ال کارنیتین

شرکت پیشگامان شیمی واردکننده و ارائه‌دهنده اسید ال کارنیتین گرید غذایی و دارویی با بهترین کیفیت می‌باشد. شما مشتریان عزیز جهت خرید ال کارنیتین و استعلام قیمت فروش با ما تماس حاصل فرمایید.

جهت استعلام

قیمت پودر خالص ال کارنتین

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

فروش عمده ال کارنیتین

به انگلیسی L-carnitine
شناسه محصول 541-15-1
فرمول شیمیایی C7H15NO3
وزن مولکولی 161.20
خلوص  99.9%
گرید  غذایی، دارویی
عملکرد  مکمل پروتئین
مش بندی ⭐ 80 و 200
شکل ظاهری ⭐ پودر کریستالی سفید
ال کارنیتین قیمت ⭐ لطفا تماس بگیرید
محل نگهداری جای خشک وخنک

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که به طور طبیعی در پروتئین وجود دارد و به رشد و حفظ ماهیچه کمک می‌کند. این مهم است که شما در تلاش برای پیشرفت و اهداف خود هستید. قرص‌های L-Carnitine برای گیاه‌خواران و نیز بسیار عالی است، زیرا معمولاً کارنیتین در گوشت قرمز یافت می‌شود، به این معنی که تهیه تنها رژیم غذایی گیاهی دشوار است.ال-کارنیتین یک اسید آمینه است که در بدن تولید می‌شود. ال-کارنیتین به بدن کمک می‌کند تا چربی را به انرژی تبدیل کند.

بدن می‌تواند را به اسیدهای آمینه دیگر به نام‌های استیل-L-کارنیتین و پروپیونیل-ال-کارنیتین تبدیل کند اما، هیچکس نمی‌داند که آیا مزایای این کارنیتین‌های دیگر یکسان است یا خیر. تا زمان مشخص شدن بیشتر، یک نوع کارنیتین را به شکل دیگری تغییر ندهید.

کاربردها و ویژگی‌های ال کارنیتین

ال کارنیتین ترکیبی است که توسط بدن از لیزین و متیونین تولید می‌شود. برای تولید استیل-L-کارنیتین (ALCAR) استیله می‌شود، که مشابه است اما از موانع خون و مغز کارآمدتر عبور می‌کند. ال کارنیتین به دلیل دخالت در اکسیداسیون میتوکندری اسیدهای چرب با زنجیره بلند معروف است. این ماده در مواد غذایی یافت می‌شود و بیشتر در گوشت و به ویژه گوشت گاو شایع است.

مزایای L-Carnitine چیست؟

بهبود قابل ملاحظه‌ای در کیفیت اسپرم با مکمل مقادیر زیاد مشاهده شده است. ممکن است در افراد مسن که تحمل عضلانی کم دارند، خستگی را به میزان متوسط ​​کاهش دهد اما اثرات آن بر ورزشکاران در حین انجام فعالیت بدنی به خوبی پشتیبانی نمی‌شود.

ال کارنیتین ممکن است در حین تمرین مقاومت، آسیب عضلات را کمی محدود کند. در افراد مبتلا به دیابت و افراد سالم تأثیرات مفیدی بر قند خون و حساسیت به انسولین مشاهده شده است، اما برای تأیید این امر تحقیقات بیشتری لازم است.

ال‌کارنیتین یک اسید آمینه مهم است. این در تقویت متابولیسم بدن شما نقش بسزایی دارد. این کار را با بهبود عملکرد میتوکندری و افزایش انرژی سلولی انجام می‌دهد. بسیاری از ورزشکاران از آن برای کمک به سوزاندن چربی، بهبود یافتگی و جلوگیری از خستگی ماهیچه‌ها استفاده می‌کنند.

L-carnitine از طریق دهان به منظور افزایش سطح L- کارنیتین در افرادی که سطح طبیعی L- کارنیتین بسیار پایین است، گرفته می‌شود. برخی افراد همچنین از L-carnitine برای شرایط قلب و عروق خونی، تیروئید بیش فعال، عدم توانایی باردار شدن در طی یک سال تلاش برای تصور (ناباروری)، بیماری جدی کلیه و بسیاری شرایط دیگر استفاده می‌کنند، اما شواهد علمی خوبی در دست نیست.

تحقیقات در مورد ال کارنیتین

براساس اطلاعات دفتر مکمل‌های غذایی، مطالعات تأیید می‌کند که بیماران سرطانی که بین 250 (میلی‌گرم) تا 4 گرم (گرم) L- کارنیتین در روز مصرف می‌کردند، خستگی کمتری را تجربه کردند. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که ال-کارنیتین ممکن است:

  • حساسیت به انسولین و درد عصبی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 را بهبود بخشد
  • افزایش باروری در مردان
  • خطر مرگ و میر کمتر در افراد مبتلا به انفارکتوس میوکارد یا حمله قلبی
  • منجر به پیشرفت‌های خفیف شناختی در افراد مسن می‌شود

بیست سال تحقیق نمی‌تواند به طور مداوم از ادعاهای مربوط به ظرفیت چربی‌سوزی L-carnitine یا توانایی بازار در تحریک عملکرد ورزشی اوج حمایت کند.

منابع غذایی ال کارنیتین

این ماده در مواد غذایی وجود دارد، بیشتر در گوشت قرمز. یک استیک 4 اونس حاوی 56 تا 162 میلی‌گرم از این ماده است.
یک همبرگر 4 اونسی بین 87 تا 99 میلی‌گرم L- کارنیتین را تحویل می‌دهد.
گوشت قرمزتر، غلظت L-carnitine آن بیشتر است. مقادیر کمتری از L- کارنیتین نیز در ماهی، طیور و لبنیات وجود دارد.
افراد مبتلا به بیماری کلیوی یا اختلالات تشنج باید با مصرف مکمل‌های L-carnitine یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجود در آن، احتیاط خاصی کنند.
به این دلیل است که ال-کارنیتین می‌تواند باعث ضعف عضلات در افراد مبتلا به بیماری کلیوی و تشنج در افرادی شود که اختلال تشنج دارند. با این حال، برخی مطالعات نشان می‌دهد که ال-کارنیتین ممکن است برای کسانی که در نوع خاصی از دیالیز وجود دارند مفید باشد.

عوارض ال کارنیتین

جدی ترین عارضه مرتبط با L-carnitine ارتباط آن با خطر بالای بیماری قلبی است. محققان کلینیک کلیولند دریافتند که متابولیت L-carnitine احتمال ابتلا به آترواسکلروز یا سخت شدن شریان‌ها را افزایش می‌دهد.
ال کارنیتین خود مشکل نیست. این اتفاق هنگامی پیش می‌آید که باکتری‌های موجود در روده شما را ملاقات می‌کند.
هنگامی که به استیک می‌چسبید یا کپسول L-carnitine را قورت می‌دهید، باکتری‌های موجود در روده شما ماده شیمیایی به نام تری متیل آمین تولید می‌کنند. سپس کبد شما تری متیل آمین را به تری متیل آمین N- اکسید یا TMAO تبدیل می‌کند. این محصول جانبی شریان‌های شما را لثه می‌کند.

قیمت فروش ال کارنیتین

شما می‌توانید برای تهیه این ماده به سایت پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد.این محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود.

خرید ال کارنیتین

جهت استعلام قیمت ال کارنیتین لطفاً با همکاران ما از ظریق شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

آنالیز ال کارنیتین:

ال کارنیتین

ال کارنیتین

ال کارنیتین

جهت دریافت آنالیز جدیدتر ال کارنیتین با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست