خرید روغن گردو عمده

شرکت پیشگامان شیمی واردکننده روغن‌های گیاهی از کشورهای اسپانیا، هند و فرانسه می‌باشد. جهت خرید روغن گردو (Walnut oil) در گالن‌ها 20 کیلویی خالص با کارشناسان ما در ارباط باشید.فواید بسیاری را می‌توان برای روغن گردو متصور شد. این روغن خواص شگفت‌انگیزی دارد که می‌تواند درمان بسیاری از بیماری‌ها باشد. این روغن را می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد. اما به دلیل طعم فوق‌العاده‌‌ای که دارد در کنار مواد سازنده خاص آن می‌توان این محصول را به عنوان روغن روزانه مصرف کرد.

پیشگامان شیمی عرضه‌کننده بهترین و با کیفیت‌ترین روغن‌های گیاهی در ایران به شمار می‌رود. شما عزیزان می‌توانید تنها با یک تماس این محصول را به صورت عمده سفارش دهید. خرید روغن گردو خواص بسیاری دارد. اما این خواص تنها در صورتی نمایان می‌شوند که یک روغن اصل و خالص داشته باشید. برای خرید عالی نیز لازم است با این روغن و خواص آن آشنا شوید.

خواص روغن گردو در طب سنتی

گیاه گردو که معرف حضور دوستان می‌باشد. این گیاه و میوه آن یعنی گردو خواص بسیاری دارند که در آشپزی ایرانی نیز به کار گرفته می‌شوند.

خرید و فروش روغن گردو

اما این روغن حاصل تحت فشار قرار دادن دانه گردو می‌باشد. در یکی از مشهور‌ترین غذاهای ایرانی به نام فسنجان خروج روغن از گردو باعث خوشمزه‌تر شدن غذا می‌شود. از این رو بهترین روغن برای استفاده آشپزی را این محصول معرفی می‌کند.

روغن گردو و سلامت پوست

در این روغن گیاهی نیز اسیدهای چرب بسیاری یافت می‌شوند که در صورت استفاده به هر نوعی می‌توانند برای پوست مفید باشند. اسیدهای چرب غیر اشباع بهترین اسیدهایی هستند که می‌توان در روغن‌های گیاهی یافت. ظرفیت یک قاشق غذاخوری از این ماده ۱۳. ۶ گرم می‌باشد. از این میزان بیش از ۸ گرم اسید امگا ۳ یافت می‌شود. امگا ۳ محصولی است که انواع مختلفی دارد. اما امگا ۳ این روغن حاوی نوع آلفا لینولئیک اسید می‌باشد.

دوکوهگزانوئیک اسید و ایکوزاپنتانوئیک اسید دو ماده هستند که در تشکیل لایه رویی پوست مؤثر هستند. روغن گردو محصولی است که به ترشح و تولید این دو ماده در بدن کمک می‌کند. این دو ماده به کمک اسید آلفا لینولئیک ساخته می‌شوند. بهبود لایه رویی پوست علاوه بر اینکه باعث تحریک پوست می‌شود، می‌تواند به درمان زخم‌های سطحی کمک کند. از این رو در کرم‌های درمان زخم از این روغن استفاده می‌شود.

روغن گردو همچنین خواص ضد التهابی نیز دارد. این خواص باعث شده تولید کنندگان کرم‌های درمانی و مراقبت روزانه تمایل بیشتری به استفاده از این روغن در محصولات خود داشته باشند. یکی دیگر از اسیدهای جربی که در این محصول یافت می‌شود، امگا ۶ می‌باشد. عالی‌ترین امگا ۶ لینولئیک اسید است. این ماده نیز در بیرونی‌ترین لایه پوست موردنیاز است.

روغن گردو و التهاب‌های مختلف

برخی از بیماری‌ها در اثر التهاب‌های مختلف در بدن ایجاد می‌شوند. این التهاب‌ها در صورتی که کنترل نشوند، می‌توانند آسیب رسان باشند. تحقیقات نشان داده التهاب ارتباط مستقیمی با بیماری‌های قلبی عروقی، برخی از سرطان‌ها و مشکلات مختلف دارد.

خرید و فروش روغن گردو

روغن گردو درمان یا سلامت!

طی مطالعاتی که شش هفته به طول انجامید اثبات شد رژیم غذایی حاوی این محصول تولید پروتئین‌هایی که موجب التهاب می‌شوند را کاهش می‌دهد. این مطالعات بیان داشت روغن گردو حاوی ترکیبات پلی‌فنون‌هایی است که باکتری‌های روده را تحریک می‌کند. Ellagitannins باکتری‌های روده را تحریک می‌کند تا مواد موجود در این روغن را به محصولات مفید‌تری تبدیل کنند.

یکی از ترکیباتی که باکتری‌های روده مجبور به تولید می‌شوند، ترکیبات ضد التهابی هستند. این ترکیبات‌ها هم روی پوست و هم درون آن تاثیر می‌گذارند. از جمله تأثیرات مختلف این ترکیبات می‌توان به مبارزه با رادیکال‌های آزاد اشاره کرد. همچنین این ترکیبات می‌توانند خواصیت آنتی‌اکسیدانی نیز داشته باشند. از این رو طبیعی است که روغن گردو خواص ضد التهابی داشته باشد.

تحقیقات مختلفی صورت گرفته تا نشان دهد این ترکیبات در گردو بیشتر است یا روغن و فرآورده‌های حاصل از آن. نتیجه این است که ترکیبات مفید گردو تا حدودی هنگام پردازش حفظ می‌شوند. اما حدود ۵ درصد از فعالیت آنتی‌اکسیدانی کاسته می‌شود.

کاهش فشارخون با روغن گردو

فشارخون بالا و التهاب از مهم‌ترین دلایلی است که بیماری‌های قلبی افزایش یافته است. استفاده به اندازه و مفید در رژیم روزانه می‌تواند این بیماری‌ها را کنترل کند. این روغن سرشار از ترکیباتی همچون پلی فنون‌ها و ALA و LA می‌باشد. این ترکیبات همه به کاهش فشارخون کمک می‌کنند. البته در افرادی که مبتلا به فشارخون پایین هستند، ثبات فشارخون را در پی دارند.

خرید و فروش روغن گردو

مطالعاتی که روی ۱۵ بزرگسال به عنوان نمونه صورت گرفته است نشان می‌دهد این روغن کلسترول را نیز بهبود می‌بخشد. طی این مطالعات ثابت شد افرادی که مبتلا به چاقی و کلسترول بالا هستند با استفاده از این روغن عملکرد رگ بهتری را تجربه می‌کنند.بهبود عملکرد رگ‌ها به نوبه خود یکی از بهترین دلایلی است که روغن گردو برای فشارخون مفید است. به طور کلی بهبود سیستم خون‌رسانی با این روغن ممکن است. البته لازم است هنوز هم تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

روغن گردو قند خون را کنترل می‌کند؟

افرادی که دیابت دارند همیشه در معرض خطر از دست دادن یک عضو یا زخم‌های همیشگی هستند. تحقیقات نشان داده است که این روغن می‌تواند به بهبود کنترل قندخون در بیماران مبتلا به دیابت نوع دوم منجر شود.توجه داشته باشید که عدم کنترل قندخون در این بیماران می‌تواند منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بخش‌های خاص بدن از جمله چشم و کلیه‌ها شود. مطالعاتی که روی ۱۰۰ بزرگسال مبتلا به دیابت نوع ۲ صورت گرفت نشان داد مصرف روزانه ۱۵ گرم از روغن گردو می‌تواند به بهبود آن‌ها منجر شود. طی این دوره قندخون سه ماهه، ناشتا و هموگلوبین این افراد برسی شد که نشان از کاهش داشت.

اکسیداتیو شدن خون می‌تواند موجب افسارگسیخته شدن قندخون شود. اثرات مفید این روغن روی قندخون ممکن است به دلیل مبارزه با اکسیداتیو شدن خون و غلظت بالای آنتی‌اکسیدان‌های این روغن باشد.

غول کلسترول و روغن گردو

کلسترول و وجود مقادیر بالای آن می‌تواند تاثیرات بدی روی عملکرد بخش‌های مختلف بدن داشته باشد. اما مهم‌ترین تأثیر که همه ما با آن آشنا هستیم بیماری‌های قلبی می‌باشد. تحقیقات نشان داده در این محصول موادی وجود دارد که به کنترل‌تری گلیسیرید خون کمک می‌کنند. همچنین سطح کلسترول کل و کلسترول بد خون را کنترل و کاهش می‌دهد.

شاید بتوان تمام این خواصیت‌ها را مدیون اسیدهای چرب امگا ۳ و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی این محصول دانست. اما هنوز هم برای نتیجه‌گیری درباره روغن گردو کمی زود است! مطالعاتی روی ۶۰ بزرگسال که مبتلا به سطح بالای‌تری گلیسیرید هستند صورت گرفته است. این افراد به مدت ۴۵ روز روزانه ۳ گرم از این روغن استفاده کردند. نتیجه کاهش حیرت انگیز‌تری گلیسیرید خون پس از این مدت می‌باشد.

سرطان و درمان با روغن گردو

الاژیک اسید یکی دیگر از مواد موجود در این روغن گیاهی می‌باشد. این ترکیبات در بدن شما تبدیل به الاژنین می‌شود. پس از آن است که این محصول می‌تواند تبدیل به مواد دیگری همچون اورولیتین شود. این ترکیبات در برخی از سرطان‌ها کاهش می‌یابند.

خرید و فروش روغن گردو

روغن گردو درمان یا سلامت!

مطالعاتی که صورت گرفته نشان می‌دهد این محصول به تنظیم ژن اختصاصی urolithins منجر می‌شود. این تحقیقات روی انسان آزمایش نشده است. اما می‌توان گفت این ژن روی کاهش مرگ سلول‌های سرطان پروستات تأثیرگذار است. همچنین مصرف روغن گردو ارتباط مستقیمی با سرطان سینه و روده بزرگ داشته است. تحقیقات درباره این موضوع محدود به تحقیق روی حیوانات بوده است.

این روغن طعم مغذی و رنگ روشنی دارد. شما عزیزان می‌توانید به سادگی روغن گردو را به صورت عمده سفارش دهید. کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. همین حالا گوشی را بردارید و با ما ارتباط بگیرید!

منابع:

  • 7 Promising Benefits of Walnut Oil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست