فروش فیناستراید ماده اولیه دارویی

 فیناستراید چیست؟

فیناستراید که با نام‌های تجاری Proscar و Propecia فروخته می‌شود، دارویی است که عمدتاً برای درمان پروستات بزرگ‌شده یا ریزش مو در مردان استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای درمان رشد بیش از حد مو در زنان و به عنوان بخشی از هورمون درمانی زنان تراجنسیتی استفاده کرد. مصرف آن به صورت خوراکی می‌باشد و دارای عوارض جانبی خفیف است. برخی از مردان اختلال عملکرد جنسی، افسردگی، اضطراب یا بزرگ‌شدن پستان را تجربه می‌کنند.

همچنین ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان پروستات را افزایش دهد. فیـناستراید یک مهار کننده 5 α- ردوکتاز و بنابراین یک آنتی‌آندروژن است. این کار با کاهش حدود 70٪ تولید دی‌هیدروتستوسترون (DHT)، از جمله در غده پروستات و پوست سر انجام می‌شود. فیـناستراید (Finasteride) در سال 1984 ثبت اختراع شد و در سال 1992 برای استفاده پزشکی تصویب شد. به عنوان داروی عمومی در دسترس است.

کاربردهای پزشکی فیناستراید

  • فیناستراید در درمان پروستات بزرگ‌شده

بعضی اوقات پزشکان این دارو را برای درمان هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات (BPH) تجویز می‌کنند که به طور غیر‌ رسمی به عنوان یک پروستات بزرگ‌شده شناخته می‌شود. فیناستراید ممکن است علائم مرتبط با BPH را بهبود بخشد و در موارد زیر کاربرد داشته باشد:

  • مشکل در ادرار کردن
  • برخاستن در شب برای ادرار کردن
  • تردید در شروع و پایان ادرار و کاهش جریان ادرار 
  • سرطان پروستات
  • ریزش موی سر
  • رشد بیش از حد مو
  •  درمان هیرسوتیسم (رشد بیش از حد مو و یا موهای بدن) در زنان
  • هورمون درمانی افراد تراجنسی

فرم‌های موجود فیناستراید

این ماده اولیه دارویی به شکل قرص‌های خوراکی 1 و 5 میلی‌گرم تهیه می‌شود. این ماده توسط پیشگامان شیمی به عنوان ماده اولیه دارویی در بسته‌بندی‌های 20 کیلوگرمی عرضه می‌شود.

ساختارشیمیایی فیناستراید

این ماده که به عنوان 17β-(N-tert-butylcarbamoyl)-4-aza-5α-androst-1-en-3-one نیز شناخته می‌شود یک استروئید آندرواستین مصنوعی و 4-آستروئید است. این دارو از هورمون‌های استروئیدی آندروژن مانند تستوسترون و DHT است. به عنوان یک استروئید غیر‌مزدوج، یک ترکیب بسیار لیپوفیلی است.

مصرف بیش از حد فیناستراید

Finasteride در دوزهای واحد تا 400 میلی‌گرم و با دوزهای معمولی حداکثر 80 میلی‌گرم در روز به مدت سه ماه، بدون عوارض جانبی مشاهده شده مورد مطالعه قرار گرفته است. این دوزها بارها بیش از دوزهای معمولی فیناستراید 1 میلی‌گرم در روز و 5 میلی‌گرم در روز است که از نظر بالینی استفاده می‌شود. هیچ پادزهر توصیه‌شده‌ای برای تجویز بیش از حد مصرف فیناستراید وجود ندارد.

خرید فیناستراید

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست