خرید سدیم استئاریل فومارات

سدیم استئاریل فومارات (Sodium stearyl fumarate) یک مونو استر اسید فوماریک است که به عنوان روان‌کننده محلول در آب در تولید محصولات مختلف مانند قرص، محصولات غذایی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می‌شود. شما تولید کنندگان برای خرید سدیم استئاریل فومارات و اطلاع از قیمت آن می‌توانید با شرکت پیشگامان شیمی تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت سدیم استئاریل فومارات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

سدیم استئاریل فومارات مشابه استئارات منیزیم با همان کارآیی روان‌کاری استفاده می‌شود. با این حال، به دلیل سختی کمتر و عدم پایداری کافی قرص‌ها که توسط مواد روان‌کننده معمولی فراهم می‌شود، سدیم استئاریل فومارات تقاضا می‌شود. این ماده سازگاری خوبی با APIها مانند فلووکسامین و روان‌کننده‌ای عالی برای فرمولاسیون‌های با عملکرد بالا دارد.

خرید سدیم استئاریل فومارات

سدیم استئاریل فومارات در کاربردهای مختلفی مانند دانه‌بندی مرطوب، دانه‌بندی خشک و فشرده‌سازی مستقیم استفاده می‌شود. برخی از خواص سدیم استئاریل فومارات شامل ضد چسبندگی، آب دوست بودن، اندازه ذرات کنترل، ساختار لایه‌ای، حساسیت کمتر به زمان ترکیب، قوام بالا در مقایسه با استئارات منیزیم است.

خواص سدیم استئاریل فومارات

سدیم استئاریل فومارات یک روانکار نسبتاً آب‌دوست است که به طور گسترده‌ای در فرمولاسیون کپسول و قرص استفاده می‌شود. با افزایش دمای ذوب این امکان را برای عملکرد بیشتر در سرعت‌های فشار بالا فراهم می‌کند در حالی که زنجیره استئارات چربی ترکیب را حفظ می‌کند و از نیروهای دفع کم پشتیبانی می‌کند. همچنین در برابر بیش از حد مخلوط شدن که به شرایط فرآیند انعطاف‌پذیرتر کمک می‌کند و ضایعات ناشی از خرابی‌های بیش از حد مخلوط را کاهش می‌دهد، حساس است.

پفروش سدیم استئاریل فومارات به عنوان روان‌کننده‌ها

روان‌کننده‌ها عواملی هستند که به مقدار کم به فرمولاسیون قرص و کپسول اضافه می‌شوند تا برخی از خصوصیات پردازش مانند کاهش اصطکاک، جلوگیری از چسبندگی و بهبود قابلیت جریان را بهبود بخشند. در طی دهه‌های اخیر، فرآیند روغن‌کاری نسبت به مخلوط شدن زیاد منجر به جداسازی، سختی کم، افزایش زمان از هم پاشیدگی و در نهایت تأثیر بر کیفیت رایانه لوحی شده است. بنابراین، روغنی که استفاده می‌شود یعنی استئارات منیزیم (MgSt) درست قبل از مصرف قرص برای حداقل زمان مخلوط کردن با سایر مواد مخلوط می‌شود.

این بدان معنی است که حداقل دو مرحله برای مخلوط کردن پودر قرص مورد نیاز است. یک جایگزین برای MgSt سدیم استئاریل فومارات است. این می‌تواند انحلال پیشرفته، سازگاری با طیف وسیعی از APIها، انعطاف‌پذیری در ترکیب، سازگاری بهتر با عملکرد روان‌کاری مشابه و کیفیت بهتر قرص را فراهم کند. تولید مداوم (CM) در حال حاضر یکی از موضوعات داغ در صنعت داروسازی است.

در CM، فرآیندهای ترکیب فشرده‌سازی مستقیم توسط دو مخلوط کن پیوسته پودر خشک انجام می‌شود که فرآیند ترکیب را به دو مرحله مشخص جدا می‌کند: مخلوط کن اول برای مخلوط کردن فشرده استفاده می‌شود، در حالی که مواد حساس به برش مانند روان‌کننده در مرحله دوم معرفی می‌شوند مخلوط‌کن به منظور ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر و کاهش حساسیت مخلوط مرتبط با روان‌کننده‌ها، این کار به بررسی اثرات افزودن SSF در مقایسه با MgSt در مراحل ترکیب اول و دوم می‌پردازد. در ترکیب با سیلیس کلوئیدی، یک اثر روان‌کننده بر روی سختی قرص می‌تواند تقریباً سرکوب شود یا با استفاده از SSF به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

فروش سدیم استئاریل فومارات (SSF)

سدیم استئاریل فومارات (SSF) به عنوان روان‌کننده در تولید قرص، کپسول و سایر اشکال دوز خوراکی استفاده می‌شود. این ماده به عنوان جایگزینی برای استئارات منیزیم ارائه می‌شود که مزایایی از جمله سازگاری خوب، استحکام و بهبود ظاهر محلول‌های جوشان دارد.

قیمت سدیم استئاریل فومارات (SSF)

سدیم استئاریل فومارات (SSF) به عنوان روان‌کننده در غلظت‌های 0.5٪ تا 2.0٪ در تولید قرص، کپسول و سایر اشکال دوز خوراکی استفاده می‌شود. این مواد اولیه دارویی، در صنایع دارویی و غذایی نیز استفاده می‌شود و به عنوان GRAS ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست