خرید روغن براهمی

روغن براهمی از کجا بخرم؟

شرکت پیشگامان شیمی وارد کننده و تأمین‌کننده روغن‌های گیاهی از کشورهای هند و اسپانیا می‌باشد و دارای سالها تجربه در زمینه فروش روغن براهمی است. جهت خرید روغن براهمی 100% خالص با شماره 09129008862 و یا سایر تلفن‌های موجود در سایت و همچنین با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

روغن براهمی چیست؟

یکی از این گیاهان منحصر به فرد در درمان بیماری‌ها، گیاه براهمی است و اغلب از روغن براهمی به عنوان تقویت‌کننده مغز استفاده می‌شود. براهمی یک گیاه کوچک آبدار با شاخه‌های متعدد است که در گره‌ها ریشه دارد و در ارتفاعات از سطح دریا تا ارتفاع 4400 فوت یافت می‌شود. به طور طبیعی در خاک مرطوب، آب کم عمق و باتلاق رشد می‌کند. این گیاه دارای گل‌های كوچكی است كه به رنگ بنفش روشن یا سفید هستند و بیش از چهار یا پنج گلبرگ ندارند. از کل گیاه از جمله گل‌ها می‌توان برای اهداف دارویی استفاده کرد. طعم آن تلخ و شیرین است و به عنوان یک انرژی خنک کننده شناخته می‌شود.

فروش روغن براهمی
قیمت روغن براهمی

 

براهمی یک گیاه درمانی است که معمولاً به عنوان تقویت کننده حافظه و ضد قارچ استفاده می‌شود. به گفته دکتر آخیلش شارما، متخصص آیورودا، “براهمی برای بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه بسیار عالی است. این موضوع شامل حافظه بلند مدت، حافظه کوتاه مدت و ظرفیت نگهداری می‌شود.

روغن براهمی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین روغن‌های بهبود دهنده کیفیت موی سر است که متاسفانه به دلیل تبلیغات ضعیف و ناشناخته بودن استفاده آن در صنایع آرایشی و بهداشتی نظیر محصولات تقویت ریشه مو، شامپوهای تقویت‌کننده گیاهی، جلوگیری از ریزش مو و جلوگیری از سفیدی زود هنگام مو مرسوم نیست و اکثراً از روغن‌های تخصصی دیگر نظیر روغن آرگان ، روغن جوجوبا ، درخت چای و… استفاده می‌شود.

این روغن از گیاه باکوپا مونیری و برخی گیاهان دیگر نظیر انگور فرنگی یا گیاه آب قاشقی (گوتوکولا) نیز به‌دست می‌آید، رنگ روغن خالص این گیاه به صورت سبز بسیار تیره است و بویی همانند سبزی می‌دهد که نشان‌دهنده طبیعی بودن این محصول است! خرید روغن براهمی به صورت کلد پرس و با دستگاه‌های مخصوص روغن‌گیری کلد پرس تهیه می‌شود که این روش باعث می‌شود تا تمامی املاح و ویتامین‌های آن در روغن حفظ شود.

خواص روغن براهمی

استفاده از این روغن می‌تواند موهای شما را تغذیه کرده و به رشد مجدد آن نیز کمک کند، بسیاری از مشکلاتی که موی سر انسان دارد با تغذیه مناسب می‌تواند رفع شود برخی از این مشکلات عبارتند از شکننده‌شدن مو، خشکی مو، بد حالت‌شدن مو، پوسته‌پوسته شدن پوست کف سر، ریزش شدید، سفید شدن موی سر در سنین پایین و جوانی، مو خوره و بسیاری از مشکلات دیگر!

روغن براهمی برای مو: به عنوان معجزه‌ای در درمان مشکلات مو عمل می‌کند و خاستگاه اصلی آن هند است که مردم آن از این روغن ارزشمند استفاده می‌کنند تا موهایی فوق‌العاده داشته باشند، برای افزایش رشد مو و تغذیه موهای بلند می‌توان از این محصول بهره‌مند شد تا در کمال سلامت موهایی فوق‌العاده داشته باشید.

 اثرات مثبت براهمی توسط بسیاری از محققان در سراسر جهان تأیید شده است. روغن تهیه شده از براهمی با تصفیه عصاره براهمی در روغن نارگیل (برای تابستان) یا روغن کنجد (برای زمستان) تهیه می‌شود و تمام خوبی‌ها و مواد مغذی گیاه براهمی را به همراه دارد. ذهن و بدن را آرام می‌کند، کیفیت مراقبه را بهبود می‌بخشد و برای مو و پوست سر بسیار مفید است.

جهت دریافت قیمت روغن براهمی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. این روغن خاصیت خنک کنندگی دارد و ذهن را آرام و بدون اضطراب نگه می‌دارد. همچنین خواب آرام را تقویت می‌کند. در اینجا هشت مزیت فوق‌العاده روغن براهمی و اینکه چگونه می‌تواند به شما در دستیابی به سلامتی کمک کند آورده شده است.

1- روغن براهمی با کاهش سطح کورتیزول که به عنوان هورمون استرس شناخته می‌شود، استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد. براهمی با تنظیم هورمون‌های درگیر در پاسخ استرس، اثرات استرس را خنثی می‌کند.

2- شناخته شده است که روغن براهمی به دلیل وجود ترکیب آمیلوئید در نورون که مسئول آسیب رساندن به مغز است، به کاهش علائم بیماری آلزایمر کمک می‌کند. ماده شیمیایی زیستی که در روغن براهمی به عنوان bacosides شناخته می‌شود با تأثیر بر سلول‌های مغز به بازسازی بافت‌های مغز کمک می‌کند.

3- همانطور که متخصصان پیشنهاد کرده‌اند، این ترکیب به تقویت حافظه شما کمک می‌کند. این یک اثر مثبت بر روی قسمت هیپوکامپ مغز است که مسئول هوش، تمرکز و حافظه است. جالب توجه است که برگ گیاه براهمی شکلی مشابه مخچه دارد.(بخشی از مغز که به حافظه کمک می‌کند.)

فروش روغن براهمی
فروش روغن براهمی

 

4- براهمی پر از آنتی اکسیدان است که برای داشتن زندگی سالم ضروری است. آنتی‌اکسیدان‌ها در از بین بردن رادیکال‌های آزاد که می‌توانند جهش بیشتری در سلول‌های سرطانی ایجاد کنند، کمک می‌کنند.

5- مصرف منظم براهمی به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می‌کند. بسیاری از مواد مغذی همراه با ترکیبات آنتی اکسیدانی به افزایش زمان پاسخ سیستم ایمنی بدن ما در برابر بیماری‌ها و عوامل بیماری زای مختلف کمک می‌کنند.

براهمی به طور طبیعی به تقویت ایمنی بدن کمک می‌کند

6- خرید روغن براهمی می‌تواند یک درمان عالی باشد که آرتروز، نقرس و سایر بیماری‌های التهابی را تسکین می‌دهد. همچنین در تسکین زخم معده و درمان سندرم روده تحریک‌پذیر کاربرد دارد.

7- روغن براهمی به دلیل تنظیم سطح قند خون در بیماران دیابتی ممکن است به بهبود علائم افت قند خون کمک کند.

8- فواید زیبایی براهمی: روغن براهمی برای درمان خشکی پوست سر و جلوگیری از ریزش مو بسیار مناسب است. اجزای آنتی‌اکسیدانی نه تنها به جوان سازی پوست سر شما کمک می‌کنند بلکه باعث ترمیم موهای سالم می‌شوند. این آنتی‌اکسیدان‌ها همچنین با تحریک بازسازی سلول به از بین بردن تمام سموم بدن کمک کرده و رنگ پوست شما را تقویت می‌کنند. روغن براهمی برای درمان مشکلات مو مانند شوره سر، خارش و تشکیل قسمت‌های شکاف مفید است. علاوه بر این، ماساژ پوست سر با روغن براهمی بسیار تسکین دهنده شناخته شده است.

شوره سر

استفاده هر شب از روغن براهمی، ریشه مو را با رطوبت لازم پر کرده و مشکلات شوره سر شما را درمان می‌کند. بعلاوه، روغن براهمی با ادامه استفاده باعث تقویت پیاز مو خواهد شد. بسیاری از افراد دارای موهای فرفری، براهمی را به طور منظم به پوست سر خود می‌مالند تا ریشه موهای آن‌ها را تغذیه کند و باعث رشد شود. هنگام استفاده از روغن، سر خود را خنک نگه دارید.

هنگامی که از این روغن بر روی موهای خود استفاده کردید، خواهید دید که شکاف انتهای موهای شما کمتر می‌شود. استفاده مداوم از روغن، فولیکول مو را می‌پوشاند و یک لایه محافظتی اضافی ایجاد می‌کند و بنابراین از تغییر رنگ و شکاف انتهایی جلوگیری می‌کند در حالی که همزمان باعث درخشندگی موها نیز می‌شود.

از برگ‌های براهمی (تازه یا خشک) می‌توان چای درست کرد که به آرامش شما کمک می‌کند و اضطراب و استرس را برطرف می‌کند. مکمل‌های براهمی به صورت قرص یا به صورت پودر شده در بازار موجود است، اما توصیه می‌شود این مکمل‌ها را فقط پس از مشورت با پزشک یا متخصص بهداشت مصرف کنید.

تأثیر براهمی بر بیماری صرع

صرع نوعی بیماری است که در آن سیستم عصبی از کار می‌افتد و بر فعالیت مغز تأثیر می‌گذارد. بیماران مبتلا به صرع حملات تشنجی ناگهانی را تجربه می‌کنند. روغن براهمی بهترین راه حل برای این شرایط است. ماساژ با این روغن باعث بهبود سیستم عصبی و تلاش برای بازگرداندن عملکرد طبیعی بدن می‌شود.

روغن براهمی از کجا تهیه کنیم؟

در پاسخ به این سوال که روغن براهمی از کجا بخرم باید عرض کنیم که این شرکت امکان سفارش خرده فروشی و عمده فروشی این محصول را برای شما مشتریان گرامی مهیا کرده است و قیمت‌های عرضه شده توسط ما به دلیل واردات مستقیم همواره پایین‌ترین قیمت ممکن بوده و 15 سال سابقه ما گواهی بر این ادعاست.

اثرات جانبی و اقدامات احتیاطی

  • در صورت استفاده از نظارت پزشکی در دوزهای تنظیم شده روغن برای همه افراد بی‌خطر است.
  • به طور معمول هیچ عارضه جانبی ندارد.
  • در برخی موارد خاص، خارش و قرمزی پوست مشاهده می‌شود که بیشتر به دلیل مصرف بیش از حد یا واکنش‌های آلرژیک است.
  • برای زنان باردار، مادران شیرده و کودکان استفاده از این روغن پس از مشورت با پزشک توصیه می‌شود.
  • به افرادی که از بثورات پوستی و اختلالات پوستی دیابتی رنج می‌برند نیز توصیه می‌شود قبل از استفاده از روغن با پزشک خود مشورت کنند.

فروش روغن براهمی

تیم بازرگانی پیشگامان شیمی واردکننده روغن براهمی اصل به صورت اختصاصی از کشور هند است. برای خرید روغن براهمی اصل هندوستان، مشاوره و استعلام قیمت با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست