کربومر

خرید کربومر

خرید کربومر 940 و 980 محصول ترکیه با بهترین قیمت و کیفیت را در شرکت پیشگامان شیمی تجربه کنید. جهت خرید کربومر و دریافت قیمت پودر کربومر 940 با ما تماس بگیرید. پیشگامان شیمی واردکننده کربومر در کدهای 940 و 980 از کشورهای چین و ترکیه در بسته‌بندی‌های 20 کیلویی می باشد. این کالا با ضمانت اصالت و داشتن مجوزهای گمرکی و آنالیز معتبر به شما مشتریان عزیز تحویل داده می‌شود.

جهت دریافت آنالیز

و استعلام قیمت کربومر 940 و 980

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

معرفی کوتاه کربومر

معادل انگلیسی Carbomer
شناسه محصول 76050-42-5
فرمول شیمیایی C3H4O2
نام‌های دیگر کارباپول، پلی اکریلیک اسید
شکل ظاهری پودر سفید محلول در آب
گرید آرایشی و بهداشتی
بسته‌بندی کیسه 20 کیلویی
کشور تولید کننده چین، ترکیه
خواص افزایش‌دهنده ویسکوزیته و ژل‌ساز
قیمت پودر کربومر  جهت دریافت قیمت کربومر با ما تماس بگیرید 📞
عملکرد به عنوان ضخیم‌کننده ژل قوی و حساس به PH عمل می‌کند که برای ساختن ژل‌های شفاف مفید است و امولسیون‌ها را تثبیت می‌کند
میزان استفاده ⭐ بسته به نوع فرمول، سطح مصرف معمولی 0.1-0.5٪ است. کربومر باید کاملاً مخلوط و هیدراته شود. افزایش pH به > 6.0، ساختار ژلی می‌دهد. خنثی‌سازی را می‌توان با پایه‌های معدنی مانند سدیم هیدروکسید یا هیدروکسید پتاسیم یا تری اتانول آمین (TEA) انجام داد.
موارد مصرف ⭐  ژل کرم، ژل مو و سایر ژل‌ها، لوسیون‌ها، کرم‌ها
تولید ⭐  کربومر با پلیمریزاسیون اسید آکریلیک تولید می‌شود تا پلیمرهای با وزن مولکولی بالا و پیوند عرضی از اسید اکریلیک (اسید پلی اکریلیک) ایجاد شود.
وزن مولکولی انواع کربومر⭐ 
940، 934، 941، 910، 980

کربومر چیست؟

کربومر یک پلیمر محلول در آب است که در بسیاری از صنایع به عنوان یک امولسیون‌کننده، تثبیت‌کننده، تعلیق‌کننده و ضخیم‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به عنوان ماده ژل‌کننده در ژل ضدعفونی‌کننده دست و سایر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در چندین درجه مختلف موجود است که در ساخت مواد آرایشی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله ژل، کرم و لوسیون، مواد شوینده و مواد خوشبو کننده هوا بسیار استفاده می‌شود.
 
اثر ژلینگ در دو مرحله فعال می‌شود، اولاً پراکندگی و هیدراتاسیون کارباپول و ثانیا “خنثی کردن” محلول با افزودن مواد شیمیایی که باعث افزایش pH می‌شود. عوامل خنثی‌کننده شامل تری اتانول آمین (TEA)، هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم است. کربومر کلاس مهمی از مواد است که هر فرم‌دهنده باید با آن آشنا شود. این‌ها پلیمرهای با اتصال مولکولی بالا از اسید اکریلیک با وزن مولکولی حداکثر 3 تا 4 میلیارد دالتون هستند. 
 
تهیه ژل‌های پایدار و ویسکوزیته کنترل شده از مهم‌ترین چالش‌های هر سازنده است. کنترل ویسکوزیته اغلب با پلیمرهای مصنوعی (به عنوان مثال پلی آکریلات) یا پلیمرهای طبیعی (به عنوان مثال صمغ زانتان) انجام می‌شود که هرکدام دارای خصوصیات، مزایا و محدودیت‌های قابل توجهی هستند.
 
یکی از پلیمرهای متنوع در صنعت، مواد آرایشی و دارویی و حتی در محصولات مراقبت از دهان، گروهی از پلی‌آکریلات‌ها کربومر است. اگرچه یک ماده طبیعی است اما استفاده از آن بی‌خطر است. با انتخاب سطح استفاده صحیح، می‌تواند به ایجاد یک محصول پایدار و پر جوش در ژل‌ها کمک کند.
کربومر
فروش کربومر

کربومر از چه ترکیبی است

کربومر اصطلاحی است که برای یک سری از پلیمرهای اولیه ساخته شده از اسید اکریلیک استفاده می‌شود و پودر کرکی سفید رنگ است. دارای فرمول شیمیایی C3H4O2 است. این ماده یک ترکیب پلیمر با وزن مولکولی بالا است که معمولاً در صنعت آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیبات می‌توانند مقادیر زیادی آب را جذب کنند و حجم آنها تا 1000 برابر افزایش پیدا کند تا ژل‌ها و محلول‌های ضخیم، پایدار و در برابر فساد مقاوم باشند. هنگامی که در محلول قرار نگرفتند، کربومرها به عنوان یک پودر سفید وجود دارند.

بیشترین کاربرد آن در صنعت آرایشی و بهداشتی است و در پزشکی و بهداشت کاربردهای عملی دارد. تعداد کربن‌های مختلف اندازه مولکولی متفاوت آن‌ها را نشان می‌دهد. اثر ژلینگ در دو مرحله فعال می‌شود، ابتدا پراکندگی و هیدراتاسیون کربوپول و سپس “خنثی کردن” محلول با افزودن مواد شیمیایی که باعث افزایش pH می‌شود. عوامل خنثی‌کننده شامل تری اتانول آمین (TEA)، هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم است.خانواده کربومر دارای چندین عضو با خصوصیات فردی است. همه آن‌ها بر اساس آکریلات است.

کربومرها معمولاً به عنوان کربومر 934، کربومر 940 P، کربومر 941، کارباپول 910 و کربوکسی وینیل پلیمر ذکر شده‌اند. این عدد نشان‌دهنده وزن مولکولی و اجزای پلیمر خاص است. هرکدام خصوصیات خاص خود را در مورد ویسکوزیته، تحمل الکترولیت، سازگاری با سایر مواد تشکیل‌دهنده و غیره دارند. یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها Carbomer 940 است.

این ماده بخش اصلی تقریباً در هر ماده آرایشی و دارویی است که به عنوان ژل ارائه می‌شود، از ژل‌های براق‌کننده آرایشی و پاک‌کننده‌ها گرفته تا ژل خمیر دندان. این اصلاح‌کننده ویسکوزیته، تثبیت‌کننده، پراکنده‌کننده و امولسیفایر است. آیا شما یکی از آن بطری‌های کوچک ژل ضد عفونی کننده در کیف خود دارید تا در خارج از منزل دست خود را ضد عفونی کنید؟ نگاهی به بطری بیندازید. این ماده حاوی حدود 0/5٪ Carbomer است.

کربومر
فروش کربومر

خرید کربومر 940

این یک پلیمر پلی وینیل کربوکسی است که به عنوان تقویت‌کننده ویسکوزیته، ژل‌کننده یا عامل تعلیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. Carbomer 940 با اترهای پنتا اریتریتول متصل است و در درجه اول در محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شفافیت در آن‌ها مورد نیاز است.Carbomer 940 وقتی به فرمول شما اضافه شود، نرمی و سر خوردگی غیرقابل باور، قابل مقایسه با گلیکول‌ها را ایجاد می‌کند. 940 را می‌توان برای ضخیم شدن سیستم‌های سورفکتانت و ایجاد محصولات تعلیق استفاده کرد.

ویسکوزیته در حقیقت هیچ ارتباطی با توانایی یک محصول برای تعلیق مواردی از قبیل دانه جوجوبا ندارد. کربومر 940 همچنین می‌تواند برای ایجاد محصولات ژل بسیار آسان و با هزینه‌ای مناسب مورد استفاده قرار گیرد و ویسکوزیته Carbomer در برابر ترکیب رایحه‌های مختلف و روغن‌های اساسی بسیار بهتر از دستگاه‌های ضخیم‌کننده سورفکتانت استاندارد است.

هنگامی که از ضخیم‌کننده‌های سورفکتانت استفاده می‌شود عطر و روغن‌های اساسی می‌توانند به میانه ساختار ژل تشکیل شده وارد شوند و در ساختار دخالت کنند تا تأثیر چشمگیری بر پایداری سیستم سورفکتانت داشته باشند. در مقابل، شبکه ایجاد شده توسط Carbomer 940 از این طریق تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

آنالیز کربومر 940

Appearance: Fine Powder
Color: White
Odor: Characteristic
pH: 2.7 – 3.3 (0.5% neutral solution)
Carbon: 47.0 – 50.8%
Hydrogen: 5.0 – 6.2%
Clarity: >= 80.0% (neutral solution)
Loss on Drying: <=2.0%
Polarity: Anionic
Equivalent Weight: 69 – 78

فروش کربومر

جهت دریافت آنالیز جدیدتر کربومر ترکیه با کارشناسان فروش کربومر 940 ما تماس بگیرید.

خواص کربومر

  • کمتر از 1٪ پلیمر می‌تواند به طور مؤثر آب را غلیظ کند.
  • Carbomer مواد جامد را معلق کرده و آن‌ها را به ژل تبدیل می‌کند.
  • از این پلیمر می‌توان برای ساخت روغن بدون امولسیون استفاده کرد.
  • می‌تواند به طور مؤثر آب را در روغن تثبیت کند.
  • تثبیت‌کننده امولسیون
  • ویسکوزیته افزایش عامل  آب
  • استابلایزر
  • شکل‌دادن ژل
  • کنترل ویسکوزیته
    کربومر
    نمایندگی فروش کربومر ترکیه

کربومرها مولکول‌های بزرگی هستند که از ترکیب شیمیایی نسبتاً کوچک به نام مونومر تهیه می‌شوند. مونومرهایی که برای ساخت پلیمرهای کربومر استفاده می‌شوند عبارت‌اند از:

  • اکریلیک اسید
  • پلی اتیلن

تمام پلیمرهای کربومر از نظر شیمیایی مشابه هستند، در وزن مولکولی و ویسکوزیته متفاوت‌اند. پلیمرهای کربومر خشک به شکل سفید و پودر کرکی می‌آیند. کربومرها عوامل ضعیف‌کننده‌ای هستند که به کنترل ویسکوزیته و غلطت محصولات نهایی آرایشی و بهداشتی کمک می‌کند. آن‌ها همچنین کمک می‌کنند تا توزیع و تعلیق مواد جامد غیرحلالی بهتر انجام شده و از جداسازی قطعات نفت و مایع از محلول جلوگیری می‌کنند.

آن‌ها توانایی جذب و نگه‌داری آب را دارند و می‌توانند تا زمانی که در آب پراکنده شده‌اند تا 1000 بار حجم اولیه خود را افزایش دهند. به طور کلی، این دسته از مواد تشکیل‌دهنده در فرمول‌های ژل مانند استفاده می‌شود، زیرا در صورت مخلوط شدن با آب، یک هم‌زیستی مشابه کلوئیدی و موقت تشکیل می‌شود. این ماده در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی مانند ژل، مرطوب‌کننده صورت، شامپو، کرم ضد آفتاب، کرم های ضد پیری، کرم دور چشم، پاک‌کننده و اسکراب لایه بردار موجود است.

کاربردها و خصوصیات کربومر

کاربومرها را می‌توان در طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله پوست، مو، ناخن و محصولات آرایشی و همچنین مواد آرایشی دندان یافت. این ماده هنگام خنثی‌کردن، ژل‌های روشن ایجاد می‌کند و باعث افزایش قوام و جریان به محصولات می‌شود و به ​​توزیع یا تعلیق جامد نامحلول در یک مایع کمک می‌کند.

همچنین برای حفظ امولسیون‌ها از جداسازی در اجزای روغن و مایع  استفاده می‌شود. کربومرها اغلب برای کنترل قوام و جریان مواد آرایشی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می‌شوند. پلیمرهای کربومر بیش از 50 سال در لوازم آرایشی استفاده شده است. این عنصر برای استفاده در محصولات آرایشی ایمن ارزیابی شده است. در بررسی مطالعات حاد دهانی و پوستی، آن‌ها مشخص کردند که کربومرها دارای پتانسیل کمتری برای سمیت فوتونی، آلرژی زاسیون عکس، سوزش پوست و حساسیت در غلظت‌های تا 100٪ هستند.

طرز استفاده از کربومر

جهت ساخت ژل با کربومر بسته به نوع فرمولاسیون ویسکوزیته موردنظر، میزان مصرف معمولی 1/0 / 0٪ است. کربومر باید کاملاً مخلوط و آبرسان باشد. با افزایش pH به> 6.0، ساختار ژل می‌بخشد. خنثی‌سازی را می‌توان با پایه‌های معدنی مانند NaOH یا KOH یا تری اتانول آمین (TEA) انجام داد. فقط برای استعمال خارجی.

نکاتی در مورد استفاده از کربومر

معمولاً برای کنترل قوام و جریان یک محلول از کربومرها استفاده می‌شود. برای رسیدن به نتایج مطلوب، لازم است که از این ماده در مقدار مناسب استفاده شود.

  • با قرار دادن آن‌ها در روغن قبل از امولسیون، پلیمرها می توانند به امولسیون‌ها اضافه شوند.
  • برای رسیدن به ضخامت مطلوب می‌توان کربومرهای پودری را مستقیماً به آب اضافه کرد.
  • در مورد ژل زدن 90٪ اتانول، خنثی کردن کربومر با مواد شیمیایی ضروری است.
  • در طی فرآیند تولید، نمرات گرانول می‌توانند برای کاهش مشکلات گرد و غبار استفاده شوند.
  • این پلیمر حساس به اشعه ماوراء بنفش است. لازم است در هنگام بسته‌بندی یک جاذب UV در فرمولاسیون‌ها قرار دهید.

اثرات جانبی کربومر

طبق گزارش کارگروه محیط زیست، این یک ماده بسیار بی‌خطر محسوب می‌شوند. این ماده به عنوان یک ماده در ارتباط با ایجاد سرطان در “دولت، صنعت، یا مطالعات دانشگاهی یا ارزیابی‌های دانشگاهی” شناخته نمی‌شود و با سمیت رشدی یا تولید مثلی در ارتباط نیست. علاوه بر این، به نظر نمی‌رسد که کربومر سیستم ایمنی بدن را به خطر بیاندازد یا باعث واکنش‌های آلرژیک شوند.

دکتر ویاسیوویچ اضافه می‌کند: “در بررسی مطالعات حاد دهان و دندان، آن‌ها مشخص کردند که کربومرها از نظر پتانسیل کمبود نوری، حساسیت به تماس با عکس، تحریک پوست و حساسیت‌زدایی در غلظت‌های 100٪ وجود دارند. “

کربومر از کجا بخریم

شما می‌توانید برای خرید کربومر در کیسه‌های 20 کیلوگرمی با ما تماس بگیرید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران می‌باشد. پس از فروش کربومر 980، در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست