خرید peg 12 دایمتیکون

سیلیکون‌ها

سیلیکون‌ها مواد مصنوعی هستند که پس از پردازش عنصر سیلیکون (سنگریزه) بوجود می‌آیند. این پلیمرها، مولکول‌هایی هستند که از 2 قسمت مساوی، در این مورد، اتم‌های سیلیسیم و اتم‌های اکسیژن تشکیل شده‌اند. می‌توانید آن را نوعی لاستیک مایع یا پلاستیک مایع ببینید.

جهت استعلام قیمت دایمتیکون PEG12

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

انواع سیلیکون

سیلیکون انواع مختلفی دارد و نه تنها در مواد آرایشی بلکه به عنوان مثال در قالب‌های پخت و کاشت نیز استفاده می‌شوند. تقریباً می‌توانید آن‌ها را به 2 نوع محلول در آب و غیر محلول در آب تقسیم کنید. یک گروه اضافی کوچک برای سیلیکون‌ها وجود دارد که اگرچه محلول در آب نیستند، اما به صورت خود بخودی تبخیر می‌شوند. این نوع از نظر ساختار بیشتر قابل تقسیم هستند. شناخته شده ترین نوع سیلیکون، دی متیل سیلیکون یا دایمتیکون است. این نوع سیلیکون برای اولین‌بار در محصولات آرایشی مورد استفاده قرار گرفت و آن‌ها هنوز هم یکی از رایج‌ترین انواع محصولات مو هستند.

سیلیکون‌ها برای چه منظوری استفاده می‌شوند؟

سیلیکون درسال 1950 تنها در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفت که بیشتر مربوط به محصولات مراقبت از پوست بود. بعدها استفاده از آن در محصولات مو رایج شد. سیلیکون‌ها یک لایه محافظ ضد آب ایجاد می‌کنند. آن‌ها موهای شما را صاف و نرم می‌کنند و موخوره را کاهش می‌دهند. آن‌ها همچنین توانایی کاهش اثر سایر مواد را دارند. همچنین اثر ماده سخت و تهاجمی SLS (سدیم لوریل سولفات) موجود در شامپوها را کمتر می‌کند. این مهارت منجر به تولید شامپوی 2 در 1 شد، هر دو SLS و سیلیکون در جای خود قرار داشتند.

با این حال، سیلیکون چیزی به خود مو اضافه نمی‌کند، بنابراین آن‌ها مغذی نیستند. آن‌ها فقط یک لایه در اطراف موهای شما تشکیل می‌دهند و شکل ظاهری سالمی را به موهای شما می‌بخشد.

خرید PEG12 دایمتیکون
خرید PEG12 دایمتیکون

PEG12 دایمتیکون چیست؟

PEG12 دایمتیکون محلول در آب، الکل و سیستم‌های هیدروالکلی است. این ماده به عنوان یک عامل کاهنده تنش سطحی، عامل خیس کننده، امولسیون کننده و کف‌ساز در طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی و شخصی از جمله اسپری مو، شامپو، محصولات مراقبت از پوست، لوسیون‌ها، عطرها و صابون‌های اصلاح عمل می‌کند.

PEG12 دایمتیکون یک کوپلیمر سیلیکون‌ دی‌ اکساید بوده که فوم پایدار را فراهم می‌کند. در شامپوهای نرم‌‎کننده، برای موهای خشک علاوه بر تمیز کردن، نرمی را برای مو فراهم می‌کند. این ویژگی خواص نرم کنندگی، رطوبت‌رسانی و تنفس را در محصولات بدن و مو فراهم می‌کند.

خرید PEG12 دایمتیکون
فروش PEG12 دایمتیکون

خواص PEG12 دایمتیکون

تهویه عالی و احساس نرمی ابریشمی را برای مو فراهم می‌کند. PEG12 دایمتیکون، فوم‌ساز و سازگار با طیف گسترده‌ای از مواد آرایشی می‌باشد. دایمتیکون‌ها خطی هستند، پلی متیل سیلوکسان‌ها با ویسکوزیته‌های بین 1.5 تا 20 میلیون سانتی‌متر می‌باشند. آن‌ها مایعات روشن، بی‌رنگ، بی‌بو و خنثی هستند که در مجموعه گسترده‌ای از ترکیبات آرایشی استفاده می‌شود. این ماده با اثر نرم‌کننده خود بر روی پوست و مو شناخته می‌شود.

این ماده دارای خاصیت هیدروفوب (ضد آب) بدون محدود کردن تنفس پوست بوده که سبب می‌شود در کرم‌ها و لوسیون‌های پوستی مفید واقع شوند. این ماده باعث افزایش پایداری و انعطاف‌پذیری فرمولاسیون‌های آرایشی می‌شود.

دایمتیکون‌ها با طیف گسترده‌ای از حلال‌های لوازم ‌آرایشی سازگار هستند و هنگامی که با سیلیکون‌ها مخلوط می‌شوند، به صورت ویژه مؤثرتر واقع می‌شوند. ویسکوزیته‌های پایین دارای تنش‌های سطحی پایین‌تر و بیشتر در روغن‌های معدنی، استرهای سبک و عوامل خشک‌کننده به‌کار می‌روند. با توجه به این ویژگی‌ها، دایمتیکون‌ها به طور گسترده‌ای در کرم‌های پوستی، لوسیون‌های آفتابی، تهویه‌مو، روغن‌حمام، فوم اصلاح، شامپو و غیره استفاده می‌شود.

  • تمیز کردن خودرو و لوازم خانگی
  • شامپو و خوشبو کننده‌ها
  • نساجی
  • لوسیون پوست

از سایر مصارف این محصول است.

PEG12 دایمتیکون یک مولکول آمفیفیلیک است: قسمت PEG-12 هیدروفیلی و بخش دیمتیکون لیپوفیل است و به عنوان مولكول آمفيفيلي، داراي خواص سطحي است: PEG12 دایمتیکون داراي مقدار HLB 14 است. طبق گفته صنايع گرنت، از اين طريق براي استفاده در امولسيون نوع O / W مناسب است كه در آن ژل‌سيليكوني يا روغن موجود در فاز نفت است.

در اینجا خواص اصلی PEG12 دایمتیکون به طور خلاصه آورده شده است:

  • مهار کننده کشش سطحی موثر
  • تهویه عالی
  • ایجاد احساس نرم و ابریشمی 
  • فرمولاسیون‌های چرب را ضعیف می‌کند.
  • کف ساز خوب
  • سازگار با طیف گسترده‌ای از مواد آرایشی
  • در محصولات مراقبت از پوست، به طور عمده به عنوان نرم‌کننده و روان‌کننده استفاده می‌شود.

اثرات سلامتی

علی‌رغم ترس زیاد در مورد PEGها، به دلیل خواص متنوع آن‌ها به عنوان یک ماده اصلی در تعداد زیادی از محصولات دیده می‌شوند. در تحقیقی که در سال 2005 در مجله Toxicology تحت عنوان “ارزیابی ایمنی پلی اتیلن گلیکول‌ها (PEG) و مشتقات آن‌ها به عنوان مورد استفاده در محصولات آرایشی”منتشر شد، نتیجه‌گیری شد که: “با در نظر گرفتن کلیه اطلاعات موجود از ترکیبات مرتبط و همچنین روش و مکانیسم عمل، هیچ گونه نگرانی ایمنی با توجه به این نقاط نهایی قابل شناسایی نیست.

بر اساس داده‌های موجود، نتیجه‌گیری می‌شود که PEG‌ها با یک دامنه وزن مولکولی گسترده (200 تا بیش از 10 هزار)، اترهای آن‌ها و استرهای اسید چرب برای استفاده در لوازم آرایشی بی‌خطر هستند. PEG12 دایمتیکون به عنوان یک ماده تحریک‌کننده یا حساس‌کننده در نظر گرفته نمی‌شود و برای استفاده از CIR و FDA تأیید شده است، اما استفاده از آن بر روی پوست آسیب دیده مجاز نیست.

اقدامات ایمنی/ عوارض جانبی:

PEG12 دایمتیکون یک سیلیکون است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند از محصولات مراقبت از پوست حاوی سیلیکون خودداری کنند، زیرا معتقدند سیلیکون‌ها می‌توانند پوست را خفه کنند و باعث آکنه یا بدتر شدن آن شوند. علی‌رغم آنچه ممکن است برخی منابع ادعا کنند، هیچ مدرک علمی برای چنین اثرات سوء ناشی از سیلیکون وجود ندارد. حتی کارشناسان سیلیکون‌ها را از مواد آرایشی و بهداشتی ایمن برای استفاده روی پوست انسان می‌دانند.

سیلیکون‌ها در بین تولیدکنندگان محصولات مراقبت از پوست محبوب هستند زیرا می‌توانند فرم‌های آرایشی را با احساس لغزندگی فراهم کنند،  پوست را تسکین و به بهبود زخم‌ها کمک کند و می‌تواند یک مانع محافظت کننده و تنفسی روی پوست ایجاد کند که آب را به آن متصل می‌کند. علاوه بر این، سیلیکون‌ها می‌توانند به حالت تعلیق مواد تشکیل دهنده در فرمولاسیون های آرایشی کمک کنند.

طبق یک مطالعه منتشر شده در مجله بین‌المللی سم شناسی، بر اساس نتایج تجربی، PEG‌ها (PEG12 دایمتیکون) می‌توانند حاوی ناخالصی‌های مضر باشند. از جمله: طبق گزارش اعلام شده توسط برنامه ملی سم‌شناسی؛ 1،4-دی اوکسان، یک ماده سرطان‌زا شناخته شده، PAH ها، شناخته شده برای افزایش خطر سرطان پستان؛ سرب؛ اهن و آرسنیک.

محصولات و فرمول‌های حاوی PEG نباید روی پوست شکسته یا تحریک شده استفاده شود. اگرچه PEG‌ها برای استفاده موضعی روی پوست سالم بی‌خطر تلقی می‌شوند، مطالعات نشان داد بیمارانی که از سوختگی شدید رنج می‌برند با کرم ضد میکروبی مبتنی بر PEG تحت درمان قرار گرفتند.

فروش PEG12 دایمتیکون

PEG12 دایمتیکون در بشکه‌های 200 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول PEG12 دایمتیکون مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. لطفا برای دریافت قیمت PEG12 دایمتیکون و هرگونه مشاوره، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست