فروش دی استات، قیمت سدیم دی استات

فروش دی استات سدیم

استات سدیم با افزودن کمی اسید استیک می‌تواند تبدیل به دی استات سدیم شود. این محصول ترش مزه، می‌تواند موجب تنظیم PH در محصولات گوناگون شود. این محصول با فرمول NaH (C۲H۳O۲) ۲ یکی از نمک‌های اسید استیک است. از مشهور‌ترین برندهایی که این محصول را ارائه می‌کنند می‌توان به دی استات سدیم آلتون اشاره کرد. سدیم دی استات خوراکی در تولید محصولات بسیاری به کار گرفته می‌شود.

جهت دریافت انالیز

و استعلام قیمت دی استات سدیم فود گرید

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

جالب است بدانید اسید استیک یا استات‌ها به میزان بسیار کمی در بافت‌های زنده گیاهی و جانوری دیده می‌شود. به همین دلیل است که به راحتی می‌توان از این ماده در خوراکی‌های گوناگون استفاده کرد. 

خرید دی استات سدیم خوراکی را با بهترین قیمت از ما تجربه کنید. قیمت دی استات سدیم چینی به دلیل واردات مستقیم بسیار رقابتی می باشد. جهت استعلام قیمت فروش دی استات سدیم و مشاوره درباره این محصول با ما در ارتباط باشید.

نام دی استات سدیم یا همان سدیم دی استات
فرمول شیمیایی NaH (C۲H۳O۲) ۲
کاربردها
  • لوازم آرایشی
  • خوراک دام
  • صنایع دارویی
  • صنایع خوراکی
ظاهر جامدی بی رنگ و بدون بو
جرم مولکولی 142.03g/mol
چگالی 1.4gr/cm3
تایید ایمنی
  • سازمان ایمنی غذایی اروپا (EFSA)
  • سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)
  • کمیته مشترک مواد افزودنی های غذایی مشترک FAO / WHO  (JECFA)

دی استات سدیم چیست؟

دی استات سدیم ترکیبی با فرمول شیمیایی NaH(C2H3O2)2 است. این ماده همان نمک اسید استیک می‌باشد. دی استات سدیم  با عنوان E262 نیز شناخته می‌شود. این ماده به یون‌های استات، سدیم، هیدروژن، اجزای طبیعی گیاهان، حیوانات و غذاهای انسانی از هم جدا می‌شود. این ماده در اکثر بافت‌های گیاهی و حیوانی به مقدار کم قابل شناسایی است و در بدن موجودات زنده در زمان سوخت و ساز بدن، استات‌ها تولید می‌شوند. دی استات سدیم ماده‌ی جامد بی‌رنگی است که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به عنوان مثال از این ماده به منظور آزاد کردن مواد نگهدارنده وهمچنین تنظیم PH مواد غذایی، ضد میکروب و ضد قارچ استفاده می‌شود.

تولید دی استات سدیم از صفر تا صد

دی استات سدیم نوعی ترکیب کریستالی است که ازمیزان مساوی سدیم استات و اسید استیک تشکیل شده است. شبکه کریستال استات در مولکول‌های اسید استیک آزاد قفل می‌شود تا زمانی که ترکیب در محلول شکسته شود. این ویژگی باعث بوی بسیار شدید اسید استیک می‌شود و در هنگام خیس شدن این ترکیب، طعم را آزاد می‌کند. دی استات سدیم به طور معمول به عنوان یک نمک بدون گرد و غبار در دسترس است که برای جلوگیری از تخریب ناشی از از بین رفتن اسید استیک نیاز به ذخیره هوایی دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول جاذب آب است. روند تولید این محصول به طور معمول دارای دو فرآیند است. سنتز گرید یکی از این فرآیندها است که از واکنش کربنات سدیم با اسید استیک شکل می‌گیرد. روش دیگر واکنش استات سدیم بی‌آب با اسید استیک خالص است. شایان ذکر است که دی استات سدیم  آلتون به روش دوم تولید می‌شود. از این رو محصول خالص‌تری در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

خرید دی استات سدیم
خرید دی استات سدیم

خرید دی استات سدیم

دی استات سدیم نوعی نمک سدیم اسیدی است که به عنوان آزاد کننده مواد نگه‌دارنده، تنظیم‌کننده pH مواد غذایی استفاده می‌شود. این ماده یک ترکیب مولکولی متشکل از اسید استیک و سدیم استات است. به عنوان یک عامل طعم‌دهنده مواد غذایی، دی استات سدیم اغلب برای پخش طعم سرکه در:

  • میان وعده‌ها
  • نان‌ها
  • سوپ‌ها

استفاده می‌شود. به عنوان ماده نگه‌دارنده می‌تواند در جلوگیری از ایجاد چندین سویه کپک مؤثر باشد و همچنین به عنوان ماده ضد باکتریایی در طولانی مدت برای ماندگاری بسیاری از انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطالعات اخیر همچنین حاکی از آن است که دی استات سدیم یک مهار کننده میکروبی و تنظیم‌کننده pH موثر در گوشت و مرغ است.

کاربرد دی استات سدیم در صنایع غذایی

طعم‌دهنده‌های مواد غذایی یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مواد غذایی است که به دلیل طعم متمایز سرکه، آن را به تعداد زیادی از محصولات اضافه می کنند. این محصولات شامل:

  • کوکی‌ها
  • چیپس‌ها
  • سس‌ها
  • کچاپ‌ها
  • پوشش‌های غذایی و چاشنی‌ها هستند.

همچنین با مهار رشد باکتری‌ها، ماندگاری این محصولات را بهبود می‌بخشد. دی استات سدیم توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده و مقامات کنترل مواد غذایی در اروپا تأیید شده است. به طور کلی در سراسر جهان به عنوان منبع واقعی چاشنی سرکه پذیرفته می‌شود. این ترکیب به عنوان یک افزودنی در صنعت پخت و پز کاربرد گسترده‌ای دارد. اغلب به عنوان مهار کننده قالب و تهویه مطبوع در خمیر نان گنجانده شده است. این ماده ماندگاری بیشتری برای محصول نهایی فراهم می‌آورد. یکی دیگر از کاربردهای آن در آشپزی و شیرینی پزی به عنوان یک افزودنی ضد کپک است.

کپک معمولاً توسط باکتری‌های موجود در خمیر ایجاد می‌شود که خمیر را برای مصرف نا امن می‌کند. دی استات سدیم باکتری‌های سازنده کپک را از بین می‌برد و از این طریق به عنوان یک ماده ضد کپک کار آمد تبدیل می شود. همچنین از این ماده به عنوان ماده نگه‌دارنده گوشت قرمز و مرغ استفاده می‌شود. این ماده همچنین به عنوان یک ماده افزودنی کنترل اسیدیته در گوشت تازه هنگام استفاده به عنوان یک عامل بافر عمل می‌کند. 

کاربرد دی استات سدیم در صنعت کشاورزی

این ماده شیمیایی مفید همچنین در صنعت زراعت به عنوان یک عامل باکتریواستاتیک برای حفظ و بهبود سطح مواد مغذی زیستی موجود در خوراک دام مانند یونجه کاربرد دارد. علاوه بر این، در زمینه داروسازی به عنوان ماده مخلوط دیالیز کلیوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از درجه‌های صنعتی این ترکیب نیز می‌توان به عنوان بافر و عامل تثبیت‌کننده در صنعت نفت استفاده کرد. دی استات سدیم یک قارچ‌کش و باکتری‌کش است که کاربرد آن برای کنترل قارچ‌ها و باکتری‌ها و در نتیجه جلوگیری از خراب‌شدن در دانه‌های ذخیره شده ثبت شده است. سموم دفع آفات در طول فرآیند baling به یونجه یا تغلیظ کنسانتره محلول (اسپری مایع) اعمال می‌شوند. این ماده برای حفظ کیفیت:

  • ذرت مزرعه
  • یونجه
  • جو دوسر
  • چمن‌های ذخیره‌شده در سیلوها به عنوان یک “کمک” در تخمیر استفاده می‌شود.

استات‌ها در بدن موجودات زنده هنگام سوخت و ساز ایجاد می‌شوند. استات‌ها و اسید استیک مدت‌هاست که در غذاهای انسان و حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرد، بدون این‌که عوارض جانبی قابل توجهی داشته باشد.

ایمنی:

خرید سدیم دی استات به عنوان ماده مؤثر ایمنی (GRAS) توسط FDA ایالات متحده شناخته می‌شود و همچنین یک ماده افزودنی مجاز  در اروپا و جاهای دیگر است. این سازمان استفاده از سدیم دی استات خوراکی را به سطوح محدود می‌کند تا از شیوه‌های تولید خوب فعلی تجاوز نکند و به طور خاص سطح مواد را در کاربردهای مختلف غذایی مشخص می‌کند.

این ماده به عنوان منبع اسید استیک در تولید نان دارای کاربردهای خاصی است. همچنین به عنوان طعم‌دهنده محصولات خشک به خصوص برای پخش طعم سرکه استفاده می‌شود. این ماده از رشد انواع خاصی از قارچ‌ها و بسیاری از میکروارگانیسم‌های مضر در خمیر و نان جلوگیری می‌کند (به ویژه باسیلوس مزانتریک). این ماده دارای 3عملکرد است:

  • به عنوان یک عامل کنترل pH
  • به عنوان تقویت‌کننده عطر و طعم
  • به عنوان یک مهار کننده میکروبی

دی استات سدیم، معمولاً در ترکیب با لاکتات سدیم و سایر لاکتات‌ها، توسط صنعت بسته‌بندی گوشت به عنوان یک ماده نگه‌دارنده عالی ضد میکروبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طعم سرکه روی چیپس یا سیب‌زمینی را می‌توان با افزودن 0/1٪ از این ماده به دست آورد.

خرید سدیم دی استات
خرید سدیم دی استات

فروش سدیم استات خشک

سدیم دی استات خوراکی را می‌توان در مواد مختلف طبیعی یا غیر طبیعی یافت. چرا که این محصول یکی از مشتقات سرکه است. از جمله ویژگی‌های مهم آن می‌توان به جذب آب و طعم سرکه‌‌ای آن اشاره کرد. این ماده را می‌توان به عنوان نگهدارنده و طعم دهنده در محصولات مختلف به کار گرفت. در نظر داشته باشید که خرید سدیم استات خشک از پیشگامان شیمی با بهترین کیفیت ممکن است.

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آماده است فروش دی استات سدیم را با بهترین خلوص به شما عزیزان ارائه کند. قیمت دی استات سدیم در پیشگامان نسبت به سایر رقبا به صرفه‌تر است. همچنین این شرکت در کنار فروش سدیم دی استات، مشاوره رایگان خرید این محصول را نیز به شما عزیزان ارائه می‌کند. کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا بهترین سدیم دی استات آلتون و دیگر برندها را را با این همه کاربرد به دست آورید.

سوالات متداول

تولید دی استات سدیم چگونه است؟

به طور کلی دو روش برای تولید این ماده هست که هر دو از استات سدیم و اسید استیک استفاده می کنند.

دی استات سدیم خوراکی چه کاربردی دارد؟

این ماده به عنوان نگهدارنده، طعم دهنده، ضد قارچ و باکتری کش و.. کاربرد دارد. صنایع گوشت، نان، چیپس و دیگر محصولات شور از این ماده استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست