خرید زولپیدم تارتارات

خرید زولپیدم تارتارات

پیشگامان شیمی به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد اولیه دارویی با چندین دهه تجربه، ماده اولیه دارویی زولپیدم تارتارات را با بالاترین و خالص‌ترین کیفیت برای چندین کاربرد در محصولات دارویی وارد می‌کند. جهت خرید این محصول و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

خرید زولپیدم تارتارات
خرید زولپیدم تارتارات

بی‌خوابی و اختلالات خواب

هر یک از ما تقریباً یک سوم زندگی خود را در خواب می‌گذرانیم. با پیشرفت‌های فن‌آوری در روش‌های ارزیابی فعالیت الکتریکی مغز در هنگام خواب و بیداری (polysomnography)، ما اکنون اطلاعات زیادی در مورد فیزیولوژی خواب انسان و حیوانات می‌دانیم.

ما در مورد عملکرد خواب اطلاعات کمتری داریم، گرچه هرگز نظریه و حدس و گمان در مورد این موضوع کم نبوده است. اهمیت بیولوژیکی خواب توسط تأثیرات مهم اختلالات خواب تأکید می‌شود. اختلالات خواب توسط DSM IV به دیسومنیا و پاراسومنیا طبقه‌بندی می‌شود. مشکل عمده بالینی در این زمینه احتمالاً بی‌خوابی اولیه است. بی‌خوابی به خودی خود یک بیماری نیست و ممکن است یکی از علائم اختلال جسمی یا روانی دیگر در نظر گرفته شود یا نشود. 

ارزیابی شیوع بی‌خوابی متفاوت است، اما تمام بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که این یک مشکل رایج است. محققان، با استفاده از روش مصاحبه تلفنی از نمونه جمعیت فرانسه، گزارش داند كه 6.6٪ این افراد از بی‌خوابی شکایت دارند. در واقع، این رقم نسبت به سایر جمعیت‌ها کمی کمتر است (برخی از نظرسنجی‌ها گزارش داده‌اند که ممکن است 40٪ از جمعیت در یک سال خاص از بی‌خوابی رنج ببرند).

اختلافات مشخص بین کشورهای مختلف نیز گزارش شده است. شکایت از بی خوابی با افزایش سن افزایش می‌یابد و در زنان بیشتر از مردان است. در طول قرن گذشته، انواع مختلفی از خواب آورها از داروهای برومیدها و هیدرات کلرال از طریق باربیتورات ها و بنزودیازپین‌ها تا عوامل جدید غیر بنزودیازپین به داروها وارد شده است. اگرچه حتی عوامل جدیدتر نیز احتمالاً به همه معیارهای خواب آور “ایده آل” که توسط محققان تعریف شده است، دست پیدا نمی‌کنند، مطمئناً در ایجاد و حفظ خواب در عین محدود کردن اثرات ناخواسته، پیشرفتی حاصل شده است.

بسیاری از مکانیزم‌های مغزی بدون شک در تنظیم خواب دخیل هستند اما قابل توجه است که اکثر داروهایی که برای القای خواب استفاده می‌شوند با تقویت فعالیت‌های انتقال دهنده عصبی مهار کننده آمینوبوتیریک اسید γ (GABA) عمل می‌کنند. مقاله حاضر به طور خلاصه فارماکولوژی خواب آور غیر بنزودیازپین، زولپیدم تارتارات و تعامل آن با گیرنده‌های GABAA در سیستم عصبی مرکزی را بیان می‌کند.

شیمی زولپیدم تارتارات

زولپیدم (N، N، 6-تری متیل-2 [4-متیل-فنیل] ایمیدازو [1،2-a] پیریدین-3 استامید همی تارتارات) یک جامد پایدار، محلول در آب، میکرو کریستالی با وزن مولکولی 392.4 -وزن نمک- است) فرمول ساختاری آن در شکل زیر در مقایسه با دو ترکیب غیر بنزودیازپین دیگر، زوپیکلون نشان داده شده است، که همچنین در درمان بی خوابی  و زالپلون که در حال توسعه بالینی است نیز به عنوان خواب آور استفاده می‌شود.

خرید زولپیدم تارتارات
خرید زولپیدم تارتارات

اثرات رفتاری زولپیدم تارتارات

اثرات زولپیدم تارتارات که توسط EEG اندازه‌گیری می‌شود با آزمایش‌های رفتاری که کاهش فعالیت حرکتی و سایر رفتارهای غیرشرطی و شرطی را نشان داد، تأیید شد. مانند سایر ترکیبات که به عنوان آگونیست در گیرنده‌های BZ عمل می‌کنند، زولپیدم تارتارات انواع دیگری از اثرات رفتاری و نوروفارماکولوژیکی را ایجاد می‌کند.

این موارد شامل اقدامات ضد تشنج، عدم هماهنگی حرکتی، خصوصیات محرک افتراقی، اثرات ضد اضطراب مانند و اقدامات در یادگیری و حافظه بود. هنگامی که قدرت دارو برای القاء این اقدامات مختلف به طور دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، با این حال، زولپیدم تارتارات مشخصات غیر منتظره‌ای را نشان داد. یکی از آزمایش‌های دارویی که نسبت به بنزودیازپین‌ها دارای حساسیت بالایی است، تشنج موش‌ها توسط پنتیلن تترازول است.

این آزمایش به عنوان روش غربالگری این نوع داروها استفاده شده است. مشخص شد که زولپیدم تارتارات تشنج ناشی از پنتیلن تترازول را در موش در دوزهای مشابه با تشنج‌های تولید شده توسط الکتروشوک و بالاتر از دوزهایی که فعالیت حرکتی را کاهش می‌دهد که بازتاب احتمالی اثر آرام بخش دارو است. این نتایج در شکل زیر نشان داده شده است که تفاوت بین الگوی نتایج به دست آمده با زولپیدم تارتارات و کوازپام، بروتیزولام و زوپیکلون را تأکید می‌کند.

خرید زولپیدم تارتارات
خرید زولپیدم تارتارات

اقدامات عبارتند از: فعالیت حرکتی اکتشافی (EA)، مهار تشنج ناشی از پنتیلن تترازول (PTZ) و الکتروشوک (MES)، شل شدن عضله که توسط آزمون شبکه آویزان (MYO) ارزیابی می‌شود و آتاکسی که با آزمایش روتارود (A TA) اندازه گیری می‌شود .

این یافته‌ها از آنجا که نشان می‌دهد در موش‌ها، همانطور که در موش صحرایی وجود دارد، به نظر می‌رسد اثرات آرام بخشی بیشتر از سایر اقدامات زولپیدم تارتارات غالب است. همچنین مورد توجه ویژه‌ای است که افزایش شل شدن عضلات و عدم هماهنگی حرکتی (که به ویژه در داروی خواب آور مطلوب نیستند) فقط در بالاترین دوزها اتفاق می‌افتد. پیش از این فرض بر این بود که تمام اثرات دارویی بنزودیازپین‌ها با فعالیت در گیرنده های مشابه و احتمالاً در مناطق مختلف CNS مستقر می‌شوند.

اعتقاد بر این است که مشاهده می‌شود دامنه‌های مختلف دوز بنزودیازپین خاص برای ایجاد اثرات مختلف مربوط به ذخیره گیرنده یا نسبت گیرنده هایی است که برای تولید هر اثر باید اشغال شود. بنابراین، اشغال تعداد نسبتاً کمی گیرنده برای جلوگیری از تشنج ناشی از پنتیلن تترازول کافی بود، در حالی که گیرنده‌های بیشتری باید قبل از ایجاد آرام بخشی اشغال شوند.

خرید زولپیدم تارتارات
خرید زولپیدم تارتارات

ایمنی

قبل از ثبت نام و بازاریابی، زولپیدم در صفحه‌های سم شناسی مناسب در حیوانات آزمایشگاهی، آزمایش شد. نتایج نشان داد که این ترکیب با نسبت درمانی زیادی تحمل می‌شود. در کلینیک، آزمایشات کنترل شده و نظارت بر بازاریابی پست نمایه ایمنی مثبت را تأیید کرده‌اند. زولپیدم در مصرف بیش از حد نیز بی‌خطر است.

محققان با بررسی 344 مورد مصرف بیش از حد دارو دریافتند که بیشترین عوارض جانبی گزارش شده مربوط به CNS بوده و برای داروی خواب آور غیرمنتظره نیست (به عنوان مثال خواب آلودگی یا آرام بخشی). اثرات گوارشی مانند حالت تهوع نیز گاهی به ویژه در دوزهای بالاتر گزارش می‌شود.

در حقیقت پیشنهاد شده است که چنین اثراتی ممکن است پتانسیل سوء استفاده از زولپیدم تارتارات را کاهش دهد. بی خوابی برگشتی به دنبال قطع یک دوره درمان خواب آور که گزارش شده است مشکلی با برخی داروهای دیگر در این کلاس است. همچنین در صورت استفاده از زولپیدم تارتارات در دوزهای صحیح و برای مدت زمان مناسب، از اهمیت کمتری برخوردار است.

علائم مصرف بیش از حد زولپیدم تارتارات چیست؟

علائم مصرف بیش از حد زولپیدم شامل خواب آلودگی، گیجی، مشکلات در هماهنگی، فلاپی عضلات، تنفس کند یا دشوار و حتی کما (از دست دادن هوشیاری برای یک دوره زمانی) است.

چه کسی نباید زولپیدم را مصرف کند؟

اگر شما به مواد تشکیل دهنده آن حساسیت دارید یا سابقه افسردگی، بیماری روانی یا افکار خودکشی دارید از مصرف  زولپیدم خودداری کنید. فردی که سابقه سوء مصرف یا اعتیاد به مواد مخدر یا الکل، بیماری کلیه یا کبد، بیماری ریوی یا مشکلات تنفسی دارد، باید از مصرف زولپیدم اجتناب کند. همچنین اگر باردار هستید یا  قصد باردار شدن و شیردهی دارید، مصرف آن توصیه نمی‌شود.

خرید زولپیدم تارتارات
خرید زولپیدم تارتارات

چگونه می‌توان بدون دارو خواب خود را بهبود بخشید؟

با اجتناب از مصرف کافئین و نیکوتین، به ویژه در اواخر روز، می‌توانید خواب خود را بهبود ببخشید. از ورزش طی چهار ساعت قبل از خواب خودداری کنید. ورزش روزانه برای خواب مفید است، اما اگر نزدیک به زمان خواب انجام شود، می‌تواند تداخل ایجاد کند. از وعده‌های غذایی سنگین در عصر خودداری کنید. از چرت زدن پرهیز کنید. هر روز در یک ساعت مشخص بخوابید و بیدار شوید. اتاق خواب را تا آنجا که ممکن است تاریک نگه دارید و دمای مناسبی را حفظ کنید. زمانی را برای استراحت قبل از خواب اختصاص دهید و از روش‌های آرام‌سازی استفاده کنید.

سایر مطالب: تینیدازول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست