خرید ستیل اتیل هگزانوات

خرید ستیل اتیل هگزانوات

آیا به دنبال خرید ستیل اتیل هگزانوات هستید؟ پیشگامان شیمی تأمین‌کننده حرفه‌ای و فعال در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی است. ما با 15 سال سابقه فعالیت انواع مواد اولیه آرایشی را با کیفیت بالا را وارد می‌کنیم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری پیدا کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت ستیل اتیل هگزانوات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

ستیل اتیل هگزانوات چیست؟

خرید ستیل اتیل هگزانوات که یک ماده ترکیبی است و در انواع فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در درجه اول به عنوان نرم‌کننده پوست و مو و همچنین به عنوان تقویت‌کننده بافت استفاده می‌شود. خواص آن به عنوان نرم‌کننده به ستیل اتیل هگزانوات کمک می‌کند تا به حفظ سطح رطوبت پوست به عنوان یک مزیت اضافی برای بهبود بافت و احساس حسی کمک کند.

ستیل اتیل هگزانوات (Cetyl Ethylhexanoate) یک استر مصنوعی از ستیل الکل و 2-اتیل هگزانویک اسید است. ستیل الکل نوعی الکل چرب است که از طریق کاهش اسید پالمیتیک تولید می‌شود و از روغن پالم بدست می‌آید. از ستیل الکل معمولاً در هنگام خرید مواد اولیه آرایشی به عنوان نرم‌کننده، امولسیون‌کننده، غلیظ‌کننده و سورفکتانت استفاده می‌شود که همه از خواص تقویت‌کننده بافت هستند.

ستیل اتیل هگزانوات مایعی بی‌بو و بی‌رنگ است که در آب نامحلول است، اما با روغن و چربی‌های گیاهی، معدنی و مصنوعی آزادانه قابل اختلاط است. این ماده اغلب به عنوان روغن پایه در تولید طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می‌شود. به عنوان مثال، این ماده را می‌توان در محصولاتی مانند پاک‌کننده آرایش، رژ لب، فونداسیون، مرطوب‌کننده‌های صورت، درمان ضد پیری، خط لب / چشم، نرم‌کننده مو و سایه چشم یافت. این ماده را نباید با استئاریل اتیل هگزانوات که دارای ترکیب شیمیایی مشابه اما خواص و ایمنی کمی متفاوت است اشتباه گرفت.

کاربرد ستیل اتیل هگزانوات

در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست، فروش ستیل اتیل هگزانوات به عنوان نرم‌کننده پوست و مو و همچنین به عنوان یک تقویت‌کننده عمل می‌کند.

  • نرم‌کننده

به عنوان نرم‌کننده، Cetyl Ethylhexanoate برای نرم کردن، تسکین و روان‌سازی پوست کار می‌کند. همچنین با تشکیل یک فیلم محافظ، دفع کننده آب در سطح پوست، به عنوان یک ماده انسداد عمل می‌کند. این فیلم به جلوگیری از تبخیر رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کند. با گذشت زمان، این باعث افزایش هیدراتاسیون پوست با ایجاد تجمع آب در بالاترین لایه‌های پوست می‌شود. استفاده از محصولی حاوی ستیل اتیل هگزانوات ممکن است به بهبود علائمی مانند خشکی پوست و پوسته پوسته شدن کمک کند.

  • مراقبت از مو

از ستیل اتیل هگزانوات به دلیل خاصیت نرم‌کنندگی اغلب در محصولات مراقبت از مو استفاده می‌شود. با پوشاندن مو با یک فیلم محافظ، این ماده باعث افزایش لغزش بین تارهای مو می‌شود، که این امر باعث سهولت در برداشتن مو می‌شود. ستیل اتیل هگزانوات با صاف کردن و صاف کردن سطح کوتیکول، همچنین می‌تواند به موها براق و براق شود، گره‌خوردگی را کاهش می‌دهد. این موها را نرم و ابریشمی می‌کند بدون اینکه موها را سنگین کرده و احساس چربی کند.

  • بافت

به عنوان یک تقویت‌کننده بافت، Cetyl Ethylhexanoate قابلیت پخش شدن محصول را بهبود می بخشد و حسی مخملی و ابریشمی را برای پوست ایجاد می کند که چرب نیست. ستیل اتیل هگزانوات همچنین ویژگی‌های دفع آب را به محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی می‌دهد. این وضوح استثنایی و بوی کمی دارد و آن را برای محصولات معطر ایده آل می‌کند. ستیل اتیل هگزانوات همچنین برای اسپری‌های روغن خشک، مواد پاک‌کننده آرایش، آرایش مات و همچنین قرار دادن در مرطوب‌کننده‌های پوست چرب توصیه می‌شود.

خرید ستیل اتیل هگزانوات می‌تواند سیالیت امولسیون‌ها را بهبود بخشد، که رئولوژی محصول را اصلاح می‌کند. رئولوژی را می‌توان به عنوان “علم یا مطالعه چگونگی جریان همه چیز” تعریف کرد و این یکی از نیازهای محصولات مراقبت شخصی است که آن‌ها به روش صحیح جریان می‌یابند. به عنوان مثال، یک کرم پوست باید ظاهری غنی و ضخیم در شیشه داشته باشد، اما باید بتوان آن را به راحتی برداشت و به داخل پوست پخش کرد. بنابراین، ستیل اتیل هگزانوات می‌تواند به فرمولاسیون اضافه شود تا جریان محصول را تنظیم کند.

آیا ستیل اتیل هگزانوات بی‌خطر است؟

پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی ایمنی 16 آلکیل اتیل هگزانوات از جمله ستیل اتیل هگزانوات را به عنوان مورد استفاده در محصولات آرایشی ارزیابی کرد. بالاترین غلظت استفاده گزارش شده برای هر یک از آلکیل اتیل هگزانوات‌ها 3/77 درصد ستیل اتیل هگزانوات در فرمول‌های شستشو دهنده‌ای است که در نزدیکی چشم استفاده می‌شود و بیشترین میزان مصرف آزاد 52٪ در فرمول‌های رژلب است.

هیئت داده‌های بالینی موجود مربوط به این مواد را بررسی کرد. هیئت به این نتیجه رسید که این مواد در فرمولاسیون‌های آرایشی در روش‌های فعلی استفاده و غلظت‌هایی که فرمولاسیون آن‌ها غیر تحریک‌کننده باشد، بی‌خطر هستند.

منابع:cetyl-ethylhexanoate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست