فروش روغن آووکادو

خرید روغن آووکادو

فروش روغن آووکادو عمده در گالن‌های 20 کیلویی آماده تحویل می‌باشد. جهت خرید روغن آووکادو خالص با ضمانت اصالت و تضمین بهترین قیمت روغن آوکادو با ما تماس بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت آنالیز با همکاران ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت و خرید روغن آووکادو

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت روغن آووکادو

معادل انگلیسی Avocado Oil
شناسه محصول 8024-32-6
خلوص 99%
گرید دارویی، آرایشی بهداشتی
بسته‌بندی گالن 20 لیتری
کشور تولید کننده اسپانیا
خواص آنتی‌اکسیدان‌ و ضد التهاب
حداقل سفارش یک لیتر
قیمت تماس بگیرید

روغن آووکادو را از کجا تهیه کنیم؟

آووکادو یک میوه است. برخلاف بسیاری از میوه‌ها، از این میوه به دلیل غنی‌بودن از چربی‌های سالم اغلب برای تولید روغن استفاده می‌شود. می‌توان گفت این روغن جزء روغن‌های خوش‌طعم موجود است و دارای مزایای فراوانی است که عمدتاً مربوط به محتوای آنتی‌اکسیدان‌ها و چربی‌های سالم است. در اینجا 2 مورد از مزایای این روغن را ذکر می‌کنیم.

  • غنی از اسید اولئیک، یک چربی بسیار سالم است روغن آووکادو روغن طبیعی فشرده‌شده از پالپ آووکادو است. تقریبا 70٪ از روغن آووکادو حاوی اسید اولئیک، اسید چرب امگا -9 غیر مضر است.
  • این اسید چرب همچنین جزء اصلی روغن زیتون است. علاوه بر این، حدود 12٪ روغن آووکادو چربی اشباع شده است و حدود 13٪ چربی غیر اشباع است. در حالی که روغن آووکادو نسبتا امگا 6 نسبت به امگا 3 دارد، این موضوع نباید نگران‌کننده باشد زیرا مقدار کل امگا 6 نسبتاً کم است.
  • این روغن سنگین غنی از ویتامین A و D، لسیتین، پتاسیم و همچنین ویتامین E هست. روغن آووکادو خام به رنگ سبز است، زیرا هنوز کلروفیل در آن وجود دارد این ماده به عنوان یک روغن مونو غیر اشباع طبقه‌بندی شده است.

روغن آووکادو در واقع یک روغن حامل محسوب می‌شود. روغن‌های اساسی، روان‌کننده‌های با چگالی بالا هستند که از قسمت‌های معطر گیاه مانند ریشه یا برگ جدا شده‌اند. روغن‌های حامل از دانه‌ها، آجیل‌ها یا سایر قسمت‌های چرب میوه فشرده می‌شوند و برای کمک به رقیق‌کردن روغن‌های ضروری استفاده می‌شوند. 

تاریخچه میوه‌ی آووکادو

آووکادو “Persea Americana“، میوه‌ی منطقه بومی مکزیک است و در مرزهای مرکزی و جنوب مکزیک در بین سال‌های 7000 تا 5000 قبل از میلاد به وجود آمد. در طول دوران استعمار، اروپایی‌ها این میوه را به سایر نقاط جهان معرفی کردند. مردم بومی از آووکادو به عنوان یک طعم‌دهنده‌ی غذا استفاده می‌کردند. آن‌ها آووکادو را میوه‌ای ارزشمند دانسته‌اند.

در سال 1908 اولین درختان آووکادو در فلسطین سابق توسط راهبان فرانسوی کاشت شدند. در سال 1924، 10 گونه از آووکادو پیوسته از کالیفرنیا و در مدرسه کشاورزی Mique اسرائیل کاشته شده است. بیشتر آووکادو تولید شده در اسرائیل صادر می‌شود (عمدتاً به فرانسه و آلمان) و به عنوان یک میوه تازه مصرف می‌شود.

براساس گزارش سازمان غذا و مواد غذایی (FAO)، اسرائیل در میان ده کشور اول تولیدکننده آووکادو قرار دارد. کشورهای مکزیک، اندونزی، ایالات متحده آمریکا، رومانی دومینیکن و برزیل نیز کشورهای تولید کننده هستند. 

خرید روغن آووکادو

کاربردها و ویژگی‌های روغن آووکادو

  • یک روغن عالی برای پخت و پز غذاهای سالم است.
  • یک منبع عالی از آنتی‌اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب ضروری، مواد معدنی و ویتامین‌ها است.
  • اما آیا تا به حال از این میوه خوشمزه استفاده کرده‌اید تا پوست شما را تسکین دهد و شفا دهد؟ به نظر می‌رسد روغن جذب شده برای پوست شما مفید است، مانند کرم‌های مرطوب‌کننده و یا به عنوان یک کرم ضد آفتاب طبیعی.
  • شما می‌توانید بعد از خرید روغن آووکادو آن را به طور مستقیم به پوست خود اعمال کنید یا آن را با محصولات زیبایی مورد علاقه خود ترکیب کنید.
  • آنتی‌اکسیدان‌ها و عوامل ضد التهاب در این روغن به پوست شما کمک می‌کنند تا صاف، قوی و الاستیک باشد.

تعدادی از ویژگی‌های روغن آووکادو

  • آرام‌کننده‌ی پوست خارش‌دار
  • بهبود چربی پوست
  • بهبود پوست خشک
  • پوست را از اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند
  • محافظت در برابر آسیب‌های پوستی
  • مرطوب‌کننده‌ی پوست
  • التهاب پسوریازیس و اگزما را کاهش می‌دهد
  • به زخم کمک می‌کند تا سریع‌تر بهبود یابد
  • نشانه‌های پیری پوست را کاهش می‌دهد   
  • با اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین A ،D و E  غنی می‌شود

اثرات بیولوژیکی

وجود ترکیبات غذایی جذاب، مانند اسیدهای چرب اشباع نشده (MUFA و PUFA) و همچنین ترکیباتی با فعالیت بیولوژیکی، مانند توکوفرول‌ها، توکوترینوها، فیتواسترول‌ها، کاروتنوئیدها و پلی فنول‌ها، روغن آووکادو را برای تحقیق در مورد فواید آن، اثرات بیولوژیکی احتمالی روغن آووکادو، با هدف پیشگیری و درمان بیماری‌ها از طریق رژیم غذایی مردم بیشتر کرده است.

فواید روغن آووکادو برای مو

فواید روغن آووکادو برای مو

روغن ها در جلوگیری از شکستن مو نقش اساسی دارند. پوست سر یک فرد به طور طبیعی روغن ایجاد می‌کند، اما گاهی اوقات تعادل نامناسب روغن یا عوامل محیطی می‌تواند موهای فرد را خشک یا شکننده کند. طبق یک مقاله تحقیقاتی در سال 2015، استفاده از انواع روغن‌های گیاهی در نزدیکی پوست سر می‌تواند فولیکول‌های مو را بپوشاند تا از آسیب به پایه مو جلوگیری کند.

بعضی روغن‌ها برای این کار بهتر از بقیه هستند. روغن‌های غیر اشباع بهتر از چربی‌های اشباع هستند. روغن آووکادو حاوی چربی‌های اشباع نشده است و این امر گزینه مناسبی برای درمان‌های مو است. روغن آووکادو همچنین حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که می‌توانند موهای فرد را قوی و سالم نگه دارند. 

  1. کاهش شوره سر

پوست مرطوب روی سر می‌تواند موها را سالم‌تر نشان دهد. اگر پوست خشک یا پوسته پوسته باشد، ماساژ روغن در پوست سر قبل از شستشو و حالت دادن موها ممکن است کمک کند. فروش روغن آووکادو که روی پوست سر استفاده می‌شود نیز می‌تواند به کاهش ظاهر شوره کمک کند. مرطوب سازی پوست با استفاده از روغن می‌تواند از خشک شدن و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کند.

  1. جلوگیری از شکستگی

رشته‌های مو درصورت خشکی می‌شکنند. پوشاندن مو با لایه نازک روغن باعث انعطاف‌پذیری بیشتر مو می‌شود. این ممکن است به جلوگیری از شکستگی مو هنگام شانه زدن یا بستن مو کمک کند. برای جلوگیری از شکستگی، فرد باید به آرامی با موهای خود رفتار کند.

مردم همچنین باید از استفاده از نوارهای الاستیک به جای استفاده از نوارهای مو، یا محکم بستن موها، خودداری کنند، زیرا این امر می‌تواند به تارها یا ریشه مو آسیب برساند. سفید شدن، درمان‌های حرارتی و شل شدن موها می‌توانند باعث آسیب شوند. به احتمال زیاد استفاده از روغن آووکادو روی مو آسیب شدید مو را برطرف نمی‌کند، اما ممکن است با روانکاری تارهای مو از شکستگی بیشتر جلوگیری کند.

  1. از بین بردن موخوره موها

استفاده از روغن آووکادو در انتهای مو ممکن است به از بین بردن موخوره مو کمک کند. با استفاده از انگشتان، انتهای موها را با مقدار کمی روغن بمالید. با استفاده از یک شانه دندانه پهن، به آرامی گره‌ها را شانه کنید.

  1. محافظت از مو در برابر آسیب

آسیب محیطی از جمله آلودگی، نور خورشید، آب دریا و کلر می‌تواند ساقه‌های موی فرد را خشک کند. ممکن است فردی متوجه شود که استفاده از روغن روی موهای او می‌تواند از آن در برابر برخی از آسیب‌های محیطی محافظت کند. قبل از شنا در دریا یا آفتاب گرفتن، آن‌ها می‌توانند موهای خود را با یک لایه نازک از روغن آووکادو بپوشانند. در صورت تابش شدید آفتاب، محافظت از سر با کلاه و استفاده از کرم ضد آفتاب نیز بسیار مهم است. شستشوی مو پس از تماس با آب دریا یا کلر می‌تواند به جلوگیری از خشک شدن آن کمک کند.

خطرات استفاده از روغن آووکادو

حساسیت به آووکادو به اندازه سایر آلرژی های غذایی شایع نیست، اما ممکن است بروز ‌کند. حساسیت به آووکادو در صورتی که فردی به لاتکس حساسیت داشته باشد بیشتر دیده می‌شود. قبل از استفاده از روغن آووکادو برای اولین بار، فرد باید روغن را روی ناحیه کوچکی از پوست قبل از استفاده از آن روی مو آزمایش کند. در صورت ایجاد قرمزی یا ناراحتی در پوست اطراف، فرد باید استفاده از این ترکیب را متوقف کرده و به جای آن روغن دیگری را امتحان کند.

موهای سر از سلول‌های مرده تشکیل شده است. این بدان معنی است که آن‌ها نمی‌توانند مواد مغذی را به همان روشی که پوست جذب می‌کند، جذب کنند. ممکن است فرد با استفاده از روغن آووکادو بر روی مو اثرات مثبتی را تجربه کند، اما ممکن است این دوام طولانی مدت نباشد. استفاده از محصولات روی مو نمی‌تواند رشد مو را تقویت کند. این اتفاق در داخل بدن رخ می‌دهد و معمولاً برای بیشتر افراد با سرعت ثابت است. این بدان معنی است که نمی‌توان سرعت آن را افزایش داد. داشتن یک رژیم غذایی سالم ممکن است به تحریک موهای سالم و قوی برای رشد کمک کند.

خرید روغن آووکادو

فروش روغن آووکادو

فروش روغن آووکادو به صورت گالن‌های ۲۰ لیتری آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول روغن آووکادو مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست