کرم های BB, CC و DD

تفاوت بین کرم‌های BB ،CC و DD را بدانید

روزهایی که فونداسیون استاندارد و مرطوب‌کننده‌های رنگی تنها گزینه‌های علاقه‌مندان به زیبایی برای داشتن پوستی بی‌عیب و نقص بودند، گذشته است. آخرین روند مراقبت از پوست و آرایش، مجموعه‌ای مبهوت از مایعات گوشتی را ایجاد کرده است که حتی با حرف‌های “الفبایی” گیج‌کننده‌تری نیز همراه هستند.

بله، ما در مورد “BB  کرم‌ها”، “CC  کرم‌ها” و “DD  کرم ها” صحبت می کنیم، که قبلاً با “پتانسیل کامل‌سازی پوست” صنعت زیبایی را تحت فشار خود درآورده‌اند. اما این کرم‌ها در واقع با پوست ما چه می‌کنند و تفاوت آن‌ها با یکدیگر چیست؟

BB کرم
BB کرم

نکاتی که باید درباره BB  کرم‌ها بدانید

BB کرم چیست؟

کرم‌های BB  بالم های زیبایی یا بالم‌های پوشاننده لکه‌ها هستند که پوشش فوق‌العاده‌ای را به همراه تعدادی از مزایای اضافی مراقبت از پوست ارائه می‌دهند. این‌ها “مرطوب‌کننده‌های رنگی روی استروئیدها” کمی سنگین با قوام سبک‌تر از پایه معمولی هستند. تعداد کمی سایه از کرم‌های BB در بازار موجود است که باید از بین آن‌ها کرم مناسب را برای پوست خود انتخاب کنید.

روش استفاده

از کرم BB می‌توان به عنوان مرطوب کننده و پایه استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان آن را به عنوان یک آغازگر برای ایجاد پایه آرایش استفاده کرد. با این حال، رنگی بودن آن، نیازی به استفاده زیاد از آن ندارید. فقط یک لایه سبک کافی است تا ظاهری تازه و زرق و برق‌دار پیدا کنید.

فواید

کرم‌های BB غنی از آنتی‌اکسیدان هستند، که از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند و با از بین بردن علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز و غیره به صاف شدن پوست کمک می‌کنند.این ماده می تواند لکه‌ها و لکه‌های غیر منتظره پوست را از بین ببرد و در نتیجه رنگ آن یکدست شود.

کیفیت مرطوب‌کننده این کرم‌ها به حفظ رطوبت پوست ما همیشه کمک می‌کند.بیشتر کرم‌های BB دارای 30 SPF یا بیشتر هستند که برای محافظت از پوست ما در برابر آسیب‌های خورشید مناسب است.

آن‌ها حاوی برخی از اجزای منعکس‌کننده نور هستند که به پوست ما لطافت و درخشندگی می‌بخشد.با این حال، کرم‌های BB مخصوص پوست‌های مستعد آکنه نیستند و پوشش نسبتاً کمتری نسبت به سایر فرمول‌های حروف الفبا دارند.

نکاتی که باید درباره کرم‌های CC بدانید

کرم CC چیست؟

کرم‌های CC کرم‌های ‘تصحیح رنگ’ یاکنترل کننده رنگ ” با قوام سبک تر و پوشش بهتر از نمونه‌های قبلی خود یعنی کرم‌های BB هستند. آن‌ها نسخه پیشرفته‌ای از کرم‌های BB حاوی ویتامین C و ویتامین E در نظر گرفته می‌شوند که عمدتاً در اصلاح مشکلات پوستی مرتبط با رنگ متمرکز هستند. همچنین، کرم‌های CC در انواع سایه‌های بیشتری موجود هستند.

روش استفاده

بهترین چیز در مورد کرم‌های CC این است که می‌توان آن‌ها را درست روی مرطوب‌کننده استفاده کرد. برای ایجاد پایه آرایش نیازی به استفاده از آن مانند پیکرهای BB روی فونداسیون نیست.

فواید

کرم‌های CC شامل اجزای پخش‌کننده نور هستند که برای اصلاح انواع پوست مانند قرمزی، کدری، تیرگی، لکه‌های تیره، لکه‌ها و… مناسب هستندزنانی که از آکنه و علائم زشت آن رنج می‌برند، می توانند این کرم‌ها را بسیار مؤثر بدانند.

آن‌ها مانند کرم‌های BB برای مقابله با آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر خورشید با SPF نیز ارائه می‌شوند.پوشش گسترده‌ای که توسط کرم‌های CC ارائه می‌شود، یک پایان صاف و یکنواخت ایجاد می‌کند.

 نکاتی که باید درباره کرم‌های DD بدانید

کرم‌های DD چیست؟

کرم‌های DD یا کرم‌های ‘”همه کاره پویا”‘ جدیدترین موارد اضافه شده به این لیست از فرم‌های مراقبت از پوست با حروف الفبا هستند و به عنوان ترکیبی از هر دو نمونه قبلی شناخته شده است.

اگرچه هدف اصلی ایجاد این فرمولاسیون ارائه راه‌حل‌های ضد پیری است، اما ما می‌توانیم انتظارات بیشتری از این کرم‌های فوق‌العاده داشته باشیم که توسط متخصصان آرایشی و بهداشتی آمریکایی طبقه‌بندی شده به عنوان “کرم‌های مخصوص بدن و پا”.

روش استفاده

گفته می‌شود که کرم‌های DD هر روز برای افزایش قابل توجه تن و بافت پوست استفاده می‌شوند.

فواید

کرم‌های DD عمدتاً علائم پیری را از بین می‌برند، مانند لکه‌های پیری، خطوط ریز، چین و چروک و غیره، در نتیجه پیری نابهنگام را متوقف می‌کنند.همچنین می‌تواند رنگ پوست را یکنواخت کرده و از مناطق حساس صورت محافظت کند.

کرم های BB, CC و DD
خرید اسید اسکوربیک

تفاوت بین کرم‌های BB ،CC و DD

نیازی به گفتن نیست که کرم‌های BB ،CC و DD دارای ویژگی‌های مشترک زیادی هستند. همه آن‌ها با تأمین رطوبت شدید پوستی صاف و شگفت‌آور ایجاد می‌کنند. آنها همچنین برای محافظت از پوست شما در برابر اثرات مخرب آفتاب از ضد آفتاب خوبی برخوردار هستند. اما آن‌ها هنوز هم تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند.

عدم تشابهات موجود در این سه نوع کرم تا حد زیادی به فرمول‌های جداگانه، ویژگی‌های اصلی آن‌ها و پایان ارائه شده توسط آن‌ها بستگی دارد. در اینجا یک مقایسه کوتاه بین کرم‌های BB ،CC و DD از نظر ترکیب، عملکرد و پایان وجود دارد:

ترکیب‌بندی:

کرم‌های BB فونداسیون نرم، عناصر مرطوب‌کننده رنگی و مواد آنتی‌اکسیدان را با هم ترکیب می‌کنند.کرم‌های CC شامل ترکیبات تصحیح‌کننده رنگ از جمله ویتامین‌ها (C و E) هستند.کرم‌های DD حاوی روغن‌های گیاهی، اسید هیالورونیک، پپتیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند.

عملکرد:

کرم‌های BB کرم‌های “همه در یک” هستند که عمدتا پوشش خوبی به عنوان آغازگر دارند در حالی که پوست را مرطوب می‌کنند، از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کنند و به عنوان پایه آرایش عمل می‌کنند.کرم‌های CC اصلاح رنگ را همراه با پوشش متوسط ​​تا زیاد ارائه می‌دهند.کرم‌های DD دارای مزایای ضد پیری هستند. آن‌ها در اصل ترکیبی از کرم‌های BB و CC هستند.

پایان:

کرم‌های BB ظاهری درخشان ایجاد می‌کنند.کرم‌های CC در حالی که جلوه‌ای مات می‌دهند، احساس کرکی ایجاد می‌کنند.کرم‌های DD همچنین پوست را شاداب و درخشان نشان می‌دهند.

سخن آخر

از نظر تئوری کرم‌های BB ،CC و DD را متفاوت از یکدیگر  خواهید یافت. آن‌ها همچنین برای موضوعات متمایز به بازار عرضه می‌شوند. اما وقتی به طور عملی در نظر گرفته شود، تفکیک آن‌ها بسیار دشوار است.

اطمینان حاصل کنید که هنگام انتخاب یک فرمول الفبایی، لیست مواد اولیه را مرور کرده‌اید زیرا به شما کمک می‌کند تا حدی در مورد محصول مناسب تصمیم بگیرید. همچنین وقت خود را بگذارید تا بفهمید کدام مارک بیشتر به شما می‌آید زیرا مزایا و پوشش این کرم‌ها براساس مارک‌ها بسیار متفاوت است.

(جهت خرید مواد اولیه کرم‌های BB ،CC و DD با کارشناسان ما تماس بگیرید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست