خرید ال پرولین

خرید ال پرولین

شرکت پیشگامان شیمی اسید آمینه ال پرولین را در گریدهای آرایشی و دارویی از کشورهای چین و آلمان وارد می‌کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید پرولین 99% با ما تماس بگیرید.

قیمت ال پرولین

پیشگامان شیمی یک وارد کننده، تأمین‌‌کننده و عمده فروش ال پرولین در ایران است. شما می‌توانید قیمت ال پرولین را از طریق تماس با ما یا ارسال درخواست به ایمیل: info@irchem.ir یا درج پیغام در سایت irchem دریافت کنید. اطمینان داشته باشید که می‌توانید خرید مواد اولیه آرایشی را با قیمت خوب از این مجموعه داشته باشید.

ال پرولین چیست؟

پرولین یک اسید آمینه است که به دلیل توانایی کمک به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، افزایش تولید کلاژن و تقویت ترمیم و بازسازی پوست، در درجه اول در محصولات ضد پیری پوست استفاده می‌شود.

پرولین یک اسید آمینه است که به عنوان یک عنصر سازنده در تولید پروتئین‌ها استفاده می‌شود. اسیدهای آمینه جز اصلی پروتئین‌ها هستند، آن‌ها را واحدهایی بدانید که به روش‌های مختلفی برای تشکیل پروتئین‌هایی که بدن می تواند برای حفظ عملکرد سالم استفاده کند، ترکیب شده‌اند.

پروتئین‌ها به روش‌های مختلفی در بدن استفاده می‌شوند، نه فقط در ماهیچه‌ها که بیشتر با آن‌ها آشنا هستیم. پروتئین‌ها به عنوان یک مولکول سیگنالینگ استفاده می‌شوند، به بدن می‌گویند چه کاری انجام دهد، آن‌ها در سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست نقش دارند، لیست ادامه دارد.

20 آمینو اسید وجود دارد، برخی از آن‌ها ضروری و برخی غیر ضروری در نظر گرفته می‌شوند. پرولین یک آمینو اسید غیر ضروری است، به این معنی که بدن انسان می‌تواند آن را از اسید آمینه غیر ضروری ال گلوتامات سنتز کند. آمینو اسیدهای ضروری مانند ال لیزین آمینو اسیدهایی هستند که باید از رژیم غذایی خود دریافت کنیم زیرا نمی‌توانند در بدن ترکیب شوند.

پرولین علاوه بر استفاده در محصولات مراقبت از پوست، اغلب در داروسازی و کاربردهای بیوتکنولوژی استفاده می شود زیرا به عنوان یک محافظ از بین برنده عملکرد عمل می‌کند، به این معنی که می‌تواند از سایر داروها در برابر تخریب استرس اکسیداتیو محافظت کند.

خواص ال پرولین چیست؟

در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت‌های شخصی، پرولین به دلیل توانایی در بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، افزایش تولید کلاژن، و ترمیم و بازسازی پوست، در درجه اول به عنوان یک ماده ضد پیری عمل می‌کند.

پرولین و سایر اسیدهای آمینه پس از استفاده موضعی می توانند به طور مؤثر در پوست نفوذ کنند زیرا وزن مولکولی آن‌ها متوسط ​​110 دالتون است. این کاملاً تحت قانون 500 دالتون است، که بیان می‌کند ترکیبات بالای 500 دالتون نفوذ به پوست بسیار سخت‌تر است.

پرولین اغلب به دلیل توانایی در کاهش خطوط ریز و چین و چروک در محصولات ضد پیری پوست استفاده می شود. یکی از عواملی که به ایجاد خطوط ریز و چین و چروک کمک می‌کند، کاهش انعطاف پذیری یا کشش لایه شاخی (بالاترین لایه پوست) است.

بر اساس نشریه ای در مجله پوست اروپا، نشان داده شده است که خاصیت ارتجاعی لایه شاخی حداقل تا حدی با مقادیر و انواع اسیدهای آمینه تنظیم می‌شود. این نشریه همچنین گزارش می‌دهد كه مطالعه‌ای روی 126 زن ژاپنی نشان داده است كه مصرف موضعی 1-carbamimidoyl-L-proline، به عنوان مشتقی از پرولین، به طور قابل توجهی ظاهر خطوط چین و چروک را بهبود می‌بخشد. این نشان می‌دهد که پرولین و مشتقات آن از طریق توانایی افزایش قابلیت ارتجاعی لایه شاخی، مواد امیدوار کننده و مفیدی برای بهبود چین و چروک هستند.

عامل مهم دیگری که در ایجاد خطوط و چین و چروک‌ها نقش دارد کاهش میزان کلاژن در پوست است. بدن با افزایش سن کلاژن کمتری تولید می‌کند. در واقع، فرد پس از 20 سالگی سالانه حدود 1 درصد کلاژن کمتری در پوست تولید می‌کند. علاوه بر این، رادیکال‌های آزاد محیطی می‌توانند پروتئین‌های کلاژن را تخریب کنند. نتیجه آن پوستی است که با افزایش سن نازک و شکننده می‌شود.

استفاده از موادی که کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند، مانند پرولین، می‌تواند به حفظ سفتی و کشش پوست کمک کند. به طور خاص، پرولین بستری است که برای سنتز کلاژن لازم است. کلاژن دارای ساختار مارپیچ سه‌گانه است که از پرولین، هیدروکسی پرولین و گلیسین تشکیل شده است.

از بین همه آمینو اسیدهایی که کلاژن تشکیل می‌دهند، تأثیرات پرولین در افزایش سلامت پوست بیشترین تحقیق را داشته است. کاملاً مشهور است که پرولین به دلیل توانایی پشتیبانی از سنتز کلاژن می‌تواند به ترمیم پوست آسیب دیده کمک کرده و باعث ترمیم زخم شود. کلاژن برای ترمیم صحیح زخم‌ها لازم است زیرا به پوست ساختار و قدرت می‌بخشد.

فروش ال پرولین

فروش ال پرولین که یک ماده سازنده برای تولید به عنوان یک محصول وگان است. دلیل آن این است که در کلاژن، مفاصل و بافت‌ها یافت می‌شود. این بدان معنی است که بیشتر اشکال پرولین از منابع حیوانی گرفته شده است. با این حال، می‌توان آن را به صورت سینتیک تهیه کرد یا به شکل هیدروکسی پرولین استفاده کرد، که می‌تواند از منابع گیاهی گرفته شده و در بدن به پرولین تبدیل شود.

اینکه آیا محصول حاوی پرولین شما وگان باشد یا خیر به منبعی که این برند از آن استفاده می‌کند بستگی دارد. بهتر است بررسی کنید که آیا مارک مشخص کرده است که از پرولین گیاهی استفاده می‌کند یا خیر.

آیا پرولین بی‌خطر است؟

ایمنی پرولین و سایر اسیدهای آمینه آلفا توسط پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی ارزیابی شده است. پنل بررسی مواد تشکیل‌دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی گروهی است که مسئولیت ارزیابی مستقل ایمنی و اثر بخشی محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی را بر عهده دارد.

با توجه به وجود طبیعی پرولین در بدن و استفاده از آن به عنوان یک افزودنی مستقیم غذایی مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده، گروه تخصصی بررسی خود را بر روی داده‌های سوزش و حساسیت پوستی متمرکز کرد.

داده‌های پوستی در مورد محصولات حاوی پرولین نشان می‌دهد که این ماده یک ماده تحریک‌کننده پوست یا حساس‌کننده نیست. بنابراین، پنل خبرگان نتیجه گرفت که پرولین و سایر اسیدهای آمینه آلفا به عنوان ماده‌ای که در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود بی‌خطر هستند.

منابع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست