خرید آلومینیوم مونو استئارات

خرید آلومینیوم مونو استئارات صنعتی

آلومینیوم مونو استئارات یک ترکیب آلی است که نمکی از اسید استئاریک و آلومینیوم است. این ماده فرمول مولکولی Al (OH) 2C18H35O2 دارد. همچنین به نام‌های آلومینیوم دی‌هیدروکسی (octadecanoato-O-) یا دی‌هیدروکسی (استاراتو) شناخته می‌شود. از آلومینیوم مونو استئارات برای شکل‌دادن ژل در بسته‌بندی دارویی و در تهیه رنگ برای مواد آرایشی استفاده می‌شود. معمولاً در محصولات تجاری بی‌خطر است، اما آلومینیوم ممکن است در بدن جمع شود و این نیز یکی از ضررهای آن است.

آلومینیوم‌ مونو استئارات نمکی از آلومینیوم و حاوی اکتادکانوات است. آلومینیوم‌ مونو استئارات نمک آلومینیوم اسید چرب، اسید استئاریک است.

نام فارسي: آلومینیوم مونو استئارات اسم دوم: technical, ~75% (Al), powder
نام علمي: Aluminum monostearate شرح مختصر: Aluminum dihydroxide stearate, Stearic acid aluminum dihydroxide salt
فرمول: CH3(CH2)16COOAl(OH)2 مولار: 344.47
نقطه جوش: Eyeshields, Gloves, type N95 (US), type P1 (EN143) respirator filter    

فروش آلومینیوم مونو استئارات

آلومینیوم مونو استئارات چیست؟

آلومینیوم‌ مونو استئارات نمکی از اسید استئاریک و آلومینیوم با فرمول مولکولی Al (OH) 2C18H35O2 است. همچنین به عنوان آلومینیوم دی‌هیدروکسی آلومینیوم یا دی‌هیدروکسی (استاراتو) شناخته می‌شود، از این ماده برای تشکیل ژل در بسته‌بندی دارویی و در تهیه رنگ‌های آرایشی استفاده می‌شود. در حالی که ماده‌ای بی‌خطر در نظر گرفته می‌شود، استفاده گسترده از آن ممکن است منجر به تجمع آلومینیوم شود.

کاربردها و ویژگی‌های آلومینیوم مونو استئارات

آلومینیوم‌ مونو استئارات ماده‌ای جامد است که در صنایع، رنگ، جوهر، گریس، موم، روغن‌های روان‌کننده ضخیم، ضد آب، تولید کننده براق، تثبیت‌کننده پلاستیک، مواد افزودنی غذایی استفاده می‌شود. روش‌های تولید مونواستئارات آلومینیوم با واکنش آلومینیوم با اسید استئاریک انجام می‌شود.  این ماده در کاربردهای دارویی عمدتاً برای میکرو کپسول‌سازی و ساخت پمادها استفاده می‌شود. منیزیم آلومینیوم به عنوان یک عامل افزایش گرانروی در فرمولاسیون‌های آرایشی و دارویی غیر آبزیان استفاده می‌شود. علاوه بر این، به عنوان یک تثبیت‌کننده امولسیون در امولسیون‌های آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مواد آرایشی مانند ریمیل، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده می‌شود.

فروش آلومینیوم مونو استئارات

فروش آلومینیوم مونو استئارات به صورت کیسه‌های ۲۵ کیلوگرمی در انبار تهران و اصفهان آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول آلومینیوم مونو استئارات مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست