فروش نرمال بوتانول

خرید نرمال بوتانول

نرمال بوتانول به عنوان الکل بوتانول معمولی و الکل بوتیل شناخته می‌شود و یک الکل اولیه با فرمول مولکولی C4H10O است. این ماده یک مایع بی‌رنگ با بوی مشخص موز و دارای قابلیت پخش‌پذیری محدود در آب است. اما به راحتی در حلال‌های معمولی مانند اتر، الکل، گلیکول‌ها و هیدروکربن‌ها حل می‌شود. این حلال بسیار قابل اشتعال است و دارای یک نقطه دید فلش در حدود 35 درجه سانتی‌گراد است.

جهت استعلام قیمت نرمال بوتانول

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

فروش نرمال بوتانول شازند

فروش نرمال بوتانول شازند و مترون در بشکه های 175 کیلویی با تضمین بهترین کیفیت و ضمانت مناسب‌ترین قیمت نرمال بوتانول صنعتی در مجموعه پیشگامان شیمی صورت می‌گیرد.

نرمال بوتانول چیست؟

نرمال بوتانول (n-butanol) یک الکل است که از طریق فرآیندهای پتروشیمی تولید می‌شود و می‌توان آن را نیز مانند اتانول از طریق تخمیر قندهای حاصل از ذرت و محصولات کشاورزی تولید کرد. این ماده یک الکل چهار کربن است؛ نرمال بوتانول عمدتاً به عنوان یک ماده شیمیایی فروخته می‌شود.

شایان ذکر است که دو نوع n-بوتانول وجود دارد:

  • بوتانول طبیعی (یا n-butanol)
  • ایزوبوتانول

در حالی که دو مولکول دارای ویژگی‌های مشابه هستند ولی به طور چشم‌گیری متفاوت از هم استفاده می‌شوند. نرمال بوتانول با بیش از 8 میلیارد پوند تقاضای سالانه یک ماده شیمیایی جهانی برتر است. n-butanol یک ماده شیمیایی عملکردی است که در برنامه‌های کاربردی با ارزش بالا در طیف وسیعی از بازارهای مصرفی و صنعتی استفاده می‌شود.

نرمال بوتانول یک الکل اولیه با فرمول مولکولی C4H10O و یک مایع بی‌رنگ با بوی خاص است. به راحتی در حلال‌های معمول مانند اتر، الکل، گلیکول‌ها و هیدروکربن‌ها قابل‌حل است. این حلال بسیار قابل اشتعال است و دارای دمای فلزی حدود 35 درجه سانتی‌گراد است. به عنوان یک حلال و به عنوان یک ماده‌ خام برای پوشش رزین، بوتیل اکریلات، بوتیل استات، گلیکول و غیره استفاده می‌شود. این ماده محلول در آب نیست.

خواص نرمال بوتانول

مشخصات نرمال بوتانول

به انگلیسی n-butanol
فرمول شیمیایی C4H10O
شناسه محصول 71-36-3
شکل ظاهری مایع بی رنگ و شفاف با بوی بد
دانسیته 0.810
نقطه جوش 117.7 ºC
نقطه احتراق خودکار 365 ºC
نقطه اشتعال 29 ºC
حلالیت کمی محلول در آب، محلول در آلی ترین
وزن مولکولی 74.12
کاربرد صنعت، تحقیقات علمی، بهداشت، حفاظت از محیط زیست، کشاورزی
⭐ بسته بندی بشکه 175 کیلوگرمی
⭐ تولید کننده پتروشیمی شازند
⭐ قیمت نرمال بوتانول لطفا تماس بگیرید.💯

تولید نرمال بوتانول

تا اواسط دهه 1940، نرمال بوتانول عمدتاً از طریق فرآوری با استفاده از فرآیندی به نام ABE با باکتری کلستریدیا تولید می‌شد. فرآیند ABE در انگلستان در سال 1912 برای تولید استون ایجاد و برای ساخت جنگ‌افزارها در طول جنگ جهانی اول استفاده شد.

نرمال بوتانول پتروشیمی شازند از مواد اولیه پروپیلن در یک فرآیند “oxo” با حضور یک کاتالیزور همگن ساخته می‌شود که بوتیل آلدهید را ایجاد می کند که متعاقباً برای تولید n- بوتانول هیدروژنه می‌شود.

کاربردهای نرمال بوتانول

نرمال بوتانول به عنوان یک حلال و به عنوان یک ماده اولیه برای سنتز استفاده می‌شود. حدود نیمی از تولید خالص n-Butanol و مشتقات آن (در درجه اول استرها) به عنوان حلال در صنعت پوشش استفاده می‌شود. 

کاربردهای دیگر برای نرمال بوتانول عبارت‌اند از:

  • حلال رنگ در جوهر چاپ
  • عصاره در تولید مواد طبیعی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها، هورمون‌ها، ویتامین‌ ها، آلکالوئیدها و کافور.
  • افزودنی در پاک‌کننده، پاک‌کننده‌های کف و لکه‌های پاک‌کننده.
  • محلول‌سازی در صنعت نساجی
  • حامل برای رنگ‌آمیزی پلاستیک
  • افزودنی در مایعات ضد انجماد
  • افزودنی در بنزین برای موتورهای احتراق جرقه‌ای (مانع از یخ‌زدگی کربورتر)
  • کروماتوگرافی کاغذ و لایه نازک
  • رطوبت برای نیترات سلولز
  • مواد اولیه تولید عصاره گلیکول (در واکنش‌های اتیلن یا اکسید پروپیلن)

قیمت نرمال بوتانول

نرمال بوتانول شازند یک واسطه است که برای تولید رزین‌های با ارزش بالا و حلال‌های مخصوص استفاده شده و در انواع مختلفی از محصولات فرموله‌شده ماندد رنگ‌ها و پوشش‌ لوازم آرایشی و عطر، چسب‌ها و جوهرها و حتی طعم‌ها و عصاره‌های غذایی استفاده می‌شود.

بوتیل الکل در پلاستیک‌ها و پلیمرها، مایعات ترمز، روان‌کننده‌ها، لاستیک‌های مصنوعی، بازدارنده‌های آتش و موارد دیگر استفاده می‌شود. بنابراین در حالی که نرمال بوتانول شبیه به اتانول است، این دو مولکول کربن اضافی تفاوت زیادی دارند. بوتیل الکل دارای پتانسیل بالایی برای سوخت است اما ارزش آن به عنوان یک ماده شیمیایی بیش از 3 برابر ارزش سوخت است.

نرمال بوتانول چگونه ذخیره و توزیع می‌شود؟

یک عمده فروش مواد شیمیایی برای نگهداری انبوه محصول از انبارهای پتروشیمی برخوردار است. ذخیره‌سازی به طور معمول در یک مکان خنک، خشک و با تهویه مناسب و به دور از مواد اکسید کننده انجام می‌شود. نرمال بوتانول را باید از تابش مستقیم آفتاب، گرما و شعله‌های آتش دور نگاه داشت.

حلال‌هایی مانند نرمال بوتانول باید در ظروف طبل‌دار مانند ایزوتانک‌های ساخته شده از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم یا فولاد کربن نگهداری شوند. یک صادرکننده حلال فله معمولاً این حلال را در کشتی‌های فله یا کامیون‌های تانکری توزیع می‌کند. برای مقاصد حمل و نقل، بوتانول به عنوان یک مایع قابل اشتعال با درجه خطر آتش سوزی طبقه‌بندی می‌شود.

کاربرد نرمال بوتانول

فروش نرمال بوتانول

فروش نرمال بوتانول در بشکه‌های 175 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، این محصول را با بهترین قیمت نرمال بوتانول و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت نرمال بوتانول

تولید نرمال بوتانول در ایران ماده پتروشیمی با توجه به عرضه و تقاضا در بورس تعیین می شود. جهت دریافت قیمت روز با ما تماس بگیرید. از این ماده می‌توان به عنوان واسطه شیمیایی برای ایجاد مواد شیمیایی دیگر (به عنوان مثال استرها، n-butyl استات و رزین‌های آمینه) و همچنین به عنوان یک حلال در تولید محصولات مصرفی استفاده کرد. از نرمال بوتانول به عنوان حلال برای رنگ‌ها، روکش‌ها، لاک‌ها، چربی‌ها، روغن‌ها، موم‌ها، لاستیک و پلاستیک‌سازها استفاده می‌شود.

سایر کاربردها شامل پارچه روکش در صنعت پارچه، به عنوان ماده تمیز کننده یا پولیش، بنزین، مایع ترمز و در محصولات مصرفی مانند آرایش، محصولات ناخن، محصولات بهداشتی محصولات در صنعت آرایشی است. بازار اصلی کاربر نهایی این محصول صنایع شیمیایی، پتروشیمی، منسوجات، تمیز کردن و مواد آرایشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست