خرید فروش PEG 100 استئارات

خرید PEG 100 استئارات

شرکت پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی، محصول پی ای جی 100 استئارت را در  بسته‌بندی‌های 25 کیلویی از آلمان و چین وارد می‌کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید PEG 100 استئارات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت PEG 100 استئارات

قیمت PEG 100 استئاراترا از طریق تماس با کارشناسان فروش یا درج پیام در سایت می‌توانید دریافت کنید.

جهت استعلام قیمت پی ای جی 100 استئارات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

PEG 100 استئارات چیست؟

PEG یا پلی اتیلن گلیکول استئارات ماده‌ای است که در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از بدن استفاده می‌شود. پی ای جی 100 استئارات یک ماده‌ی مومی نرم است که در مرطوب‌کننده‌ها، نرم‌کننده‌ها، شامپوها، پاک‌کننده‌ها و شوینده‌های بدون صابون استفاده می‌شود. 100 در PEG 100 استئارات به تعداد مونومرهای اکسید اتیلن موجود در مولکول اشاره دارد.

PEG 100 استئارات به دلیل توانایی‌های امولسیون‌کننده عمدتاً در محصولات مراقبت از پوست شما استفاده می‌شود. امولسیون‌کننده‌ها به مخلوط روغن و مواد پایه آب کمک می‌کنند تا بافتی صاف و پایدار ایجاد کنند. این ویژگی امولسیون‌کننده PEG 100 استئارات همچنین به بلند شدن روغن و کثیفی پوست کمک می‌کند تا بتواند آن را آبکشی کرده و به عنوان ماده اصلی پاک‌کننده‌ها و شستشوهای بدن قرار گیرد.

PEG 100 استئارات یک PEG است. PEGها دسته‌ای از مواد تشکیل‌دهنده هستند که به دلیل استفاده از آن‌ها خصوصاً در صنعت زیبایی سبز یا تمیز درگیر بحث شده‌اند. این جنجال تا حدی به دلیل ادعاهایی است که به دلیل وجود ناخالصی در طی فرآیند تولید با سمیت در بدن مرتبط است.

این ادعای مسمومیت توسط هر دو سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی و بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفته است، هر دو گروه مسئول ارزیابی و تنظیم مواد تشکیل‌دهنده مراقبت از پوست در ایالات متحده هستند. آن‌ها با تحقیق خود، ترکیبات PEG را برای مصارف مشخص شده در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت‌های شخصی بی‌خطر تعیین کردند.

در سال 2002، هیئت تخصصی بررسی مواد تشکیل‌دهنده لوازم آرایشی داده‌های تازه موجود را بررسی و تأیید مجدد را داد. با این حال، اگر نگران هستید، در مورد PEG 100 استئارات با یک پزشک یا متخصص پوست صحبت کنید، که می‌تواند به شما توصیه کند که آیا سابقه پزشکی شما ممکن است با این ماده در معرض خطر باشد.

آیا PEG 100 استئارات ایمن است؟

  • مسمومیت

در سال‌های اخیر ایمنی ترکیبات PEG زیر سؤال رفته است. سوال در مورد ایمنی این ماده به دلیل نگرانی‌های سمیت ناشی از ناخالصی‌های موجود در ترکیبات PEG است. ناخالصی های نگران کننده اکسید اتیلن و 1،4 دی اکسان هستند که هر دو از محصولات جانبی فرآیند تولید هستند. گفته شده است که هر دو 1،4 دی اکسان و اتیلن اکسید با سرطان‌های پستان و رحم ارتباط دارند.در حالی که این ناخالصی‌ها ممکن است قبلاً نگران‌کننده باشند، تولیدکنندگان مواد اولیه، خطر ناخالصی‌های محصول نهایی را از بین می‌برند.

سطح ناخالصی‌هایی که در ابتدا در تولید PEG یافت شد در مقایسه با سطوح پیشنهادی مرتبط با سرطان‌ها پایین بود. مطالعات در طی یک دوره طولانی استفاده از ترکیبات PEG سمیت قابل توجهی یا تأثیر قابل توجهی بر سلامت باروری پیدا نکرده است.هنگامی که به صورت موضعی استفاده می‌شود، اعتقاد بر این نیست که  پی ای جی 100  استئارات خطرات قابل توجهی برای سلامتی انسان دارد. به طور عمیق به داخل پوست نفوذ نمی‌کند و تصور نمی‌شود که در صورت استفاده موضعی نگرانی از تجمع زیستی باشد.

  • تحریک

از طریق تحقیقات، ترکیبات PEG شواهدی را نشان داده اند که باعث تحریک‌کننده چشم و پوست نیستند. این تحقیق از اشکال بسیار غلیظ ماده تشکیل‌دهنده، غلظت‌هایی که در محصولات مراقبت از پوست شما یافت نمی‌شود، استفاده کرد. پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی و بهداشتی ترکیبات PEG را در غلظت‌های تا 100٪ غیر حساس به نور و تحریک‌کننده نشان داد.

با این وجود، علیرغم شواهدی مبنی بر غیر تحریک‌کننده بودن ترکیبات PEG، برخی تحقیقات نشان داده اند که در صورت باز شدن پوست یا تحریک پوست، تحریک می‌تواند رخ دهد. در مطالعه‌ای که در حال آزمایش استفاده از PEG حاوی کرم ضد میکروبی بر روی بیماران سوختگی بود، برخی از بیماران سمیت کلیه را تجربه کردند. غلظت ترکیبات PEG مقصر شناخته شد.

با توجه به اینکه هیچ شواهدی از سمیت در هیچ مطالعه PEG ها و پوست دست نخورده وجود نداشت، هیئت کارشناس بررسی مواد آرایشی دستورالعمل‌های ایمنی آن‌ها را اصلاح کرد تا استفاده از محصولات حاوی PEG در پوست شکسته یا آسیب دیده را حذف کند.

آیا PEG 100 استئارات وگان است؟

اسید استئاریک از کجا تهیه کنیم؟ بسته به منبع اسید استئاریک مورد استفاده برای تولید PEG 100 استئارات، ممکن است وگان باشد. بیشتر اوقات، اسید استئاریک از گیاهان گرفته می‌شود. با این حال، می‌تواند از منشا حیوانی نیز گرفته شود. اگر منشأ حیوانی داشته باشد، محصول باید از قوانین جانبی حیوانات پیروی کند. با مارکی که قصد استفاده از آن را دارید بررسی کنید تا بدانید خرید PEG 100 استئارات آن‌ها از یک منبع گیاهی یا حیوانی گرفته شده است.

چرا PEG 100 استئارات استفاده می شود؟

  • امولسیون‌کننده

خرید PEG 100 استئارت به دلایل مختلفی در محصولات مراقبت از پوست و زیبایی گنجانده شده است، از نرم شدن پوست تا کمک به فرمولاسیون محصولات آرایشی برای حفظ بهتر قوام اولیه.

به عنوان نرم‌کننده، PEG 100 استئارات در فرمولاسیون محصولات مراقبت از پوست قرار دارد تا به پوست احساس لطیف‌تری دهد. این امر از طریق تقویت سد رطوبت پوست با تشکیل یک لایه چرب نازک روی سطح پوست، که از افت رطوبت جلوگیری می‌کند و آب‌رسانی کلی را افزایش می‌دهد، حاصل می‌شود. این اثر مرطوب‌کننده باعث افزایش رطوبت سلول‌های پوست می‌شود که در نتیجه باعث نرمی پوست و تقویت سلامت پوست می‌شود.

  • بافت

استفاده دیگر از PEG 100 استئارات مربوط به خصوصیات امولسیون آن است. امولسیون‌کننده‌ها به دلیل توانایی مخلوط کردن آب و روغن در صنایع مراقبت از پوست و مراقبت‌های شخصی ارزش زیادی دارند. بدون این توانایی، روغن‌ها در بسیاری از ترکیبات شروع به جدا شدن از مولکول‌های آب می‌کنند، بنابراین بافت و قوام محصول را تضعیف می‌کنند. از PEG 100 استئارات همچنین برای پاک‌سازی از طریق مخلوط کردن روغن و خاک استفاده می‌شود تا بتوان آن را شستشو داد.

  • سورفکتانت

سرانجام، فروش PEG 100 استئارات همچنین می‌تواند به عنوان سورفکتانت عمل کند، در پاک‌کننده‌های بدن و صورت استفاده شود. سورفکتانت‌ها تنش سطحی را مختل کرده و به مخلوط شدن آب و روغن کمک می‌کنند.

انواع محصولات حاوی PEG 100 استئارات چیست؟

محصولات زیادی در صنعت مراقبت از پوست و مراقبت شخصی وجود دارد که به دلیل مزایای آن برای فرمولاسیون و ایمنی نسبی آن، با PEG 100 استئارات تولید شده‌اند. پاک‌کننده‌های صورت، شامپوها، لوسیون‌ها و کرم‌های صورت همه حاوی این ماده شناخته شده‌اند. اگر قبلاً با این ماده مشکلی داشتید، یا اگر پزشک به شما توصیه کرده است که از استئارات PEG 100 دور بمانید، خواندن برچسب مواد تشکیل‌دهنده برای هر محصول مراقبت شخصی بسیار حیاتی است زیرا کاربردهای زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست