فروش کاپریلیک تری گلیسیرید

خرید کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

شرکت پیشگامان شیمی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و توزیع مواد و محصولات شیمیایی، به فروش کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید می‌پردازد. این محصول یک ترکیب شیمیایی است که در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی استفاده می‌شود. کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید به عنوان یک چربی‌مانند مصنوعی، در بسیاری از فرآورده‌های غذایی مانند پنیر، کرم‌های بدن، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین در تولید داروهای مختلف مانند کپسول‌های دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت‌های استفاده از کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید شامل مقاومت در برابر اکسیداسیون، پایداری در برابر حرارت و خواص حلالیت بالا می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان اصلی کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید در بازار، تلاش می‌کند تا با ارائه بهترین کیفیت و قیمت مناسب، نیازهای مشتریان خود را در این زمینه به صورت بهینه برطرف کند.

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید چیست؟

تری گلیسیریدهای کاپریلیک ترکیباتی هستند که از اسیدهای چرب طبیعی تشکیل شده‌اند. آن‌ها مایع شفاف و کمی شیرین هستند. محتوای بالای چربی موجود در تری گلیسیریدها به همراه بافت و خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن‌ها را در استفاده صابون و محصولات مراقبت از پوست از کاربردهای ویژه‌ای قرار می‌دهد.

جهت استعلام

قیمت کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

نرم‌کننده‌ها موادی هستند که پوست شما را نرم می‌کنند. نرم‌کننده‌ها با به دام انداختن رطوبت در پوست و تشکیل یک لایه محافظ کار می‌کنند تا رطوبت از بین نرود. کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید یک ماده نرم‌کننده است. این روغن ماندگاری بسیار طولانی دارد و روغن حامل مناسبی برای روغن‌های اساسی و عصاره گیاه و گل است.

این ماده در محصولات آرایشی به عنوان نرم‌کننده استفاده می‌شود و مانعی بر روی پوست ایجاد می‌کند که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. این ماده به سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین با انواع پوست سازگار است. این یک انتخاب عالی برای استفاده در محصولات پوست‌های حساس است.

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید چگونه ساخته می‌شود؟

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید به طور طبیعی در روغن‌های نارگیل و هسته خرما در سطوح پایینتر وجود دارد اما برای ساخت این ماده خالص، روغن‌ها تقسیم شده، اسید چرب خاص (اسید کاپریک و اسید کاپریلیک جدا شده و با گلیسیرین ترکیب می‎‌شوند تا به صورت خالص تشکیل شود). کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید که سپس با استفاده از خاک رس، گرما و بخار بیشتر خالص سازی می‌شود (سفید شده و معطر می‌شود). هیچ ماده افزودنی یا ترکیب کمکی دیگری برای پردازش استفاده نمی‌شود.

 تفاوت میان کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید و روغن نارگیل شکسته 

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید اغلب به اشتباه روغن نارگیل شکسته شده نامیده می‌شوند. با این حال، آن‌ها مواد مختلفی هستند. هر دو از روغن نارگیل ساخته شده‌اند. روغن نارگیل شکسته شده به سادگی به قسمت مایع روغن نارگیل که از چربی‌های سخت جدا شده است، اشاره دارد.

روغن نارگیل از انواع مختلفی از اسیدهای چرب تشکیل شده است، از جمله اسید لوریک (49٪)، اسید میریستیک (18٪)، اسید پالمیتیک (8٪)، اسید کاپریلیک (8٪)، اسید کاپریک (7٪)، اسید اولئیک (6٪)، اسید لینولئیک (2٪) و اسید استئاریک (2٪). این چربی‌ها جدا شده و آنچه که باقی مانده روغن نارگیل شکسته شده است.

خرید کاپریلیک تری گلیسیریدخرید کاپریلیک تری گلیسیرید
خرید کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید با روغن نارگیل شکسته شده کمی متفاوت هستند. اسیدهای چرب کاپریلیک و کاپریک از روغن نارگیل جدا می‌شوند، مانند روغن نارگیل شکسته شده، سپس آن‌ها گلیسرول را از اسیدهای چرب قبل از اضافه کردن مجدد جدا می‌کنند. این فرآیند نوعی روغن “خالص” را فراهم می‌کند که فقط حاوی کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید است، که چربی کمتری دارد و پایدارتر است زیرا تمام چربی‌ اشباع است.

فواید و مزایای کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

نرم کننده

نرم کننده ها موادی هستند که پوست شما را نرم می کنند. نرم کننده‌ها با حفظ رطوبت در پوست و تشکیل یک لایه محافظ کار می‌کنند تا رطوبت از آن خارج نشود. کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید یک ماده موثر برای نرم کنندگی پوست است.

عامل پراکنده

عوامل پراکنده بخشی از هر ترکیب شیمیایی یا آلی است که مواد را در کنار هم نگه داشته و آن‌ها را تثبیت می‌کند. مخلوط كردن سایر مواد فعال، رنگدانه‌ها یا رایحه‌ها در یك ماده پخش كننده خوب باعث می شود كه مواد به هم نپیچند و یا در ته مخلوط فرو نروند. قوام مومی و ضخیم تری گلیسیریدهای کاپریلیک آن‌ها را به یک ماده امولسیون عالی تبدیل می‌کند.

حلال

حلال‌ها موادی هستند که می‌توانند مواد یا ترکیبات خاصی را حل کرده یا از بین ببرند. مواد تشکیل دهنده، حلال‌هایی هستند که بر اساس ساختار و شکل گیری مولکول‌های آن‌ها و همچنین برهم کنش آن‌ها با سایر مواد صورت می‌گیرد. کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید می‌تواند ترکیباتی را که برای جمع شدن در کنار یکدیگر طراحی شده‌اند حل کند. در حالی که بعضی از حلال‌ها مواد سمی دارند، کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید این خطرات را ندارد.

آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان‌ها برای خنثی سازی سمومی که هر روز در محیط خود در معرض آن هستید، کار می‌کنند. آنتی اکسیدان‌ها واکنش زنجیره‌ای به نام اکسیداسیون را متوقف می‌کنند که می‌تواند پوست شما را پیر کند و بر بدن شما اثر بگذارد. کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید پر از آنتی اکسیدان است که به مراقبت از پوست شما کمک می‌کند تا احساس جوانی کنید.

کاربرد کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

  • کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید ماده‌ای است که در صابون‌ها و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از ترکیب روغن نارگیل با گلیسیرین ساخته می‌شود. این ماده گاهی اوقات تری گلیسیرید capric نامیده می‌شود.
  • کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید بیش از 50 سال است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این ماده به صاف شدن پوست کمک می‌کند و به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند.
  • این ماده همچنین ترکیبات دیگر را به یکدیگر متصل می‌کند و می‌تواند به عنوان ماده نگهدارنده در کار باشد تا مواد مؤثر در مواد آرایشی دوام بیشتری داشته باشد.
  • کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید یک ماده محبوب در آرایش و سایر مواد آرایشی است.
  • این ماده بدون ایجاد احساس چسبندگی روی پوست، رنگدانه‌ها را به طور مساوی در فرمول آرایشی توزیع می‌کند.
خرید کاپریلیک تری گلیسیرید
فروش کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

کاربرد کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید در محصولات آرایشی

این ماده به عنوان ماده ضخیم کننده در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود که باعث بهبود بافت و شکل ظاهری محصول می‌شود.

شما اغلب این ماده را در این لوازم آرایشی مشاهده می‌کنید:

  • رژ لب
  • مومیایی کردن لب
  • خط لب
  • پایه‌های خامه و مایع
  • خط چشم

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید ماندگاری محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهد.

تعدادی از محصولات مراقبت از پوست شامل کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید:

  • کرم‌های مرطوب کننده صورت
  • سرم ضد پیری
  • ضد آفتاب
  • کرم چشم

کاربرد کاپریلیک اسید در محصولات مو

فرمول سبک و غیر چرب آن باعث می‌شود تا در روغن‌های مو، نرم کننده‌های مرطوب و سرم استفاده شود زیرا روی موهای شما سنگینی نمی‌کند اما در عین حال رطوبت رشته‌ها را حفظ می‌کند.

  • مخلوط بی‌نظیر اسیدهای چرب به ترمیم سطح موها و حفظ رطوبت در موهای فر کمک می‌کند.
  • کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، کاپریک در سطح مو ایجاد می‌کند و میزان رطوبت از دست رفته را کاهش می‌دهد. این ماده نه تنها از خشکی مو و پوست جلوگیری می‌کند، بلکه به عنوان یک عامل نرم کننده مو نیز عمل می‌کند.

آیا کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید بی‌خطر است؟

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید سمیت بسیار کمی برای استفاده موضعی دارد. FDA خاطرنشان می‌کند که به طور کلی در مقادیر کم به عنوان یک افزودنی غذایی بی‌خطر شناخته می‌شود. این بدان معناست که مصرف مقادیر کمی که ممکن است در رژ لب یا مرهم لب شما باشد، سمی نیست. متخصصان عنوان کرده‌اند که این ماده هیچ پتانسیلی برای تحریک یا حساسیت به پوست یا چشم نشان نمی‌دهد.

کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید با اکثر انواع پوست سازگار است و این گزینه‌ای عالی برای استفاده در محصولات مخصوص پوست حساس است. در صورت حساسیت شدید به روغن نارگیل، در معرض خطر بسیار کم واکنش آلرژیک با استفاده از کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید هستید. برخی از نگرانی‌های زیست محیطی برای استفاده از کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید وجود دارد. ما از نحوه تجزیه آن در طبیعت و اینکه آیا ممکن است تهدیدی برای حیات وحش باشد، اطلاعات کافی نداریم. برای تعیین مطمئن‌ترین راه دفع محصولات حاوی کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، تحقیقات بیشتری لازم است.

استفاده از کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید برای اکثر افراد بی‌خطر است. مصرف آن در مقادیر کم به عنوان یک افزودنی غذایی، شیرین کننده یا محصول آرایشی، خطری برای سلامتی شما ندارد. کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید یکی از تمیزترین موادی است که می‌توانید به عنوان یک جایگزین طبیعی برای مواد شیمیایی پیدا کنید. واکنش پوست افراد نسبت به مواد شیمیایی مختلف متفاوت است. همیشه وقتی از یک محصول آرایشی یا کرم صورت جدید استفاده می کنید، با دقت پیش بروید.

فروش کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست