Edible fruit essential oil

یکی دیگر از اسانس‌هایی که پیشگامان شیمی برای شما دوستان به ارمغان آورده است، اسانس میوه خوراکی است. این اسانس‌ها کاربردهای گسترده‌‌ای دارند. کاربردهایی که به صنایع غذایی محدود نمی‌شوند.اسانس‌های میوه را می‌توان در انواع مختلف و با خواص گوناگون یافت. از این رو بسیاری از این محصولات را می‌توانید در شرکت‌ها و محصولات خود به کار بگیرید.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های وارد کننده مواد اولیه برای کارخانه‌های صنایع مختلف می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید به سادگی این محصولات را تهیه کنید. کافی است اطلاعات کافی درباره این محصولات داشته باشید و روند ما را دنبال کنید.

پیشگامان شیمی به منظور کاهش مشکلات این حوزه اقدام به فروش تلفنی کرده است. شما عزیزان برای دریافت محصولات می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. این کارشناسان آماده ارائه انواع مشاوره به شما عزیزان هستند.

اسانس میوه خوراکی چیست و از کجا می‌آید؟

اسانس‌ها به طور کلی موادی هستند که در دو دسته طبیعی و شیمیایی دسته‌بندی می‌شوند. در نظر داشته باشید که اسانس‌های طبیعی تنها از گیاهان و بخش‌های خاصی از حیوانات به دست می‌آید. اما اسانس‌های شیمیایی محصولاتی هستند که توسط انسان تولید شده‌اند.

اسانس‌های مختلف زمانی که در غذاها استفاده می‌شوند، می‌توانند استرس شما را کاهش دهند. البته در صورتی که از اسانس‌های طبیعی استفاده کنید. به یاد داشته باشید اسانس میوه خوراکی اسانسی است که هم به صورت طبیعی و هم به صورت شیمیایی در بازار یافت می‌شود. اینکه از کدام محصول استفاده کنید، کاملاً به شما بستگی دارد.

انواع اسانس‌ها را از روش‌های تقطیر و… به دست می‌آورند. با این حال از تمام گیاهان و میوه‌ها نمی‌توان اسانس به دست آورد. برای مثال بیایید اسانس سیب سبز را در نظر داشته باشید. در گذشته صحبت‌های بسیاری مبنی بر مفید بودن اسانس سیب سبز برای لاغری وجود داشت. حال آنکه هیچ اسانس سیب سبز طبیعی وجود ندارد! این تنها مواد شیمیایی بودند که به منظور فروش بیشتر چنین شایعه‌‌ای روان شد.

از اسانس میوه خوراکی چطور استفاده کنیم؟

بسیاری از این اسانس‌ها غلظت بالایی دارند. بنابراین لازم است آن‌ها را رقیق کنید. البته برخی از آن‌ها نیز به دلیل خلوص کمتری که دارند نیاز به این عملیات ندارند.

در بسیاری از دستور تهیه‌ها لازم است از پوست میوه‌ها یا آب آن‌ها استفاده کنید. برای این محصولات می‌توانید به جای پوست یا آب میوه از اسانس آن میوه استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که برای تولید صنعتی لازم است کمی اسانس‌ها را تست کنید.

در بسیاری از غذاها به خصوص غذاهای آسیای شرقی لازم است از بخش‌های مختلف میوه‌ها یا گیاهان استفاده کنید. برای این خوراکی‌ها نیز در صورتی که بتوان آن‌ها را به صورت بسته بندی به فروش رساند، می‌توانید از اسانس میوه خوراکی استفاده کنید.

بسیاری از خوراکی‌هایی که هر روز مصرف می‌کنیم، مانند آب نبات‌ها میان وعده‌های نه چندان سالم هستند. تولید کنندگان این خوراکی‌ها نیز می‌توانند از اسانس‌های مختلف میوه استفاده کنند. البته این افراد باید دقت داشته باشند که اسانس‌هایی که مبتنی بر الکل نیستند، برای این کار بهتر می‌باشند.

فوندانت‌ها و شکلات‌های مغز دار بهترین محصولاتی هستند که می‌توانید با این اسانس‌ها تهیه کنید. به یاد داشته باشید کیک‌هایی که با فوندانت‌های اسانس میوه تهیه شده‌‌اند، خوشمزه‌تر هستند.

اسانس میوه خوراکی و سلامت

برای تبلیغات لازم است محصولات شما غنی از مواد مغذی باشند که برای بدن مشتریان مفید هستند. با استفاده از این اسانس‌ها می‌توانید با خیال راحت این تبلیغات را صورت دهید. به یاد داشته باشید که اسانس‌های میوه به دلیل تنوعی که دارند خواص متفاوتی نیز دارند. در این اسانس‌ها مواد مختلفی یافت می‌شوند که می‌توانند برای هر کدام از بخش‌های بدن مفید باشند.

با این حال مطالعات نشان داده طیف گسترده‌‌ای از این اسانس‌ها دارای خواص مشابه می‌باشند. ضد باکتری، ضد التهاب، مبارزه با عفونت‌های دارویی و… از جمله این خواص هستند. البته ادعاهای بسیاری نیز وجود دارند که بسیاری از آن‌ها صحیح نیستند. اسانس میوه خوراکی در درجه خوراکی تهیه شده است. بنابراین نباید انتظار فعالیت‌های دارویی از آن داشت. با این حال خواص بسیاری دارند که می‌توانند به پیشگیری از بیماری‌ها کمک کنند.

فروش اسانس میوه خوراکی

مسلم است که همه اسانس‌ها قابل استعمال خوراکی نیستند. اما شناخت این اسانس‌ها کار سختی است. مسلم است که برچسب خوراکی نمی‌تواند ایده خوبی باشد. ادعاها درباره بی‌خطر بودن تمام اسانس‌هایی که برای خوراکی و درمان استفاده می‌شوند وجود دارد. با این حال در دنیا هیچ سیستم رسمی برای برسی این ادعاها وجود ندارد. به یاد داشته باشید که برای خرید این اسانس‌ها باید به خوبی تحقیق کنید.

البته در صورتی که از یک فروشگاه خوب محصولات مدنظر خود را تهیه کنید، می‌توانید از واقعی بودن این اسانس‌ها اطمینان داشته باشید. پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های توزیع مواد این چنینی است که آوازه خوبی دارد. به شما قول می‌دهیم با یک بار خرید مواد اولیه غذایی موردنیاز خود، دیگر از هیچ توزیع کننده دیگری خرید نخواهید کرد!

برخی از انواع اسانس میوه خوراکی را بیشتر بشناسیم

اسانس لیمو یکی از رایج‌ترین اسانس‌های میوه است که در ایران یافت می‌شود. این اسانس در محصولات بسیاری یافت می‌شود. همچنین از نظر سلامتی بسیار مفید است.

اسانس لیمو دارای خواص ضد باکتریایی است. البته تحقیقات گسترده‌‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد این اسانس می‌تواند برای بسیاری از مشکلات دهان و دندان مفید باشد. میلوساولویئیچ می‌گوید «اسانس لیمو، دارچین، نعنا و پرتغال از بهترین اسانس‌های خوراکی هستند که در دستورهای خوراکی یا نوشیدنی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.»

گریپ فروت یکی از محصولاتی است که از خارج از کشور تهیه می‌شوند. این اسانس برای اولین بار از جزیره باربادوس در کارائیپ سرچشمه گرفت اما امروزه بزرگ‌ترین تولید کننده این اسانس چین است. اسانس میوه خوراکی گریپ فروت یکی از محصولاتی است که می‌تواند در انواع محصولات پخته شده استفاده شود. همچنین این اسانس می‌تواند در محصولات سرد نیز استفاده شود.

اسانس گریپ فروت در سال ۲۰۱۷ مورد برسی قرار گرفت. این تحقیقات نشان داد اسانس گریپ فروت می‌تواند در کاهش استرس و اضطراب مفید باشد.

همچنین این محصول می‌تواند برای بیمارانی که کلونوسکوپی انجام می‌دهند مفید است. چرا که اضطراب کمتری را احساس می‌کنند.اسانس نارنگی یکی دیگر از انواع اسانس میوه خوراکی است که دارای خواص بهبودی ذهن است. این اسانس با عصبانیت نهفته و افسردگی مبارزه می‌کند. همچنین خواص مفیدی برای کاهش احتمال ابتلا به سرطان دارد.

این محصول به بهبود روند هضم کمک می‌کند. بنابراین بهتر است در محصولاتی که نگهدارنده زیادی دارند از این محصول استفاده کنید. این ماده همچنین می‌تواند برای بهبود مشکلات گوارشی نیز مفید باشد.

خرید اسانس میوه خوراکی

همانطور که اشاره کردیم شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید و توزیع این محصولات می‌کنند. در نظر داشته باشید که این شرکت‌ها تحت نظارت خاصی نیستند. بنابراین هیچ مرجع خاصی وجود ندارد که اسانس‌های تولیدی یک کارخانه را از دیگری بهتر بداند. با این حال کارشناسان آموزش دیده‌‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های توزیع مواد اولیه است که کارشناسان زبده‌‌ای برای این کار دارد. این کارشناسان حتی آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می‌باشند.

شما عزیزان می‌توانید عملیات خرید اسانس میوه ای خوراکی را به همراه هر اسانس دیگری که تمایل دارید از پیشگامان شیمی صورت دهید. برای دریافت مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منابع:

  • Top 14 Edible Essential Oils
  • Using Food Grade (Edible) Essential Oils
  • Edible Essential Oils Are a Thing—Here’s What They Can Do for You

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست