خرید کولین کلراید

خرید کولین کلراید

فروش کولین کلراید که یک مکمل دامی می باشد. جهن خرید کولین کلراید طیور با ضمانت کیفیت و تضمین بهترین قیمت کولین کلراید با کارشناسان ما در تماس باشید. پیشگامان شیمی به عنوان یکی از واردکنندگان مواد اولیه دام و طیور با چندین دهه تجربه، ماده اولیه کولین کلراید را با بالاترین و خالص‌ترین کیفیت برای چندین کاربرد در محصولات دارویی و خوراک دام وارد می‌کند.

قیمت کولین کلراید

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره آنالیز و قیمت کولین کلراید با ما تماس بگیرید. دشوار است باور کنیم که محصولی که برای اولین بار در سال 1849 از صفراوی گاو جدا شده است، چنین نقش مهمی در صنعت طیور دارد. کولین – همچنین به عنوان ویتامین B4 یا به طور رسمی به عنوان 2-هیدروکسی اتیل-تری متیل آمونیوم هیدروکسید شناخته می‌شود – یک مکمل غذایی رایج در صنایع دام و طیور است. در انسان، کولین نقش مهمی در رشد جنین دارد و ممکن است در صورت مصرف مکمل مفید باشد.

خرید کولین کلراید
Choline chloride خرید

کولین کلراید چیست؟

کولین یک جزء ساسی و ضروری در انسان و بدن حیوان است که اغلب به آن ویتامین‌های گروه B یا ویتامین B4 گفته می‌شود و یک ترکیب آلی کم مولکول ضروری برای حفظ عملکرد فیزیولوژیکی بدن حیوان است. این ماده می‌تواند در بدن حیوانات سنتز شود اما هنوز هم غالباً باید در رژیم غذایی عرضه شود و به نوعی ویتامین در حداکثر میزان استفاده است. در داخل سلول‌های حیوانی، می‌توان از آن برای تنظیم متابولیسم in vivo و تبدیل چربی‌ها، جلوگیری از رسوب چربی و تحلیل رفتن بافت کبد و کلیه، و سپس بازسازی اسیدهای آمینه، افزایش استفاده از اسیدهای آمینه و همچنین ذخیره بخشی از متیونین.

خرید کولین کلراید متداول‌ترین و همچنین اقتصادی‌ترین شکل کولین مصنوعی است و یک ویتامین محلول در آب است و جزء تشکیل‌دهنده استیل کولین، لسیتین و فسفولیپیدهای عصبی بافت بیولوژیکی است. علاوه بر این، می‌تواند متیونین را ذخیره کند و ماده مهمی است که برای دام، طیور و ماهی مورد نیاز است.

خرید کولین کلراید
خرید کولین کلراید

در داخل بدن حیوان، می‌توان از آن برای تنظیم متابولیسم داخل بدن و تبدیل چربی ها استفاده کرد و می‌تواند از رسوب در کبد و تحلیل رفتن بافت مرتبط جلوگیری کند. به عنوان یک دهنده متیل، می‌تواند باعث شکل گیری مجدد اسیدهای آمینه و بهبود استفاده از اسیدهای آمینه شود. عمدتا به عنوان افزودنی برای مخلوط شدن در خوراک دام استفاده می‌شود. در طول فرآیند استفاده دقیق، علاوه بر جلوگیری از لطافت رطوبت، باید توجه داشته باشید که در همه نوع خوراک ها معمولاً افزودن کولین کلراید به عنوان آخرین مرحله انجام می‌شود.

به دلیل اثرات تخریب آن بر سایر ویتامین‌ها، به ویژه تخریب سریع آن بر روی ویتامین A، D، K در حضور عناصر فلزی، فرمولاسیون چند بعدی نباید شامل کولین باشد. خوراک روزانه همراه آن باید در اسرع وقت پس از افزودن مورد استفاده قرار گیرد. آزمایشات نشان داده است که کولین کلراید طیور و مرغ مهم است. اسیدهای آمینه مصنوعی و لسیتین آن می‌تواند به مکان های مختلف درون بدن مرغ منتقل شود، قادر است از رسوب چربی در کبد و کلیه جلوگیری کرده و رشد مرغ‌ها را تسریع کرده و تولید تخم و جوجه ریزی را افزایش دهد.

روش تولید کولین کلراید

  • روش پیوسته برای تهیه محلول کولین کلراید: بطور مداوم تری متیل آمین هیدروکلراید و مقدار مشخصی از اکسید اتیلن را جداگانه از طریق پمپ به داخل راکتور بفرستید. واکنش‌دهنده‌ها در رآکتور 1-1.5 ساعت زمان اقامت داشتند.

واکنش تحت هم زدن انجام شده است و محصول حاصل از آن به طور پیوسته خارج می‌شود تا سطح مایع در راکتور ثابت بماند. محصول خام استحصال کولین کلراید وارد ماده استریپر می‌شود تا از مایع 60-80٪ مایع کولین کلراید بدست آید.

  • تری متیل آمین هیدروکلراید با اکسید اتیلن واکنش داده شد، و سپس با یک اسید آلی برای خنثی‌سازی و غلظت بیشتر به آن افزوده شد تا کلرید کولین بدست آید.

کلرو اتانول با تری متیل آمین واکنش داده و کلرید کلین تولید می‌کند.

  • روش اتیلن اکسید. این ماده را می توان از واکنش بین اکسید اتیلن و تری متیل آمین ایجاد کرد.

محلول اتانول تری متیل آمین را به راکتور اضافه کنید، از طریق اکسید اتیلن در دمای 30 درجه و واکنش همزنی 4 ساعته و بیشتر آن را از طریق خنثی‌سازی با اسید کلریدریک بدست آورید (کنترل PH در 6.5-7.0).

عملکرد محصول خام می‌تواند تا 98 درصد باشد. این محصول خام می‌تواند در معرض رنگ زدایی از کربن فعال و غلظت خلأ باشد تا محلول آبی 70٪ بدست آورد. محلول آبی با لپه ذرت آسیاب شده، آرد پوسته برنج، سبوس گندم یا خاک دیاتومه و برخی از انواع دیگر مواد افزودنی اضافه شده و می‌تواند 50٪ از پودر را ارائه دهد.

  • روش کلرهیدرین. از کلرهیدرین برای جایگزینی اکسید اتیلن و اسید کلریدریک استفاده کنید با تری متیل آمین در حضور مقدار کمی از اتیلن اکسید یا مواد قلیایی واکنش نشان داد. ابتدا 100 قسمت کلرو هیدرین به ظرف واکنش اضافه کنید، 130 قسمت تری متیل آمین را از سطح مایع اضافه کنید، در حالی که 1.7 قسمت اکسید اتیلن برای تحریک واکنش تأمین می‌کنید.

پس از افزودن، در دمای 32-38 ℃ به مدت 4 ساعت با عملکرد 84٪ (با کلرهیدرین محاسبه شده) هم بزنید. به عنوان مثال، اگر با یک ماده قلیایی (مانند نمک‌های آمونیوم کواترنر) کاتالیز شود، نرخ تبدیل یک طرفه می‌تواند به بیش از 97٪ برسد. محلول متانول تری متیل آمین و کلرهیدرین در معرض واکنش گرمایی، غلظت تحت فشار کاهش یافته و تبلور مجدد برای تولید آن است.

کاربردهای کولین کلراید

خرید کولین کلراید
خرید کولین کلراید

کولین کلراید در در تغذیه طیور

مواد غذایی طبیعی حاوی مقدار ثابت کولین نیستند و همچنین مقدار موجود به دلیل تغییرات شرایط رشد محصول قابل پیش‌بینی نیست. از آنجا که دام‌ها از نظر فیزیولوژیکی به کولین نیاز دارند، تولیدکنندگان آن را به صورت کلرید کولین به خوراک دام اضافه می‌کنند.

آنها به طور معمول خرید کولین کلراید را به عنوان محلول 70 درصدی به غلات اضافه می‌کنند تا مواد مغذی مرغ، خوک و سایر دام‌ها را افزایش دهند. کولین کلراید به جلوگیری از بزرگ شدن کبد در جوجه ها و همچنین پریوز کمک می‌کند، یک بیماری در طیور که می‌تواند منجر به تغییر شکل استخوان پا شود. کولین به طور خاص برای جلوگیری از سندرم کبد چرب عمل می‌کند و به شکل گیری انتقال دهنده عصبی، استیل کولین، حفظ عملکرد صحیح سیستم عصبی کمک می‌کند.

رشد انسانی

در بدن شما، کولین یک ماده مغذی ضروری است. یکپارچگی ساختاری غشاهای سلولی – و همچنین سیگنالینگ سلولی، انتقال عصبی، عملکرد عضلات و انتقال چربی – همه به کولین نیاز دارند. کولین همچنین منبع گروههای متیل است، یک گروه شیمیایی خاص حاوی یک اتم کربن و سه اتم هیدروژن.

گروه های متیل برای انواع واکنش های شیمیایی در بدن شما مورد نیاز است. در طول رشد جنین، کولین بر تکثیر سلول های بنیادی و آپوپتوز تأثیر می‌گذارد، همچنین به عنوان مرگ سلولی برنامه ریزی شده شناخته می‌شود، که برای ساختار مغز و نخاع و عملکرد آن، کاهش نقص لوله عصبی و افزایش عملکرد حافظه ضروری است.

شما می‌توانید کولین را مستقیماً در بدن خود سنتز کنید، اما انسان ها نیز اغلب آن را از طریق رژیم های غذایی به دست می‌آورند. مصرف رژیم غذایی مورد نیاز کولین در افراد متفاوت است. مردان و زنان بعد از یائسگی علائم اختلال عملکرد اعضای بدن را با کولین غذایی ناکافی تجربه می‌کنند، در حالی که کمتر از نیمی از زنان قبل از یائسگی چنین علائمی پیدا می‌کنند.

فواید 

کولین از چندین عملکرد حیاتی بدن پشتیبانی می‌کند و ممکن است طیف گسترده‌ای از سایر مزایای سلامتی را ارائه دهد، مانند:

بهبود حافظه و شناخت

این یک ماده مغذی ضروری برای رشد مغز است.در یک مطالعه مشاهده‌ای بر روی 2،195 شرکت کننده 70-74 ساله، کسانی که سطح کولین بالاتر داشتند عملکرد شناختی بهتری نسبت به شرکت کنندگان با سطح پایین از این ترکیب داشتند.یک مطالعه مشاهده‌ای دیگر در سال 2019 نشان داد که سطح ناکافی کولین، ویتامین C و روی با کم کاری حافظه در مردان مسن ارتباط دارد.

محافظت از سلامت قلب

نویسندگان یک مطالعه در سال 2018 ارتباطی بین مصرف بیشتر این ترکیب در رژیم غذایی و خطر کمتر سکته مغزی ایسکمیک یافتند.این مطالعه تقریباً 4000 شرکت کننده آمریکایی آفریقایی تبار را با متوسط ​​9 سال پیگیری بررسی کرده است.

تقویت متابولیسم

برخی تحقیقات نشان داده است که این ترکیب در متابولیسم چربی‌ها نقش دارد.نویسندگان یک مطالعه کوچک در سال 2014 دریافتند که زنان ورزشکاری که از مکمل‌های کولین استفاده می‌کنند، دارای شاخص‌های توده بدن (BMI) و سطح لپتین پایین‌تر از گروه کنترل هستند. لپتین هورمونی است که چربی بدن را کنترل می‌کند.

کاهش خطر عوارض بارداری

کولین می‌تواند بر رشد جنین تأثیر بگذارد و ممکن است نتایج بارداری را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال، در یک مطالعه در سال 2013، زنان در سه ماهه سوم بارداری خود 480 میلی گرم (میلی گرم) یا 930 میلی گرم کولین در روز دریافت کرده‌اند.کسانی که دوزهای بالاتر مصرف می‌کنند، امکان بروز نشانگرهای پره اکلامپسی را کاهش می‌دهند. علائم پره اکلامپسی شامل فشار خون بالا، تورم و سردردهای شدید است.

بهبود علائم فیبروز کیستیک

یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که مکمل کولین کلراید باعث بهبود عملکرد ریه و کاهش علائم بیماری کبد چرب در 10 مرد بالغ مبتلا به فیبروز کیستیک می‌شود.

به چه میزان کولین کلراید نیاز دارید؟

تا به امروز، حداقل یک مورد تحقیق در مورد کولیـن در مقایسه با سایر مواد مغذی وجود ندارد. به همین دلیل موسسه پزشکی دستورالعمل “مصرف کافی” را برای مواد مغذی ایجاد کرده است. این دستورالعمل‌ها به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا درک کنند که چه مقدارغذا بخورند حتی اگر شواهد کافی برای ایجاد توصیه‌های دقیق‌تر مانند کمک هزینه روزانه پیشنهادی (RDAs) و میانگین مورد نیاز تخمین زده شده (EAR) وجود نداشته باشد.برای بزرگسالان در رده سنی 19 سال و بالاتر، دستورالعمل‌ها عبارت‌اند از:

  • مردان: 550 میلی‌گرم در روز
  • زنان: 425 میلی‌گرم در روز
  • زنان باردار: 450 میلی‌گرم در روز
  • زنان شیرده: 550 میلی‌گرم در روز
خرید کولین کلراید
خرید کولین کلراید

مکمل

مکمل‌های کولین کلراید بر اساس این اعتقاد که مصرف مقادیر بالای کولین به دستیابی به سطوح مطلوب استیل کولین در مغز کمک می‌کند، موجود است که ممکن است به کاهش حافظه مربوط به سن کمک کند.

تولیدکنندگان مکمل‌های کولین ادعا می‌کنند که کولین ممکن است به کاهش مشکلات خواب کمک کند و توانایی شما در تمرکز و حل مشکلات را افزایش دهد. علاوه بر این، تولیدکنندگان مکمل‌ها ادعا می‌کنند که کولین چربی ها را امولسیون می‌کند، و آنها را به شکل مایع نگه می‌دارد تا احتمال رسوب روی دیواره رگ‌های شما را کاهش دهند.

آنها ادعا می‌کنند که مکمل های کولین ممکن است به کاهش بیماری کبد، کلسترول بالا، افسردگی، از دست دادن حافظه، آلزایمر و آسم کمک کنند و کولین دارای اثر ضد التهابی عمومی است. اگرچه کمبود کولین می‌تواند باعث مشکلات سلامتی شود، تولیدکنندگان مکمل‌های کولین کلراید مطالعات علمی را برای تأیید ادعاهای خود مبنی بر اینکه مکمل‌ها در پیشگیری یا درمان هر یک از این موارد مؤثر هستند، ارائه نمی‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست