خرید کوکو گلوکوزید

کوکو گلوکوزید چیست؟

کوکو گلوکوزید ماده‌ای است که در فرمولاسیون مراقبت از پوست استفاده می‌شود تا به بهبود توانایی پاک‌کنندگی پاک‌کننده‌ها، شستشوی بدن و صابون‌ها کمک کند. این مخلوطی از الکل چرب مشتق شده از نارگیل و گلوکز است. به طور کلی، کوکو گلوکوزید از نارگیل گرفته شده است اما می‌تواند به صورت مصنوعی نیز تولید شود و فشار بر منابع طبیعی را به حداقل برساند و با برداشت، پردازش و حمل و نقل مسائل زیست محیطی را کاهش دهد.

جهت استعلام قیمت کوکو گلوکوزید

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

Cocoa glucoside یک آلکیل گلوکوزید است. آلکیل گلوکوزیدها دسته‌ای از مواد هستند که از مخلوط کردن الکل‌ها و یک قند، در این مورد، گلوکز و الکلهای چرب مشتق شده از نارگیل ساخته می‌شوند.

این ماده به عنوان یک سورفکتانت استفاده می‌شود که به از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌ها از پوست کمک می‌کند و اجازه می‌دهد تا آن‌ها را بشویید. به همین دلیل است که اغلب آن را در محصولات پاک‌کننده مانند شوینده‌ها و پاک‌کننده‌ها پیدا می‌کنید.

چرا کوکو گلوکوزید استفاده می شود؟

این ماده عمدتاً به عنوان سورفکتانت استفاده می‌شود. سورفکتانت‌ها به شکستن کشش سطحی بین دو مایع کمک می‌کنند تا تمیز کردن عمیق‌تری انجام شود. به همین دلیل است که Cocoa glucoside در محصولاتی مانند پاک‌کننده‌ها، شامپوها، شستشوی بدن، صابون دست و محصولات تمیز کننده خانگی سازگار با محیط زیست استفاده می‌شود.

آیا کوکو گلوکوزید کمدوژنیک است؟

در حالی که روغن نارگیل و برخی دیگر از ترکیبات مشتق شده از نارگیل می‌توانند کمدوژنیک یا مسدود کننده منافذ پوست شما باشند، کوکو گلوکوزید غیر کمدوژنیک تلقی می‌شود. از آنجا که یک سورفکتانت است و در محصولات پاک‌کننده استفاده می‌شود، توانایی مسدود کردن منافذ را ندارد.

بیشتر بخوانید: فروش ماده موثره دارویی

آیا کوکو گلوکوزید بی خطر است؟

پانل تخصصی بررسی مواد آرایشی و بهداشتی، گروهی مسئول ارزیابی ایمنی مراقبت از پوست و مواد آرایشی، تحقیقات موجود برای کوکو گلوکوزید را بررسی کرده است. گروه تخصصی به این نتیجه رسیدند که لوریل گلوکوزید برای مصارف فعلی و غلظت فعلی که در آن استفاده می‌شود بی‌خطر است.

برخی تحقیقات نشان داده‌اند که غلظت بالای کوکو گلوکوزید می تواند باعث تحریک یا واکنش آلرژیک به پوست شود. این امر به احتمال زیاد در مورد محصولات شوینده خانگی که حاوی غلظت بالایی از آن هستند اتفاق می‌افتد، با این حال، این واکنش به خصوص رایج نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست