تولید کننده طعم دهنده

تولید کننده طعم دهنده های بسیاری در دنیا وجود دارند. بر طبق داده‌های گوگل بیش از 400 شرکت طعم دهنده نیمه بزرگ در دنیا شناخته شده است. این مورد نشان‌دهنده اهمیت استفاده از طعم دهنده ها در صنایع می باشد. بهترین تنها یک واژه نسبی است که ما برای آنچه نیاز داریم به کار می‌بریم. از این رو بهترین تولید کننده تنها بهترین گزینه برای آن محصولی است نیاز ماست.

پیشگامان شیمی یکی از بهترین وارد کنندگان طعم دهنده در ایران است. البته همانطور که گفتیم بهترین یک واژه نسبی است. اما این شرکت در روند و ارائه خدمات یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود.

پیشگامان شیمی سال‌هاست که در زمینه واردات و فروش مواد اولیه غذایی به کارخانه‌های تولید مواد غذایی فعالیت می‌کند. این شرکت علاوه بر ارائه محصول، شما را با محصولات مختلف به صورت تخصصی آشنا می‌کند. از این رو بهتر است این مقاله را تا انتها با وی همراه باشید.

تولید کننده طعم دهنده خوراکی

در واقع به هر چیزی که طعم ماده دیگری را کمی دستخوش تغییر کند، طعم دهنده می‌گویند. با این حال طعم دهنده های مختلفی در دنیای ما وجود دارند. طعم دهنده ها از ساده‌ترین چیزها که شامل میوه‌ها و سبزیجات باشد گرفته می‌شوند. البته برخی از آن‌ها نیز فرآیند پیچیده‌تری برای تولید دارند. بیشتر محصولاتی که در ایران استفاده می‌شوند از این دسته هستند.

طعم دهنده هایی که از مواد ساده گرفته شده‌اند نمی‌توانند به صورت صنعتی استفاده شوند. چرا که میزان طعم دهی آن‌ها نسبت به طعم دهنده های شیمیایی کمتر است. جالب است بدانید بازار جهانی در سال 2017 درباره این محصول بیش از یک تریلیون دلار بوده است. این محصول شیمیایی در تولیدات بسیاری به کار گرفته می‌شود. به همین دلیل است که میزان فروش تولید کننده طعم دهنده امروز بیش از هر روز است.

محصولاتی که می توان طعم دهنده به آن ها افزود

انواع سس‌هایی که در بازار مشاهده می‌کنید دارای طعم دهنده های مصنوعی هستند. برای مثال در سس کچاپ از طعم دهنده نیمه طبیعی گوجه و فلفل استفاده می‌شود. در انواع چیپس‌ها نیز از طعم دهنده استفاده می‌شود. هزینه افزودن سرکه یا مواد این چنینی به صورت طبیعی به چیپس بسیار بالاست. از سوی دیگر شرایط تولید صنعتی با استفاده طبیعی از این مواد ممکن نیست.

اما این تنها غذاهای جامد نیستند که در آن‌ها از طعم دهنده استفاده می‌شود. بلکه انواع نوشیدنی‌هایی که امروز با نام طبیعی در بازار می بینید، شامل طعم دهنده های مصنوعی هستند. از طعم دهنده های طبیعی نیز می‌توان در ترکیبات مختلف استفاده کرد. برای مثال هل نوعی طعم دهنده طبیعی است. البته تولید کننده طعم دهنده می‌داند که می‌تواند از برخی مواد به صورت طبیعی‌تر طعم دهنده استخراج کرد.

اما این چیزی نیست که تولید کنندگان را راضی کند. از این رو و برای داشتن یک مزیت رقابتی عالی، بیایید با یکدیگر عوامل مؤثر بر طعم را برسی کنیم.

مهم ترین عوامل مؤثر بر طعم

عوامل حرارتی که در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شوند می‌توانند روی طعم مواد تأثیر بگذارند. از این رو یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید در روند تولید طعم دهنده های پودری به یاد داشته باشید، حرارت است. اینکه بدانید محصول نهایی که به دست مشتری می‌رسد چه مقدار حرارت می‌بیند، می‌تواند کیفیت محصول شما را در چشم مشتریان بیشتر جلوه دهد.

کیفیت مواد اولیه که تولید کنندگان طعم دهنده نیز استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که تولید کنندگان انواع طعم دهنده های مصنوعی از مواد شیمیایی استفاده می‌کنند. بنابراین نیاز دارند از یک مکان معتبر مواد لازم خود را تهیه کنند. هم طعم دهنده و هم موادی که با استفاده از آن‌ها طعم دهنده تولید می‌کنند را می‌توانید با استفاده از پیشگامان شیمی تهیه کنید.

جهت استعلام

قیمت انواع طعم دهنده

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های بزرگ توزیع‌کننده است. این شرکت با طیف گسترده‌ای از تولید کننده طعم دهنده همکاری می کند. شما عزیزان نیز می توانید یکی از مشتریان این شرکت باشید. با ما تماس بگیرید.

منابع:

  • What Does It Mean When ‘Natural Flavor’ Is Listed as an Ingredient?
  • Factors affecting flavour stability

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست