طعم دهنده های طبیعی کیک

اگر به دنبال یک طعم شگفت‌انگیز در کیک تولیدی خود هستید، به سراغ انواع طعم دهنده های طبیعی کیک بروید. این طعم دهنده ها از طبیعت آمده‌‌اند پس سلامت آن‌ها برای عموم مردم تضمین شده است. این تضمین سلامت تنها در صورتی است که نکاتی را هنگام خرید و استفاده از آن‌ها رعایت کرده باشید. برای مثال خرید از یک فروشنده امین می‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشد.

جهت استعلام قیمت انواع طعم دهنده طبیعی کیک

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌هایی است که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را در گریدهای مختلف به شما عزیزان ارائه می‌کند. اگر شما هم یک تولیدکننده خوش اقبال هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. این شرکت کارشناسان مجربی دارد که سال‌هاست در این حوزه کار کرده‌اند. این کارشناسان به منظور ارائه انواع مشاوره‌ها در کنار ثبت سفارش در کنار شما تا انتهای خرید و پس از آن می‌مانند.

جایگزین شکر در کیک

اما این باز هم کافی نبوده و پیشگامان شیمی اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. پس با ما تا انتها همراه باشید تا با این اطلاعات شگفت‌زده شوید!

خرید طعم دهنده های طبیعی کیک

برای خرید این محصولات باید به یاد داشته باشید که طعم دهنده ها به شما طعمی خاص از یک ماده را ارائه می‌کنند. طعم دهنده های طبیعی معمولاً طعم‌هایی را ارائه می‌دهند که همه با آن‌ها آشنایی داریم. در صورتی که به دنبال ایجاد یک طعم خاص و جدید در محصولات خود هستید می‌توانید از طعم دهنده های مصنوعی استفاده کنید. این طعم دهنده ها در آزمایشگاه تولید شده‌اند.

اخیراً سبک جدیدی از آشپزی مدرن وارد رستوران‌ها و مراکز اغذیه‌فروشی به روز شده است که به آن آشپزی مولکولی گفته می‌شود. در این آشپزی تنها از عناصر شیمیایی ساخته دست انسان‌ها کمک گرفته می‌شود. به همین دلیل طعم‌هایی که ایجاد می‌شود کاملاً جدید هستند.

با این حال بسیاری ترجیح می‌دهند همان طعم‌های گذشته را داشته باشند. اما اینکه در یک کیک وانیلی از وانیل استفاده کنید، هزینه‌ها را به صورت سرسام‌آوری افزایش می‌دهد. چاره استفاده از طعم دهنده های طبیعی کیک می‌باشد.

در واقع با این کار نه تنها در جداول فروش پیشرفت نخواهید کرد، بلکه از برگ اول این جداول به صفحات بعدی سقوط می‌کنید. حتی شاید روزی دیگر در نمودارها نتوان نامی از برند شما یافت! به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان به استفاده از طعم دهنده های با منشاء طبیعی روی آورده‌اند. اما چند و چون بیشتر درباره طعم دهنده های طبیعی کیک را از پیشگامان شیمی بخواهید!

طعم دهنده های واقعاً طبیعی

در قوانین آمده است که باید روی آنچه نام طبیعی می‌گذارید، از طبیعت آمده باشد. طبیعی و مصنوعی بودن یک ماده باید محرز شده باشد. در غیر اینصورت شما عملی غیر قانونی مرتکب شده‌اید. به طور کلی طعم دهنده های طبیعی از منابع گیاهی یا حیوانی تهیه شده‌اند. از جمله این منابع می‌توان به ساقه، ریشه، برگ، میوه و… گیاهان و تمام قسمت‌های اندام‌های حیوانات مختلف اشاره کرد.

کرم نارگیل

البته به یاد داشته باشید که برای داشتن یک طعم دهنده های طبیعی کیک حلال لازم است مواد آن از حیوانات حلال گوشت گرفته شده باشد. پس برخی از طعم دهنده ها را نمی‌توان در ایران به کار گرفت. به طور کلی محصولاتی که با استفاده از طعم دهنده های طبیعی تولید شده‌‌اند باید در بسته‌بندی‌های خود نام این طعم دهنده ها را نیز ذکر کنند. برای مثال کیک وانیلی تهیه شده از طعم دهنده های طبیعی با طعم وانیل.

با این حال برخی از تولید کنندگان ترجیح می‌دهند به جای استفاده از انواع طعم دهنده های طبیعی کیک، به سراغ طعم دهنده های مصنوعی بروند. چرا که این طعم دهنده ها هزینه تمام شده تولید را بسیار کم می‌کنند. فراموش نکنید که تولید کنندگان در قانون الزامی مبنی بر افشای مبنای طعم دهنده های خود ندارند. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان تنها از نام طعم دهنده استفاده می‌کنند. البته به نظر من که یک شیادی به تمام عیار است!

ترکیبات طعم دهنده های طبیعی کیک

بسته به اینکه چه طعمی تمایل دارید ایجاد کنید، ماده‌‌ای که در طعم دهنده یافت می‌کنید متفاوت است. در ادامه به تعدادی از مشهور‌ترین ترکیبات اشاره می‌کنیم. اما به یاد داشته باشید که تولید کنندگان هیچ الزامی مبنی بر انتشار این ترکیبات ندارند.

آمیل استات

این ماده به عنوان طعم دهنده موزی شناخته می‌شود. اما با یک جست و جوی ساده در اینترنت می‌توان دریافت که مواد افزودنی بسیاری است که می‌توان در کنار این طعم دهنده استفاده کرد. با این حال طعم موزی طرفداران مخصوص به خود را دارد.

سیترال

سیترال نوعی گیاه است که از علف‌های لیمو یا پرتقال تهیه می‌شود. این ماده به عنوان طعم دهنده اصلی در طعم دهنده های طبیعی کیک‌های با طعم مرکبات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنزالدهید

منشاء این ماده طبیعی نیست اما مواد شیمیایی سازنده آن را از طبیعت می‌گیرند. به همین دلیل می‌توان بنزالدهید را نیز جزء دسته طعم دهنده های طبیعی که در کیک‌ها استفاده می‌شوند آورد.

بنزالدهید

بخش بزرگی از این ماده از بادام و روغن دارچین به دست می‌آید. در بسیاری از کیک‌ها و شیرینی‌ها از این ماده به عنوان طعم دهنده بادام استفاده می‌شود.

Castoreum  یا همان کاستریوم

این محصول ماده‌‌ای است که از ترشحات مقعدی نوعی موش به نام بیور استخراج می‌شوند. البته استفاده از این ماده در طعم دهنده ها نادر است. چرا که هزینه‌های استخراج آن بسیار بالاست. این ماده طعم وانیلی را شبیه‌سازی می‌کند.

تعداد دیگری از مشهور‌ترین ترکیبات طعم دهنده های طبیعی کیک را در ادامه آورده‌ایم. پیشگامان شیمی شرکتی است که می‌تواند تمام اسانس‌ها و طعم دهنده های مدنظر شما را با بهترین قیمت ارائه کند. کافی است با کارشناسان این شرکت تماس برقرار کنید.

  1. لیندن اتر ماده‌‌ای است که طعم عسل می‌دهد.
  2. Massoia lactone محصولی با طعم نارگیلی است.
  3. استوئین نیز برای طعم کره استفاده می‌شود.

آیا طعم دهنده های طبیعی کیک بی‌خطر هستند؟

آنچه که کاملاً بی‌ضرر است استفاده از غذاهای کاملاً خانگی و کاملاً طبیعی است که امروزه دیگر یافت نمی‌شود. با این حال می‌توان گفت استفاده از طعم دهنده های طبیعی بهتر از طعم دهنده های شیمیایی می‌باشد. البته به یاد داشته باشید که هنگام خرید هر گونه طعم دهنده باید به نشان و نام استاندارد روی آن توجه داشته باشید. همچنین تولید کنندگان گرامی بهتر است همیشه از مکان‌هایی خرید کنند که نحوه نگهداری و تولید صحیحی دارند.

متاسفانه به دلایل امنیتی تولید کنندگان طعم دهنده ها حاضر به افشای اطلاعات درباره ترکیبات اصلی محصولات خود نیستند. به همین دلیل نمی‌توان گفت که این مواد به طور کامل بی‌ضرر هستند. اما برسی‌ها نشان داده است که استفاده از طعم دهنده های طبیعی کیک نمی‌تواند برای انسان‌ها مضر باشد. با این حال این مواد معمولاً در کنار نگهدارنده‌ها و مواد شیمیایی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل همیشه باید انتظار واکنش‌های حساسیتی را داشته باشید.

از سوی دیگر برخی بیماران میگرنی به نگهدارنده‌ها حساسیت دارند. تشخیص اینکه به کدام نگهدارنده یا با احتمال کمتر طعم دهنده حساسیت دارید، بسیار سخت است. بنابراین بهتر است تنها به استفاده نکردن از محصولات این چنینی بپردازید.

نقش روغن در کیک

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع طعم دهنده های طبیعی کیک می‌باشد. شما عزیزان تولید کننده برای دریافت قیمت طعم دهنده کیک و ارتباط با کارشناسان این شرکت می‌توانید با ما تماس بگیرید. جهت سفارش محصولات نیز از همین راه می‌توان اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست