل سالیسیلات:

متیل سالیسیلات در بشکه‌های 250 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد که در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد در ظروف و بسته‌بندی‌های کاملاً نفوذناپذیر (برای جلوگیری از یخ‌زدگی) نگه‌داری می‌شود.

از مصرف این دارو در دهان، بینی، روده یا واژن خودداری کنید. اگر این اتفاق رخ داد آن را با آب بشویید. از تماس آن با چشم، دهان، بینی، دستگاه تناسلی یا رکتوم خودداری کنید تا زمانی که دارو از دستان شما شسته شود. همچنین از مصرف مواد غذایی در حالی که دارو هنوز روی دستان شماست خودداری کنید. اگر در صورت استفاده از این دارو دچار سوزش شدید، درد، تورم یا تاول در پوست شدید پوست را بشویید.

آنالیز متیل سالیسیلات

فروش متیل سالیسیلات

جهت دریافت آنالیز جدیدتر متیل سالیسیلات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

فروش متیل سالسیلات

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت آنالیز و همچنین استعلام قیمت فروش و خرید متیل سالیسیلات با کارشناسان ما تماس بگیرید. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول متیل سالیسیلات مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

متیل سالیسیلات را از کجا تهیه کنیم؟

قیمت‌ متیل سالیسیلات در شرکت پیشگامان شیمی همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید. به عنوان یک تأمین‌کننده و واردکننده حرفه‌ای، شرکت بین‌المللی پیشگامان شیمی تقریباً 14 سال است که این ماده را از چین و آلمان تهیه و وارد می‌کند. اطمینان داشته باشید که این محصول را با قیمت مناسبی از ما خریداری خواهید کرد. در صورت بروز هرگونه سوال و مشکل لطفاً از طریق sales@irchem.ir برای ما ایمیل ارسال کنید. ما در عرض 1 روز کاری به شما پاسخ خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست