پنتیلن گلیکول

خرید پنتیلن گلیکول

جهت خرید پنتیلن گلیکول که نوعی رطوبت ساز طبیعی می باشد و کاربردهای زیادی در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد با ما در تماس باشید. فروش پنتیلن گلیکول در گالن های 25 کیلویی محصول کشور هند و آلمان اماده تحویل به شما مشتریان عزیز می باشد.

جهت استعلام قیمت پنتیلن گلیکول

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

پنتیلن گلیکول چیست؟

پنتیلن گلیکول بخشی از خانواده 1،2 گلیکول است. 1،2 گلیکول‌ها با حضور دو گروه هیدروکسیل یا الکل در نقاط اتصال اول و دوم در امتداد زنجیره کربن مشخص می‌شوند. طول زنجیره کربن می‌تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال، پروپیلن گلیکول، که دارای طول زنجیره‌ای سه، هگزیلن گلیکول، دارای یک طول زنجیره‌ای شش و پنتیلن گلیکول، که دارای یک طول زنجیره‌ای پنج است. در حالی که طول زنجیر تفاوت در عملکرد ماده تشکیل‌دهنده را ایجاد می‌کند، گلیکول‌ها تمایل دارند که در فرمولاسیون‌های مراقبت از پوست مشابه استفاده کنند.

1،2 گلیکول ها معمولاً به عنوان مواد مو و نرم‌کننده پوست و تثبیت و ضخیم‌کننده محصولات استفاده می‌شوند.پنتیلن گلیکول یک مایع شفاف و چسبناک است بدون بو و طعم کمی شیرین. این یک ماده آب دوست است، به این معنی که به خوبی به آب متصل می‌شود.

این ویژگی پنتیلن گلیکول را به عنصری عالی برای امولسیون و غلیظ کننده محصولات تبدیل می کند. پانل بررسی مواد تشکیل‌دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی تمام 1،2 گلیکول‌هایی را که در فرمولاسیون محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می‌شوند، برای استفاده ایمن ارزیابی کرده است.

پنتیلن گلیکول معمولاً به صورت مصنوعی مشتق می‌شود. با این حال، در ابتدا از منابع گیاهی مانند آب چغندر قند به دست آمد. استخراج از منابع طبیعی به طور خاص در مقیاس وسیع پایدار نیست، بنابراین حتی اکثر مارک‌های زیبایی این ماده را ترکیب می‌کنند. در بیشتر فرمولاسیون‌ها، غلظت این ماده از 0.001 تا 5٪ متغیر خواهد بود.

خواص پنتیلن گلیکول چیست؟

  • تهویه و ضخیم کردن

از این ماده در غلیظ سازی فرمولاسیون استفاده می‌شود و به تولید یک محصول صاف و مرطوب‌کننده کمک می‌کند. عوامل ضخیم‌کننده یک جنبه کاملا حسی از محصول است، اما برای چگونگی استفاده از محصول روی پوست یا مو ضروری است.

از 1،2 گلیکول‌ها همچنین برای توانایی‌های نرم‌کنندگی پوست و مو استفاده می‌شود. پنتیلن گلیکول همچنین دارای مزیت اضافه شده به عنوان ماده نگهدارنده آرایشی است که نیاز به افزودن سایر مواد نگهدارنده به فرمولاسیون را به حداقل می‌رساند.

  • ضد میکروبی و نگهدارنده

برخی تحقیقات در مورد 1،2-alkanediols وجود دارد، که یک زیر گروه است و شامل 1،2-گلیکول است. این مطالعه در حال بررسی توانایی برخی از این مواد دارای اثر ضد میکروبی در محصولات است. به نظر می‌رسد این تحقیقات نشان می دهد که پنتیلن گلیکول ممکن است دارای این خاصیت باشد، که ممکن است توانایی آن را به عنوان ماده نگهدارنده توضیح دهد.

در حالی که این تحقیق فقط مقدماتی است، اما در فرمولاسیون و مقالات پژوهشی اغلب به خواص ضد میکروبی پنتیلن گلیکول اشاره شده است. لازم به یادآوری است که نتایج یک مطالعه پیوند علیتی ایجاد نمی‌کند.

آیا پنتیلن گلیکول بی‌خطر است؟

این ماده برای مصارف تأیید شده در لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بی‌خطر است و بالاترین طبقه‌بندی را دارد. هم چنین به عنوان محصولی طبقه‌بندی می‌شود که به مدت طولانی (سالانه) به طور منظم (چند بار در روز) بر روی پوست، مو یا ناخن اعمال می‌شود.

همچنین در نظر گرفته می شود که به طور اتفاقی با چشم و غشای مخاطی تماس پیدا می‌کند، به این معنی که باید سطح بالایی از ایمنی را برآورده کند. این ماده از این شرایط ایمنی برخوردار است. هیچ مدرکی دال بر سمیت یا سرطان‌زایی وجود ندارد.

تنها مسئله پنتیلن گلیکول این است که مشخص شده علت آن تحریک خفیف چشم و پوست است. این تحریک نادر است و معمولاً در انواع پوستی ایجاد می‌شود که از قبل حساس شده و یا مستعد تحریک هستند. اگر پوست حساسی دارید که مستعد تحریک است، در مورد اینکه این ماده برای شما بهترین است با متخصص پوست خود مشورت کنید.

فروش پنتیلن گلیکول

می‌توانید پنتیلن گلیکول را از شرکت‌های شیمیایی معتبری مانند پیشگامان شیمی خریداری کنید. برای خرید، می‌توانید به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با تلفن تماس یا ایمیل شرکت تماس حاصل کنید و از کارشناسان فنی ما، راهنمایی در خرید محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین، بهتر است قبل از خرید، قیمت و شرایط فروش محصول را مطالعه کنید تا از محصول با کیفیت و با قیمت مناسبی بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست