فروش روغن جوانه گندم

خرید روغن جوانه گندم

پیشگامان شیمی یکی از واردکنندگان روغن‌های گیاهی با چندین دهه تجربه، روغن جوانه گندم را با بالاترین و خالص‌ترین کیفیت برای کاربرد در محصولات آرایشی و دارویی از کشور اسپانیا وارد می‌کند. جهت آشنایی بیشتر با این روغن در ادامه با ما همراه باشید:

برای استعلام قیمت و خرید روغن جوانه گندم

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

روغن جوانه گندم چیست؟

روغن جوانه گندم به رنگ زرد مایل به نارنجی و طعم گندم مانند است و حاوی مقدار زیادی اسید لینولئیک و اسید آلفا لینولنیک نادر است. همچنین حاوی ویتامین E در مقادیری از مواد چربی است. این روغن به عنوان یک مکمل برای ویتامین E و اسید آلفا لینولنیک محبوب است و با سطوح بالای ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری، بسیار غنی و تغذیه‌کننده است. همچنین برای محافظت از پوست در برابر آب و هوای سرد و باد، به خصوص در طول تعطیلات در فضای باز بسیار مناسب است.

علاوه بر آن یک آنتی‌اکسیدان طبیعی است که باعث می‌شود در ترکیبات ماساژ استفاده شود. این روغن دارای بو، عطر و طعم قوی است بنابراین در مقادیر کم استفاده می‌شود. در هنگام ترکیب با سایر روغن‌های حامل مانند روغن رزماری، روغن زیتون و روغن آووکادو فقط 5-10٪ روغن جوانه گندم را اضافه کنید. 

مشخصات روغن جوانه گندم

  • وزن مخصوص 0.924 ~ 0.934 20 ° C
  • مقدار اسید 0.2 حداکثر (mgKOH / g)
  • ارزش پراکسید، 10 meq / kg
  • مقدار ید meq / kg 170-200 
  • شاخص انحلال 1.479 ~ 1.480 20 ° C
  • C16: 0 اسید پالیمتیک 14-19٪
  • C18: 0 اسید استئاریک 0-2٪
  • C18: 1 اسید اولئیک 12-23٪
  • C18: 2 اسید لینولئیک 52-60٪
  • C18: 3 اسید لینولینیک 3-10٪

فروش روغن جوانه گندم

ارزش غذایی روغن گندم

اطلاعات تغذیه‌ای زیر توسط USDA برای یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم ارائه شده است.

  • کالری: 120
  • چربی: 14 گرم
  • سدیم: 0 میلی‌گرم
  • کربوهیدرات‌ها: 0 گرم
  • فیبر: 0 گرم
  • قندها: 0 گرم
  • پروتئین: 0 گرم

تاریخچه گندم و روغن جوانه گندم

گندم یکی از قدیمی‌ترین گیاهان کشت‌ شده تاریخ است که قدمت 10،000 ساله دارد. در طول قرون وسطی تنها ثروتمندان می‌توانستند گندم را از آن خود کنند، اما در قرن نوزدهم، گندم برای همه در دسترس بود. روغن جوانه گندم یکی از مغذی‌ترین مواد گیاهی در جهان بود.

گندم گیاه بومی ایالات متحده است. این محصول در حال حاضر در چین، جنوب غربی آسیا، شمال آفریقا، شبه جزیره عربستان، ایران، ترکیه و جنوب اروپا کشت می‌شود. برداشت زمانی انجام می‌شود که ساقه‌ها از سبز به زرد تا قهوه‌ای تبدیل شوند. این گیاه بهتر است در ماه ژوئن زمانی که گندم خوب خشک‌شده است برداشت شود. تاریخچه گندم به 10000 سال می‌رسد. تحقیقات ثابت کرده است که گندم در برخی از قدیمی‌ترین حفاری‌های جهان در شرق عراق یافت شده است.

این گیاه اولین‌بار در سال 1602 در ایالات متحده رشد یافت و بعداً در سراسر جهان گسترش یافت. روغن جوانه گندم با سرد شدن دانه‌های گندم استخراج می‌شود. جوانه گندم با وزن زیاد فشرده می‌شود. این روغن به رنگ قهوه‌ای با بوی سنگین و عطر و بوی دلپذیر است و یک منبع غنی از ویتامین E، آنتی‌اکسیدان‌ها، پروتئین‌ها و لسیتین است. ویتامین E بدن را از اثرات رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند، در نتیجه با سرطان، بیماری‌های قلبی و پیری زودرس مبارزه می‌کند.

این ویتامین با مواد معدنی روی و سلنیوم برای محافظت از آنتی‌اکسیدان‌های قوی کار می‌کند. ویتامین E همچنین به لخته‌شدن خون کمک می‌کند. تاثیر این روغن روی بیماری‌های پوست نظیر اگزما، پسوریازیس و سوختگی‌ها، التهاب و زخم‌ها، شگفت‌انگیز است.

ویژگی‌ها و کاربردهای روغن جوانه گندم

  • یک روغن بسیار ارزشمند برای لوازم آرایشی طبیعی است.
  • ترکیب خاص اسید چرب مانع از پیر شدن زودرس پوست و تقویت بافت پوست می‌شود. به همین دلیل است که این روغن مناسب پوست بالغ و آکنه‌دار است.
  • با توجه به بوی شدید آن، عمدتاً با سایر روغن‌های آرایشی مخلوط شده است.
  • این یک مکمل غذایی محبوب و همچنین مکمل لوازم آرایشی و بهداشتی است که پوست، مو و ناخن را محافظت می‌کند. مراقبت از پوست با محتوای ویتامین E بالا، روغن گندم می‌تواند به حفاظت از پوست در برابر باد های سرد و هوای شدید و همچنین به بهبود بافت‌ها کمک کند.

مزایای روغن گندم

  1. خواص آنتی‌اکسیدان و ضد پیری
  2. کاهش کالدسترال بد
  3. بهبود بافت
  4. انرژی را افزایش می‌دهد
  5. تنظیم سیستم عصبی
  6. جلوگیری از نقص در تولد
  7. جلوگیری از مشکلات پوستی
  8. مبارزه با انباشت چربی
  9. سطح قند خون را افزایش می‌دهد
  10. بهبود سلامت              

روغن جوانه گندم برای تهیه انواع مواد غذایی پخته‌شده، مرغ، غذاهای دریایی، اقلام دسر، غلات صبحانه، پیتزا، ماکارونی و انواع دیگر غذاهای ایتالیایی و مکزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عنصر پروتئین روغن جوانه گندم در تولید صابون، شامپو، کرم مرطوب‌کننده، محصولات ضد پیری، کرم‌های انعطاف‌پذیر، لوسیون‌های ضد آفتاب، محصولات درمانی و کرم پا استفاده می‌شود. 

خرید روغن جوانه گندم برای مو

مزایای روغن جوانه گندم برای مو

اگر می‌خواهید به برخی از آسیب‌هایی که به موهای خود وارد می‌کنید کمک کنید، طبیعت راه حل‌های بالقوه‌ای دارد. سعی کنید یک روغن طبیعی مانند جوانه گندم را امتحان کنید تا بتواند مقداری از رطوبت از دست رفته را جبران کند و احتمالاً از آسیب‌های بعدی جلوگیری کند. برای بهره مندی از فواید روغن جوانه گندم برای مو به جای خوردن روغن جوانه گندم آن را به صورت موضعی بمالید. اگر حساسیت شدید به گندم یا گلوتن دارید، روغن جوانه گندم ممکن است برای شما مناسب نباشد.

خصوصیات نرم کننده

خشکی مو می‌تواند منجر به شکاف و شکستگی شود. پوست سر شما روغن‌هایی ترشح می‌کند تا موهای شما را مرطوب کند، اما این روغن تمایل دارد در اطراف پوست سر جمع شود. اگر موهای بلندی دارید، ریشه‌ها ممکن است چرب باشند، اما بقیه موهای شما خشک و شکننده است.

می‌توانید از روغن جوانه گندم که از اسیدهای چرب زنجیره بلند تشکیل شده و به آن خاصیت نرم کنندگی می‌دهد، برای رفع خشکی و افزودن لطافت و رطوبت به موهای خود استفاده کنید. این می‌تواند در درمان‌ها و ماسک‌های مو برای نرم و لطیف کردن موهای شما استفاده شود، به خصوص اگر مرتبا از گرما یا مواد رنگی استفاده می‌کنید.

ویتامین E

روغن جوانه گندم حاوی مجموعه‌ای از ویتامین‌ها از جمله ویتامین E است. ویتامین E یا توکوفرول به دلیل خواص پوستی بسیار شناخته شده است و به راحتی توسط پوست و مو جذب می‌شود. ویتامین E به طور بالقوه می‌تواند به ایجاد سلول‌های پوستی کمک کند. با این حال، بسیار مرطوب کننده است و آن را به یک ترکیب ایده آل برای شامپوها و نرم کننده‌ها تبدیل می‌کند. محتوای ویتامین E همچنین باعث می‌شود روغن سست نشود. در نتیجه ماندگاری یک محصول آرایشی یا مراقبت از مو افزایش می‌یابد.

اسکوالین

روغن جوانه گندم همچنین حاوی چربی اشباع نشده‌ای به نام اسکوالن است. طبق تحقیقی در ژانویه 2009 در “مولکول‌ها”، روغن کبد کوسه غنی‌ترین منبع شناخته شده اسکولین است، اما مشخص شده است که روغن‌های گیاهی مانند جوانه گندم نیز حاوی آن هستند. اسکوالن جزء اصلی لیپیدهای غیراشباع سطح پوست است و لیپیدهای اشباع نشده چند منظوره، آن را به روغن واقعی که بدن شما تولید می کند نزدیک می کند. این نوع روغن به راحتی توسط سلول‌های پوست و مو جذب می‌شود و در حال حاضر در محصولات آرایشی استفاده می‌شود.

ویتامین‌های B

روغن جوانه گندم همچنین حاوی میزانی از ویتامین های گروه B است: B1 ،B2 ،B3 و B6. اگرچه روغن خورده نمی‌شود، ویتامین‌های گروه B به راحتی از طریق پوست جذب می‌شوند. آن‌ها ممکن است به افزایش گردش خون در پوست سر شما کمک کنند. برخی از شرکت‌ها از کمپلکس B برای کمک به ضخیم شدن مو استفاده می‌کنند. ویتامین‌های گروه B برای تشکیل سلول و بافت، به ویژه سلول‌های عصبی خون و بدن مورد نیاز بدن است.

ویتامین B6 همچنین در ترکیب ال-سیستین در سلول‌های مو نقش دارد. “ژورنال علوم پوستی” در ژوئن 2006، مطالعه‌ای را انجام داد که که نشان می‌دهد چگونه می‌توان با استفاده از مکمل L- سیستین و ویتامین B6 ، از آلوپسی در موش‌های صحرایی جلوگیری کرد.

آلرژی و تداخلات

طبق مطالعات انجام شده، ممکن است هنگام استفاده از روغن جوانه گندم عوارض جانبی را تجربه کنید. اگر روغن جوانه گندم را به صورت مکمل (خوراکی) مصرف کنید، این محصول معمولاً به خوبی تحمل می‌شود. با این حال، استفاده موضعی از ویتامین E با درماتیت تماسی، واکنش‌های التهابی و سایر واکنش‌های پوستی همراه است.

همچنین، اگر به گندم حساسیت دارید، باید از روغن جوانه گندم نیز خودداری کنید. علائم واکنش آلرژی به گندم می‌تواند به صورت خفیف مانند کهیر یا شدید مانند آنافیلاکسی باشد. واکنش‌های آلرژیک می‌توانند غیر قابل پیش بینی باشند و حتی مقادیر بسیار کمی از گندم می‌تواند یکی از آن‌ها را ایجاد کند.

نحوه ذخیره سازی روغن جوانه گندم

روغن را در یک ظرف محکم بدون نفوذ هوا در انبار خود یا در مکان تاریک و خنک ذخیره کنید. دمای توصیه شده 25-20 درجه سانتی گراد یا زیر 77 درجه فارنهایت است.

خرید روغن جوانه گندم

فروش روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم به صورت گالن‌های ۲۰ لیتری آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول روغن جوانه گندم مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست