فروش الکل مخصوص عطرسازی

الکل مخصوص عطرسازی به دلیل روش استفاده، محبوب‌ترین عامل حامل روغن‌های معطر است. الکل باعث می‌شود عطر شما در هرجایی که می‌خواهید عطر خود را روی آن بمالید، اسپری شود. با بخار شدن الکل موجود در عطر، بوی آن را از شما دور کرده و حضور قوی تری از روغن معطر را امکان‌پذیر می‌کند.

جهت خرید الکل مخصوص عطرسازی با کارشناسان فروش 09129008862 ما تماس بگیرید.

الکل مخصوص عطرسازی چیست؟

الکل مخصوص عطرسازی یک فرمول خاص است که می‌تواند توسط متخصصان و آماتورهایی که مایل به ساخت عطر هستند استفاده شود. این امکان افزودن ساده و ترکیب روغن‌های معطر و عطرها را برای تولید محلول‌های شفاف فراهم می‌کند.

الکل مخصوص عطرسازی نیز در تولید روغن‌های مورد استفاده در آروماتراپی استفاده می‌شود. محلول‌های ترکیبی شفاف و عاری از هر گونه کدورت باقی می‌مانند.

فروش الکل مخصوص عطر سازي
فروش الکل مخصوص عطر سازي

3 ماده اصلی الکل مخصوص عطرسازی

اتانول (دناتوره شده) – الکل که حامل اصلی روغن‌های معطر است. این به سرعت تبخیر می‌شود زیرا با دمای پوست گرم می‌شود و عطرها را به طور مساوی روی سطح آزاد می‌کند.

ایزوپروپیل میریستات – در فرمولاسیون‌هایی که جذب مطلوب مورد نیاز است استفاده می‌شود.

مونو پروپیلن گلیکولیک حلال مشترک که به روغن‌های معطر اجازه می‌دهد تا در حامل الکل حل شوند. این امر به کنترل تبخیر الکل کمک می‌کند تا سریع از بین نرود.

خرید مونو پروپیلن گلایکول (MPG)
فروش الکل مخصوص عطر سازي

نحوه استفاده از الکل مخصوص عطرسازی

استفاده از این روش‌های عطرسازی به شما کمک می‌کند تا عطرهای خانگی خود را به سطح حرفه‌ای‌تری برسانید، در واقع، اگر از این تکنیک‌ها استفاده کنید، در واقع می توانید نتیجه نهایی خود را بفروشید! فرایند اصلی ساخت عطر حرفه‌ای همان فرآیند عطرسازی آماتور است، اما مواد این‌طور نیستند.

  • الکل مخصوص عطرسازی یک حلال عالی حتی برای رزین ترین روغن‌ها است. این چیزی است که همه عطرهای تجاری با آن تولید می‌شوند، به جز برخی از مارک‌های بوتیک که روغن معطر رول یا عطر جامد را تولید می‌کنند.
  • از مواد معطر مختلف استفاده کنید، نه تنها از روغن‌های ضروری. مواد معطر بسیار بیشتری به غیر از اسانس موجود است. اگر فقط از روغن‌های ضروری استفاده می‌کنید، امکان ترکیب عطر خود را محدود می‌کنید. مثل این است که بخواهید نقاشی دیواری را بکشید، اما فقط رنگ قرمز و زرد داشته باشید.
  • علاوه بر روغن‌های اساسی، روغن‌های معطر، مواد معطر و مواد شیمیایی معطر جدا شده وجود دارد که همه آن‌ها رایحه هایی را فراهم می کنند که نمی توان آن ها را با اسانس تولید کرد.

عصاره قوی تر است و بیشتر از روغن‌های ضروری بوی گیاه می دهد و در عطرسازی به طور گسترده استفاده می‌شود. برخی از گیاهان بسیار ظریف هستند تا بتوان آن‌ها را تحت فشار یا تقطیر با بخار قرار داد. تولید اسانس از آن‌ها غیرممکن است. یاس یکی از این گیاهان است. غلظت آن‌ها بسیار بیشتر از اسانس است.

روغن‌های معطر، علی‌رغم آنچه که شنیده‌اید، فقط جایگزین‌های ارزان قیمت روغن‌های اساسی نیستند. آن‌ها طیف کاملاً متفاوتی از رایحه هستند که شامل ترکیبی از عصاره‌ها، اسانس‌ها و مواد شیمیایی عطر مصنوعی است. روغن‌های معطر به رایحه‌هایی که به طور طبیعی نمی‌توانید آن‌ها را بدست آورید، دسترسی می‌دهند، به عنوان مثال توت‌فرنگی، هلو و هندوانه.

فروش الکل مخصوص عطرسازی
فروش الکل مخصوص عطرسازی

روغن‌های معطر همچنین از مزایای ایمن بودن برای پوست برخوردارند (تا زمانی که دارای گرید زیبایی را دریافت کنید.) اگر می‌خواهید یک خط کامل از عطر و محصولات حمام و بدن را با رایحه دلخواه ایجاد کنید، می‌توانید از همان رایحه ایمن برای پوست استفاده کنید.

مواد شیمیایی عطر مولکول های عطر جدا شده‌ای هستند که به طور مصنوعی تولید شده یا از منابع گیاهی تصفیه شده‌اند. به عنوان مثال، ترکیب وانیلین همان چیزی است که به وانیل بو و طعم خاصی می‌بخشد. طعم وانیل مصنوعی معمولاً وانیل مصنوعی خالص است. وانیل طبیعی ترکیبات بسیار بیشتری نسبت به وانیلین دارد، به همین دلیل طعم بهتری دارد!

روغن معطر توت‌فرنگی، یکی از رایج‌ترین رایحه‌ها در صنعت آرایشی و عطریات، ترکیبی از آلدهید توت‌فرنگی (اتیل متیل فنیل گلیسیدات) و سایر ترکیبات است که رایحه را خنک می‌کند.

تثبیت کننده در عطرسازی

در عطر خود از مواد ثابت‌کننده استفاده کنید. اگر با روغن‌های اساسی مانند روغن نعناع و روغن ترنج آزمایش کرده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که آن‌ها در عرض یک ساعت ناپدید می‌شوند. این به این دلیل است که آن‌ها به سرعت و به کمک گرمای پوست شما تبخیر می‌شوند.

مواد ثابت‌کننده راهی هستند که به ماندگاری بیشتر عطرها کمک می‌کنند. آن‌ها مواد طبیعی یا مصنوعی هستند که بو را تقویت کرده و تبخیر رایحه‌هایی را که تمایل به ناپدید شدن دارند کند می‌کنند.

نحوه عمل تثبیت کننده ها به چه صورتی است؟

تعداد مولکول‌های بوی آن‌ها بسیار زیاد است، اغلب بدون بوی خاص خود هستند. آن‌ها فقط با رایحه اصلی ترکیب شده و آن را قوی‌تر نشان می‌دهند.به عنوان مثال، مشک، ثابت‌کننده سنتی، می‌تواند بو را تقویت کرده و قدرت درک شده آن را قوی‌تر کند.

فقط مقدار کمی برای یک اثر بزرگ لازم است – با استفاده مؤثر از مشک، شما آن را بو نمی‌کنید، اما کل عطر ماندگارتر و بوی قوی تری خواهد داشت. (مشک‌ها از دهه 1970 به دلیل قوانین بی رحمانه و به خطر انداختن به صورت مصنوعی بوده‌اند.)

تثبیت کننده های گیاهی

تثبیت‌کننده‌های گیاهی شامل بسیاری از روغن‌های چسبناک و عصاره هایی مانند بنزوئین، کندر و وتیوراست. آن‌ها اغلب رایحه خاکی دارند که مخلوط را “عمیق‌تر” می‌کند. با کمی تجربه، ایده خوبی خواهید داشت که چه مواد ثابت‌کننده‌ای می تواند عطرهای شما را تقویت کرده و جلوه‌ای ظریف به آن ببخشد.

فروش الکل مخصوص عطرسازی
فروش الکل مخصوص عطرسازی

سخن آخر

همانطور که احتمالاً می‌توانید بگویید، استفاده از روش‌های حرفه‌ای بسیار دشوارتر از آنچه که قبلاً امتحان کرده‌اید نیست. با این حال، باید بگویم که تکنیک‌های ارائه شده در اینجا گران‌تر از دم کرده خانگی است. آن‌ها نیاز به استفاده از مواد تخصصی و گران‌تر دارند.

استفاده از الکل مخصوص عطرسازی و عصاره‌ها فقط برای افرادی است که تا حدودی در مورد عطر جدی هستند، اما این یک فعالیت سرگرم‌کننده و جذاب است. قطعاً می‌توان به صورت کاملاً مقرون به صرفه شروع به کار کرد. بسیاری از تأمین‌کنندگان عصاره گیاه‌شناسی نمونه‌هایی دارند که می‌توانید در ابتدا از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین ایده خوبی است که قبل از انجام کار اصلی، رقیق‌کننده‌های عصاره را امتحان کنید. رقیق کردن به شما کمک می‌کند تا با عصاره کار کنید بدون اینکه تحت تأثیر عطر غیر متمرکز قرار بگیرید و همچنین هزینه کمتری دارند. بیشتر رقیق‌کننده‌ها به صورت 3 تا 5 درصد در روغن جوجوبا هستند، از نظر قدرت مشابه روغن‌های اساسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست