اتیل هگزیل تریازون

خرید اتیل هگزیل تریازون

شرکت پیشگامان شیمی با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه در واردات و فعال در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی، اتیل هگزیل تریازون را از کشور چین و هند وارد می‌کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید اتیل هگزیل تریازون با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت اتیل هگزیل تریازول

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

اگر به دنبال یک ماده مناسب برای پوست خود هستید بهترین راه استفاده از محصولاتی است که ترکیبات اتیل هگزیل تریازون دارند. این محصولات ضد آفتاب‌هایی قوی و مناسب پوست شما هستند. این ماده که یک ترکیب ارگانیک است از بهترین انتخاب‌ها برای تولیدکنندگان محصولات پوستی به شمار می‌رود. این ماده با ترکیب شیمیایی خاصی که دارد توانسته است بهترین گزینه برای تولید انبوه باشد.

با توجه به اینکه تولید لوازم آرایشی بهداشتی در ایران در سال‌های اخیر آسیب‌های بسیاری دیده است؛ شما تولید کننده عزیز می‌توانید به سادگی محصولات مورد نیاز خود را از پیشگامان شیمی تهیه کنید.

اتیل هگزیل تریازون چیست؟

این محصول فوق‌العاده با جذب بالایی که دارد توانسته است جایی در صنعت آرایشی بهداشتی دنیا داشته باشد. این ماده حداکثر قدرت 314 نانومتر در جذب اشعه UV خورشید دارد. توجه داشته باشید که این ماده توانایی جذب اشعه های UV-B در محدوده 22 تا 322 MN را دارد. بنابراین در صورتی که محدوده هدف فروش ضد آفتاب‌های شما مکان‌هایی با تابش مستقیم و بیش از این اندازه است بهتر است ترکیبات دیگری را به ضد آفتاب اضافه کنید.

یک تولیدکننده ضد آفتاب باید به خوبی با این اشعه و بلایی که سر پوست افراد می‌آورد آشنا باشد. از این رو برای همه تولیدکنندگان ضد آفتاب لازم است این ترکیب را در محصولات خود داشته باشند.

این ماده فوق‌العاده پودری به رنگ سفید است. یعنی زمانی که از ما این ماده را خریداری می‌کنید یک پودر سفید در بسته‌بندی شکیل به دستتان می‌رسد. محتویات این بسته باید در ترکیب اصلی ضد آفتاب تولید کننده قرار گیرد تا مثمر ثمر واقع شود. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید درباره اتیل هگزیل تریازون ذکر کنیم نقطه ذوب آن است. این پودر سفید رنگ در 126 الی 131 درجه سانتی‌گراد که قرار گیرد؛ ذوب می‌شود.

این ماده زمانی که در ضد آفتاب قرار گرفته باشد به کراتین‌های پوست می‌چسبد. از سوی دیگر در آب حل نمی‌شود. بنابراین در برابر تعریق و شست و شو مقاوم می‌شود. همه این‌ها باعث شده تا این ترکیب، ترکیبی عالی برای تولیدکنندگانی باشد که تمایل دارند بازار را به دست بگیرند. از سوی دیگر این ماده بوی ملایمی دارد. بویی که اگر اسانس‌های گوناگون به این ماده افزوده شود؛ می‌تواند بوی خوبی به خود بگیرد.

انعطاف‌پذیری بالای اتیل هگزیل تریازون در برابر دیگر فیلترهای اشعه UV موجب شده تا بتوان از این ماده در محصولات و لوسیون‌های مقاومت پوستی استفاده کرد.

قیمت اتیل هگزیل تریازون

قیمت اتیل هگزیل تریازون با توجه به کشور تولیدکننده آن در شرایط فعلی فقط به صرت تلفنی اعلام می شود. بهترین محیط برای نگهداری از مواد شیمیایی محیط‌هایی هستند که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد باشند. برخی از مواد شیمیایی که برای این لوسیون‌ها و ضد آفتاب‌ها استفاده می‌شوند لازم است در شرایط خاصی باشند. اما این ماده شرایط نگهداری چندان سختی ندارد.

محیط های خشک و خنک در دمای کمتر از 25 درجه سانتی‌گراد بهترین مکان برای نگهداری از این ترکیب می‌باشند. از سوی دیگر لازم است دقت داشته باشید این ماده دور از نور خورشید باشد. از سوی دیگر در صورتی که این ماده را در مکان مناسبی نگهداری کنید مدتی طولانی می‌توانید آن را در انبار نگهداری کنید. این ماده در مکان مناسب تا دو سال بعد از تاریخ تولید سالم و سلامت آماده استفاده می‌باشد.

تولید ضد آفتاب با اتیل هگزیل تریازون

نکته دیگری که باید هنگام استفاده از این ماده در تولید به آن توجه داشته باشید مقدار مجاز استفاده از آن است. در صورتی که لوسیون‌ها و ضد آفتاب های مناسب پوست های معمولی تولید می‌کنید تا 5 درصد اجازه استفاده از اتیل هگزیل تریازون را دارید.

این در حالی است که به نسبت تولید شما این مقدار می‌تواند کمتر شود. اما طبق اجازه‌نامه‌های بین‌المللی به خصوص مجوز CE استفاده بیش از این مقدار مجاز نمی‌باشد. اصلی‌ترین مزیتی که استفاده از این ماده در ضد آفتاب‌ها دارد جلوگیری از آفتاب سوختگی می‌باشد. از سوی دیگر این ماده توان جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست را نیز دارد.

خرید ضد آفتاب‌هایی که حاوی این ماده هستند می‌تواند بهترین کیفیت را داشته باشند. مسلم است که مشتریان شما تمایل به استفاده از محصولاتی دارند که آن ها را در برابر آفتاب سوختگی و سرطان پوست بیمه می‌کند. از سوی دیگر توان مقاومت در برابر رطوبت آن بالا است. شما نیز می‌توانید با سفارش این محصول بهترین بازار فروش ممکن را به دست آورید. تنها با یک کلیک می‌توانید خرید اتیل هگزیل تریازون را از پیشگامان شیمی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست