خرید روغن گل میخک

خرید روغن گل میخک

شرکت پیشگامان شیمی واردکننده روغن گل میخک در گالن‌های 20 کیلویی گرید دارویی و آرایشی می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید روغن میخک با کارشناسان ما تماس بگیرید.روغن برگ گل میخک یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای انواع بیماری‌ها می‌باشد. این روغن کاربردهای گسترده‌‌ای در صنعت پزشکی دارد. در ادامه تعدادی از آن‌ها را با یکدیگر برسی می‌کنیم. با ما همراه باشید. جنوب شرقی آسیا مامن بسیاری از گیاهان دارویی و غذایی مفید برای بدن می‌باشد. میخک نیز گیاهی است که بومی این منطقه می‌باشد. البته ممکن است گیاه آن در مناطق دیگر نیز یافت شود.

جوانه‌های گل میخک را دریافت کرده و آن‌ها را خشک می‌کنند. پس از آن عملیات تقطیر صورت گرفته و از جوانه‌های گل، این روغن را دریافت می‌کنند. البته توجه داشته باشید که این روغن می‌تواند از بخش‌های دیگر این گیاه همانند ساقه و برگ‌ها نیز گرفته شود. روغن میخک یکی از محصولات پیشگامان شیمی است که به صورت عمده به تولید کنندگان ارائه می‌شود.شما عزیزان می‌توانید به سادگی این محصول را سفارش دهید. کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و سفارش دهید. البته پیش از آن بهتر است با این محصول شگفت‌انگیز آشنا شوید.

روغن میخک را از کجا تهیه کنیم؟

درخت میخک درختی است که در بیشتر دنیا با نام Syzygium aromaticum شناخته می‌شود. این درخت ماده اصلی تولید روغن برگ گل خود، یعنی جوانه‌های گل میخک را به ما هدیه می‌کند. این روغن بسته به اینکه در کدام منطقه تولید شده باشد، رنگ متفاوتی دارد. رنگ آن از بی‌رنگ تا زرد روشن متغیر می‌باشد. همچنین دارای رایحه‌‌ای تند و قوی است. قرن‌ها است که مردم مختلف دنیا از خواص این روغن استفاده‌های گوناگون کرده اند.

روغن برگ گل میخک ضد میکروب

تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت نشان می‌دهد که این محصول توانایی کشتن سلول‌های باکتری را دارد. به خصوص اگر در یک کلونی باکتری جمع شده باشند. بیوفیلم به جامعه‌‌ای از باکتری‌ها گفته می‌شود که در کنار هم زندگی می‌کنند. این جامعه مرزهای مشخصی با بیرون خود دارد. به طوری که در مرزها دارای ماده‌‌ای لزج است که به عنوان محافظ عمل می‌کند.

آنتی بیوتیک‌های امروزی به دلیل اینکه بیش از نیاز از آن‌ها استفاده کردیم قادر به نفوذ به درون این محافظ نیستند. (می دانیم که باکتری‌ها می‌توانند نسبت به آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم شوند.) از سوی دیگر مطالعات دیگری در سال ۲۰۱۷ صورت گرفته است که نشان می‌دهد خرید روغن گل میخک خواص ضد قارچی نیز دارد. در این آزمایش روغن‌های متفاوتی مورد برسی قرار گرفتند.

نوعی قارچ مخمر وجود دارد که منشأ بسیاری از بیماری‌های دهانی به شمار می‌رود. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به برفک دهان اشاره کرد. طی مطالعاتی که سال ۲۰۰۵ توسط مجله معتبر candida Albicans صورت گرفت، تاثیر اوژنول بر این قارچ مورد برسی قرار گرفت. ما می‌دانیم که روغن گل میخک دارای مقادیر زیادی از این ماده می‌باشد.

نتیجه این بود که اوژنول توانایی کشتن و از بین بردن این قارچ را دارد. همچنین قارچ‌هایی که میان پاهای ورزشکار یا در هنگام عفونت واژن ایجاد می‌شوند را نیز می‌توان با این محصول درمان کرد. مطالعات سال ۲۰۱۸ کمی گسترده‌تر بود. این مطالعات به برسی انواع باکتری‌هایی که موجب عفونت‌های تنفسی می‌شدند پرداخت. آنفولانزا و ذات الریه از جمله این بیماری‌ها هستند.اثرات آنتی بیوتیک‌ها روی این دو بیماری طی این آزمایش برسی شد. نتیجه نشان داد آنتی بیوتیک‌هایی که در کنار این روغن مصرف می‌شوند، تأثیر بیشتری دارند.

خواص روغن گل میخک برای دندان

محققان در سال ۲۰۱۲ دریافتند که برخی از نوشیدنی‌ها می‌توانند به دندان آسیب برسانند حتی اگر نوشیدنی‌های طبیعی باشند. از جمله این نوشیدنی‌ها می‌توان به آب سیب اشاره کرد.آب سیب نوعی نوشیدنی اسیدی است که موجب ایجاد حفره در دندان‌ها می‌شود. محققان معتقدند این روغن می‌تواند باعث جلوگیری از فرسایش دندان در اثر استفاده از نوشیدنی‌های اسیدی شود. در واقع می‌توان گفت روغن برگ گل میخک محصولی است که می‌تواند یک جایگزین طبیعی برای فلوراید باشد. چرا که خواص بسیاری برای دهان، دندان و لثه‌ها دارد.

مطالعات سال ۲۰۱۶ نشان داد این روغن می‌تواند روی ارگانیسم‌های دهانی نیز تاثیر گذار باشد. به این معنی که فرآیند‌هایی که در دندان حفره ایجاد می‌کنند را کنترل می‌کند.مطالعات سال ۲۰۰۶ نشان داد این محصول می‌تواند درد دندان را تسکین دهد. توانایی تسکین ژل‌هایی که با این محصول تهیه می‌شوند با بنزوکائین مقایسه می‌شود. این نتایج نشان می‌دهد خرید روغن گل میخک می‌تواند بی‌حس‌کننده موضعی خوبی باشد.

خواص روغن میخک برای پوست

تحقیقات سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد این محصول می‌تواند تاثیر بسیار خوبی روی روی پوست خارش‌دار داشته باشد. خارش مذمن در پوست را می‌توان با این روغن درمان کرد. همچنین در صورتی که از این روغن به صورت موضعی استفاده کنید، می‌تواند به بهود شقاق مقعد کمک کند. از سوی دیگر میزان این درمان را می‌توان با انواع نرم کننده‌ها و کرم لیگنوکائین مقایسه کرد.توجه داشته باشید که هر چیزی در صورتی که به صورت مدام مصرف شود می‌تواند مؤثر باشد. برای مثال برای درمان شقاق مقعد نیاز است این درمان سه ماه طول بکشد.

سرطان و درمان با روغن برگ گل میخک

مطالعاتی که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفته است نشان می‌دهد این محصول می‌تواند روی سلول‌های سرطانی سینه تأثیر داشته باشد. البته این تاثیر در شرایط آزمایشگاهی موردبرسی قرار گرفته است. مطالعات در شرایط آزمایشگاهی نشان داده است این محصول می‌تواند روی چند نوع سرطان مؤثر واقع شود. از جمله این سرطان‌ها می‌توان به سرطان سینه، سرطان دهانه رحم و سرطان روده بزرگ اشاره کرد.استفاده از عصاره میخک یا روغن این محصول می‌تواند مرگ سلول‌های سرطانی را افزایش دهد. همچنین تقسیم سلولی را در سرطان روده بزرگ مختل می‌کند.

فروش روغن گل میخک

این روغن می‌تواند به صورت‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال زمانی که دندان درد دارید بهتر است این روغن را به صورت رقیق شده استفاده کنید.در مواردی که لازم است این روغن رقیق شود، بهترین رقیق کننده‌ها برای این روغن، روغن زیتون یا روغن نارگیل می‌باشند. تولید کنندگان محصولات دارویی مربوط به دندان نیز می‌توانند از این روغن‌ها برای رقیق کردن استفاده کنند.

به طور کلی توصیه می‌شود روغن برگ گل میخک را به کمک روغن‌های دیگر رقیق کنید. روغن‌هایی که توانایی حامل بودن دارند بهترین انتخاب برای این کار هستند.از این ماده می‌توان در انواع محصولات درمانی کاهش دهنده درد استفاده کرد. لوسیون‌ها، کرم‌ها و دهان شویه‌ها از جمله موادی هستند که می‌توان با این روغن شگفت انگیز تولید کرد.محصولاتی که به صورت استفاده موضعی هستند نیز می‌توانند از این ماده استفاده کنند. کافی است مقادیر مناسبی از آن را در کرم‌ها و لوسیون‌های ماساژ استفاده کنند. با این حال این روغن نیز عوارضی دارد که باید روی مجصول ذکر گردد.

عوارض جانبی روغن برگ گل میخک

توجه داشته باشید که این عوارض در صورتی که روغن برگ گل را به صورت خالص خریداری کنید بسیار کمتر می‌باشد. این کار را می‌توانید با پیشگامان شیمی صورت دهید.

  • این محصول برای افرادی که پوست حساس دارند تحریک کننده پوست است.
  • واکنش‌های حساسیتی خاص همانند خس خس سینه، کهیر، خارش، مشکل در بلع، انواع ناراحتی‌های گوارشی همانند اسهال و گرفتگی عضلات
  • این محصول با داروهای مهارکننده مونوآمین اکسیداز، مهار کننده‌های با جذب سروتونین و داروهای ضد انعقاد خون تداخل دارد.
  • همچنین اگر به تازگی عمل کردید، زخم معده یا مشکلات هموفیلی دارید، محصولات تولید شده با این روغن را استفاده نکنید.

فروش روغن گل میخک محصولی است که برای بیماری‌های بسیاری مفید است. شما عزیزان می‌توانید این محصول را با بهترین قیمت به صورت عمده از پیشگامان شیمی خریداری کنید. کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

منابع:

  • What You Need to Know About Clove Essential Oil
  • Chemical Composition and Antioxidant Properties of Clove Leaf Essential Oil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست