فروش ژلان گام

خرید ژلان گام

پیشگامان شیمی تأمین‌کننده و وارد کننده برتر E418 یا ژلان گام از چین و آلمان است. ما افزودنی غذایی E418 حلال با کیفیت بالا را ارائه می‌دهیم و اولین انتخاب شما برای خرید پودر ژلان گام حلال با قیمت پایین هستیم. پودر صمغ ژلان یک صمغ هتروپلی‌ساکارید با وزن مولکولی بالا است که با تخمیر یک کربوهیدرات با سودوموناس الودئا تولید می‌شود.

برای استعلام قیمت و خرید ژلان گام

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

مشخصات صمغ ژلان گام

E نامبر E 418
مترادف‌ها ژلان گام، صمغ ژلان
CAS No 71110-52-1
EINECS No: 275-117-6
بسته‌بندی: درام 25 کیلوگرمی
گواهی‌ها HACCP, Kosher, Halal, ISO
کشور تولید کننده: چین، آلمان
قیمت ژلان گام  تماس بگیرید

عنصر صمغ ژلان به طور گسترده‌ای در آسیا، اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی وجود دارد. صمغ ژلان، یک عنصر وگان، افزودنی غذایی E418 در اتحادیه اروپا است. ما به عنوان یک تأمین‌کننده حرفه‌ای ژلان، تخصص گسترده‌ای در زمینه استفاده از ترکیبات ژلان در صنایع غذایی، آشامیدنی، دارویی و خمیر دندان داریم. در صورت داشتن  هر گونه سؤال در مورد قیمت و مشخصات E418 ژلان گام، از طریق sales@irchem.ir با ما تماس بگیرید. ما ظرف یک روز به شما کاری پاسخ خواهیم داد.

فروش ژلان گام
فروش ژلان گام

قیمت ژلان گام

پیشگامان شیمی تأمین‌کننده و تولید کننده قابل اعتماد ژلان است. ما می‌توانیم درجه بالا E418 ژلان حلال را برای فروش در صنایع غذایی، دارویی و خمیردندان ارائه دهیم. پودر صمغ ژلان یک پلی‌ساکارید آنیونی محلول در آب است. این ماده پودر سفید، بی‌بو و بی‌مزه است که در آب گرم محلول است

صمغ ژلان چیست؟

صمغ ژلان گام Low Acyl یک صمغ پلی‌ساکارید با وزن مولکولی بالا (یعنی قند پیچیده) است که با استفاده از فرآیند تخمیر تولید می‌شود. این محصول خالص میکروب Sphingomonas elodea1 14 است. 

صمغ ژلان‌گام یک فیبر محلول چسبناک است، که به طور مصنوعی توسط باکتری‌های غیر بیماری‌زا Sphingomonas elodea از لاکتوز (پنیر پنیر) یا گلوکز (نشاسته ذرت) تولید می‌شود. این کربوهیدرات غیر قابل احتراق و ترکیبی از پلی‌ساکاریدهای تشکیل شده از گلوکز، رامنوز و اسید گلوکورونیک است. ژلان‌گام یک افزودنی غذایی است و به عنوان ضخیم‌کننده در محصولات پخته‌شده، لبنیات، مربا، سس، شیرینی‌پزی استفاده می‌شود. در اتحادیه اروپا، آن را با علامت E شماره E418 نشان می‌دهند. 

ژلان‌گام یک پلی‌ساکارید آنیونی محلول در آب است که توسط سودوموناس الاودا ساخته‌شده است و از یک واحد تکرار کننده مونومرها، تتراساکارید تشکیل‌شده است که دو مانده D- گلوکز و یکی از هر مانده باقی‌مانده از D- گلوکورونیک اسید و L-rhamnose است.

ژلان گام یک پلی ساکارید آنیونی محلول در آب است

کاربردها و ویژگی‌های ژلان گام

ژلان‌گام یک ماده افزودنی غذایی است که به عنوان ماده ضخیم‌کننده یا ژل‌کننده عمل می‌کند و می‌تواند بافت ژلی را در 38 محصول غذایی از سخت و شکننده تا مایع ایجاد کند.

انواع محصولاتی که به طور معمول ژلان گام در آنها استفاده می شود:

  • نانوایی
  • شیرینی‌پزی
  • فرآورده‌های لبنی
  • ژل‌های دسر
  • یخ‌زدگی‌ها
  • بستنی‌ها و لعاب‌ها
  • مرباها
  • 40 نوع ژله
  • اسپری کم‌چربی
  • غذاهای مایکروویو
  • پودینگ‌ها
  • سس‌ها
  • غذاهای ساختار یافته
  • لوسیون‌ها و کرم‌ها
  • لوازم آرایش
  • 44 نوع ماسک صورت
  • محصولات مراقبت از مو
  • خمیر دندان
  • ژل‌های خوشبو کننده هوا

ژلان‌گام کربوهیدرات طبیعی است که فواید بی‌شماری در غذاها و نوشیدنی‌های مصرفی در سراسر جهان فراهم می‌کند. ساخته‌شده از یک باکتری موجود در طبیعت است و در تثبیت مخلوط‌های خاص، تهیه بافت بهبود یافته و تعلیق مواد مغذی کلیدی، مواد معدنی و سایر مواد تشکیل‌دهنده در محصولات مایع بسیار مؤثر است.

این ماده، مانند بسیاری از مواد غذایی دیگر، بی سر و صدا کار خود را انجام می‌دهد و باعث می‌شود طعم غذا بهتر شود. مصرف‌کنندگانی که نمی‌توانند شیر و گزینه‌های ارگانیک و غیر لبنیاتی را که هنوز حاوی کلسیم هستند استفاه کنند، می‌توانند از ژلان گام بخاطر نگه‌داشتن کلسیم اضافه‌شده و سایر مواد مغذی مخلوط شده استفاده کنند.

آنالیز ژلان گام

فروش ژلان گام

جهت دریافت آنالیز جدیدتر ژلان گام با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

فروش ژلان گام:

فروش ژلان گام به صورت کیسه‌های 20 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، ژلان گام و سایر مواد مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

سوالات متداول صمغ ژلان گام

مدت پرداخت شما برای گرید E418 ژلان گام حلال چقدر است؟

اگر می خواهید گرید گیاهی ژلان را با قیمت مناسب خریداری کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا در خصوص شرایط پرداخت صحبت کنیم.

آیا پیشگامان شیمی تأمین‌کننده و تولید کننده صمغ ژلان است؟

بله، ما یک تأمین‌کننده و وارد کننده حرفه‌ای پودر صمغ ژلان هستیم. ما درجه بالا E418 ژلان گام حلال را برای فروش در مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، صنایع دارویی و مراقبت شخصی ارائه می‌دهیم.

حداقل میزان سفارش شما از ژلان چقدر است؟

در مورد افزودنی E418، حداقل یک کیلوگرم است. ما از نظر سفارشات بزرگتر، در قیمت ژلان گام تخفیف جذابی برای شما ایجاد می‌کنیم.

قیمت ژلان گام چقدر است؟

پیشگامان شیمی یکی از تأمین‌کنندگان پیشرو مواد اولیه غذایی است. ما به طور مداوم روند قیمت E418 ژلان را در بازار کنترل می‌کنیم و بهترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

زمان تحویل پودر صمغ ژلان چقدر است؟

به طور معمول ما حمل و نقل را در یک روز کاری ترتیب می‌دهیم.

پودر صمغ ژلان را از کجا بخریم؟

ما گرید گیاهی ژلان گام را برای فروش در مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، صنایع دارویی و مراقبت شخصی ارائه می‌دهیم.

بسته‌بندی شما برای پودر صمغ ژلان چگونه است؟

به طور معمول بسته بندی های ما کیسه ۲۵ یا ۵۰ کیلوگرمی می‌باشد. به عنوان تأمین‌کننده پیشرو ژلان گام، ما می‌توانیم بسته‌بندی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تغییر دهیم.

چه اسنادی می‌توانید برای افزودنی غذایی حلال E418 ارائه دهید؟

ما برگه سبز، COA، فاکتور تجاری، بارنامه، گواهی سلامت و مبدا و سایر اسناد را ارائه می‌دهیم. پیشگامان شیمی اولین انتخاب شما برای خرید مواد اولیه غذایی با قیمت مناسب می‌باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست