خرید اسید لاکتیک

خرید اسید لاکتیک خوراکی

یکی از محصولاتی که توسط شرکت پیشگامان شیمی به فروش می رسد، لاکتیک اسید 80 و 85 درصد است. این ماده، محصول کشور چین بوده و در گالن‌های 25 کیلوگرمی عرضه می شود. اسید لاکتیک در صنایع غذایی به عنوان یک افزودنی کاربرد دارد. همچنین در کشاورزی، صنعت، تولیدات آرایشی و بهداشتی و غیره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنعت نساجی اسید لاکتیک یا E270 به عنوان یک نگه دارنده، به پارچه‌ها در پذیرش رنگ‌ کمک می‌کند. همچنین از خواص مرطوب کنندگی آن در برخی محصولات آرایشی استفاده می شود.

جهت دریافت آنالیز

و استعلام قیمت اسید لاکتیک فود گرید

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

⭐ به انگلیسی Lactic Acid
⭐شناسه محصول 50-21-5
⭐ فرمول شیمیایی
C3h6o3
⭐ نام های دیگر اسید شیر
⭐ شکل ظاهری  مایع بی رنگ
⭐گرید اسید لاکتیک
غذایی 
⭐ بسته بندی گالن 25 کیلویی
⭐ کشور تولید کننده چین
⭐ خواص اسید لاکتیک
تنظیم کننده اسیدیته، بهبوددهنده طعم غذا، نگهدارنده غذایی
⭐قیمت لاکتیک اسید
تماس بگیرید ☎
⭐محل نگهداری دور از نور مستقیم

قیمت اسید لاکتیک خوراکی

شرکت تولیدی اسید لاکتیک هنان جیندان که در سال 1984 در چین تاسیس شد، یکی از تولیدکنندگان پیشرو لاکتیک و لاکتات در جهان می باشد. این واحد تولیدی در استان هنان در چین مستقر است. جیندان ظرفیت تولید سالانه 120000 تن لاکتیک اسید و لاکتات را دارد. به این ترتیب کشور چین بزرگ ترین تولید کننده لاکتیک اسید در آسیا و دومین تولید کننده بزرگ در جهان است. جیندان از موقعیت مکانی خود در یکی از بزرگ ترین مناطق کشت ذرت در چین بهره کامل می برد. ذرت ماده خام برای فرآیند تخمیر طبیعی تولید اسید لاکتیک است.

شرکت پیشگامان شیمی نماینده هنان در ایران می باشد و قیمت اسید لاکتیک این شرکت به دلیل واردات مستقیم همواره از سایر شرکت ها مناسب تر است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در پیام رسان واتساپ، پاسخگوی شما عزیزان هستیم. اسید لاکتیک خوراکی 85% در مواد غذایی و نوشیدنی، گوشت، کیک، پنیر، بستنی، سبزیجات، آبجو و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین از آن در تهیه ترشی، خیار شور و هر ماده خوراکی ترش مزه استفاده می شود. اسید لاکتیک خوراکی در صنایع لبنی نه تنها در تهیه ماست بلکه در ساخت پنیر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از آن در چرم برنزه استفاده می‌شود. وجود اسید لاکتیک در صنعت داروسازی به عنوان ماده اولیه برای سایر مواد مهم است و در ساخت لاک و جوهر نقش دارد.

اسید لاکتیک چیست

اسید لاکتیک که اولین‌بار در حدود 60 سال پیش تولید شد، یکی از اولین اسیدهایی است که در غذاها استفاده می‌شود و در دو دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این محصول به طور طبیعی در شیر وجود دارد. از آنجا که اسید لاکتیک طعم بسیار ملایمی دارد، طعم‌های معطر را تحت تاثیر قرار نمی دهد. در دنیای مراقبت از پوست یکی از محبوب‌ترین اسیدها آلفا هیدروکسی است. این ماده به طور گسترده در محصولات بدون نسخه و همچنین در لایه‌بردارها و درمان‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیرباز محصولات لبنی توسط مردم در سراسر جهان برای نرم کردن و زیبایی پوست استفاده می شود. عملکرد این ماده در کاهش pH و مهار میکروبی است.

برای تولید این اسید از دو روش استفاده می‌شود: تخمیر و سنتز شیمیایی. اکثر تولیدکنندگان لاکتیک اسید در اروپا با استفاده از روش تخمیر این محصول مهم را تولید می‌کنند. اسید لاکتیک خوراکی آلی بی‌رنگ است که توسط کلیه بافت‌های بدن تولید می‌گردد و برای فعالیت‌های بدن بسیار ضروری است.

فرمول شیمیایی اسید لاکتیک

همانطور که پیشتر گفته شد این اسید در برخی از مواد غذایی مانند شیر وجود دارد. اسید لاکتیک یک اسید آلی با فرمول مولکولی CH3CH (OH) COOH است. شکل ظاهری اسید لاکتیک در حالت جامد و مایع متفاوت است؛ این اسید در حالت جامد سفید رنگ است و در حالت مایع (زمانی که در آب حل می‌شود) به صورت مایعی بی‌رنگ در می‌آید. این محلول در دمای 4/64 درجه فارنهایت (18 درجه سانتی‌گراد) آزاد می‌شود.

زمانی که اسید لاکتیک در مجاورت گروه هیدروکسیل قرار می‌گیرد، به دلیل وجود گروه کربوکسیل، به عنوان یک اسید آلفا هیدروکسی (AHA) شناخته می‌شود. قسمت هیدروکسی به معنای آن است که یک گروه الکل (OH) در مولکول وجود دارد و بخش آلفا به این معنی است که الکل به اتم کربن مجاور به گروه اسید (COOH) متصل است. اسید لاکتیک در برخی صنایع به عنوان یک واسطه مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای اسید لاکتیک

  •  در بعضی از لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان نگهدارنده و یا مرطوب‌کننده استفاده می‌شود.
  •  در تهیه ترشی و کالباس
  •  در صنایع لبنی نه تنها در تهیه ماست بلکه در ساخت پنیر نیز استفاده می‌شود.
  • مورد استفاده در چرم دباغی
  • در صنعت داروسازی به عنوان مواد اولیه حضور دارد و در تولید لاک و جوهر دخیل است.
  • به عنوان نگه دارنده در غذا
  • در محصولات مراقبت از پوست برای روشن‌کردن لکه‌های تیره و بهبود چین و چروک‌ استفاده می‌شود.
  • در زیتون‌های اسپانیایی بسته‌بندی‌شده استفاده می‌شود و از تخریب و تخمیر جلوگیری می کند.

کاربردهای اسید لاکتیک

اسید لاکتیک در صنایع غذایی

1. اسید لاکتیک خوراکی دارای خاصیت نگهدارندگی قوی است و می توان از آن در تهیه شراب، نوشیدنی، گوشت، مواد غذایی، شیرینی‌سازی، ترشی، سبزیجات کنسروی و فرآوری مواد غذایی استفاده کرد. این ماده قادر به تنظیم pH، طولانی کردن عمر محصولات، حفظ طعم و رنگ مواد غذایی، بهبود کیفیت محصول و غیره می‌باشد.

2. اسید لاکتیک در چاشنی ها: می‌تواند به سالاد، سس سویا، سرکه، ادویه جات و ترشی‌جات طعم ترش بدهد. همچنین این اسید قادر است، پایداری محصولات میکروبی را بالا برده، و به ملایم شدن طعم کمک کند.

3. از آنجا که اسید لاکتیک خوراکی، اسیدیته متوسطی دارد، برای نوشیدنی‌های ملایم و آب‌میوه‌های ترش مزه استفاده می شود.

4. در دم کردن آبجو، مقداری از آن برای تنظیم pH و تثبیت هر دو گلیکوزیله، به تخمیر مخمر کمک می‌کند، کیفیت آبجو را بهبود می بخشد و عمر مفید را افزایش می‌دهد. لاکتیک موجود در شراب سفید برای تنظیم pH، جلوگیری از رشد باکتری‌ها و تقویت اسیدیته مفید است.

5. اسید لاکتیک به طور طبیعی در لبنیات وجود دارد. این ماده هم طعم با لبنیات است و اثر ضد میکروبی خوبی برای استقرار پنیر، ماست، بستنی و سایر غذاها دارد.

6. از پودر لاکتیک اسید مستقیما برای تولید تنظیم‌کننده طعم های ترش استفاده می‌شود. این ماده یک اسید تخمیر طبیعی است، بنابراین می‌توانید، با کمک آن نان را با طعمی بی‌نظیر تهیه کنید. اسید لاکتیک می تواند، به عنوان یک تنظیم‌کننده اسید طبیعی، اسید موجود در نان، کیک، بیسکویت و سایر محصولات پخته شده را کنترل کند و به دلیل خاصیت طعم‌دهندگی و اثرات ضد میکروبی که دارد، قادر به حفظ کیفیت و رنگ مواد غذایی بوده و به افزایش طول عمر مفید محصولات غذایی کمک می کند.

قیمت فروش اسید لاکتیک
قیمت فروش اسید لاکتیک 85 %

فروش اسید لاکتیک

شرکت پیشگامان شیمی وارد کننده اسید لاکتیک 80 و 85 درصد با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت است و آماده تحویل این محصول در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی به شما مشتریان عزیز می باشد. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه فروش اسید لاکتیک با مشاوران و همکاران فروش ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • شریف واقفی

    سلام وقت بخیر
    اسید لاکتیک با چه چیزی واکنش نشان می دهد؟
    چه عواملی بر اسید لاکتیک تأثیر می گذارد؟

    پاسخ
    • دکتر محمد رضا سلیمی

      درود دوست عزیز
      اکسیژن اضافی که در آن تنفس می کنید با اسید لاکتیک ماهیچه های شما واکنش نشان می دهد و آن را تجزیه می کند و دی اکسید کربن و آب می سازد. همانطور که اسید لاکتیک تجزیه می شود، گرفتگی عضلات شروع به ناپدید شدن می کند. اسید لاکتیک نیز در دهان ساخته می شود، جایی که باکتری های تخصصی گلوکز و سایر قندها را به اسید لاکتیک تبدیل می کنند.
      از مهمترین عوامل تولید اسید لاکتیک با استفاده از فرآیند تخمیر می توان به غلظت بستر، pH و دما اشاره کرد. برای بررسی تأثیر این سه عامل بر تولید اسید لاکتیک از طرح فاکتوریل آزمایش‌ها استفاده شد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست