خرید دی سدیم کوکو آمفو دی استات

خرید دی سدیم کوکو آمفو دی استات

ترکیبات شیمیایی هستند که می‌توانند تعیین کنند یک شامپو یا ماده شوینده چه ویژگی‌هایی دارد. در این راستا تولید کنندگان این مواد باید با این ترکیبات آشنایی کافی داشته باشند. دی سدیم کوکو آمفو دی استات یکی از همین مواد است. این ماده هم در شامپوها و هم در بسیاری دیگر از لوسیون‌های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت دریافت انالیز و استعلام

قیمت دی سدیم کوکو آمفو دی استات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

در واقع کیفیت شامپوها و لوازم بهداشتی ساخته شده وابسته به کیفیت و نحوه قرار گیری این مواد کنارهم می‌باشد.در همین راستا پیشگامان شیمی در تلاش است بهترین متریال‌های فرمولاسیون محصولات آرایشی بهداشتی را با بهترین قیمت به شما عرضه کند.

این شرکت با پانزده سال سابقه کار توانسته است در این عرصه پیشگام باشد. اما تنها خرید از یک شرکت خوب کافی نیست. شما باید بدانید چه چیزی خریداری می‌کنید تا بتوانید آن را به خوبی با هم تراز‌هایش ترکیب کنید.

در ادامه به معرفی این ماده می‌پردازیم:

دی-سدیم-کوکو-آمفو-دی-استات
خرید دی سدیم کوکو آمفو دی استات

دی سدیم کوکو آمفو دی استات چیست؟

اگر آن را از نظر ظاهر برسی کنیم در اولین گام باید به رنگ زیبای آن بپردازیم. این ماده کهربایی رنگ بوی بسیار خوبی هم دارد. البته در صورت افزودن کمی اسانس این عطر بسیار بهتر نیز می‌شود. در حقیقت باید بدانید این ماده یکی از مشتقات روغن نارگیل است.

بنابراین چرب بوده و با دیگر هم‌نوعان خود که آن‌ها هم از روغن نارگیل گرفته می‌شوند استفاده می‌شوند. به طوری که به این مجموعه اسید چرب نارگیل گفته می‌شود.این ماده خوش بو برای تهیه شدن لازم است از آزمایش‌های بسیاری عبور کند. از این رو شرکت‌ها و مؤسسات بسیاری متولی استاندارد گذاری آن می‌باشند.

یکی از این شرکت‌ها شرکت مقررات آرایشی اروپا می‌باشد. این شرکت برسی می‌کند که آیا این ماده برای پوست مناسب است یا خیر.خرید دی سدیم کوکو آمفو دی استات همانند دیگر موادی که در محصولات آرایشی به کار برده می‌شود؛ کاملاً بی‌خطر نیست. اما در صورتی که از دوز مجاز آن استفاده شود؛ می‌تواند بهترین نتیجه را در بر داشته باشد.

کاربردهای دی سدیم کوکو آمفو دی استات

این ماده کهربایی رنگ در دسته‌بندی خرید مواد اولیه آرایشی و بهداشتی کاربردی گسترده دارد. البته این کاربرها و مزایایی که ایجاد می‌کند تنها در صورتی است که در ترکیب درست و با کیفیت به شما ارائه شود. این ماده را می‌توان در تولید شامپوهای گوناگون نیز به کار گرفت. تحقیقات نشان داده است که این ماده علاوه بر نرم کردن پوست، نرم‌کننده خوبی برای مو نیز هست.

البته مهم‌ترین کاربردی که می‌توان برای این محصول در نظر گرفت؛ اثر پاک‌کنندگی آن است. این محصول زمانی که در کنار کوکوآمفو استات سدیم، کوکو آمفو پروپیونات سدیم، دی سدیم کوکو آمفودی استات و دی سدیم کوکو آمفودی پروپیونات قرار گیرد؛ بیشترین پاک‌کنندگی را خواهد داشت.

این محصول زمانی که در شامپو‌ها استفاده شود موجب افزایش کف شامپو می‌شود. البته تحقیقاتی نیز در دسترس است که نشان می‌دهد این ماده می‌تواند به تثبیت کف روی سر منجر شود. زمانی که از کمی روغن زیتون در کنار این ماده استفاده کنید می‌توان انتظار داشت خشکی کف سر نیز از بین برود. البته در صورتی که پوسته‌های کف سر منجر به این خشکی شده باشند.

Sodium coco ampho di acetate
فروش دی سدیم کوکو آمفو دی استات

ترمیم موهای آسیب دیده از مهم‌ترین دلایلی است که تولید کنندگان شامپو به دی سدیم کوکو آمفو دی استات روی آورده اند. این محصول شگفت انگیز در کنار چهار همراه خود می‌تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و ریشه موها را تقویت می‌کند. لطافت و براق شدن موها از دیگر دلایلی است که مشتریان تمایل دارند از شامپوهای دارای این ماده استفاده کنند. حتی برخی تحقیقات نشان می‌دهد که این ماده می‌تواند موجب ایجاد یک لایه حفاظتی روی موها شود.

ایمنی دی سدیم کوکو آمفو دی استات

بسیاری از شرکت‌هایی که به تولید شامپوی کودک می‌پردازند مخالف استفاده از این ماده در شامپو‌ها هستند. چرا که میزان سوزشی که ایجاد می‌کند در شرایط مختلف متفاوت است. به این معنی که زمانی که می‌خواهند آن را آزمایش کنند؛ با تغییر شرایط آزمایشگاهی میزان سوزش چشم نیز تغییر می‌کند. این شرکت‌ها باید دقت کافی در استفاده از این محصول داشته باشند.

خرید دی سدیم کوکو آمفو دی استات در صورتی که به صورت رقیق شده و در کنار دیگر محصولات شیمیایی که ذکر کردیم استفاده شود؛ برای بزرگسالان مناسب می‌باشد. چرا که میزان سوزش بسیار پایینی را در بر دارد. یکی از شرکت‌هایی که به برسی مواد ایمنی این ماده پرداخته است؛ CIR است. این مجموعه متخصصانی هستند که گرد هم آمده‌‌اند تا سلامت لوازمی که در گذشته‌ها تایید شده‌‌اند را با علم روز دوباره برسی کند.

تحقیقات این مجموعه یک بار در سال ۲۰۰۰ و بار دیگر در سال ۲۰۰۶ روی این ماده صورت گرفت. نتایج هر دو این تحقیقات این بود که این محصول مناسب بزرگسالان است. یکی دیگر از ملاحظاتی که تولید کنندگان باید داشته باشند این است که این ماده تخریب‌کننده طبیعت است. بسیاری از باکتری‌های تجزیه‌کننده طبیعی نمی‌توانند این ترکیب را بشکنند. بنابراین برای از بین بردن فضولات کارخانه و یا خود این محصول باید به روش‌های خاصی اقدام کرد.

Sodium coco ampho di acetate
فروش دی سدیم کوکو آمفو دی استات

مزایای دی سدیم کوکو آمفو دی استات

این ماده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهبود وضعیت تهویه و گردش هوای پوست زیر پوشاننده‌ها می‌باشد. از این رو برای بانوانی که مجبورند بخش بزرگی از روز موهای خود را بپوشانند مناسب است. این ماده می‌تواند به نرم شدن پوست سر و در نتیجه رشد بهتر موها کمک کند. البته در این مورد هنوز تحقیقات کافی صورت نگرفته است. اما نتایج اولیه نشان می‌دهد خواصیت نرم‌کنندگی دارد.

موها را به خوبی می‌شوید و در کنار دیگر همراهان خود که در مقاله به آن اشاره کردیم بهترین و بیشترین تمیز کنندگی را در بر دارند. دی سدیم کوکو آمفو دی استات یکی از موادی است که در اغلب شامپوهای امروزی استفاده می‌شود. شما هم اکنون می‌توانید این محصول فوق‌العاده را از پیشگامان شیمی به راحتی تهیه کنید. کافی است با شماره تلفن‌های این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست