خرید فروش اسید نیکوتینیک

خرید اسید نیکوتینیک پودری

برای خرید اسید نیکوتینیک (B3) پودری، می‌توانید به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مراجعه کنید و این ماده را به صورت آزاد تهیه کنید. همچنین، می‌توانید این ماده را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی و تامین کنندگان معتبر خریداری کنید. در هنگام خرید، باید به دو مورد مهم توجه داشته باشید. اولاً، مطمئن شوید که تامین کننده شما دارای مجوزهای لازم برای فروش اسید نیکوتینیک (B3) است و محصولاتی که به شما ارائه می‌دهد با استانداردهای مربوطه سازگاری دارند. دوماً، بهتر است با توجه به نیاز خود، از تأمین کنندگان مختلف درخواست خود را ارسال کنید تا بتوانید بهترین قیمت را برای خرید اسید نیکوتینیک (B3) پودری دریافت کنید.

پیشگامان شیمی وارد کننده حرفه ای اسید نیکوتینیک (B3) پودری از کشورهای چین و آلمان می باشد. جهت دریافت قیمت اسید نیکوتینیک (B3) با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

اسید نیکوتینیک چیست

اسید نیکوتینیک (B3) نیاسین یک ویتامین محلول در آب است که به خانواده ویتامین B تعلق دارد. این محصول در بسیاری از بافت‌های حیوانی و گیاهی همراه با فعالیت آنتی‌هیپرلیپیدمی ایجاد می‌شود. نیاسین به شکل فعال نیاسین آمید تبدیل می‌شود، که جزئی از کوآنزیم‌های نیکوتین آمید آدنین دینوکلئوتید و فرم فسفات آن NADP است. این کوآنزیم‌ها نقش مهمی در تنفس بافت و در متابولیسم گلیکوژن، لیپید، اسید آمینه، پروتئین و پورین دارند.

اگرچه مکانیسم دقیق عملی که طی آن نیاسین کلسترول را کاهش می‌دهد به طور کامل شناخته نشده است، اما ممکن است با مهار سنتز لیپوپروتئین‌های با چگالی بسیار کم، با مهار آزاد شدن اسیدهای چرب آزاد از بافت چربی، افزایش فعالیت لیپوپروتئین لیپاز و کاهش آن عمل کند.

اسید نیکوتینیک

کاربرد اسید نیکوتینیک

از نیاسین (اسید نیکوتینیک) برای پیشگیری و درمان کمبود نیاسین استفاده می‌شود. کمبود نیاسین ممکن است، ناشی از برخی شرایط پزشکی (مانند سوء استفاده از الکل، سندرم سوء جذب، بیماری هارتنپ)، رژیم غذایی ضعیف یا استفاده طولانی مدت از برخی داروهای خاص مانند ایزونیازید باشد.

کمبود نیاسین می‌تواند باعث اسهال، سردرگمی (زوال عقل)، قرمزی زبان، تورم و لایه‌برداری پوست شود.

نیاسین همچنین به عنوان ویتامین B3، یکی از ویتامین‌های کمپلکس B شناخته می‌شود. اسید نیکوتینیک در رژیم غذایی از انواع غذاهای کامل و فرآوری‌شده به‌دست می‌آید که بیشترین مقدار آن در:

  • ماهی
  • ماهی سالمون
  • برخی سبزیجات و سایر منابع حیوانی است.

از اسید نیکوتینیک برای پایین‌آوردن سطح کلسترول «بد» خون و تری‌گلیسیریدها استفاده می‌شود و سطح کلسترول «خوب» را افزایش می‌دهد. اسیدنیکوتینیک خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. اسیدنیکوتینیک علاوه بر اینکه به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند، در سیگنالینگ سلولی و ساخت و ترمیم DNA نیز نقش دارد.

فروش اسید نیکوتینیک

اسید نیکوتینیک در کیسه‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد، ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول ویتامین B3 مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

خرید اسید نیکوتینیک (B3)

پیشگامان شیمی شرکتی با پیشرفته ترین فناوری ها است که در زمینه تحقیق، توسعه و واردات انواع ویتامین‌های دارویی و غذایی تخصص دارد. دسترسی به شرکت ما بسیار آسان است. شرکت پیشگامان شیمی دارای مرکز تحقیق و توسعه مستقلی است که با یک تیم تحقیقاتی 7 نفره، چندین اختراع ثبت شده در رزومه خود دارد.

ما بر واردات ویتامین‌های با کیفیت از شرکت‌های معتبر اصرار داریم، از این رو یک آزمایشگاه کاملاً مجهز، حاوی دستگاه‌های ردیابی مانند HPLC ،GS، اسپکتروفتومتر، AAS، قطب‌سنج، تیتراسیون اتوماتیک، دستگاه جوجه‌کشی BOD، دستگاه جوجه‌کشی COD و دستگاه نقطه ذوب و همچنین استاندارد GMP کارگاه سنتز مواد اولیه مجهز به سیستم تمیز تهویه مطبوع 300000 سطح از ابتدای کار ما تأسیس شده است.

شرکت ما همچنین دارای 2 واحد فروش با بیش از 30 نفر کارمند است که محصولات خود را در سراسر کشور به فروش می‌رساند. ما می‌خواهیم، برای ساخت آینده‌ای روشن با شما همکاری کنیم. جهت استعلام قیمت پودر خالص اسید نیکوتینیک با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست