ویتامین A

فروش ویتامین a، قیمت ویتامین a

ارسال سفارش به سراسر کشور با سریع زمان

فروشنده: 09129008862

خرید ویتامین A

شرکت پیشگامان شیمی ویتامین آ پالمیتات را از کشورهای آلمان و چین وارد می‌کند. این محصول در بسته‌بندی‌های 25 کیلویی جهت مصارف دارویی، آرایشی بهداشتی و خوراکی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

خرید ویتامین A

ویتامین A یک ویتامین محلول در چربی است که برای بینش سالم، پوست، استخوان‌ها و سایر بافت‌های بدن مفید است. ویتامین A اغلب به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و در برابر آسیب سلولی مبارزه می‌کند، اما کاربردهای بسیاری نیز دارد.

دو نوع ویتامین A وجود دارد که در رژیم غذایی یافت می‌شود.

ویتامین A از پیش ساخته در محصولات حیوانی مانند گوشت، ماهی، مرغ و غذاهای لبنی یافت می‌شود.

ویتامین A در غذاهای گیاهی مانند میوه و سبزیجات یافت می‌شود. متداول ترین نوع طرفدار ویتامین A بتاکاروتن است.

منابع ویتامین A

ویتامین A می‌تواند در بسیاری از میوه‌ها، سبزیجات، تخم‌مرغ، شیر، کره، مارگارین تقویت‌شده، گوشت و ماهی‌های آب شیرین یافت می‌شود. همچنین می‌تواند در یک آزمایشگاه ساخته شود. کاروتنوئیدها گروهی از مواد شیمیایی زرد یا نارنجی موجود در گیاهان هستند. بعضی از این‌ها می‌توانند به ویتامین آ تبدیل شوند.

بعضی افراد ویتامین آ را به صورت دهان و یا به عنوان یک شانه به عضله برای درمان کمبود ویتامین آ می‌گیرند. همچنین برای جلوگیری از عوارض بیماری مانند مالاریا، اچ‌آی‌وی، سرخک و اسهال و همچنین بهبود رشد در کودکان مبتلا به کمبود ویتامین A، از طریق دهان نیز مصرف می‌شود.

غذاهایی که سرشار از بتاکاروتن هستند، نوعی ویتامین A، شامل کدو، هویج، گریپ‌فروت، پرتقال و زردآلو است.

مزایای ویتامین A:

ویتامین آ یک عنصر عمومی برای گروهی از ترکیبات محلول در چربی است که برای سلامت انسان بسیار مهم است.

  • محافظت از چشم‌های شما از نگرانی شب و کاهش وابسته به سن یکی از مهم‌ترین کاربردهای ویتامین آ است.
  • خطر ابتلا به سرطان‌های خاص را کاهش می‌دهد.
  • سیستم ایمنی سالم را پشتیبانی می‌کند.
  • کاهش خطر آکنه (آکنه یک بیماری مزمن و التهابی پوست است. افراد مبتلا به این بیماری لکه‌های دردناک و مشکی، اغلب روی صورت، پشت و سینه ایجاد می‌کنند.)
  • پشتیبانی از سلامت استخوان (مواد مغذی کلیدی مورد نیاز برای حفظ سلامتی استخوان‌ها به عنوان سن شما پروتئین، کلسیم و ویتامین D هستند. با این حال، خوردن ویتامین آ به اندازه کافی برای رشد و توسعه مناسب استخوان ضروری است، و کمبود این ویتامین با سلامت استخوان ضعیف ارتباط دارد.)
  •  رشد سالم را ترویج می‌دهد. (ویتامین آ برای حفظ سیستم تولید مثل سالم در زنان و مردان ضروری است، همچنین حصول اطمینان از رشد طبیعی و رشد جنین در دوران بارداری.)

منابع ویتامیـن آ:

پنیر، تخم‌مرغ، ماهی چرب، غنی‌شده با اسپری‌های کم چربی، شیر و ماست و… است.
محصولات کبد مانند کبد پاستا: این منبع بسیار غنی از ویتامین A است، بنابراین اگر بیش از یک‌بار در هفته بیش از حد ویتامین آ داشته باشید.

بتاکاروتن را می‌توان در این غذاهای رنگارنگ پیدا کرد:

  • طالبی
  • گریپ‌فروت صورتی
  • زردآلو
  • هویج
  • کدو حلوایی
  • سیب‌زمینی‌های شیرین
  • اسکواش زمستانی
  • سبز تیره سبز و سبز برگ
  • کلم بروکلی

به چه مقدار ویتامین A احتیاج دارم؟

میزان ویتامین آ مورد نیاز در بزرگسالان بین 19 تا 64 سال:

روزانه 0.7mg برای مردان
روزانه 0.6 میلی گرم برای خانم‌ها

شما باید بتوانید تمام ویتامین A مورد نیاز خود را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

هر ویتامین آ که بدن شما فوراً به آن احتیاج ندارد، برای استفاده بعدی ذخیره می‌شود. این بدان معنی است که شما هر روز به آن احتیاج ندارید.

اگر زیاد ویتامین A مصرف کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

طبق برخی تحقیقات، داشتن بیش از حد متوسط 1.5mg در روز ویتامین A در طی سال‌های متمادی، ممکن است روی استخوان‌های شما تأثیر بگذارد، و این باعث می‌شود که هنگام بزرگ‌تر شدن، آن‌ها بیش از حد دچار شکستگی شوند.

این امر به ویژه برای افراد مسن، به ویژه زنان، که در حال حاضر در معرض پوکی استخوان قرار دارند، اهمیت دارد، وضعیتی که باعث ضعف استخوان‌ها می‌شود.

اگر بیش از یک بار در هفته کبد یا کبد بخورید، ممکن است بیش از حد ویتامین A مصرف کنید.

بسیاری از مولتی‌ویتامین‌ها حاوی ویتامین A هستند. مکمل‌های دیگر مانند روغن کبد ماهی نیز از نظر ویتامین آ سرشار از مقدار زیادی هستند.

اگر مکمل‌های حاوی ویتامین آ مصرف می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که میزان روزانه غذای شما و مکمل‌ها از 1.5 میلی‌گرم تجاوز نمی‌کند.

اگر هر هفته کبد می‌خورید، از مکمل های حاوی ویتامین آ استفاده نکنید.

اگر باردار هستید

داشتن مقادیر زیادی ویتامین A می تواند به نوزاد متولد نشده شما آسیب برساند. بنابراین اگر باردار هستید یا به فکر بچه دار شدن هستید، از غذاهای کبدی یا کبدی مانند پته استفاده نکنید ، زیرا این ویتامین A بسیار زیاد است.

در صورت تمایل بیشتر به مکمل های حاوی ویتامین A. از پزشک معالج خود و یا ماما خودداری کنید.
وزارت بهداشت، درمان و مراقبت اجتماعی چه توصیه ای می کند؟

شما باید با خوردن یک رژیم متنوع و متعادل، بتوانید تمام ویتامین A مورد نیاز خود را دریافت کنید.

اگر مکمل حاوی ویتامین آ مصرف می‌کنید، زیاد مصرف نکنید زیرا این می‌تواند مضر باشد.

کبد یک منبع بسیار غنی از ویتامین A. بیش از یک‌بار در هفته از محصولات کبد یا کبد مانند پته استفاده نکنید.

همچنین باید از میزان مصرف ویتامین آ در مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید، آگاه باشید.

اگر باردار هستید یا به فکر بچه‌دار شدن هستید:

از مصرف مکمل‌های حاوی ویتامین آ، از جمله روغن کبد ماهی، خودداری کنید، مگر اینکه توسط پزشک پزشک توصیه شود.

زنانی که یائسگی را پشت سر گذاشته اند و مردان مسن‌تر، که بیشتر در معرض پوکی استخوان هستند، باید از مصرف بیش از 1.5 میلی‌گرم ویتامیـن A در روز از مواد غذایی و مکمل‌ها خودداری کنند.

این یعنی:

در صورت عدم خوردن کبد یا محصولات کبدی، بیش از 1.5mg ویتامین آ در روز در مکمل‌ها (از جمله روغن کبد ماهی) مصرف کنید.

اگر هفته‌ای یک بار کبد مصرف کنید، هیچ مکمل حاوی ویتامین A (از جمله روغن کبد ماهی) مصرف نکنید.

مصرف متوسط ​​1.5 میلی‌گرم در روز یا ویتامین آ کمتر از رژیم و مکمل‌های ترکیبی بعید است که ضرری داشته باشد.

سایر محصولات ما: کالیفون

فروش ویتامین A:

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول ویتامین آ مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت ویتامین آ

قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید