خرید اسانس هلو

اسانس هلو، مزایا و کاربردهای باور نکردنی!

هلو یک میوه دوست داشتنی و آبدار است. مردم دوست دارند با هلو دسرهای خوشمزه مانند پای درست کنند و از طعم شیرین آن در ماه‌های گرم تابستان لذت می‌برند. برای خرید اسانس هلو و دریافت هر گونه مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اسانس و روغن‌های ضروری

یک روغن ضروری یک مایع آبگریز غلیظ متشکل از ترکیبات معطر گیاهان است. روغن‌های ضروری به طور کلی توسط تقطیر و پرس سرد استخراج می‌شوند. در این فرآیند تقطیر بخار نیز اغلب استفاده می‌شود. از اسانس‌ها و روغن‌ها در محصولات مراقبت از مو، بدن و صورت، روغن ماساژ، مواد آرایشی، صابون و … استفاده می‌شود.

در دهه‌های اخیر علاقه به اسانس‌ها با محبوبیت آروماتراپی (دسته‌ای از داروهای جایگزین، روغن‌های ضروری و سایر ترکیبات معطر که ادعا می‌شود، دارای اثرات درمانی هستند) دوباره زنده شده‌است. روغن ضروری نوعی داروی جایگزین است که در آن اثرات درمانی به ترکیبات طبیعی موجود در روغن‌های ضروری منتسب می‌شود. بسیاری از اسانس‌های رایج دارای خواص دارویی هستند که از زمان‌های بسیار قدیم در طب مردمی کاربرد داشته و امروزه هنوز هم به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسانس هلو

بعضی از گیاهان (بخصوص درختان میوه‌دار) حاوی روغن‌های ضروری نیستند. این موضوع که چرا روش طبیعت این‌گونه است، دشوار می‌باشد. اما هیچ راهی برای استخراج «جوهر» از میوه هلو، برگ، پوست درخت یا هر قسمت دیگر از گیاه از طریق تقطیر یا هر روش دیگری وجود ندارد. در عوض، عطر و بوی هلوی آبدار را به صورت کاملاً مصنوعی و یا با ترکیب روش‌های کاملاً مصنوعی به انواع محصولات اضافه می‌کنند.

مزایا و استفاده از اسانس هلو

بسیاری از افراد بو کردن رایحه هلوی تازه که با خامه مخلوط شده است، را دوست دارند. این‌ رایحه، خاطرات نشستن روی ایوان در یک شب گرم تابستان و خوردن بستنی وانیلی پوشیده از برش‌های هلو تازه را در ذهن تداعی می‌کند. مخلوط اسانس هلو با رایحه وانیلی یا روغن ضروری وانیل می‌تواند احساس مشابهی را ایجاد کند! چند قطره روغن هلو و وانیل را به یک خوشبوکننده بیفزایید تا احساس آرامش را در خانه خود ایجاد کنید. اسانس هلو به صورت خالص، ترکیبی آرامش‌بخش است که برای ماساژ، مراقبت از صورت و تهیه‌ی عطر استفاده می‌شود.

چند قطره روغن عطر هلو را به یک عطر توت مانند تمشک یا توت‌فرنگی اضافه کنید و برای ایجاد یک روغن بدن خامه‌ای با پایه روغن نارگیل تکه‌دار استفاده کنید. سعی کنید یک روغن عطر هلو را به صابون‌های جامد یا مایع خود اضافه کنید. می‌توانید آن را با رایحه‌ای از گل مانند اسطوخودوس یا ماگنولیا مخلوط کنید. بوی آن دقیقاً مانند یک نسیم تابستانی می‌باشد.

احتیاط در مصرف اسانس هلو

تهیه اسانس خالص هلو امکان‌پذیر نیست، به این معنی که هر نوع اسانس هلو 100٪ خالص و طبیعی تولید نمی‌شود. این عطر ممکن است، هنوز هم عالی باشد. روغن دارای خواص مصنوعی بوده و نباید از آن برای درمان انواع بیماری‌ها یا مشکلات سلامتی استفاده شود.

خرید اسانس هلو

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد، ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت، همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست