فروش پودر کوجیک اسید

خرید پودر کوجیک اسید

پودر کوجیک اسید یک ماده اولیه در محصولات روشن کننده پوست است. فروش پودر کوجیک اسید خالص با ضمانت اصالت و تضمین بهترین قیمت اسید کوجیک خالص در این مجموعه صورت می گیرد. شرکت پیشگامان شیمی وارد کننده کوجیک اسید خالص 99% می‌باشد. جهت خرید این ماده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت پودر کوجیک اسید

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

کوجیک اسید چیست

اسید کوجیک یک ماده شیمیایی است که از قارچ به دست می‌آید، اما می‌تواند در طی فرآیند دم‌آوری از برنج تخمیر شده نیز ایجاد شود. اسید کوجیک اغلب به صورت موضعی در برخی محصولات و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مصارف برای استفاده در محصولات آرایشی در غلظت 1 درصد یا کمتر تأیید شده است. این ماده اغلب به عنوان ماده روشن‌کننده پوست استفاده می‌شود.

اسید کوجیک را می‌توان در انواع مختلفی از محصولات آرایشی از جمله:

  • پودرها
  • سرم‌ها
  • کرم‌ها
  • پاک‌کننده‌ها و صابون‌ها یافت.

بسته به دستورالعمل محصول، پودرها باید با آب یا لوسیون مخلوط شوند. اسید کوجیک گاهی اوقات در محصولات بهداشتی و زیبایی برای سبک‌تر کردن پوست استفاده می‌شود. ممکن است از این دارو برای درمان شرایط پوستی مانند آسیب آفتاب، جای زخم و لکه‌های سنی استفاده شود.

کاربرد اسید کوجیک

کاربردهای عمده اسید کوجیک و مشتقات آن در پزشکی بر اساس ویژگی های زیست سازگاری، ضد میکروبی و ضد ویروسی، ضد توموری، ضد دیابتی، ضد سرطانی، ضد لکه، ضد انگلی و آفت کش و حشره کش آنها است. اسید کوجیک گاهی در محصولات بهداشتی و زیبایی برای روشن کردن پوست استفاده می شود. ممکن است برای درمان بیماری های پوستی مانند آسیب های ناشی از نور خورشید، جای زخم و لکه های ناشی از افزایش سن استفاده شود. 

خواص کوجیک اسید برای پوست

اثر ضد پیری

محصولاتی که حاوی کوجیک‌اسید هستند، ممکن است باعث روشن شدن پوست شوند که می‌تواند ظاهر لکه‌های سنی و آسیب آفتاب را بهبود بخشد. کاهش لکه‌های تیره می‌تواند خاصیت ضد پیری داشته باشد.

درمان ملاسما

اسید كوجیك ممكن است در كاهش ملاسما مفید باشد.

کاهش جای زخم‌ها

اسید کوجیک ممکن است باعث کاهش تغییر رنگ جوش‌ها شود. اگرچه اسید ضخامت بافت زخم را بهبود نمی‌بخشد، اما ممکن است رنگ‌دانه تیره مرتبط با انواع خاصی از زخم‌ها را کاهش دهد. روشن‌شدن جای زخم ممکن است آن را کمتر مورد توجه قرار دهد.

فواید ضد قارچ

همچنین تصور می‌شود که اسید کوجیک فواید ضد قارچ نیز دارد. ممکن است در پیش‌گیری و درمان برخی از عفونت‌های قارچی مانند عفونت پای ورزش‌کاران و عفونت‌های مخمر مفید باشد.

اثرات ضد باکتریایی

اسید کوجیک ممکن است مزایای ضد باکتریایی نیز داشته باشد و به کاهش احتمال ابتلا به انواع متداول عفونت‌های باکتریایی پوستی کمک کند.

فروش پودر کوجیک اسید

فروش کوجیک اسید پودری در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد، ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول اسید کوجیک مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

آنالیز کوجیک اسید

فروش پودر کوجیک اسید

جهت دریافت آنالیز جدیدتر کوجیک اسید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سوالات متداول:

حلالیت اسید کوجیک در چه موادی است؟

محلول در آب، استون، اتانول ، متانول، DMSO، اتیل استات (کمی محلول)، کلروفرم (کمی محلول)، پیدیدین (کمی محلول) و اتر (کمی محلول). این ماده نامحلول در بنزن است.

اگر هر روز از اسید کوجیک استفاده کنید چه اتفاقی می افتد؟

آیا استفاده روزانه از اسید کوجیک بی خطر است؟ بله، استفاده روزانه از اسید کوجیک بی خطر است. بسته به حساسیت پوست شما می توان آن را دو بار در روز استفاده کرد. فقط به یاد داشته باشید که بیشتر از 3 ماه از اسید کوجیک در یک زمان استفاده نکنید زیرا ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

آیا اسید کوجیک می تواند پوست را برای همیشه روشن کند؟

این ماده سیتوتوکسیک نیست (برای سلول های زنده مضر نیست). بنابراین نمی تواند به طور دائم رنگ پوست شما را روشن کند.

آیا صابون اسید کوجیک برای صورت خوب است؟

کوجیک اسید علاوه بر اثرات روشن کنندگی پوست، دارای برخی خواص ضد میکروبی نیز می باشد. ممکن است حتی در مقادیر کم به مبارزه با چندین نوع رایج از سویه های باکتریایی کمک کند. این می تواند به درمان آکنه ناشی از باکتری های موجود در پوست کمک کند. همچنین ممکن است اسکارهای ناشی از آکنه را که هنوز محو نشده اند، کمرنگ کند.

چه مدت طول می کشد تا اسید کوجیک پوست را روشن کند؟

کوجیک شبیه یک ماده شیمیایی به نام هیدروکینون است. هر دوی آنها درمان‌های موثری برای هایپرپیگمانتاسیون هستند. درمان با کوجیک اسید فوری نیست. برای بهبود قابل توجه، در برخی موارد باید تا سه ماه از لوازم آرایشی اسید کوجیک استفاده کنید.

آیا می توانم ویتامین C و اسید کوجیک را با هم استفاده کنم؟

آیا استفاده از اسید کوجیک و اسید اسکوربیک با هم بی خطر است؟ امکان استفاده از کوجیک اسید همراه با ویتامین C روی پوست وجود دارد، اما اگر پوست حساسی دارید، توصیه می شود آنها را به طور جداگانه در روتین خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست