طعم دهنده های صنعتی

از ابتدای خلقت طعم و غذا تعیین‌کننده بسیاری از سیاست‌های زندگی انسان‌ها بوده است. امروزه نیز استفاده از طعم‌های مختلف در برندهای تولید کنننده بسیار مهم است. از این رو از محصولات جدید که به صورت طعم دهنده های صنعتی عرضه می‌شوند استفاده می‌کنند. امروزه مردم ترجیح می‌دهند محصولاتی را بخرند که دو چیز مهم در آن‌ها می‌بینند:

  1. طعم خوب
  2. بسته‌بندی خوب

محصولی که در ارائه این دو خدمت عملکرد خوبی داشته باشد، می‌تواند صدر نشین جدول‌های فروش باشد. اگر شما عزیزان یکی از تولید کنندگان محصولات غذایی هستید، به یکی از این طعم‌دهنده‌های شیمیایی نیاز پیدا خواهید کرد.پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های وارد کننده‌‌ای است که سالیان سال است در زمینه فروش مواد شیمیایی به تولید کنندگان فعالیت می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۹۰ اقدام به توزیع این محصولات در میان تولید کنندگان کرده است.

جهت استعلام

قیمت انواع طعم دهنده های صنعتی مورد نیاز

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

از آن زمان تا کنون بسیاری از تولید کنندگان از این شرکت خرید کرده اند. شما عزیزان می‌توانید نظرات این عزیزان را از خودشان جویا شوید. این شرکت علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، اطلاعات خوبی درباره این محصولات به شما عزیزان ارائه می‌کند. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی درباه انواع طعم دهنده را به شما عزیزان ارائه کنیم.

طعم دهنده های صنعتی

تحقیقات نشان داده است مردم از طعم‌های تکراری قدیمی خسته شده‌اند. بسیاری از کافه‌داران و رستوران‌داران در تلاش هستند تا غذاهای جدید با طعم‌های جدید به شما ارائه کنند. این طعم‌های جدید باید عملکرد خوبی در دهان مشتریان ایجاد کنند تا بتوانند دلبری کنند. از این رو طعم‌دهنده‌های شیمیایی یکی از نیازهای جدید آشپزی امروز به شمار می‌روند.

شاخه‌‌ای جدید از علم آشپزی به این طعم‌ها اختصاص داده شده است. آشپزی مولوکولی نوعی از آشپزی است که طی آن بیشتر از مواد طبیعی، از انواع طعم دهنده های طبیعی و شیمیایی استفاده می‌کنند. همیشه و از ابتدای خلقت تا امروز طعم و مزه تأثیر به سزایی روی انسان‌ها داشته است. امروزه نیز تمام برندهای محصولات غذایی تلاش می‌کنند از طعم دهنده‌هایی استفاده کنند که بهترین طعم را در کنار برخی ویژگی‌های دیگر به محصولتان ارائه دهند.

چرا خرید طعم دهنده های صنعتی برای هر تولید کننده لازم است؟

درست است که طعم یکی از مهم‌ترین دلایلی است که شما را مجاب به خرید طعم‌دهنده می‌کند. اما این تنها دلیل نیست. بلکه یک طعم‌دهنده خوب باید با فورمولاسیون محصول شما نیز سازگار باشد.عدم سازگاری فرمول‌های طعم‌دهنده با فرمولاسیون شما باعث مشکلات بسیاری می‌شود. برای مثال اگر برای تولید محصولاتی مانند کیک از طعم دهنده‌های مخصوص کیک استفاده نکنید، ممکن است پف کیک از بین برود.

این کوچکترین مشکلی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید. مشکلات مربوط به سلامتی در رده بعدی قرار دارند. ممکن است محصول شما بدون یک ماده برای بدن مضر نباشد. اما ترکیب محصول با طعم دهنده های صنعتی و پودری ممکن است مشکل ایجاد کند. توجه داشته باشید که دهان انسان‌ها بیشتر از چهار طعم را نمی‌تواند احساس کند. از این رو در طعم‌دهنده‌ها از مواد شیمیایی استفاده می‌کنند که حاوی مواد فعال‌کننده هستند. این مواد فعال کننده روی حسگرهای آن طعم در زبان می‌نشینند.

این روند درباره طعم دهنده های طبیعی نیز صدق می‌کند. به یاد داشته باشید که طعم‌دهنده‌ها به دو دسته طعم دهنده های طبیعی و طعم‌دهنده‌های شیمیایی تقسیم می‌شوند. طعم دهنده های طبیعی همان ادویه‌ها و موادی هستند که به صورت خشک شده در غذاها و محصولات مختلف استفاده می‌شوند. طعم دهنده های مصنوعی نیز طعم‌دهنده‌هایی هستند که از مواد شیمیایی به عنوان پایه استفاده می‌کنند.

طعم دهنده های صنعتی و روند فروش شما

تمام مشتریان و مردمی که در دنیا زندگی می‌کنند به دنبال طعم خوشمزه هستند. همه ما می‌دانیم فست‌فودها ضررهای بسیاری برای سلامتی ما دارند. اما به نظر شما چرا مردم هنوز هم به دنبال خرید فست‌فودها هستند؟

از این رو فروشنده‌‌ای که بتواند طعم بهتری ارائه دهد، مشتریان بیشتری خواهد داشت. اما طعم دهنده‌ها تنها طعم محصول شما را بهبود نمی‌بخشند. بلکه این مواد می‌توانند رنگ، بافت و بسیاری دیگر از ویژگی‌های محصول شما را بهبود دهد.

مزیت رقابتی در جنگل فروش

استفاده از طعم دهنده های صنعتی می‌تواند یک مزیت رقابتی خوب برای شما باشد. چرا که میزان فروش شما را افزایش می‌دهد. در نظر داشته باشید که افزایش فروش می‌تواند بخش‌های مقفول مانده تولید شما را نیز به کار بازگرداند.

تصور کنید در فصل زمستان هوس زردآلو کرده باشید. چه کار می‌کنید؟ تمام شهر را برای خرید زردآلو زیر پا می‌گذارید؟ برای تولید محصولات مبتنی بر زردآلو چطور؟ طعم دهنده‌های پودری می‌توانند به شما طعم‌های مختلف را زمانی ارائه کنند که مردم به طور طبیعی نمی‌توانند این طعم‌ها را احساس کنند.

همچنین استفاده از طعم دهنده های طبیعی می‌تواند مزایای سلامتی را نیز برای شما فراهم کند. به طوری که می‌توانید در تبلیغات محصول خود از این مزایا استفاده کنید.

طعم دهنده های صنعتی و قیمت تمام شده

استفاده از طعم دهنده های طبیعی و شیمیایی می‌توانند هزینه‌های شما را کاهش دهند. استفاده از یک طعم دهنده بسیار ارزان‌تر از استفاده از مواد طبیعی در کنار نگهدارنده‌ها برای شما تمام می‌شود. یک طعم دهنده شیمیایی می‌تواند کار نگهدارنده‌ها را نیز برای شما انجام دهد. البته این در صورتی است که بدانید کجا از این طعم‌دهنده‌ها استفاده کنید.تحقیقات بازار مصرف مواد غذایی و محصولات آن‌ها نشان داده است استفاده از طعم‌دهنده‌ها به خصوص طعم دهنده های صنعتی می‌تواند در تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار مؤثر باشد.

افزایش در نمودارهای فروش

بسیاری از صاحب نظران در این حوزه معتقدند استفاده از طعم‌دهنده‌های مصنوعی به دلیل طعم خاصی که در دهان شما ایجاد می‌کنند می‌تواند مشتریان را شگفت‌زده کنند. همین شگفتی باعث می‌شود طعم محصول شما در ناخوداگاه مغز مشتریان ثبت شود. بنابراین زمانی که مشتری دوباره برای خرید محصولات دیگر به فروشگاه می‌رود، با دیدن محصول شما احتمال خرید وی افزایش می‌یابد.

چرا که مغز هورمون‌هایی را ترشح می‌کند که احساس خوبی به محصول شما داشته باشند. این مورد زمانی که مشتری میان انتخاب دو برند مردد می‌شود، بسیار تأثیرگذار است.

چرا طعم دهنده های صنعتی؟

همانطور که می‌دانید طعم دهنده‌ها به شکل‌های مختلفی در فروشگاه‌ها دیده می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین انواع طعم‌دهنده، نوع پودری آن می‌باشد. از انواع دیگر می‌توان به طعم‌دهنده‌های مایع یا ژل اشاره کرد.

استفاده از نوع پودری مزایای بسیاری دارد. اما لازم است بدانید اکثر طعم‌هایی که می‌توان یافت، در هر سه نوع دیده می‌شوند. با این حال استفاده از نوع پودری رایج‌تر است. طعم دهنده های صنعتی به دلیل اینکه می‌توانند راحت‌تر ترکیب شوند، به سادگی در محصول شما پراکنده می‌شوند. به همین دلیل می‌تواند ثبات بیشتری در طعم ایجاد کنند.

بسیاری از محصولات غذایی نیاز دارند برای آماده شدن تحت حرارت به روش‌های مختلف قرار گیرند. بخش بزرگی از طعم خمیر، در اثر اکسید شدن در برابر گرما از بین می‌رود. این مشکل در طعم‌دهنده‌هایی که به شکل پودر هستند کمتر است.

طعم دهنده های صنعتی یکی دیگر از دسته محصولاتی است که توسط پیشگامان شیمی ارائه می‌شود. این محصولات با کیفیت فوق‌العاده‌‌ای که دارند توانسته‌‌اند بازار را قبضه کنند. از این رو شما نیز می‌توانید با تماس با کارشناسان ما به سادگی این محصولات را سفارش دهید. کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان زبده پیشگامان شیمی تماس بگیرید.

منابع: Flavors of the Future

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست