فروش ایزوسورباید دی نیترات

ایزوسورباید دی نیترات چیست؟

ایزوسورباید دی نیترات شکل نمکی دی‌نیترات‌ایزوسورباید و یک نیترات آلی با فعالیت گشادکننده عروق است. این ماده در بدن به مونونیتات ایزوسوربید که ماده شیمیایی فعال است تبدیل می‌شود. ایزوسوربید دینیترات در گروه داروهای موسوم به نیترات‌ها قرار دارد.

ایزوسورباید دی نیترات (ISDN) 1،4: 3،6-دیان هیدرو-D-گلوسیتول 2،5-dinitrate، نیترات آلی است که فرمول ساختاری آن است. Isordil® Titradose® (isosorbide dinitrate) ساختار فرمول ساختاری و وزن مولکولی آن 236.14 است. نیترات‌های آلی گشادکننده عروق هستند که در شریان‌ها و رگ‌ها فعال هستند.

ساختار شیمیایی و فیزیکی ایزوسورباید دی نیترات:

این ماده ترکیبی سفید، کریستالی و بدون‌بو است که در هوا پایدار است. دارای دمای ذوب 70 درجه سانتی‌گراد و چرخش نوری + 134 درجه است (C = 1.0، الکل، 20 درجه سانتی‌گراد). ایزوسورباید دی نیترات به طور آزاد در حلال‌های آلی مانند استون، الکل و اتر قابل‌حل است، اما فقط در آب محلول کم است. هر قرص Isordil® Titradose® حاوی 5 یا 40 میلی‌گرم ایزوسوربید دی نیترات است.

کاربرد ایزوسورباید دی نیترات:

ایزوسورباید دی نیترات رگ‌های خونی را گشاد می‌کند (گسترده‌تر می‌کند) و جریان خون و پمپاژ قلب را آسان‌تر می‌کند. این دارو برای درمان یا جلوگیری از حملات درد قفسه سینه استفاده می‌شود.

این ماده با تشکیل اکسید نیتریک رادیکال آزاد (NO) که با فاکتور آرامش بخش مشتق از اندوتلیوم (EDRF) یکسان است، عضله صاف عروق را شل می‌کند. NO باعث فعال شدن گانانیل سیکلاز و در نتیجه سنتز cGMP در عضله صاف‌شده و در نتیجه دفسفوریلاسیون میوسین زنجیره‌ای سبک و آرامش شریان‌های محیطی و رگ‌ها افزایش می‌یابد. علاوه بر این، دی نیترات ایزوسوربید شریان‌های کرونر را شل می‌کند و بدین ترتیب گردش خون در ناحیه ایسکمیک افزایش می‌یابد.

فروش ایزوسورباید دی نیترات

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع آرایشی و دارویی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست