فروش روغن آلوئه ورا

خرید و فروش روغن آلوئه ورا عمده

روغن آلوئه ورا عصاره روغنی از برگ‌های آلوئه ورا باربادنسیس است. آلوئه ورا به دلیل داشتن خاصیت مرطوب‌کننده، نرم‌کننده و همچنین به دلیل تاثیر ضد پیری روی پوست، یکی از ترکیبات اساسی بسیاری از محصولات آرایشی است. روغن آلوئه ورا خاصیت آنتی‌اکسیدانی مشخصی دارد. بنابراین برای محصولات پوستی مناسب است. سطح استفاده برای این روغن بین 0.5 – 5٪ می‌باشد.

برای استعلام قیمت و خرید روغن آلوئه ورا

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

روغن آلوئه ورا به صورت روغن خالص از گیاه آلوئه ورا استخراج نمی‌شود. این ماده با مخلوط کردن ژل طبیعی آلوئه ورا در هر روغن حامل ساخته می‌شود تا خاصیت آن را تقویت کرده و کاربرد آن را آسان‌تر کند. روغن نارگیل با فشار سرد یک روغن ترجیحی است که به دلیل خاصیت درمانی طبیعی آن شناخته شده است. همچنین می‌توان روغن‌های اساسی مانند گل رز، نعناع، روغن اسطوخودوس و غیره را اضافه کرد تا روغن معطر و فواید آن بیشتر شود.

آیا روغن آلوئه ورا بی‌خطر است؟

روغن آلوئه ورا در صورت استفاده موضعی کاملاً بی‌خطر است. روغن نارگیل که معمولاً بی‌ضرر است ممکن است باعث ایجاد شکستگی در افراد خاص شود. می‌توان آن را با گزینه‌ای ارزان‌تر مانند روغن آفتابگردان جایگزین کرد. اگر قصد مصرف روغن آلوئه ورا در داخل را دارید، ممکن است فرد دچار کمبود آب بدن و معده شود، زیرا این روغن حاوی روغن نارگیل است.

اسیدهای آمینه:

ژل آلوئه‌ورا، قسمت داخلی برگ، بیش از 20 اسید آمینه دارد. مواد معدنی آلوئه سرشار از:

  • کلسیم
  • آهن
  • منیزیم
  • سدیم
  • پتاسیم
  • و سایر مواد معدنی مفید است.

 آلوئه ورا حاوی ویتامین‌های زیر است:

این‌ ویتامین‌ها به خواص آنتی‌اکسیدانی آن و همچنین به رشد و محافظت از سلول کمک می‌کنند. سالیسیلیک اسید موجود در ژل آلوئه ورا به کاهش آکنه و سایر التهابات پوستی کمک می‌کند. برادی کیناز و آنتراکینون‌های موجود در گیاه هر دو در کاهش التهاب موثر هستند.

ویژگی‌ها و کاربردهای روغن آلوئه ورا:

آلوئه ورا یک گیاه بسیار درمانی است که از بسیاری جهات مفید است. وقتی گیاه آلوئه‌ورا را درون روغن تزریق می‌کنیم می‌توانیم از برخی از خواص مفید آن به روش جدیدی بهره ببریم!

  • ضد التهابی:

آلوئه ورا می‌تواند به کاهش التهاب کمک کند. التهاب، واکنش بدن به عفونت‌ها، تحریک و سایر آسیب‌ها است.

  • ضد تحریک‌کننده:

Aloe vera می‌تواند به کاهش بسیاری از انواع تحریکات پوستی کمک کند.

  • آنتی‌اکسیدان:

آلوئه ورا ممکن است پوست شما را از آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت کند.

  • ضد باکتریایی:

روغن آلوئه ورا می‌تواند رشد برخی از انواع باکتری‌ها را مهار کند (به ویژه هنگامی که با روغن ضد باکتریایی مانند روغن نارگیل تهیه می‌شود). حتی نشان داده شده است که هنگام استفاده به عنوان شست‌وشوی دهان از ایجاد پلاک جلوگیری می‌کند.

  • ضد ویروسی:

نشان داده شده است که آلوئه‌ورا دارای خواص ضد ویروسی است و این امر آلوئه‌ورا را برای زخم‌های سرماخوردگی یا سایر شرایط پوستی ناشی از ویروسی مفید می‌کند.

  • ضد قارچ:

آلوئه ورا ممکن است برای پای ورزش‌کار، کرم حلقوی و سایر عفونت‌های قارچی یا مخمر مؤثر باشد.

  • مرطوب‌کننده:

ژل آلوئه می‌تواند به آبرسانی پوست کمک کند، اما ممکن است در بعضی افراد احساس خشک‌شدن پوست ایجاد کند، زیرا این ماده جزء لیپیدها برای کمک به پوست در حفظ رطوبت نیست. از طرف دیگر روغن آلوئه ورا دارای خواص مفید به همراه چربی‌های روغن است که به پوست در حفظ هیدراتاسیون کمک می‌کند.

  • بهبود دهنده:

آلوئه‌ورا نشان‌داده شده است که به برش و بهبود سریع‌تر ضایعات کمک می‌کند.

  • محافظت در برابر آفتاب:

هم روغن نارگیل و هم آلوئه‌ورا به شما در محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV کمک می‌کنند. (هر یک از آن‌ها حدود 20٪ از پرتوهای خورشید را مسدود می‌کنند). اکثر مردم از روغن آلوئه بصورت موضعی استفاده می‌کنند، اما اگر برگ‌های آلوئه ورا آلی را درون روغن حامل مواد غذایی ایمن تزریق کنید، می‌توانید آن را نیز به صورت داخلی مصرف کنید.

فروش روغن آلوئه ورا عمده

فروش عمده روغن آلوئه ورا به صورت گالن‌های 20 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، روغن آلوئه ورا و سایر مواد مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست